/Norgetråden/

flaggspettutgaven

forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=9-oaDP_aBjU
vocaroo.com/i/s1xdvSmi62JR
youtube.com/watch?v=BMiVdOnEGvc
youtube.com/watch?v=UMG9iVu_20Q
youtube.com/watch?v=_f1IEwPmgSQ
sumo.tv2.no/programmer/underholdning/boekketlista/sesong-1/boekketlista-1-program-7-1083503.html?showPlayer=true
twitter.com/SFWRedditGifs

youtube.com/watch?v=9-oaDP_aBjU

andre for brev nummer 87

Kvifor ikkje kj utgåven?

fjerde for legalisering av e-sigaretter

femte for slurker i meg litt kaffe og knasker i meg en banan og setter på den siste episoden av vestverden

her
neste utgave
(da sover jeg så noen andre må lave)

>lave

JEG ER I KJEMPEFORM

N-te for slov pillerus på sofaen i en roykfyllt stue, fremfor eksamenslesning.

...

oj dæven

litt av en miks, og litt av en timing

absolutt galmann

herre jesus for en episode det var

Har sett alle episodene - Er ikke helt sikker på hva jeg så.

Kan jeg stole på åttetallene?

Pillerus er godt. Og bringer nye ned seg.

Bare nesten.

Hva faen? Tok julepynten din fyr mens du var spaca ut eller? Det er faen meg skummelt.

Hva i helvete

Slutt å brenn ned julepynt

hello!!!

Vi kan alle stole på åttetallene

I lopet av neste år vil vi alle ha jver

Rullestolanon, degeneranon, libanonsen, sverigeanon, polenanon, alle sammen.

Det kommer til å skje

vocaroo.com/i/s1xdvSmi62JR

Hva tenker tråden om de alternative treningsmetodene til Marit Bjǿrgen?

Kommer Libanonsen til å bli sammen med knuset hans?

Du er litt for optimistisk fåvæ. Kan spå i hvert fall ett selvmord blant de du nevner.

Lever fortsatt libanonsen?

Det er ikke lenge til 2017.
Ja, så vidt jeg vet.

Tviler.

Jepp.

God kveld i stua! Står til?

Hvem av dem er det du tenker på?

Går ikke så bra fåvæ. Nettop ferdig med eksamener, det gikk som det måtte gå med dårligere forberedelser. Der? Når har du eksamener?

Det som kommer til å skje, er at du treffer en pen, men gal kvinne i en tilfeldig situasjon, hvorpå hun tar saken i egne hender og bestemmer seg for at nå er du gv-en hennes.

Tenker på meg selv da

for å være helt ærlig

men men

så sånn er det

men, så sånn er det

bare noe jeg tenkte på

Dritt. Tror du at du står, i det minste? Jeg hadde en i går, og har en på onsdag og en på fredag. Gikk helt ok, tror jeg. Så er det hjem til norge igjen på mandag.

Fy faen. Dette er drommen.

Jeg har opplevd dette, og det er helt fantastisk de fǿrste par månedene, men så blir det ille.

Har hatt to, den ene tror jeg jeg står i, den andre kan slå begge veier. Begge var dårlig strukturert og gir inntrykk av at jeg ikke har rort pensum dog. Uansett, en C hadde vært fett, da beholder jeg snittet i alle fall. Også har jeg en semesteroppgave, men den A) vet jeg at jeg står i og B) betyr ingenting.

Og deg, hvordan gikk det? Du kommer hjem på mandag, skal du tilbake igjen, eller er du ferdig i UK?

Hadde sagt ja til hvilket forhold som helst, foler jeg. Innen rimelighetens grenser selvsagt. Vil bare kjenne hvordan det er å ha en som er oppriktig glad i meg.

Smud! Jeg tror jeg skrev for lite på 2 av 3 sporsmål i strafferett, men vi får se. Jeg siterte hvertfall mesteparten av påstandene mine med saker. Er slettes ikke ferdig, skal ta full grad her (4 år). Gleder meg til lang juleferie

Går sikkert bra! Det er Edinburgh du bor i, og har igjen tre år, ja?

Etter juleferien blir det bacheloroppgaven for min del, kan bli spennende. Etter det er det helt åpent.

Niks, jeg bor i Aberdeen. Er forste året, ja. Var sykt slit i starten, har ikke vært på skolebenken på en stund...

