I'm a dude born and raised in The Nethetlands with Moroccan parents who are also muslim

I'm a dude born and raised in The Nethetlands with Moroccan parents who are also muslim.
Ask me anything.

Other urls found in this thread:

youtu.be/b2nlIfn8tNA
youtube.com/watch?v=eeUGBLKY7rs&feature=youtu.be
youtube.com/watch?v=SViZi3kXQnw
youtube.com/watch?v=k4LmGPg8ScQ
youtube.com/watch?v=5e8PCKVVxcE
youtube.com/watch?v=wZEFNh0N_3I
youtube.com/watch?v=rUs_Kw6dlBg
youtube.com/watch?v=pSPvnFDDQHk
youtube.com/watch?v=Xuy-2y4DTwM
youtube.com/watch?v=d4Q8bImiPCM
youtube.com/watch?v=JquXlQTBWOo
youtube.com/watch?v=NsArto3UVT0
youtube.com/watch?v=CvlvS2a2AVE
twitter.com/AnonBabble

Minder.

I agree.

Stem op PVV voor iets Wilders!

Waneer rot je op naar je eigen land?

...

Every Muslim deserves to die an horrible death.

Wat vind jij hier nou van op?
muslims
youtu.be/b2nlIfn8tNA
youtube.com/watch?v=eeUGBLKY7rs&feature=youtu.be
youtube.com/watch?v=SViZi3kXQnw
youtube.com/watch?v=k4LmGPg8ScQ
youtube.com/watch?v=5e8PCKVVxcE
youtube.com/watch?v=wZEFNh0N_3I
youtube.com/watch?v=rUs_Kw6dlBg
youtube.com/watch?v=pSPvnFDDQHk
youtube.com/watch?v=Xuy-2y4DTwM
youtube.com/watch?v=d4Q8bImiPCM
youtube.com/watch?v=JquXlQTBWOo
youtube.com/watch?v=NsArto3UVT0
youtube.com/watch?v=CvlvS2a2AVE

Ik ben een rijke blanke jongen met een hoop buitenlandse vrienden. Waarom zijn houden de mocros zich nooit aan hun afspraken?? antillianen komen alleen maar te laat.

When your father and his colleagues are making suicide vests do they go for blast power or more for high velocity shrapnel wounds?

Mijn nederlands mag wel wat beter op de zondagmorgen

I'm not a muslim, though. My family is, but not me.

Why so many dutch ppl are named Kevin? isnt that an Irish name?

rot toch eens op naar je eigen land a sahbi

Not changing my Opinion lol

OP wants to be a special snowflake.

sorry homo je bent gewoon een vieze marokaan.

...

Ik zie Nederland als mijn eigen land. Ik ben hier geboren opgegroeid.
Ik kan niet eens Arabisch/Marokkaans spreken.
Ik ben liever met Hollanders dan met marokkanen.

>ik ben nederlands

een hond die in een paardenstal leeft is geen paard.

je bent gewoon een vieze kut marokaan.

kekked

Hoe erg ben je het eens met Sharia en hoeveel bom aanslagen heb je geplant / aan mee geholpen

I'm white, will that change your opinion on me?

Je bent op de verkeerde plek voor acceptatie en medeleven.

Hollanders zijn liever niet met jou.
Zie Je kan doen alsof en pretenden dat je een landverrader bent, maar je bent en blijft een marokaan; geen hollander.

no one gives a fuck you you are, diaspora faggot

kill yourself

/thread

accept me senpai

This is now a nazi thread!

Also white ppl can be Muslim, at least i heard. ;)

...

Those are called spies

ah kanker vieze faggot, doe niet nep. Je bent een marokaan, wees daar trost op eh mongol. Ga niet tata doen, gadverdamme. Ze gaan je nooit accepteren en wij gaan jou nooit accepteren

>kill yourself

Dus je wilt liever marokkanen in je land die voor Sharia en Islam zijn dan iemand die het land steunt en minder moslims wilt.

...

...

...

Ik heb liever geen zandnegers in me'n land. Kanker allemaal even lekker een eind op.

...

...

...

