NEDERDRAAD

renontsnap editie

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=7NMwohMhP10
youtu.be/jBqoH-qx-os?t=668
youtube.com/watch?v=p86BPM1GV8M
twitter.com/SFWRedditGifs

020

neeee het is "roenskeep" zeg het nou eens goed.

023 als ook

het is runesschepping

>dvw geen animẹ̣̣̈vriendin

dat is fonetisch renontsnap is de miem vertaling

runescape

run escape

ren ontsnap


waarom snappen jullie proleten het niet?

Dan is het nog altijd "Ruïneschepping".

mijn straat is nauwelijks verandert in die tijd oetz

>nieuwvriend pasjesgebruiker

youtube.com/watch?v=7NMwohMhP10

Godverdomme jongens ik weet dat ze een joodse extremistische terrorist is maar ze is zo lekker

M-MUH PIEMEL

ik ook oetz

animĕ

Ze is geen Ayelet Shaked oetz

omdat jij niet snapt dat het spel niet om rennen en ontsnappen gaat

dat snap ik wel

het is gewoon een miemvertaling, zoals heel veel woorden in de nederdaad

"post" wordt ook vertaald naar "paal" terwijl dat gewoon een vertaling is van een andere definitie van "post"

zo vertalen we runescape naar "renontsnap" terwijl het eigenlijk rune scape is en niet run escape

afz. nederdraad historicus

Ze is lekkerder dan die aya shekelet

Zouden jullie KPN of TMOBILE nemen
Voor mobiel abo

>buiten komen

TMobiel

Ben hier al sinds 2014 oetz

maar voor "thread" en "post" is er geen directe juiste vertaling, omdat "runescape" is een samenstelling waar wel de correcte woorden beschikbaar zijn

KPN, ik kreeg deze maand nog 5gb data als kerstcadeau naast het gebruikelijke wat ik heb dat ik dubbel heb gekregen elke maand

dus normaal 2gb word 4gb en nog 5gb erbij = alleen maar jijbuis filmpjes kijken op mobiele data

voor een blinde zandaap misschien

voor "post" zou de correct vertaling gewoon "post" zijn.

nederdraad kus mij?

verklaar

simyo tenzij je kpn internet hebt en een grootverbruiker bent

"posten" is gewoon een nederlands werkwoord

ja, maar niet daarvoor jij uilskijken

oké proleet

ik zal je mening in acht nemen

*gooit zijn mening de prullenbak in*

Het gebruik van het woord posten voor deze betekenis hebben we uit het Engels overgenomen. Daarbij spreekt iedereen het ook op zijn Engels uit.

boeie

Net voor het eerst XTC gedaan vma.

Ik snap dat uw eigen heekneus anderen normaliseert, maar dat maakt het nog niet mooi

ik zal deze paal ook in acht nemen

*neemt het in zeven*

was leuk?

Waarom zit ge onder de XTC achter uw pc?
Waarom geen MD?

Ja intens leuk.

Net=gisterennacht.

Paal komt van bump

beschrijf het gevoel

nee, paal komt van post, een lamppost=lantaarnpaal
stoot=bump

Jongens laten we kijken wie hier het zieligt is. Ik begin.

>allochtoon
>175cm manliet
>20 en snel aan het kalen
>miemstudie waar ik alleen zesjes voor haal
>mollig
>kusloze maagd, praat nooit met vrouwen
>geen echte vrienden

>termen letterlijk vertalen vannhet Engels naar het Nederlands

HOE ZEG JE AUTISM IN HET NEDERLANDS

>al
pas bedoel je

Ken je het gevoel alsof je een heel productieve dag hebt en je goed voelt om jezelf? x1000. Fakking veel energie en goeie zin, exteem sociaal. Ik heb mijn vrienden nog nooit zo lief gevonden. Ik zat ook constant mijn kaak aan te spannen.

autisme
ik snap het niet oetz

laat me raden je bent ook """""depressief"""" en ook ((((onzeker))))

>Ken je het gevoel alsof je een heel productieve dag hebt en je goed voelt om jezelf?
dat heb ik al heel lang niet meer gevoeld zelfs al heb ik een productieve dag gehad.
misschien moet ik het maar eens proberen.

>allochtoon
cm manliet
en snel aan het kalen
>>miemstudie waar ik alleen zesjes voor haal
>>praat nooit met vrouwen
>>geen echte vrienden
tot hier lijk jij op mij, enig verschil is dat ik gespierd ben

kan bevestigen dat heffen niet veel helpt oetz

>ongelijke hoeveelheid aanhalingstekens
dit trekkert mijn autisme

Het is ook niet voor niks een soort extreme versie van antidepressieva. Maar je moet het een keer proberen ja. Vooral als je sociale anxiety hebt is het leuk. Probeer alleen niemand te regelen want je lul krimpt naar een halve centimeter.

fijn om dat te horen ik ben niet alleen

ik ben niet depressief denk ik.

ik ben niet onzeker, ik ben er 100% zeker van dat ik een lelijke kale manliet allochtoon ben

Dus?

