Nederdraad kanker flikkers

nederdraad kanker flikkers

...

HOE GAAT HET MET JULLIE HEREN?

Ik zit lekker in mijn achtertuin aan het rukken en genieten van het lekkere weer.
Heerlijk.

mijn gezicht wanneer nederdraad

wanneer gaan we meet regelen ?

Zijn Belgen hier ook welkom?

Met Michael de la Parra?

Spam deze nederlandse nigger

Post is n paar hoeren dan

nee

niet je persoonlijke leger gaat heen flikker

Spam deze hoer

Wat zyde gy tot my, gy kleine duyvelspecht? Ik beveel ge er kennis van te neemen dat ik met lof ende goedkeuring een kaapersbrief heb gehad van Willem van Oranje ende betrokken ben geweest by talryke geheyme offensieven tegen Alva en de zyne, en zelfstandig meer dan drie honderden Spanjolen heb omgelegd. Ik ben gehard by den Katergeuzen en ben den beste schutter onder den Nederlandsche vlag. Ge bent niet meer dan myn zoveelste doelwit. Ik zal u uyt myne gewest verwyderen met een nauwkeurigheid die de wereld nog nimmer aangechouwen had. Let op myn verdomde woorden! Gy denkt dat ge deze leuhgenpraat aan my kan verkoopen per postduyf? Gy had tweemaal moeten denken, cattengehspuys! In dezen tyd dat ik deze missive opstel, stuur ik opdracht naar myn geheymen samenstel van verspieders ende vloerduyven, verspreid door den Republiek der Zeven Verenigde Nederlanden en wordt dezen postduyf gevolgd, dus ge kunt zich maar beter voorbereiden op den storm, rabaut. Den storm die het bedroevenden klyne ding dat gy uw leven noemt weg zal vaagen. Gy bent dood, kind. Ik kan overal, ten alle tyden zyn ende ik kan ge op zeven honderden wyzen doden, ende dat is slechts met myne bloten handen. Niet alleen zyt ik veelomvattend geoefend in den ongewapenden krygskunst, maar alsmede heb ik het voltallige arsenaal der watergeuzen ter myner beschikking ende ik zal dat benutten om uwer lamlendigen achtereinde van het vastenland te vagen, gy klynen schobbejak. Als gy had geweten wat voor eene goddelooze vergelding uw 'geestige' missive teweeg zou brengen, had ge misschien op uwen tong gebeten. Maar dat kon ge niet. Gy deed het niet ende nu zult ge de tol betalen, gy verdomde smeerkanis. Ik zal furie over u schyten en gy zult er in verzuypen. Ge zyt dood, hoerenzeune.

Iemand zin om mijn ticketje voor het EK over te kopen? Nederland tegen ooh nee, laat maar! Lekker voor de "buis" supporteren voor de Rode Duivels!

Ga anders lekker bij Jan Mulder thuiszitten

facebook?

/dik.wijf

Meer tetten

...

Heeft iemand meer van?

Rosalie Hendriks

...

wat moet je doen als je een ariër blanke skinhead bent en je bent verliefd op een turkse chick

al mn vrienden zijn racistische skinheads

Kankerhard geredt naar mijn kopieer pasta folder.

Zelfmoord plegen

>letterlijk de enige persoon in mn stad op het vierkanaal

Dit is echt kut.

welke van de 80

is dit niet Stefania?

...

Ja want jij ziet elke user zijn stad zeker. Newfag

hey. is het raar dat ik als 19 jarige student nog nooit in de KFC ben geweest?

Jongen ga huilen , alsof je iemand in het echt wilt spreken van hier.
Of een kanker maagd voor altijd of crackie loser.

>Neuk de turkse chick
>Neuk vrienden
Easy

>25
>ik ook niet

Je kop is net een pannekoek

Degene die bij de jumbo/hema werkt

ze is pas gestopt bij hema staat er

rosalie.hendriks.1 ?

meer van?

Kan best

ze woont in Velp

naam?

Zo onschuldig. Zo naïef.

>mfw Velp

Yup die

Laat mij even een nieuw anoniemoes account maken

Ga jij eens even je vaders ster verzorgen,

wat is haar mobiele nummer? ik wil haar appen

altijd

Die krijg je niet.

Hou je bek joh, kankernerd

Arme boertje

Waar pas jij dan tussen pik

Niks op je vrienden uit doen en gaan waar je maar wilt. Ga voor die meid zou ik zeggen. Sowieso is dat een beter plan omdat skinheads simpletons zijn welke goed volk afkeuren om wat voor reden dan ook.

Ben een crackie loser, heb ooit een lelijk wijf kunnen neuken anders was ik beide.

Dus wat is omhoog met jullie kanker flikkers.

Ik ga over een paar weken afstuderen en daarna een vervolg studie toen tot mn fucking 30'ste.
Kanker lekker weer weer vandaag maar zit liever hier zo te rukken totdat ik me ga klep zuipen in de stad.

Spul daar is ook echt fucking duur, daar kan je twee keer voor naar de mac

meer

Bump

Dus het kost, zeg maar, bijna net zoveel als een normale hamburger

ja

Stuur allemaal je lul naar t.846 op snapchat, dit sletje houd van pikken