Snart helg grabbar, redo?

Snart helg grabbar, redo?

Vad ska du/ni göra?

Dejt :>

Fan vad gött, några planer vart ni ska gå?

Blir bränbollsyran heeela helgen

ska japp så många gäris de går ass

Ingenting. :/

röka knark och vara störig men inte behöva gå till jobbet

jag ska sitta och gråta över att min bil fick körförbud på besiktningen och att det kommer kosta mig 4 lax

what is this thread for? discussing how many muslim dicks you're gonna take up the ass this weekend?

jobba

>inb4 någon som har röka i västerås

Jag ska umgås med sliddjuret mitt och fira någon jävla födelsedag.

spela overwatch och rocket league

bygga en skylake rigg åt en kompis, äta chips ensam, skämmas

rocket league är nöten! kör du xbox live?

Typ fest men annars inget

Something like that, yes.

är du någon slags äcklig konsolbonde eller?

Övertid eller jobbar du helger normalt?

PÖJKA! till helga blire att svepa nåra kalla sen ta och dra in Glo på filmduka nåra timmar, sen då den är klar dra in på klubba och festa'tet lite granna ;) löningen är ju i byxsäcken och humör't på tipp topp så de måste väl tas och firas lite granna?

bilder?

>konsolbonde

Heter du Bertil och kör traktor dagligen?

fucking top kek bror

Sitter dina ögon så sär kanske?

här*

...

PC Herreras bror, kör bara Xbox när jag sitter hemma hos en vän som är harvar runt i konsolträsket

Städa upp vårt samhälle genom blattejakt, du då?

Snälla.... Inget sånt

Warcraft bio på lördag

det blir att sätta ihop bilen igen, nytt termostat hus, och nya airbags och sånt.

ska se warcraft filmen också.

Nae PC. Dock på världens losing streak nu från all-star till rising star i 2s. Hatar skiten men kan inte sluta spela.

rösta på SD

Med o spelar?

...

Byalagsfest här, så blir dricka smuggelbärs och ragga på fjortisar eller milfar

...

genom att sitta i en källare och lyssna på ultima thule? kul hur många som är rasister på internet och skinheadsgäng osv är helt utdöda ^^

Försöka fixa en husvagn och flytta ut i skogen

Gå under av stressen. Tenta och deadlines som redan passerat...

köpt massa fint hash jag ska röka. annars inte mycket

Blir väl att flöjta som vanligt.
Bilder på svenska brudar nu då?

>Plugga högskola
>Dör av stress och deadlines

>2016
>Jobbar inte inom frilansarmarknaden eller tung industri och tjänar lika mycket som yrken som kräver 3-7 års utbildning

Skyll dig själv jävla pappersvändare.

hur hittar jag traps/cuteboys/shemales?

Gå tillbaks till tumblr å stanna där

www.talivetavmig.se

Do you actually think that?
Its about how many muslims we're going to let live at our house since we get 50$ a day for each one...

Fick precis order processing från Oculus, Rift kommer levereras till veckan :D

Jobbat i tre veckor nu, efter att ha varit arbetslös och legat på soffan i tre år, typ. Fan vad man tog helgen för givet alltså. Nu känns det som att lördagen och söndagen är över på en kvart. Nåväl, tur att man tycker jobbet är kul i alla fall.

Eksamens øving

After work med jobbet på Fredag, gratis bbq och bir, det kan man inte säga nej till.

Sen på Lördagen blir det grill igen med polare, sen drar vi ut och raggar upp brudar, sjukt lätta att få med sig hem om man leker vänsterpartist.

fan vad fett!

starkt jobbat ändå. Skönt att vara tillbaka på fötter?

normie

Förhoppningsvis kanske jag får lite penis i helgen om jag har tur dvs annars blir det väl gnugga bär å lipa som vanligt

...

Skjut dig själv.

>starkt jobbat ändå. Skönt att vara tillbaka på fötter?

Väldigt. Är ganska överviktig sedan många år tillbaka, och på något jävla sätt (svartmagi) känns det riktigt skönt att ha ett rejält fysiskt jobb (flyttar möbler hela dagarna).

...

Lätt att lösa.

Bra där, good hunting.

Pretty accurate.

relaterar! Slutade röka/snusa för lite mer än en månad sedan, skönt att börja promenera och orka göra saker igen.

lira bf4

Nja har sexuell ångest som fan vågar inte säga att jag e kåt sjutton försöker ge invites men ingen förstår liksom

Nja rasist hade ju varit om jag baserade mitt hat på deras hudfärg, det är mer beteende och värderingar

Gå ut, hitta någon kille på krogen, knulla?

Is this flag supposed to say that Sweden is raped by muslims? A condom is being put on the cock so that it doesn't breed with Nordic white women and stain the white race, that's literally the opposite. Fail flag 0/10 didn't get triggered.

Förhoppningsvis..jo sjukt svårt det måste va i dagens sverige

barnporr

Bög.

Kanske det ja vart finns du då

adda skogsyxan på skype

...

Jag ska skratta åt sossarna.

Hey swedestani, what's going on?
>have you alrdy Allah akbarri

Hur gammal e du förresten

23.

>tfw 25 och powertop.

Why don't you go to a swedish image board? I know that they aren't very active but make them active.

Jag e 29 kanske är lite stor skillnad

Absolut inte.

Röka hasch och äta benadryl tablettet ;)

You got baited though, nigger loving svenne fitta

Jävla vider hahaha

Ta lsd och dricka alkohol.

...

Masturbera tills testiklarna värker.

Knulla din mamma fag

Banka blattar med ett järnrör med ligan på fredag.

Plugga samt försöka att inte skjuta mig själv

Skall han/hon förföra elr ska du förföra?

Har tenta på fredag och hemtenta till fredagen efteråt, men nu till helgen ska jag äntligen se till att fixa en tv och lira Fallout 4.

Någon som har röka i Västerås?

>IMPLICERAR ATT NÅGON AV DOM ÄR KJOLTYG

Sitta och vänta på att få åka till Sweden Rock. Vet inte om jag ska ha vanliga kläder eller min katolska prästdräkt på

Jobba, som vanligt. Den förste som kommer in till akuten och har intoxat får en spruta i stortån.

Sitta hemma och kämpa med att sluta må dåligt fast allt är ok. Riktigt sämst.

Men lite nuppie på det muntrar upp

Trevligt ska du fira din elfte födelsedag efteråt?

Ska gå på Japans statstelevisions inspelning av Direktdemokraternas (DD) möte vid Odenplans T-bana.