Itt:Shitty forced drama's

Tyler Campbell
Tyler Campbell

Itt:Shitty forced drama's

Anthony Rivera
Anthony Rivera

it's missing bokumachi

Jeremiah Bell
Jeremiah Bell

Your life

Jaxson Lewis
Jaxson Lewis

5cm/s is the only good one there.

Jaxson Phillips
Jaxson Phillips

Doesn't provide alternative shows he thinks are better
Fucking dropped

Levi Nelson
Levi Nelson

shitty
Well thats just like your opinion man. literally loved all of these, snafu is a bit weird tho

Owen Harris
Owen Harris

KAGA

Zachary Collins
Zachary Collins

I wouldn't call Clannad shitty, just overly dependent on predictable contrivances to generate emotional torque.

Blake Long
Blake Long

Is the "forced drama" buzzword just thrown around by /a/utists so they deal with shows that are sad and want to shitpost about how much they did t cry during it? Literally every anime I have seen posted on here that would be considered in the 'drama' genre has been labeled forced drama by you spergs.

Jordan Ward
Jordan Ward

Anohana
forced
Nigga please, the sorrow of a group of friends slowly growing distanced until they might never acknowledge each other even if they met is pretty real

Luis Stewart
Luis Stewart

One day people will see Shigatsu for how shit it is.

Jack Nguyen
Jack Nguyen

I'm pretty sure nearly everyone sees it for it being just completely shit.

Luke Campbell
Luke Campbell

Do the characters do stupid or illogical things that instigate drama? Yes. Than the drama is forced.

Do events happen for no other reason than to cause drama for the characters? If yes than drama is forced.

Jack Gray
Jack Gray

Not really... It won awards and shit

Jaxson Howard
Jaxson Howard

Hahaha. As if awards mean anything concerning quality.

Xavier Bailey
Xavier Bailey

Ef a tale of memories is worse than all of those combined. Its so bad, that it is downright offensive. its the worst anime has to offer.

Tyler Smith
Tyler Smith

SAO won awards ya dingus

Josiah Johnson
Josiah Johnson

Well maybe that means that you should reconsider you opinion on SAO rather than that the award givers are wrong

Easton Miller
Easton Miller

Clannad AS > WA2 > Anohana > 5wallpaper/sec > Angel Betas > Oregairu > Shitgatsu Kimoi.

Jason Powell
Jason Powell

True but that dont change the fact a lot of people didnt think it was shit

Ayden Harris
Ayden Harris

The word you're looking for is "melodrama," you illiterate chimp, and even if you did have a grasp of the English language beyond a 2nd grade level, you'd still be wrong.

Josiah Torres
Josiah Torres

forced drama

Dominic Ward
Dominic Ward

I cannot wrap my head around people enjoying Anohana more than Angel Beats.

Angel Beats presented what felt like one of the most annoying characters in anime history to me, then made me feel shit about hating them because they were just enjoying their mobility since they were fucking paralyzed their whole life. And in general had a nice ending twist and in a sense was a series about the reward of being an organ donor.

By comparison, Anohana was a pretty standard/cut and dry story about a ghost/dead girl and people trying to figure out how to get them to move on. It didn't really do anything unique or get me feeling anything.

Besides, Menma never aged, so the whole thing felt really pedophilic too. Yeah yeah,

being weirded out by loli on Sup Forums

Noah Ortiz
Noah Ortiz

make way for the queen of forced drama

Disable AdBlock to view this page

Disable AdBlock to view this page