/POLDER/ Herverkiezingen editie

Geachte /polderaars/ /broeders/ /pannenkoekenrevolutionairisten/ en andere meuk
>Wat denkt men hier, worden het herverkiezingen of toch niet, aangezien CU al best wel aan het inleveren is op (((breekpunten)))

>Hier zijn wat links betreffend Forum voor Democratie
>dagelijksestandaard.nl/2017/05/thierry-baudet-en-max-verstappen-allebei-niet-te-stoppen/
>businessinsider.nl/thierry-baudet-tweede-kamer-latijn-gandalf/
>youtube.com/watch?v=KCmVLt8dwF4
>youtube.com/watch?v=xu7HLjFkhSY
>WORD LID NU EN GUN ZE GELD
>fvd.nl/word-lid
>HET JFvD KICKOFF EVENT
>eventbrite.nl/e/tickets-jfvd-kickoff-34164478876
>WORD JFVD LID
>jongerenfvd.nl/word-lid

bump

second for cancerwhore

inb4 binned and b&

JFvD lid worden of FvD lid worden?

beide, gun ze de subsidie broeder

wollah g, kom voor subsidie voor me party

oy vey

Herverkiezing wanneer?

ALS het ook met CU gaat klappen, wat wel te hopen is. CU heeft helaas breekpunt levensbeeindiging verwijderd als breekpunt, en dat was 1 van de grote dilemmas voor D66 dat dat er was

Waarom gaat Mark niet gewoon met Geert en Buma. Waarom moet hij zo kinderachtig doen en liever nieuwe verkiezingen laten gebeuren in plaats van je verschillen op zij leggen? Verdomme Mark je bent minister president, niet een kind uit groep 3.

geert is controlled oppositie dus daar heb je niks aan, PVV en VVD dilemma is gewoon ingestudeerd. godverdomme larpers

...

Godverdriedubbeltjes, heb het allemaal niet gevolgd. Is er nog steeds geen kabinet gevormd?

binnenkort zal de koning weer de baas zijn broeder

nee, gelukkig geklapt met GL, nu gaan ze het met CU proberen dat bijna net zo links is. CU gooit alle idealen overboord dus waarschijnlijk lukt het wel als iedereen water bij de wijn gaat doen

Nee, na het fiasco met GroenLinks zijn ze het nu aan het proberen met de CU. D66 is daar echter niet zo blij mee.

Ah ik zie. Zou wel lachen zijn als ze er niet uitkomen en er een herverkiezing komt.

FvD stijgt dan naar 4-5 zetels dus dat zou zeker mooi zijn ja

Wat is dit engeland. Wrm ben je in het VK

>tfw ik ben 18 geworden na de verkiezingen maar nu kan ik in de herverkiezingen op daddy baudet stemmen

Voor werk.

oy vey Bernard

Wat voor werk? hoe kreeg je het?

verzorgd door de overheid

>Herverkiezing
>FvD 5 zetels
>Mijn gezicht wanneer

Software engineer, kreeg baan aangeboden na stage

Deed je stage in engeland? Wil ik ook doen voor mn afstudeerstage. Kreeg je er een via een placement agency? Of zocht je zelf? Details pls

1 zetel voor Baudet, de andere 4 voor de kiezers. Kiezers stemmen thuis waarop ze willen stemmen in de 2e kamer. Als 75% voor stemt gaan 3 zetels voor stemmen en 1 zetel tegen.

Ik ben ook wel geïnteresseerd. Hoe regel je afstudeerstage voor t buitenland zoals de uk Etc?

dat is pas retarded, dat is wat geenpeil wilde, kreeg nog geen 1000 stemmen. nondeju lekker linkse gekken die ons invaden voor 25 euro per jaar en ons zo beinvloeden, nee dank u

Yup, stage in Londen. Heb ik inderdaad via een stagebureau gevonden. Ik weet niet precies meer welk bureau, maar kan het wel opzoeken als je wil.

dat is wat Baudet je verkoopt, maar niet waarmaakt omdat hij zijn ego niet kwijt kan.

is dat niet godverdomme duur dan Londen, hoe kan je dat alleen betalen

Ja zal wel nice zijn. Was het ESPA UK? Hoe werkte dat samen met school en stage goedkeuring? Kan ook zeggen welk bedrijf, sinds ik ook software engineering doe. Dan kan ik direct in contact komen.

soms moet hij dom PVV volk over winnen dmv directe democratie gelarp etc, niks mis mee

>tfw technisch gezien een allochtoon

opgecancered from our country

>impliceert dat hij uberhaupt niet gewoon een allochtoon is

Nee, hij wil zogenaamd de democratie hervormen en terug geven aan het volk. Rechtse ego trippers die geen voet aan de grond kunnen krijgen in de gevestigde partijen voelen zich aangesproken en voegen hun ego under zijn ego omdat ze denken bij een jonge partij nog wel voet aan de grond te krijgen. En ja, de gewone man wordt meegetrokken door frasen.

