Hajime no Ippo

Christian Rogers
Christian Rogers

Here it comes, the 4rth dimensional time stopping Dempsey Roll!

Are you ready to wait another 100 chapters to see it in an actual match?

All urls found in this thread:
https://www.youtube.com/watch?v=O0g8-KVp06s
Noah Phillips
Noah Phillips

Lol, what's next, instant teleportation?

Wyatt Perez
Wyatt Perez

BUT WILL HE MASTER THE TRUE ULTIMATE TECHNIQUE?
THE ONE INCH CORKSCREW MACH SPEED 4TH DIMENSIONAL TIME STOPPING ANTI-ANTI-ANTI-ANTI-DEMPSEY ROLL?

Andrew Jones
Andrew Jones

I wish Ippo ended.

Levi Reed
Levi Reed

with perfect punches

Gavin Rogers
Gavin Rogers

What is the source of this power?

Luis Harris
Luis Harris

Holy dick. Is it real? I thought it was a joke. oxygen muscle was already ridiculous.

Luis Garcia
Luis Garcia

OXYGEN IN THE MUSCLES

Anthony Sanders
Anthony Sanders

oh boy

Jackson Green
Jackson Green

I'm kind of sad, but I have to agree with you there.

Christopher Gonzalez
Christopher Gonzalez

what fights would you take out so we got faster to whatever conclusion this is heading?

Owen Price
Owen Price

720 degree 4th dimensional Dempsey roll is now real

M E M E M A G I C
E
M
E

M
A
G
I
C

Hunter Moore
Hunter Moore

is... is this becoming real?

Is Morikawa basing his script on this now?

Adrian Hughes
Adrian Hughes

Are you ready to wait another 100 chapters to see it in an actual match?

Not seeing the problem with that considering the non-boxing chapters of Ippo are the best ones. That's about as stupid as getting mad about the actual matches in a boxing manga being long.

Gabriel Evans
Gabriel Evans


Is Morikawa basing his script on this now?

No it's a shitty forced meme that hasn't been around not even a quarter as long as the Dempsey 360 has been speculation in hni.

Jaxon Sanchez
Jaxon Sanchez

Read Ippo
punches that knock peopel across the ring
lightning fast movement
watch boxing
it's a game of tag between two grown men

Cameron Brown
Cameron Brown

the slice of life is better to read each week, the boxing matches are better when read in bulk once they are finished.

Nathan Anderson
Nathan Anderson

(You)
the slice of life is better to read each week, the boxing matches are better when read in bulk once they are finished.

Exactly. That's been common knowledge in Ippo threads for years, to the point people try to use the statement of reading series in bulk is a means to slosh through overall shitty series. It only really works with Ippo, because Morikawa knows how to write long fights, even if the pacing is terrible.

Connor Fisher
Connor Fisher

IPPO MY BOY USE THE OXYGEN IN YOUR MUSCLES

Josiah Nelson
Josiah Nelson

(OP)
Read Ippo
punches that knock peopel across the ring
lightning fast movement
watch boxing
it's a game of tag between two grown men

You fell for /sp/ boxing meme. Current boxing is shit

Ethan Anderson
Ethan Anderson

Russians and Mexicans are pretty brutal.

Lincoln Stewart
Lincoln Stewart

I hate Mayweather because he is so damn boring.

Carter Thompson
Carter Thompson

There's no slugfest in boxing anymore.

Luis Nguyen
Luis Nguyen

Russians and Mexicans are pretty brutal.

And those matches are too few and far between for it to really matter, especially with everybody and their dog not only having their own champs, but their own boxing association, so an actual unified champ of each weight class is never crowned.

I hate Mayweather because he is so damn boring.

Shit. I wasn't even thinking about Mayweather, when I posted,but you're absolutely right. I get why he fought the way he did and it's still boring as shit.

Tyler Collins
Tyler Collins

Here it comes, the 4rth dimensional time stopping Dempsey Roll!

You make it sound like this is something new.

Joshua Stewart
Joshua Stewart

nope don't get better at boxing, just fucking hax like a madman.
Why am i reading this still

https://www.youtube.com/watch?v=O0g8-KVp06s
have some cool fight stuff

Jaxon Brooks
Jaxon Brooks

Noice

Asher Peterson
Asher Peterson

it's not something new, and that chapter was post this

But it's nice to see Ippo actually getting to the same conclusion Takamura did back then, and training to be able to do it.

I wonder if he'll release this new form with some fodder or an actual known fighter.

Camden Baker
Camden Baker

It's going to be either
match starts
ippo gets beaten around
near the end
ippo uses the new moves to win

Or

match starts
ippo uses the moves right away
<wins like a badass

Caleb Ortiz
Caleb Ortiz

I don't think ippo is the kinda guy to keep a secret weapon in his pocket, he would probably test it on the first thing that comes across him

Gabriel Jenkins
Gabriel Jenkins

Anything to keep him from getting any more concussions. Unlike Baki, it's "realistic" enough to know that ippos fighting style is harmful to him.

Cameron Lee
Cameron Lee

honestly, it reminded me of Eyeshield21, where the same thing happened.
In the next match even a 3 dimensional technique wasn't enough, so he evolved into a 4 dimensional technique(yes, they called it timetravel. It was a techique where he stepped back one step and one step forward)

Thomas Nelson
Thomas Nelson

Are comic writers just retarded or what

Jack Hughes
Jack Hughes

Kamogawa literally trains him for a technique that will destroy his body, without his consent

BRAVO COACH

BRAVO

Isaac Walker
Isaac Walker

What the fuck happened with dynamite glove? Will it ever come back?

Jose Cooper
Jose Cooper

Every Itagaki fight, and Itagaki himself
im faster den u
nuh-uh im faster den U
nuh-uh

Ayden Hill
Ayden Hill

Nope.

Wolli fight is where the fighting (main chunk of the manga) went downhill.

Julian Anderson
Julian Anderson

Agreed.

Nope.
So long as the guy owns the domain and keeps that message up, there's hope.

Disable AdBlock to view this page

Disable AdBlock to view this page