Waarom zijn je ouders hier heen gekomen?
En geloven jullie nou echt dat jullie dit land hebben opgebouwd ofzo?
En in welke woonplaats woon je? Misschien wat persoonlijk, dus provincie ofzo mag ook.

...

VEGAN
ya blew it

I'm not a muslim though. I don't even consider myself ever being a muslim because the only time I actually believed that shit was when I was a little kid and I was being fed that bullshit by my parents.
I was convinced that I was done with Islam when I was 12.
I also always got along more with dutch kids than moroccan kids because I was shy and friendly and the moroccans were always rude, mean and loud and actually believed in Islam.

Fucking top kek

Ik ben blank, stelt dat je gerust?

kut marokkaan

Sadly is dit de state of mind van de meeste NLers. En een groot deel komt door dat heel NL extreem links is geworden door de jaren heen.

Al deze flikkers die janken over "me Nederlandse tradisies" realiseren zich niet dat vrijheid van religie en immigratie één van de oudere daarvan is. Je hebt volkomen gelijk man.

Extreem links? Grapjas. Heb geen SP oid aan de macht gezien

Oh ja, want Nederland is zó rechts. Kom op.

> marrokaanse ouders
> blank

Noem je zelf geen marokkaan als je amper marokkaans kan praten kkr sukkel

Dat doet hij ook niet, loser.

...

kek

je bent een zandneger mongol.

Alleen omdat je thuis zit en geen zon krijgt betekent het niet dat je nederlands bent.

...

Waarom voel je het nodig om iedereen hier te vertellen over je afkomst? Je kan gvd niet eens "Netherlands" spellen, ga naar België, kankerjosti.

Als je maar lang genoeg niet steelt, word iedereen blank.

> Ik zie Nederland als mijn eigen land. Ik ben hier geboren opgegroeid.

nope.

Kijk naar zweden en belgie. Cucklanden.

Als jij zo graag deze plaag in je land wilt kanker je ook maar lekker op. Echte hollanders zijn geen cucks.

...

Ze zijn hier gekomen voor het werk en geld. Ze wouden een comfortabele leven.
En ik snap dat. Heb je gezien wat voor een shithole Marokko werkelijk is? Ik zou de kans ook grijpen. Jij waarschijnlijk ookk als je in zo'n situatie zat.
Maar waar ik er het niet mee eens ben is hoe marokkanen tegenover de Nederlanders zijn. Ze hebben hun een kans gegeven op een beter leven in Nederland maar alsnog zijn ze voor Marokko. Wat heeft Marokko voor ze gedaan? Niks.

/thread

...

wat ben jij een misselijk ventje. Je kan geeneens marokaans praten en je neemt aan hoe marokko in elkaar zit. Je kent de geschiedenis geeneens.

Nederland vroeg om gastarbeiders. Marokko was meschien een shithole jaren terug, maar nu is het werkelijk een prachtig land. Blijf jij maar lekker hier tussen de mensen die jou als poep onder hun schoenen behandelen.

Wat een onzin. Onderdrukking en verbanning waren de grootste gebruiken van vroeger.

De onzin over immigratie is pas sinds 1970 aangezien ze toen goedkope arbeiders nodig hadden en deze vanuit turkije naar nederland haalden.

Wat mij vooral opvalt is de ongelofelijke slechte beargumentatie wat velen geven, zoals jou, die meestal kant noch wal raakt. Als je niet weet waarover je spreekt, zwijg dan.

Huidskleur heeft niks te maken met tolerantie en samenhorigheid. Opvoeding en het milieu waarin jij je begeeft wel. Als jij wordt omringd door kansarme jongeren die moeten stelen, bedriegen en liegen voor hun geld zul jij dat waarschijnlijk ook gaan doen.
Het enige wat jammer is, is de hoeveelheid "Mensen van buitenlandse afkomst en een immigratieverleden" die in armoede opgroeien en vercriminaliseren, het overgrote deel. Dit bouwt de stigma's op naar buitenlanders toe, en statistisch gezien vallen deze stigma's ook te onderbouwen.
Ze ondersteunen en helpen is het enige wat kan helpen. Het duwen in een hokje en ze als crimineel beschouwen heeft voor totaal niemand een effectieve meerwaarde. Maar dat is nu eenmaal hoe het systeem in bijna elk land werkt. Stigmatiseren en verbannen (gevangenis, etc).