Kreeg redelijke stagevergoeding + Erasmusbeurs. Maar is zeker dure stad, maar wel leuk ook.

stagehuis.nl
Weet niet of ze nog nuttig zijn, maar dit is waar ik het had gevonden. Zie ook dat de prijzen vrij hoog zijn, waren lager eerder. Als ik jou was zou ik het ook niet via een bedrijf doen, maak gewoon een account op Internwise of iets dergelijks. Stagegoedkeuring met school ligt echt aan de school. Ik weet dat mijn hogeschool een stijve had voor internationale stages dus zij waren vrij open om te helpen.

ben je blank of een kaffer

...

Waarom niet direct via bedrijf? Er zijn zo veel bureaus, nederlands en engels. Weet niet eens welke werken.
Echt zo'n kankergedoe voor een engelse / internationale stage.

Ik bedoelde niet via een stagebureau. Internwise is een site voor stages in Londen/UK. Dus juist wel direct een bedrijf aanspreken. De stage vinden is in principe hetzelfde als in NL, zoek vacatures en solliciteer. Zodra je dat hebt is het inderdaad wel een beetje gekloot. Je moet waarschijnlijk een National insurance Number aanvragen, Engelse bankrekening openen, Engels telefoon nummer etc.

44th for fuck cuckservatives and fuck the FvD

You tell me; iig niet zwart.

Voorouders waren vooral Spaans/Portugees en Nederlands

bon après-midi mes amis

PVV SHILL REEEEEEEE

het is PATAT en niet FRIET

Walen uit mijn draad!

>spaans
>portugees
zwart dus

>STOP POINTING OUT THAT I GOT CONNED BY BAUDET REEEE

Dat doe ik wel als ik er een heb. Je mag als Europees even werken zonder NIS maar moet je wel aanvragen.

Maar bij welk bedrijf ging je stage lopen? Als je t wilt zeggen tenminste, kan ik volgend jaar misschien proberen.

die motie is in strijd met onze cuck grondwet, zou FvD alleen maar in een slecht licht stellen

>discriminating immigrants based on religion like the FvD wants isn't against our cuckconstitution
Just stop.

Het probleem is niet immigratie, maar de massa immigratie. Er zullen vast wel een paar slimme moslims rondlopen in die landen. Als die hier naartoe willen migreren, integreren en meehelpen aan de maatschappij dan vind ik het goed.

Eh, no offence, ik waardeer het anonieme aspect van Sup Forums. Ik ben te vinden op website/facebook van het bedrijf, dus liever niet.

Shit jammer. I guess dat ik het dan maar op de harde manier moet doen. Ik kreeg mn eerste stage ook alleen maar van een bedrijf die op school kwam presenteren. Kon ik ook langskomen voor een interview, nu zeker Skype interviews ugh.

>Als die hier naartoe willen migreren, integreren en meehelpen aan de maatschappij dan vind ik het goed.
Good goy. Make sure not to talk too harshly about immigrants, there are some good ones among them! Just look at how Baudet is getting sensible legislation on this topic through parliament unlike Wilders who is controlled opposition! Sure the left-wing isn't playing the demographics game to grow their voter base. Make sure to get as much as 'smart' immigrants in as possible! I'm sure the ECHR will allow that as well!

neger aub we staan hier allemaal aan de zelfde kant maar FvD kan niet full-on gaan zoals PVV zonder dat de reputatie kapot gaat

Haha ja je moet dan wel gewend raken aan Skype interviews. Het leuke aan skype interviews is dat je geen broek aan hoeft te doen.

Neger wat ben je aan het doen. Neem je pillen.

>zonder dat de reputatie kapot gaat
Yes, that reputation is very important! Look how they pass Sensible Legislation(TM) on immigration because of their good reputation! Surely seats and votes aren't the only thing that matter in our system, it's also about being nice to the left! Turn the other cheek if Antifa hits you!

Nice argument

Ik hoop dat ze wel een beetje waarde geven dat ik een vorige stage heb, en een eigen projectje op github heb staan.

