/mämmi/

sameilu -painos

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=4XBzov-0lFI
youtube.com/watch?v=NYEFM6fj8p8
youtube.com/watch?v=F0vwOvVuQe4
ksml.fi/kotimaa/Suomalaiset-ovat-mongoleja-–-Google-haut-paljastavat-mitä-Euroopan-maissa-ajatellaan-meistä/935497
yle.fi/uutiset/3-9474579
twitter.com/SFWRedditVideos

kevyet perjantai setit tos

Pylly.

Jaksaskohan herätä huomenna?

Samaan aikaan oksettaa ajatus tuosta sameilusta, mutta tekee mieli syödä kuitenkin.

VITTU MÄ VIHAAN PUNKKIA

Itse pohdin kuolevani unissani. Suosittelisin sinullekkin.

Syön jauhelihaa ja wokkivihanneksia.

Pylly, pillu, pulla, pallo, palli, pälli, pölli.

Ännäs kauniille vlogirönttösille

youtube.com/watch?v=4XBzov-0lFI

chili?

Olipa kiva meidoragon jakso. Kanna vei taas valokeilan vaikka ei ollut edes paikalla puolta jaksoa.

Vittu että tuli muuten äsken ripulit perseestä, oikeen räjähti parin päivän paskat pönttöön. Miksi ummetus tulee ripulina ulos, aina netissä kerrotaan että tulee kiinteä tiiliskivi mutta mulla tulee lössöä paskaa.

Pelglik kass.

Oispa kiisu

how do I get a finnish gf?

Mitä huumeita suosittelisitte viihdekäyttöön?

Alkoholia, kofeiinia ja nikotiinia on tullut kokeiltua.

Tänään pidetään RITUAALI viina + lisäviina voimin.

Kalja.

Taikasieniä.

Elämää. Kuulemma paras huume.

Mul ainakin tulee aina kiinteetä animea jos ummettaa, vaikka yleensä muutenkin on ripuli.

Pieni kiisu

Anime toimii.

elämä om ihnanaa kum sen oikeim oi valtaa

...

Paras noita

Riippuu mimmosesta menosta tykkäät.

Päriseekö? Onko iso riski että tulee paha trippi?

Juuh jos on aivokemiat kunnossa

Kahdemlaisia kameruksia

Yrittääkö tämä syöjätär vietellä minut?

Sellanen joka saa nää kaks hormoonia hyrräämään ilman järkyttävää riippuvuuspotentiaalia tai jälkitiloja

Oispa eläin kamerus.

/mämmi/
Ainoa lauta missä animet ja apustajat kykenevät elämään rauhassa keskenään

Amfetamiini, MDMA, gbl, ghb.

Kokeile adrealiinipistoksia.

elämä om kamn alaa kum sen oikeim oi valtaa

Suosittelen GHB/GBL.

...

>adrealiinipistoksia

Voi kun nyymi on söps. Se on adrenaliini hupsu :3

Huomenna rullkebu ja pitsa jtp

TYKKÄÄN SUSTA!!!!

>youtube.com/watch?v=NYEFM6fj8p8

Luin noita kommentteja tosta, et miten suomi on maailman vaikein kieli ja nönnönnöö. Kuvittelin sit itteni tilanteeseen, jossa joku puhuu aiheesta ja mainitsee just ton jutun, jonka jälkeen oisin silleen
>*yskäisee*
>saaks kommentoida tohon et suomi on maailman vaikein kieli?

Sit selitin n. vartin ajan ääneen itelleni (en ottanu aikaa mut looppasin kolme kertaa tollasen 5min pituisen biisin youtubesta yksinpuhelun aikana) mm. suomen ja englannin kielen eroista ja miten ne kuuluu eri kieliryhmiin ja miten suomi ei ole edes indo-eurooppalainen kieli ja kielten vaikeus on suhteellista, joka riippuu omasta äidinkielestä ja mihin kieliryhmään se kuuluu, miten paljon olet tekemisissä kielen kanssa esim. median kautta ja miten motivoitunut olet kielen oppimiseen yms.