Wat verwacht je nu van ons? Dat we je gaan vertellen dat je nooit wat zal bereiken in het leven en dat je gewoon mag stoppen met proberen?

Want als je dat doet ben je idd de zieligste in de draad, hoewel je er niet alleen in staat.

>ik ben niet onzeker maar ik laat wel zien dat ik onzeker ben

>xtc doen ipv anabolen voor antidepressie
lmke

vaak is het met jullie depressieve kneuzen is dat jullie testosteron gehalte te laag is, dit maakt de man nou eenmaal depressief

ik verwacht niets, ik wil weten of er nog een grote loser in de draad is dan ik

over lullen gesproken, word je ook gevoeliger daar beneden ervan zoals bij wiet?

Waarom wil je dat weten? We zitten allemaal op 4kan met ons eigen gezeik en onze eigen bagage, niemand komt op 4kan omdat hij alles perfect in orde heeft, nou ja, bijna niemand.

Ik kom hier niet om beordeeld te worden, dat doe ik zelf wel, ik kom hier ook niet om te kijken wie "meer een loser is dan ik ben", ik kom hier om even te vergeten en om me even te amuseren zodat ik mijn eigen gedoe beter aan kan.

Als je het spelletje van vergelijken wil spelen dan kom je al snel tot de conclusie dat er mensen zijn die sommige dingen beter voor elkaar hebben op een punt dan jij het hebt en op een ander punt juist minder. Dan kun je concluderen dat hun leven beter is omdat ze die paar puntjes beter hebben en dan kun je jezelf gaan verdiepen in je eigen sores maar dan mis je iets. Je mist namelijk dat je eigen problemen voor jezelf groter lijken omdat je namelijk altijd met je eigen gedoe bezig bent, je staart je blind op jezelf en je ziet niet waar een ander mee bezig is.

Je hebt voldoende te eten, je woont in een veilig land, je hebt een goede internetverbinding om op te zeiken en te zeuren en nog vind je jezelf de grootste zielepiet. Ga toch een eind heen.

Wie zei iets over depressie?

Ik was er compleet niet mee bezig oetz. Ik kon iig niet plassen en kan me niet voorstellen dat ik hard kon worden. Maar meisjes waren wel liever :3.

>Wie zei iets over depressie?
zo een idee kreeg ik oetz

Nee man, ik deed het met een boel vrienden op een festival. Ze hadden het aangeboden en ik wou het al best lang een keer doen.

Eerder andersom.
Kan verschillen per pillen merk.

dus ik ga mijn vriendje nog liever vinden ervan? Dat lijkt me leuk oetz.
En wat vind je van dit idee: Wiet + MDMA?

>er zitten kankerjunkies in deze draad

AH SAHBI KOM MEE NAAR SHISHA LOUNGE

>allochtoon
>190cm
>21 en volle bos haar
>miemstudie waar ik achten voor haal
>hefmiemer
>al dezelfde vd sinds ik 15 ben
>hechte groep vrienden

boeie

Zwarte Piet is not only incredibly racist, but also a crime against humanity.

SHART

Because?

ja maar wat maakt dat eigenlijk uit?

boedend.

boeiend?

>Because?
Because I learned about it from my professor in my human rights class today.

>common core

Could you elaborate on this. I am sure your professor imprinted on you the reasons why it is bad.

I want to hate-fuck your professor

It's too big of an issue to sum up in one Sup Forums post.
Another crime against humanity, do you live in the Hague?

>ze reageren nogsteeds op die proksie rollenspeler

of

>ze reageren nog steeds op een letterlijke amerischeet

>ik heb een mening
>maar ik ga die niet onderbouwen
oké

Ja. En wiet + mdma is chill maar doe wiet tijdens de comedown.

>It's too big of an issue to sum up in one Sup Forums post.

You are not convincing anyone with just saying something like that is bad, you are going to have to make an argument for it. So I would like to invite you to do so, or else there is no reason for me to take your opinion seriously.

Ik vind dat ze de mensenrechten moeten afschaffen. Dan zijn we meteen af van de linkse dictatuur.

So you just want to bring it up in a weak attempt to get some (you)'s but you're not actually smart enough to defend your stance?

It's a clear violation of Children's Rights:
youtu.be/jBqoH-qx-os?t=668

>voor amerikaanse aas vallen

mogolen

No, I am not asking you to repost something someone else made. I am asking you to go into a discussion about it, again, if you are not able to defend your own opinion your opinion is not worth listening to.

I saw this video too, user. Posting a vox video isn't an argument. Why does it violate children's rights? Can you give me some ECHR articles or something to back that up?

"zwartepietendiscussie"

Agreed
Zwarte Piet is racist.

even so, who cares? lmao

>Foreigners think they have a say in the matter
>Foreigners think they have a valid opinion anyone gives a shit about

>Foreigners
The only borders in this world are on paper treaties -- we are citizens of one world.

youtube.com/watch?v=p86BPM1GV8M

gaaaaay

nigger please, blackface yourself give out candy and see that it's fun. or go shoot up a school or something because apparently thats less bad than a childrens holiday

/lain/

>Talks about violation of children's rights
>Kills thousands of kids each day in school shootings