You go on an 8 month long business trip, and this is the first thing you see...

Ayden Brooks
Ayden Brooks

You go on an 8 month long business trip, and this is the first thing you see when coming home

What do you do?

All urls found in this thread:
https://www.youtube.com/watch?v=Zi_XLOBDo_Y
Liam Jackson
Liam Jackson

N-nani

Daniel Martin
Daniel Martin

cum

Daniel Davis
Daniel Davis

i wonder where the kid came from and why its head is so big. then i call child protective services.

Kevin Thomas
Kevin Thomas

i was masturbating during the trip?

Grayson Martin
Grayson Martin

what the hell is that pink thing next to its legs?

Dylan Taylor
Dylan Taylor

8 month long business trip
Jesus what a shit job, I'd probably want to resign

Brandon Robinson
Brandon Robinson

Do nips really sleep on the fucking floor? Can't they afford a proper mattress?

Jonathan Cruz
Jonathan Cruz

Ask how she got there in the first place.

Futons.

Luis Powell
Luis Powell

Call the police.

Gabriel Hughes
Gabriel Hughes

sex

Matthew Peterson
Matthew Peterson

Nice try kid now fuck off

Noah Morales
Noah Morales

Get that plush out of your clothes.

Nathaniel Ortiz
Nathaniel Ortiz

A stuffed animal you dumb prick.

Ian Gray
Ian Gray

futons are proper rollup mattresses in Japan. instead of leaving a bed out and taking up part of the room, they put them away and they are far cleaner than mattresses because they can wash them.

Mason Cook
Mason Cook

Why is her head so incredibly big? And why is she so fat, girl will have diabetes with 12.

Noah Cooper
Noah Cooper

I ask to her where the fuck is Ruri, a superior choice to impregnate.

Michael Turner
Michael Turner

BABY FUCK
BABY FUCK
IT'S AWWRIGHT

Noah Rodriguez
Noah Rodriguez

Ask why is a loli, pretending to be pregnant, in my room?

Jackson Sanchez
Jackson Sanchez

Nig out and beat her.
https://www.youtube.com/watch?v=Zi_XLOBDo_Y

Austin King
Austin King

Call the cops. That's what you should do if you find a child that you've never seen before in your house.

Doing literally anything else will end with being arrested for one serious crime or another.

Chase Wilson
Chase Wilson

damn how do I get the loli end? Toradora was confusing

Camden Stewart
Camden Stewart

Doing literally anything else will end with being arrested for one serious crime or another.
I mean, even ignoring that, it's sort of the obvious response to finding a stranger who has entered your home without permission.

Luis Reyes
Luis Reyes

Wonder who the fuck let a kid in my house and shout angrily:
Mitä vittua sinä juuri sanoit minusta, helvetin huora? Tiedäkkin, että valmistuin yksikköni parhaimpana jääkäriprikaatissa, ja olen ottanut osaa lukuisiin salaisiin hyökkäyksiin karjalaan, ja minulla on yli kolmesataa varmistettua tappoa. Olen koulutettu sissisodankäynnissä ja olen paras tarkka-ampuja koko Suomen puolustusvoimissa. Sinä et ole mitään muuta, kuin pelkkä kohde minulle. Tuhoan sinut tarkkuudella jota ei ole ikinä ennen nähty maan päällä, siitä voit olla varma. Sinä tosiaankin luulet, että voit selvitä sanottuasi tuollaista paskaa minulle netissä? Mietippä uudestaan, kusipää. Juuri tälläkin hetkellä olen yhteydessä salaisten vakoojien verkostooni koko Euroopan unionin alueella ja sinun ip osoitettasi jäljitetään juuri nyt, joten sinun olisi parasta varautua myrskyyn penikka. Myrskyyn joka pyyhkii pois sen säälittävän asian jota kutsut elämäksi. Sinä olet vittu kuollut, pentu. Voin olla missä vain, milloin vain ja voin tappaa sinut yli seitsemällä sadalla tavalla pelkästään paljailla käsilläni. En ole vain koulutettu aseettomassa taistelussa, mutta minulla on myös käytössäni koko Suomen puolustusvoimien arsenaali ja aion käyttää sitä täydessä mitassaan tuhotakseni sinut, säälittävän paskan pois maan päältä, senkin pikku paska. Olisitpa vain tiennyt minkä kostan tämä ”fiksu” kommenttisi tuo sinulle, niin olisit saattanut pitää turpasi kiinni. Mutta sinä et pystynyt ja nyt sinä saat maksaa siitä, saatanan idiootti. Aion paskoa raivoa päällesi ja sinä tulet hukkumaan siihen. Sinä olet jo kuollut, penikka.

Disable AdBlock to view this page

Disable AdBlock to view this page