Oon joskus päälääkärillä käydessä vetäny samanlaisia monologeja hyvin pitkälti tiedostamattani. Aattelin nyt tuolla autismitesteissä myöhemmin tänä vuonna puhua vartin putkeen jostain sillä hetkellä päähän pälkähtävästä aiheesta ja järjestellä lekurin pöytää, jos siellä mikään on epäjärjestyksessä.

Kokeile testosteroni piiroksia

>Pieninä pitoisuuksina gammahydroksivoihappo stimuloi aivojen dopamiinin eritystä, mikä selittää aineen aiheuttaman euforian tunteen ja stimulaation. Korkeammilla annoksilla aine aktivoi aivojen GABAB reseptoreja johtaen dopamiinin aktiivisuuden laskuun aiheuttaen sille tyypillisen sedatiivisen vaikutuksen

>Ekstaasi lisää serotoniinin ja jossain määrin noradrenaliinin vapautumista. Noussut serotoniinitaso selittää ekstaasin tyypilliset vaikutukset. Yleensä käyttäjä kokee ensin "kohahduksen", jota seuraavat rauhoittuminen, hyvänolon tunne, värien ja äänten voimakas aistiminen sekä syvällinen rakkauden tunne sekä omaa itseä, muita ihmisiä että koko ympäröivää maailmaa kohtaan.

Kuulostaa hyvältä. Pistän korvan taakse

Aatu oli hiano miäs
youtube.com/watch?v=F0vwOvVuQe4

Oispa Remin talutushihnassa.

Kannabis toimii aina

Mun kiisu rehaa

...

Juokseeks se ympäri kämppää ku mikäki hullu välillä? Muistan kun mun kiisu teki tota, oispa kiisu.

UUS LANKA PLIIS

Miten kuvailisit sen vaikutusta?

Onko jossain määrin psykedeelinen? Tuleeko euforian tunne? Nälkä siitä nyt ainakin tulee, mutta siihen mun tietämys jää

Jos haluut sellasen "pakotetun" euforian eli ei oo mahollissuttaa tulla ahistavaa oloa tai muuta niin suosittelen noita MDMA tai GHB

Juuh se juoksentelee, mikä on normaalia.

Onko se sulle normaalia?

Juuh, kiisu vaan leikkii. Kaikki kiisut mitä oon omistanu on tehny tota.

Juuh

Mites toi heroiini?

Siitä nyt ainakin muuttuu euforiseksi

Kiisulla on psykoosi.

En oo kokeillu noin vahvoja opiaatteja/opioideja. Vaan subua, tramadolia, oksikodonia on tullu testattua.

>ksml.fi/kotimaa/Suomalaiset-ovat-mongoleja-–-Google-haut-paljastavat-mitä-Euroopan-maissa-ajatellaan-meistä/935497

Vaikutus vaihtelee lajikkeesta riippuen. Vaikutuksia on esim. iloisuus, euforisuus, energisyys, keskittyneisyys, uneliasuus, puheliaisuus ja kiihottuneisuus lajikkeesta siis riippuen. Kyllä nälkäkin tulee, mutta se on enemmän sellainen ruokahalun nouseminen kuin oikea nälkä.

Auttaa myös lihas- ja pääkipuihin ja stressiin

...

Mulla siitä tulee vaan vitun ahistunu olo, ei väliä lajikkeella. t. oon kokeillu melkeen kaikkea

kiisu tapas juoksennella villisti aina ennen kuin se meni paskomaan

sitten kiisu kuoli

kuvassa kiisu (kiisu oli myös läski)

Liikunta auttaa suolen toimintaa. Jännä kuinka elukat tietää sen intuitiivisesti.

kisse-parke

En oo tottunu olee näin yksinäinen. Käyn töissä mutta nään kavereita ehkä kerran kuussa nykyään. Mietin et pitäisköhän sitä oikeesti ostaa kiisu?

Jos jaksat hoitaa ja sulla on esim. parveke niin juu, anna mennä vaan.

Väsyttää ja vois mennä nukkumaan, kun aamulla seiskalta herääminen. Imuroin tänään sängyn, niin ei pitäs murujen enää häiritä selkää.

