/mämmi/

jauheliha ja wokkivihannekset -painos

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=kPtNON6sHXw
youtube.com/watch?v=QMRsTqsmIkc
youtube.com/watch?v=FU6ZwGGkupQ
youtube.com/watch?v=fA9Jm3KzQ_M
youtube.com/watch?v=JgCfuDkcONc
yle.fi/uutiset/3-9474439
twitter.com/NSFWRedditImage

Homo!

Neekeri!

Juuh elikkäs Blackedia yhdessä tytyn kanssa

Köyhä!

Oon epäironisesti käyttänyt naisille suunnattuja bb-voiteita. Oli jotain 5€/tuubi ja ilmanen toimitus Koreasta asti.

HEIL HITLER!
youtube.com/watch?v=kPtNON6sHXw

youtube.com/watch?v=QMRsTqsmIkc

Kai sitten tulee lisää antabusnyymi taidetta kun kuuri päättyy ja putki alkaa?

Kohta viinapullo on loppu ja sitten täytyy tyytyä kaljaan loppuillaksi

>bb-voiteita
Piti googlettaa. Oot homo, vai?

mitä vittua, nytkö se ludenyymi on vielä lumilautailijakin

Finland at left, me at right~~~~

Jos taiteella tarkoitat lyriikoita, niin juuh kai. Tossa kyl saattaa mennä jonnekin ens vuoteen asti, kun mulla on reseptiä sinne asti ja sitä suositellaan käytettävän 6-12kk.

Oon miettiny et väsäisin niitä suomeks tällä kertaa, mut saa nähdä mitä siitäkin tulis.

Oon ihan sekasin näistä mämmi julkkiksista. Joku vois tehä semmosen info-pläjäyksen jossa olis lyhyet esittelyt joka julkkiksesta ja sen sivupersoonista.

youtube.com/watch?v=FU6ZwGGkupQ

Syön jauhelihaa ja wokkivihanneksia.

Oon homo niinkun silleen muuten, mut tykkään tytöistä. Vähän niinkun lesbo miehen ruumiissa tjsp

Lumilautailija on käsittääkseni tupakoiva niko c:llä helsingistä

...

...

ne on kaikki epäironisesti antabusnyymi

>Oon miettiny et väsäisin niitä suomeks tällä kertaa, mut saa nähdä mitä siitäkin tulis.
Ois mukava lukea suomeks kun joskus englantia vaikee lukee vaikka sitä osaankin kun oon niin ADHD.

>Oon homo niinkun silleen muuten, mut tykkään tytöistä. Vähän niinkun lesbo miehen ruumiissa tjsp
Transu?

Monilahjakkuus

Vähän pakkelia ja hyvä se on :3

Alan tässä kuuntelemaan paskaa musiikkia ja menen perseilemään random dungeoneihin

Herkuttelu hetki.

e, tykkään mun kyrvästä

Mitä kuuntelet? Itel linkki liittyy.
youtube.com/watch?v=fA9Jm3KzQ_M

Joko postaminen tomii?

kohta tulnoo kakki houssuun

youtube.com/watch?v=JgCfuDkcONc

Jos saisitte valita niin kumpaa haluaisitte nyt; munakasta vai munaa?

Transvestiitti?

Vissykattila

Pitäs varmaan lukea enemmän suomalaista materiaalia. Englanniks on sinänsä ollu helpompi kirjottaa, vaikken toki kieltä hallitsekaan yhtä hyvin kuin äidinkieltä, kun luen niin paljon ns. vastaavia tuotoksia, niin niistä saa sit ideoita paljon. Toisekseen englanti ei tunnu niin henkilökohtaiselta, niin itsetunto ei vaivaa läheskään yhtä paljon.

Munakasta jossa on munaa.

Se on pepsi kattila. Kirjotusvirhe johtu energiajuoman puutostilasta.

En sekään. Naisten vaatteisiin pukeutuminen ois kyl siistiä, jos oisin lyhyempi, kapeemmat hartiat ja pienemmät kädet/jalat yms, mut ei niin ei.