Ik weet dat ik niet Nederlands ben. Ik ben alsnog oorspronkelijk marokkaans en ik kan daar niets aan veranderen. Het is een historisch feit
Wat ik probeer te zeggen is dat ik me voel als een Nederlander.
Ik ben opgegroeid met de Nederlandse normen en waarden en ik ben ook vóór Nederland. Ik ben hier geboren. Waarom zou ik voor Marokko zijn wanneer ze niets voor mij gedaan hebben? Ik zou zeggen dat ik maar 4 keer in Marokko ben geweest.

Nee, echte Hollanders zijn absoluut geen cucks. Net als het gewone volk van America geen cucks zijn door Trump te stemmen. Maar net als Trump, wordt Wilders in de mainstream media uitgemaakt voor racist etc, en de mensen die pro open borders/pro immigratie zijn worden opgehouden als helden. En die mainstream brainwash heeft nog wel een effect op ten minste een deel NLers. Maar hopelijk stemmen we al die shit straks uit het kabinet. Hopelijk stemt Frankrijk voor Le Penn.

Jij bent een misselijk ventje, je kan niet eens Nederlands, en ik weet vrij zeker dat jij een Marokkaan bent. Neem een voorbeeld aan OP, ik vind hem netjes.En eerlijk gezegd weten we allemaal dat Marokko een shithole is, en het ook altijd zal blijven.

...

I like it.

Complete on-onderbouwde onzin.

Marokko is een vreselijk arm land met gigantisch veel armoede.
Zoals elk land heb je toeristische trekpleisters en mooie gebieden, maar de rest van het land leeft in bijna complete armoede.

Daarnaast zijn de wetten en regels zo dermate verouderd dat de leefkwaliteit ook erbarmelijk is.

When OP is more human than these comments...
/laugh

>prachtig land
Ik ben deze zomer daar nog geweest en geloof me, zo prachtig is het niet.
De wegen zijn shit en heel veel mensen leven in armoede. Het zag er helemaal niet uit.
En je hebt gelijk, ik ken de geschiedenis van Marokko niet, het boeit me helemaal niet.
Ik weet niet wat er voor m'n geboorte speelde, mijn leven is begonnen in Nederland.

hou je bek is ff kut marokaan , ik heb nog nooit n christelijke kerk in marokko gezien maar jullie komen wel hier eisen dat jullie kut geloof wordt verspreidt met feiselijke kut koepels van jullie ,geen respect voor de nederlandse cultuur en hoop dat wilders jullie allemaal eruit gooit

Ja man, jij kunt ook niet bepalen waar de fuck je ineens randomly in deze matrix verschijnt. Roeien met de riemen die je hebt, I suppose.

OP dit is geen discussie forum voor linkse gutmenschen. Helaas.

how tight was your cousin's pussy?

Lees m'n posts, gast.
Dit is wat ik ook nou probeer te zeggen. Ik ben het helemaal eens met je.
Kijk naar West-Europa, die als een christelijk gebied wordt gezien, en zie hoeveel mensen er zijn met verschillende religies.
En kijk daarna naar de gebieden die als moslimlanden worden gezien. Ze haten christenen en willen alleen Islam. Wtf?
Het doel van Islam is een wereld onder 'Islamic Rule'.
En dit moet gestopt worden. Ze zullen niet stoppen tot de hele wereld moslim is en dit is een gevaar.

Is it true that dutch society is a class society, and you're at the bottom?

Yes

So how does it feel to not get accepted by society and also get rejected by those who share your race? You're not a real Dutch lad and not a real #MOCRO, so you're kind of nowhere.

What is your home? Where do you feel safe?

Tell me, Anwar.

