/polder/ Geert jood Wilders editie

Geachte /polderaars/ /broeders/ /pannenkoekenrevolutionairisten/ en andere meuk
>Hier zijn wat links betreffend Forum voor Democratie
>dagelijksestandaard.nl/2017/05/thierry-baudet-en-max-verstappen-allebei-niet-te-stoppen/
>businessinsider.nl/thierry-baudet-tweede-kamer-latijn-gandalf/
>youtube.com/watch?v=KCmVLt8dwF4
>youtube.com/watch?v=xu7HLjFkhSY
>WORD LID NU EN GUN ZE GELD
>fvd.nl/word-lid
>HET JFvD KICKOFF EVENT
>eventbrite.nl/e/tickets-jfvd-kickoff-34164478876
>WORD JFVD LID
>jongerenfvd.nl/word-lid

Other urls found in this thread:

nos.nl/artikel/2174649-schippers-na-mislukt-gesprek-d66-cu-de-politieke-wil-ontbreekt.html
nu.nl/politiek/4715673/geen-formatie-onderhandelingen-met-vvd-cda-d66-en-christenunie.html
youtube.com/watch?v=xEthbaYsbrk
youtube.com/watch?v=P41EALgLMsE
vocaroo.com/i/s1du3LI9e3PH
twitter.com/NSFWRedditVideo

Dagelijkse herinnering dat Waalen niet welkom zijn

...

Ik blijf thuis

>belangrijke info
nos.nl/artikel/2174649-schippers-na-mislukt-gesprek-d66-cu-de-politieke-wil-ontbreekt.html

>nu.nl/politiek/4715673/geen-formatie-onderhandelingen-met-vvd-cda-d66-en-christenunie.html
re-elections when?

Kanker op met je pannenkoekenrevolutie/lavendelrevolte

FvD = useful idiots

when the time is ready broeder

PVV = traitorous Israeli one-trick pony shabbos goys willing to sell the country to the Kikes

Blijf jij maar lekker op die jood van een GW stemmen, controlled oppositie van de joden man nog duidelijker kan niet.

De neuk ben jij allemaal aan t lullen

If you think that high of a Jew, what says that about you?

We need them, like we need you Alt-Light fags

alt-light needs to fuck off back to /r/the_donald fucking faggots. They refuse to accept that kikes run this world

a wild /polder appeared!

Are you faggots seriously this scared after the Manchester attack, or what?

Zolang Israël over bestaansrecht beschikt, bestaat de oase van realiteit voor onze eigen ethno-staat

Terug naar plebbit met je simplistisch gezwam

i need some safety feeling help me pls
u bent echt retarded, terug naar Joop aub

nee

After attack number 2313412412 I stopped having that urge, myself.. quite sad actually.
Just like that mudslime London major who claimed "attacks are just part of living in a big city"

hi almal :3

> Gisteren in Den Helder op bijeenkomst FVD
> Jongen vraagt aan Baudet of het klopt dat Draghi tegen hem zei "We'll see abaudet"
> Baudet lacht en zegt "Dat is meme magic"
> mfw hij is een van ons

Jullie newfags brengen niets meer dan oneliners en niet te gebruiken memes

Ik zie je voor wat je bent: betekenisloos, verlangende naar identiteit welke je hoopt te vinden binnen een pc-versie van de PVV. Niet mans genoeg om te staan voor een duidelijke tot hier en niet verder

Door nichten als jou is het Romeinse rijk ten onder gegaan en spreken ze vandaag in Constantinopel Turks. Dezelfde lafhartigheid zorgt ervoor dat onze grote steden niet meer herkenbaar zijn

Je meent het?

Welkom!

Wat heb jij dan gerookt? Want dat wil ik ook, geef hier!

>]oei

een pvv
larper


kom op

Feit is dat Geert Wilders de zoon is van een Nederlands-Indische vader en een Joodse moeder. Daarmee is hij sowieso, vanuit Joods-religieus standpunt gezien, zelf ook Joods. Zijn tweede, Hongaars-Joodse vrouw Krisztina werkt, naar het verhaal van Wilders, óók voor de Mossad. En in het dagelijkse leven werkt ze voor Big Pharma-reus, pillenboer Pfizer.

Er is opvallend weinig heldere aandacht in de media, voor de achtergronden van Geert Wilders. Terwijl zijn impact, ook economisch, toch zeer dominant is. Geert Wilders is een bewezen seculiere, vrije zionist en is afkomstig uit het (neo)liberale gedachtegoed.

Hoelang heb je zitten lurken om weer te kunnen shillen voor (((wilders)))?