Tää menee kyl ihan tumblr hommaks nyt, mut en sinällään koe itseäni miksikään tietyksi sukupuoleksi, vaan sen sijaan sukupuolettomaksi entiteeksi, tai jotain.

voisi mennä nukkumaan

>havahdu siihen tosiasiaan, että /mämmi/:n postaajien keskimääräinen älykkyysosamäärä on jossain 120 paikkeilla
>katso epäuskoisena 90% /mämmi/:n postauksista

>havahdu siihen tosiasiaan, että puolella aikuisväestöstä on alle 100 älykkysosamäärä
>ole epäuskoinen potenssiin 10 ja mieti miten eugeniikkalait saataisiin läpi suomessa

Jahas. Unohdin sitten kännykän laturijohdon porukoiden luokse. Kerkeisköhän jimmsistä johto ennen viikonloppua?

Etkö voi lataa usbilla koneesta tai bluetoothilla akkua?

>Toisekseen englanti ei tunnu niin henkilökohtaiselta, niin itsetunto ei vaivaa läheskään yhtä paljon.
Ei vittu tää. Oon monasti miettiny miks on jollakin tavalla helmpompi puhua raskaista asioista enkuks mut täähän se ois.

Jos tilaat nyt ja se on varastossa, niin perjantaina kai tulee.

>havahdu siihen tosiasiaan, että /mämmi/:n postaajien keskimääräinen älykkyysosamäärä on jossain 120 paikkeilla

>mut en sinällään koe itseäni miksikään tietyksi sukupuoleksi, vaan sen sijaan sukupuolettomaksi entiteeksi, tai jotain

Siinä on tollanen USB C eikä mulla ole noita johtoja muutakun se yks.

Muita jotka haluavat laueta monoogli-lauran sisälle?

Olisi korkeampi jollei täällä lurkkais pakastin-kengännauha-torakkanyymiä.

Mikä on monoogli?

>havahdu siihen tosiasiaan, että /mämmi/:n postaajien keskimääräinen älykkyysosamäärä on jossain 120 paikkeilla
Juu, ei kyllä. Varsinkaan tähän aikaan päivästä, kun normihomot, alaikäiset ja tyämiehet on paikalla.

Mulla oli 16-vuotiaana ÄO itseasiassa just tossa 120 paikkeilla psykologin tekemän hulluustestin mukaan. Se on tosin saattanut laskea sittemmin.

>havahdu siihen tosiasiaan, että /mämmi/:n postaajien keskimääräinen älykkyysosamäärä on jossain 120 paikkeilla

Jooh ei todellakaan ole. Näkeehän tuon nyt ihan selvästi

Mitä deittailuappia/sivua te käytätte? Vai pokaatteko vaan baarista/klubista tms. muijat?

Oho

Mongoolia tietysti hain takaa

Joku puhelinmyyjä on nyt yrittänyt soittaa mulle viisi kertaa 24h sisään, kauanko ne jaksaa yrittää numeroon joka ei vastaa?

kävin kaikkien "önk tönk nettitesti"-juttujen jälkeen vetämässä mensan testistä täydet

en oo ollut töissä noin kuuteen vuoteen ja vietän aikani lähinnä juomalla kaljaa sossun rahoilla ja kattomalla urheilua

/mämmi/ä. Saisin munaa jos haluaisin.

>vetämässä mensan testistä täydet
Ai siis siitä kynä ja paperi versiosta, johon osallistumisesta pitää maksaa?

Juuh meni kyllä pahasti alakanttiin.

Muistuts että tää on /mämmi/, ei /hikky/. Tää on tyä miesten foorumi.

joo

>herran vuonna 2017
>ei salaista numeroa

>vetämässä mensan testistä täydet
>täydet

Paljastit juuri ettet ole koskaan tehnyt nettitestiäkään

Liityitkö mensaan? Se on kuulemma melkosta rinkirunkkaamista.

Onko toi alkanu narkkaamaan vai mitä vittua sille kävi?

Mututuntumalla sanoisin että puolet on jotain äo 150 burgereita ja puolet vammasammakoita.
T: Vammasammakko

>yle.fi/uutiset/3-9474439
>Mohamed Abdullahi Mohamed
Ihan tosissaanko nuo veijarit nimeävät kaikki itsensä samalla nimellä?