>Ben jij ooit in aanraking gekomen met de Politie voor een serieuze overtreding?
(Diefstal, geweldpleging, vernieling)
Snelheidsovertredingen, wildplassen etc boeien me niet zoveel
>Ben jij zelf moslim?
>Waar voel jij meer loyaliteit voor, Nederland, Marocco of geen van beiden?
>Wat moet volgens jou zwaarder wegen in Nederland, de Sharia of de Nederlandse wet?

Misschien wat confronterende vragen maar ik ben gewoon nieuwsgierig

Iedereen mag van mij mee doen met de samenleving zolang ze de Nederlandse waardes accepteren en respecteren (vrijheid van meningsuiting waar onder kritiek op persoonlijke keuzes zoals opleiding, werk, gedrag of religie (geven & nemen))

My parents are at the bottom but that's because they had no education and have no talents or whatsoever at all. They're losers who didn't work at all, basically.
I actually got a chance at a good feature because of the education I've been given here.
I'm looking to become a computer programmer.

Wow you're a fun son. They're your parents you twat.

Lijkt me nog wel eens grappig, een red pilled Marrokaan tegen komen. Ik hoop dat je de mensen om je heen ook een beetje wakker kunt maken.

>>Ben jij ooit in aanraking gekomen met de Politie voor een serieuze overtreding?
>(Diefstal, geweldpleging, vernieling)
>Snelheidsovertredingen, wildplassen etc boeien me niet zoveel

Nope, nooit.

>>Ben jij zelf moslim?

Nee. Ik zie mijzelf als een agnostisch atheïst.

>>Waar voel jij meer loyaliteit voor, Nederland, Marocco of geen van beiden?

Voor Nederland.

>>Wat moet volgens jou zwaarder wegen in Nederland, de Sharia of de Nederlandse wet?

De Nederlandse wet, natuurlijk.
De Sharia is scary, bro.

Just because they're my parents doesn't mean they're good people.
My dad is a dick and has a very short temper. He also uses violence a lot.
My mom is okay but I do disagree with her beliefs.

>De Sharia is scary, bro.
YUP. En dan zeggen ze over in de media 'oh hij en hij en hij zijn islamophoben'
Het is gewoon logisch om bang te zijn voor Sharia. Als je niet bang bent, ben je seriously brainwashed.

Ik probeer mijn broertjes en een paar jonge familieleden te redpillen.

Nice, de toekomst ligt bij Generation Z. Jullie gaan een veel betere generatie worden dan die kanker millennials (waar ik jammer goeg 1 van ben..). Hoe oud ben je ongeveer?

I'd say that society accepts me. I never hangout with those Moroccan thug kind of peeps. I don't care about their opinion kn me either.
I grew up with dutch kids so did a majory of them grow up with minorities. I don't see why we wouldn't get along.
But you may be right about the 35-50 yr old dutch people. The ones who didn't really grow up with a lot of them and are mostly annoyed by the lazy moroccans who are not born in The Netherlands but immigrated from Morocco and are most of the time strict muslims.
I'd say most kids born in The Netherlands with immigrant parents are mostly westernized which is a good thing.

kanker martin, nog altijd een pest ventje

Heet je heel toevallig Muhammed en ga je in Utrecht naar school?

Ik hoor bij Generation Z.
En je hebt gelijk. De meeste kinderen die oorspronkelijk uit Marokko zijn maar in Nederland zijn geboren, zijn vooral westernized.
Daarom vind ik dat we nu moeten stoppen met het accepteren van Syrische en Noord-Afrikaanse immigranten.
Ze zijn niet geboren in Nederland en zijn ook niet bekend met de nederlandse normen en waarden.
Het zal nog een jaar of 40 duren voordat de kleinkinderen van deze immigranten westernized worden.
Hoelang moeten we nog wachten? Stop immigratie uit moslimlanden.

Nope. Gelukkig heet ik geen Mohammed, nee. Mijn echte naam is nogsteeds marokkaans maar ik heb mijn roepnaam veranderd naar iets passend. De reden van deze keuze is omdat ik niet in Islam geloof, ookal denken veel mensen dat wel.
Jammer dat het veranderen van je voornaam veel moeilijker is in Nederland.

In welke provincie woon je?

Ken je niet wat geile mocro wijven voor me fixen?

Noord-Holland