Hva skal du skrive om? Er det fortsatt arabisk det går i?

Eg e berra ein mann

Kjenner folelsen, hadde ikke vært på skolebenken på flere år når jeg begynte.

Bacheloren er ikke i arabisk, men midtostenstudier. Det er visstnok en subtil forskjell. Vet ikke helt hva jeg skal skrive om enda, men tenker på Jemen. Er det en proxy-krig mellom Saudi-Iran eller indre stridigheter som har fort til krigen nå? Jeg tror indre stridigheter, men vi får se. Aldri undervurder Saudi-Arabia...

Spennende!

Må nesten ta kvelden nå, har en lang dag med lesing imorgen... Vi prates.

Jess, natta, og lykke til med lesing. Skru på regionsflagg, så kjenner du meg igjen, er en av to eller så som poster med Oslo-flagg.

eg e berre ein neut eg

Angående Jemen så vidt jeg vet er det krig mellom Shia og Sunni der som igjen har dratt med seg Saudi Arabia og Iran.

hyll

>dfn libanon og liberalistanon fortsatt brever her

Koselig fåvæ.

De er to av trådens fem söyler.

Jemen er en real clusterfuck, av mangel på et bedre norsk ord. Osmanerne kalte det "det osmanske rikets kirkegård", fordi det var det eneste territoriet de aldri klarte å få fullstendig ontroll over. Er ikke nodvendigvis sunni/sjia som er problemet; Houthiene, al-Islah, Saleh og co., al-Qa'ida, ISIL, alle er med på moroa.

Påstanden din er forovrig hva jeg vil finne ut av ved å skrive om dem, fåvhæ så vet jeg ikke altfor mye om Jemen, synes bare det er interessant.

Er i tråden stort sett hver dag fåvæ, bare å sporre så skal jeg si ifra om jeg er her.

Habibi

mashallah

>clusterfuck

klaseknull*

Cluster = klase? Som i clustermbomb = klasebombe

Klaseknull?

Sorry, jeg leste "klasse". Vet ikke hva jeg tenkte.

>Cluster = klase? Som i clustermbomb = klasebombe

Helt riktig :^)

Hva tenker tråden om tradisjonell pizza?

Tenker at amerikansk pizza er originalen, så å si

t. pizzaeffekten.

Knulla opp dognrytmen ijgne gutta bois, YEEEE HAAWWW

Jaså? Liker tynn knasete bunn fåvæ.

dette
tjukk pizza er galt.

Hvordan blir man mer mannlig?

Har null sexlyst, er alltid en slaks komiker i vennegjengen og aldri en person folk tar seriost. Tror egentlig de fleste tror jeg er homo. Har sjarmert en del jenter men har aldri vært sånn at de gir inntrykk av at de vil jeg skal knulle dem (selv om det har endt sånn, men bare etter utallige dater) men er mer som "haha du er morsom er morsomt å henge med deg"

Orker ikke mer, jeg gjor tydeligvis noe ekstremt galt. Kjenner en drittsekk som er frekke mot alle han kjenner og får jenter og venner i bottevis. Gidder ikke leve et middelmådig liv lenger.

Du gav din Sonn! I ham ble vi skapt til gjerninger båret av tro. Du frelste i kjærlighet det som var tapt, og brakte nytt liv til å gro.

Vi er ditt verk! Du eier oss, Gud, med alle de goder vi har. Du byr oss forvalte dem etter de bud du gav oss, vår Skaper og Far.

Styrk da vår tro! Tenn håp i vårt sinn, fyll hjertet med kjærlighet varm! Så går vi frimodig til tjenesten inn i ly av din utstrakte arm.

bare vær deg selv

Har jobbet i mange år med å være meg selv. Når jeg endelig nådde det punktet fikk jeg venner og endelig sjanse med jenter. Det foles som om jeg har nådd et toppunkt og det toppunktet er ikke så hoyt som det burde være. "Meg selv" er tydeligvis "sot" og ikke en person folk respekterer. Fikk bank for litt siden og vennene mine reagerte med "hæ? hvordan kunne noen være sint på deg, du er jo bare venner med alle". Har nesten homopersonlighet uten å faktisk være homo. Genetikk suger gutta, hvordan fikser jeg dette.

Hvilken salme er dette?