Waargebeurd

Hij was sowieso flink op dreef gisteren. Hij verklaarde de VVD de grootste vijand van Nederland; het moét gesloopt worden. Vluchten zouden we moeten naar Argentinië, het laatste 'Duitse' land. Ook werd het marxisme, de Frankfurter Schule, Soros, en de demografische ondergang van de Nederlanders benoemd.

Iedere twee weken is er een bijeenkomst, kom ook eens kijken voor een grote dosis rode pillen.

Zijn er toevallig opnames gemaakt?

Helaas is deze bijeenkomst niet live uitgezonden op Facebook en daar dus ook niet terug te kijken.

Op Youtube vond ik alleen deze twee (minder boeiende) stukjes:
youtube.com/watch?v=xEthbaYsbrk
youtube.com/watch?v=P41EALgLMsE

Good to hear that man. It's certainly refreshing to hear a politician say what he thinks. I voted for him and I definitely see potential in him. But the post-modernist/ SJW culture is still too dominant for us to be open about it.

Maakt Thierry Baudet nou reclame op Sup Forums?

I can't understand a shit from Dutch language, so I'll just say that your country is cuck and gay and you are cuck and gay too

you should really go to acting school, you have talent. SJW culture is really early right now, we can stomp it into the ground if we act fast

Polders: -10% development cost.

Pay debts, Pablo

Het oorspronkelijke plan was altijd een zionistische staat. Als het aan Heydrich had gelegen heette het vandaag Madagaskar. Onder de geallieerden werd het het beloofde Israël. Kaarten veranderen, vanuit huidig inzicht voorspel ik de toekomst of het einde van ethno-staten aan het voortbestaan van Israël en onze Boer broeders in Zuid-Afrika

Geert of PVV zijn slechts uithangborden, ware macht ligt binnen de mobilisatie van volk met vergelijkbare verlangens. FvD is fris en dus nog hip, iets wat jonge mensen aanspreekt. Alles is vergankelijk, zelfs Hitler met de overwinning op zak

Macht ligt bij ons, vandaar er zoveel word geïnvesteerd in spelen en brood

SJW culture is a reaction to rightwing politics. If you take it seriously, you'll cultivate it and it will grow.

Ignoring is the best way of dealing with it. Don't give them a reason to exist.

Please no bully

Voelt goed dat onze draad weer terug is

if we ignore it they will snake in the transgender bathrooms and worse shit soon enough we MUST stop it, America ignored it, look at what happened

yeah me too, gonna continue to make em from now on

>CDA D66 SP GL PvdA
>Premier Buma
>Edgy rightwingers cucked in opposition
Best timeline

>America ignored it

They voted an orange gorilla into the white house because they felt threatened by SJWs. Come on now.

gotta try harder with the larping
GET OUT NORMIE REEEEEEEEE
anyway, SJW culture has been there for YEARS and has been big for a long time now. Trump has actually organized the counter movements.

I don't quite understand the acting joke, but whatever.

post-modernism will defeat itself. We're dealing with Islamist terrorist attacks on a frequent basis. Germany had near 2000 rapes on one new years eve night. And all through the West more people are voting right. It is dying right before your eyes, for crying out loud!

Wilders is the shitlord of gay and cuck people, he likes sodomizing Jews and Milo

Agreed. That's why we root for the Baudet Raket.

Dit zijn FvD draden op een libertarisch board.
PVV GET OUT

America is the fucking source of that bullshit, idiot.

good Spanjool you are, too bad half of ur country are commies. Idk what's worse, capitalism controlled by jews or communism controlleld by jews

where did i state it wasnt you monkey

bonjour les gars

Boo fucking hoo.

Shut up. At least in Communism my leader doesn't spend all the fucking time praising anorexical cocksuckers who act under the name of "based faggots dd"

Kanker op

>anti reddit
>nog steeds positief over trump

So, you don't know how to English and how to insult. What the fuck are you doing on this board?

The point is as follows. It didn't "overcome" the USA, who then ignored it, they are the source of it. SJW'ism is a direct product of their culture. Other Western cultures are just acting along, as they've always been doing, which is referred to as "Americanization". Have you even noticed that Nazi's were also against capitalism, even though they were right wing, this is why. Because the market sector will exploit fashionable trends and thoughts on the cost of the nation and culture.

WAALEN REEEE

Why the fuck are you stating this when we both agree on this and both know that this is true.

Zolang Israël is gekaapt door de zionist/marxistische Khazaren/Edom is het niets anders dan een deceptie. Een plek waar zij hun plannen smeden en uitvoeren met behulp van het monetaire banken systeem om het westen en haar bevolking to ondermijnen. Onze Boer broeders zijn hier al het slachtoffer van geworden door de inmenging van deze enge marxisten club.