/polder/draad, JA!

SP + D66 + CDA + FvD
Eigenlijk gewoon iets met FvD en SP maakt mijn metafysische klabanus zonder hand op- en aflegging de pleroma begenadigen met zeeën van micro penissen die hetzelfde lot ondergaan.

im trying to make them regular again

Vaak wel. En voor volgende sollicatities staat de internationale stage ook altijd goed.

Github project kan helpen maar kan je ook tegenwerken. Als je trots bent op de code en denkt dat het van goede kwaliteit is, gebruik het vooral. Als je er niet helemaal zeker van bent, vraag misschien een docent om er een blik op te werken.

Zelfde hier

...

>In AH
>5 kassas open
>1 met hoofddoek waar absoluut niemand in de rij gaat staan
haha epic die kop van haar sprak boekdelen.

Docenten zullen niks snappen van ReactJs. Is alleen plain old Java, C# en C++ hier. Denk dat t wel zal gaan. Kutte wordt een bedrijf vinden die een leuke opdracht heeft.

>groot kapsalon met mayo

Godverdomme Enzo!!!! zelfs Sjors kan zijn eigen poep better shillen.

Die vlag is dat een grap ? de ster en maan van islam , de de dubbele addelaar van de romeinse katolieke kerk

whats going on? they cant make the coalition work? kek.

Volgens mij heb ik wat gemist, pannekoeken revolutie?

Thieme!

Ah fair enough. Meeste van mijn docenten waren ook complete dwazen, maar misschien had jij een betere hogeschool/universiteit.

Ik zou niet te lang wachten met zoeken, veel bedrijven die stagairs willen begrijpen dat het vaak in een bepaalde periode valt.

Angelsaksisch gebrabbel.

Ik begin in september te zoeken voor een zomerstage in 2018. Dat kan?

Ja dat moet wel genoeg tijd zijn

>Ik begin in september met zoeken voor een zomerstage in 2018.
>Kan dat?
Ga maar aardbeien plukken.

>islamitische half maan
wtf is deze vlag zelfs

Nou fingers crossed. Mijn actuele anus dat ik in Nederland blijf nadat ik afgestuurd ben. Kutland.

Wat zei u over mij, zondaar? Ik zal u vertellen dat ik de beste van de klas was tijdens mijn theologiestudie en ik betrokken was bij talloze geheime kerkbijeenkomsten, en ik meer dan 300 bevestigde bekeerlingen op mijn naam heb staan. Ik ben getraind in gorillazendelingenwerk en ik ben de beste dominee in de hele gereformeerde kerk. Voor mij bent u niks anders dan een doelwit. Ik zal u bekeren met een precisie die op God’s Aarde nog nooit vertoond is, let u op mijn woorden! Als u denkt dat u weg kunt komen met deze uitspraken tegen uw naaste op het internet, dan heeft u het goed mis, heiden! Op dit zelfde ogenblik neem ik contact op met mijn geheime netwerk van evangelisten door heel Staphorst en uw IP-adres wordt op dit moment getraceerd, dus bereid u voor op God’s toorn. De toorn die U en uw trieste leven in zoutpilaren zal veranderen. U bent ten dode opgeschreven, ongelovige! Ik kan u overal, op elk moment, op meer dan zevenhonderd manieren bekeren, en dat is nog maar zonder mijn Bijbel! Niet alleen ben ik zeer onderlegd in gereformeerde theologie, ik ben ook houder van een gouden lidmaatschapskaart van de SGP en ik zal niet bang zijn om deze volledig tegen u te gebruiken! Als u van te voren had geweten welke goddeloze toorn uw grappig bedoelde opmerking zou losmaken, misschien had u uw mond wel gehouden. Maar dat kon u niet, dat wilde u niet, en nu zult u daarvoor boeten. Ik zal mijn furie over u heen prediken en u zult in uw zondvloed verdrinken. Uw leven is voltooid, mijn kind!

>Kutland
Sterf

...

u mad bro

neger aub dit is mijn persoonlijke coat of arms

Je bent zeker een halve turk ofzo

mashallah

FvD is een kutpartij

de dag van de hanging komt steeds dichterbij
hang uzelf

Mooi, waarom niet nu al gaan?

De adelaar is van het Romeinse rijk.

goede vernederlandste kopij/paté

inderdaad een verwijzing van mij naar romeinse rijk, +1 voor u

Nee. Gewoon volbloed Arisch

Omdat ik in college zit hier...

hnnnng