Bare gi kvinnfolk som du liker mye oppmerksomhet. Hvis de synes du er morsom, har du allerede et bein innafor.

Ikke bry deg for mye om mannlighetspisset.

>Har null sexlyst,
Samme her. Hvordan fikser man den dritten her.

Tror ikke jeg kan gi deg noe meningsfullt svar på det over et mongolsk bildebrett, men tilslutt så er det uansett kun deg selv som kan forandre på det uansett, men om du vil bli tatt mer seriost, så må du jo gjore deg fortjent til det.

Slutt å runke

Gud du er rik - Olaf Hillestad

eg e berre ein gud

Nå som jeg tenker meg om har du kanskje rett. Hadde ikke folt disse tingene hadde jeg vært mer suksessfull eller rik. Vanskelig å bry seg hva folk syns om deg når du vet at det du gjor funker bedre enn det de som gir deg kritikk for det gjor.

Takk for perspektivet, kanskje jeg får litt mer selvtillitt etter utdanningen. Alt dette startet etter jeg ble utskjelt og gjort narr av når jeg gikk forbi en gjeng raggere på vei hjem fra universitetet

Den fikk meg til å tenke på denne.

youtube.com/watch?v=BMiVdOnEGvc

nå tar vi oss en liten dans gutta

youtube.com/watch?v=UMG9iVu_20Q

youtube.com/watch?v=_f1IEwPmgSQ

Hva faen var den saken på 0:05 ?

en alv

Omgi deg folk du liker, sok hoy utdanning og godt betalt. Det er ikke meningen å komme overens med alle.

Tenk på en person du respekterer, nå tenk deg akkurat samme personen bare en utelligger. Respekterer du dem enda? Neppe.

Fortsett som du gjor, bit tennene sammen og gjor livet ditt til noe du kan være stolt av. Husk på at like sinn tenker likt, om drittsekker ikke liker deg kan det ganske enkelt være fordi dere har forskjellige verdier (en person som leser boker og ser på filmer i fritiden kommer ikke til å komme overens med en person som bare sitter på snap og bruker helgene på å finne lette ligg).

Er lett å henge seg opp i hva det betyr å være mann og hvorfor noen ting funker for andre men ikke deg. Sannheten er bare at du ikke vil komme overens med dem, ellers hadde du vært som dem gjennom fellesinteresser (bilinteresserte kommer lett overens med bilinteresserte, fotballinteresserte kommer lett overens med fotballinteresserte), desto mindre normis interessene dine er, desto verre blir det å finne fellesgrunnlag og å få respekt blant de menneskene.

sumo.tv2.no/programmer/underholdning/boekketlista/sesong-1/boekketlista-1-program-7-1083503.html?showPlayer=true

fant en serie hun fra ukens urort var med i, fytte grisen... så kringle

Hvem andre her /odelagt dognrytme/?

Heisann.

kommer litt an på hvordan du ser på det
"odelagt" antyder at å være våken til visse tider har en slags funksjon
men for meg er ikke det sant
så min dognrytme er bare "annerledes"

odelagt liv

ja og nei
enig med men så har jeg også eksamen på onsdag, og de går som kjent etter normis dognrytme

>eksamen på onsdag
Jeg også. Numerisk metode ved UiT.

>ikke-NAUTer i min natttråd

ai ai lykke til
har matte1000 om en ukes tid, er mye mer stresset for den

faen ass...

Takk skal du ha, det kan hende jeg trenger det.

Hvor er det du studerer? Er ikke sikker på om fagkodene er universelle, men MAT-1000 er jo ikke spesielt vanskelige greier.

studerer i oslo
tror det er universelt ja, men jeg synes nå m1000 er vrient nok jeg. hadde noen rimelig saftige obligatoriske ovinger, så hvis eksamen ligger på samme nivå, så blir det nauting etter nyttår ja

>dfn du ik kan matt

JEG ER BARE EN JÆVLA MANN SOM IKKE ENGANG PROVER SÅ GODT HAN FUCKINGS KAN

Hvem Elysium her?
Hadde håpet at serveren skulle komme opp for jul slik at jeg noe å fylle ensomheten min med:(

e bare sånn det e

>Hadde håpet at serveren skulle komme opp for jul slik at jeg hadde noe å fylle ensomheten min med:(

god natt~