>Mitä deittailuappia/sivua te käytätte?
>pokaatteko vaan baarista/klubista tms. muijat?

En mitään ja en

Oisko tohon pitäny pistää joku disclaimeri: "ei meemivastauksia, kiitos"

mensan testin paras tulos on "135+" koska sitä ylempiä ei noin yksinkertaisella testillä pysty niiden mielestä mittaamaan

en

oon kuullut siitä aika ristiriitaisia tarinoita ja jotkut sit kehuu kanssa tosi paljon miten se on rinkirunkun sijaan paintball-iltoja ja olutta, maksaiskohan sossu ton liittymisen harrastusmaksuna

>foorumi

"Oon vitun älykäs vaikka oonkin sossurotta"

Tai sitten olisit voinut vain tajuta ettei kumpikaan antamastasi kahdesta (2) vaihtehdosta kosketa 95% mämmiläisistä.

Pakko pistää pää sekasin

Please explain this picture.

Kaiva sivistyssanakirja jostain esille ja lue foorumin määritelmä.

no, joo

oon mä kyllä yliopistossa kanssa kirjoilla

Mitä jos vaikka alkaisit parantamaan maailmaa noila aivonystyröilläs ja sitä kautta korottaisit taloudellista statustas ja sitä kautta onnellisuuttasi

Ihan kyl 2D harhamat riittää.

On täällä ihan perus 100 ÄO:n paikkeilla pyöriviä normihomojakin, ainakin viestien perusteella.

Postatkaa joku se kuvaaja, missä 70ÄO mies saa yhtä todennäköisesti pildee kuin 110ÄO+ mies.

Noniin nyt on kova paikka ja nälkä kurnii vatsassa. Teenkö:
1. Terveelliset kotiruoka setit feat. ryynärit ja parsakaalin
2. Superherkku samipitsan
3. Pikanuudeleita

Tai jos vaan rottantuis, runkkais animelle ja vetäis itsensä jojoon kolmikymppisenä?

Oispa

juu mielelläänhän sitä parantais mutta ihan mielelläni kanssa juon tätä olutta ja katson venäläistä jääkiekkoa

viimeksi kun pääsin työhaastatteluun todettiin että ei tänne kaupan kassalle oo sulla asiaa

Mulla on toi 150 äö ainakin. Oon kyl laiska.

Vaihtoehto kaksi(2).

Mentally handicapped frog doesn't need "food provider" anymore because he's got a freezer filled with minced meat and vegetables

>70 ÄO:n omaavat saa pillua todennäköisemmin kuin allekirjoittanut
Aikamoinen idioluutio.

samipitsan ja viinaa

>viimeksi kun pääsin työhaastatteluun todettiin että ei tänne kaupan kassalle oo sulla asiaa
Ai koska oot liian viksu?

Jenkeissä ne muistaakseni teettää kytille ÄO testin ja kaikki yli 110 tjsp hylätään, koska ne varmaan kyllästys duuniinsa ja koulutus menis hukkaan.

veriripulipurilaiset?

Ilmeeni kun Helsingin kaduilla näkee päivä-päivältä vähemmän vassareita, vahvoja itsenäisiä naisia, numaleja ja ennen kaikkea antifa autisteja ja muita kalluja

>Ai koska oot liian viksu?
koska en osannut vastata ruotsiks kysymyksiin kovin hyvin

>ei tänne kaupan kassalle oo sulla asiaa
Miks ei? Autismi?

Itseasiassa todennäköisemmin.

testi

Juuh
>Borderline intellectual functioning is a categorization where a person has below average cognitive ability (an IQ of 71–85), but the deficit is not as severe as intellectual disability (70 or below).

70ÄO on just siinä rajalla, et ootko kehari vai et. Noi on kanssa monesti sit sosiaalisempia kuin sellanen vähän keskimääräistä älykkäämpi, niin se sit vaikuttaa positiivisesti saantiin.

Asutko Vaasassa vai Turussa?