>Generaal Manie Maritz schrijft in zijn boek, Mijn Leven en mijn Streven als volgt: “Nadat ik een studie van de Jood en zijn geschiedenis gemaakt had, heb ik uitgevonden wie de werkelijke opstokers, en de werkelijk oorzaken van de Tweede Vrijheidsoorlog waren De grootste oorzaak was echter de “verborgen hand”. In 1885 is er een nieuwe element/verschijning te voorschijn gekomen. De grote rijke goudvelden van Transvaal worden ontdekt. De Joden stroomde toen in massa’s naar Zuid-Afrika, het was werkelijk een stormloop. Aangehitst door een geest van hebzucht zonder beperking, zonder om ergens voor t e stuiten, hebben deze Joodse corruptie en macht gebruikt, menende om de schatten als geheel in te palmen. Behoort het goud van de wereld niet aan God toe? De Joden hebben de Boeren in onkunde gelaten omtrent de ontginning en dergelijke zaken, en hebben tevens het Britse imperialisme opgezet tegen de Twee Boeren snoeverijen Staten, en zijn daarin geslaagd om een bloedige oorlog van twee jaar te ontketenen, waar 27,000 vrouwen en kinderen, buiten de mannen zijn omgekomen. Het was een oorlog waarvan de Joden wisten dat deze onvermijdelijk was, en waarin de Engelsen van oordeel waren dat hun gevecht voor de grootheid en eenheid van het Engelse imperium was, terwijl de Joodse gulzigheid naar goud niet te stuiten was.

Nu leeft de Blanke bevolking onder zwart Communisme met achter de schermen de Joodse geldmachten die aan de touwtjes trekt, zoals dit elders in de wereld ook het geval is.

Because I'm edgy as fuck.

Wilders is letterlijk getraind door de Mossad. blijf jij lekker bewust op een landverrader stemmen joh.

...

>de joden
>de Engelsen

Reduceer dit tot machthebbende, gereduceerd en geselecteerd door de tand des tijds. Het "volk" loopt achter de door hen voorgelegde feiten aan en terwijl jij jezelf uitspeelt tegen Joden, verreiken zij zich middels het eeuwenoude geslaagde verdeel- en heers spel van Caesar

Deze zomer ga ik misschien naar Nederland op bezoek. Wat zijn de mooiste staden en waar zou ik niet gaan als ik niet wil door marokkansen berooft worden?

Utrecht is pretty awesome, it's like a more polite version of Amsterdam and way less drug tourists. It's also worth it to pick one or more festivals and focus on those instead.

Als ik dit reduceer tot de machthebbende, gereduceerd en geselecteerd door de tand des tijds kom ik nog steeds op hetzelfde neer: Een elite die het volk tot slaaf gemaakt heeft door middel van een monetair schulden systeem, een van oorsprong joodse uitvinding en beoefend beroep. (Uiteraard zitten lang niet alle joden in dit complot, maar ze wel oververtegenwoordigd in deze selecte groep machthebbende)

Deze Joden zijn de eerste en ergste groep die “anti-haat”-en anti-racisme” wetgeving begon te propageren, tegen het ware Israël de Blanke Noor-West Europeanen. Zij maken daarbij dankbaar gebruik van de media(Waarin zij ook oververtegenwoordigd is) om ons continue bewust te maken van hun slachtofferschap en het onrecht wat wij hen aangedaan hebben.

Pas op een ieder die probeert het te wagen om de waarheid omtrent de Joden openbaar te maken, deze wordt snel vervolgt of zelfs opgesloten. Deze Joden zijn zo obsessief over enig teken van vijandschap of “haat” tegen.

Om erachter te komen wie over u heerst, kijk simpel weg naar hen die u niet mag bekritiseren.

>Wat zijn de mooiste staden
Amsterdam, its the most diverse
Eindhoven, Woensel North is where the famous Dutch rapper Killer Kamal comes from
The Hague, visit the schilderswijk,full of diversity
Rotterdam, best place to experience different cultural groups
Groningen, the place to be to see people who support diversity with most enthusiasm
make sure to wear your islamic clothing so you wont be robbed

h-hi >.<

vocaroo.com/i/s1du3LI9e3PH

Dit systeem vindt zijn oorsprong echter in Nederlandse historie, aandelen en schulden, lang leve de VOC

Stel het zo: als deze joden zo effectief zijn in het beïnvloeden van onze gemeenschappen, wat zegt dat over ons? Ik weiger de constatering dat mensen die de penis van hun zoon verminken voor een absoluut hij die alles creëerde zonder fout God, boven mij staan in natuurlijk besef