Hyvää yötä, /mämmi/.

Hup!
*puff*

Jos menee baariin yksin niin mitä siellä pitäs tehdä juomisen lisäks?

varmaan jutella jollekin

tai riippuu mitä haluaa, voihan sitä lukea lehden ja mennä takas kotiin paskapostaamaan

pierasin nyrkkiin. mihin vapautan pierun?

mun naamaan

Muna pilluun aah aah

...

>yle.fi/uutiset/3-9474579
>Helsinkiläiskomisario Ruotsin mellakoista: Suomessa asuinalueiden monimuotoisempi väestö ehkäisee rauhattomuutta
Katotaanko kymmenen vuotta eteenpäin onko suomessa samoja ongelmia. Nyt jo nähtävissä suomalaiset poismuuttoa mamulähiöistä.

>Saudi-Arabian kuninkaalla on 50 poikaa

Jos menee baariin yksin niin on käytännössä pakko puhua ihmisille

Ei ole mitään järkeä mennä pelkästään juomaan sinne tai "lukemaan sanomalehteä" niin kuin nyymi sanoi kun juomien hinnat on tosiaan 10 kertasia.

Baari on sosialisoimista varten

Minä olen alkoholin vaikutuksen alaisena.

Oletko sinä?

>asuinalueiden monimuotoisempi väestö
kauniisti sanottu että vähemmän neekereitä

ja poliisi kyllä ihan varmasti ties mitä sanoi ja mitä tarkoitti eli kai sille on propsit annettava

En. Alkoholi on paskaa.

Ei sinne kannata mennä yksin ellet oikeasti ole semmonen sosiaalinen perhonen jolla todennäköisyys löytää tuttuja on 100%.

Sen sijaan esimerkiksi kahdestaan johonkin oman kotipaikkakunnan kapakkaan meneminen on yleensä 5/5 kun löytyy vanhoja tuttuja jommalle kummalle ja koska alkoholi niin juttu luistaa vaikka ei mitään sydänystäviä oltaisikaan.

juu

pari päivää dokannut nyt kuumeessa putkeen syömättä mitään, alkaispa jääkiekot jo

tää

Kannattaa niin perkeleesti

päädyin joskus saman illan aikana pelaamaan fussballia sirkustaiteilijan kanssa, kiertämään baareja frederikin kitaristin kanssa ja nussimaan jotain söpöä lakinaista

mut nää on vähän harvinaisia ja nykyään kyllä pysyn mieluummin kotona autismoimassa ku lähen yksin baariin

Kannattaa.

Hehe.

Kyllä olen

Ja bentsojen vaikutuksen alaisena kans luonnollisesti

Bentsot on kyl unelma jos haluu vetää jonkun monen päivän ryyppyputken. Ja onhan ne myös unelma laskuihin ja kaikkee muuhunkin paskaan oloon.

Tein tämmösen kaavion alkoholin vaikutuksesta ihmiskehoon.

Allekirjoitatteko havaintoni jotka on tehty n. 5 vuoden juomisen kokemuksella?

Ei ota alkoholin määrää huomioon, 2/5

Miks korealaiset osaa kirjoittaa parempia tarinoita kuin japsit? Japanilaiset tykkää vaan kirjoittaa sellaista itseään toistavaa tavaraa jossa ei oikein tapahdu kehitystä ja sitten yllättäen joku tylsähkö loppuhuipennus, kun taas korealaisilla juoni etenee paljon mielenkiintoisemmalla tavalla jossa yleensä on nähtävissä paremmin hahmonkehitystä ja käänteitä.

Ja miks kiinalaiset on juuttuneet tuohon Wuxia/Xianxia malliin niin pahasti?

No kun se on aika helvetin yksilöllistä. Olisin mä voinut merkata tonne piikkiin 6 annosta mutta sitten joku mämmin pro alkoholisti olisi tullut sanomaan että "eihän humalaan tule edes 25 annoksella höhö".

hrmph!

*oispattelee nyymin perään*

hmrhrp

...

Joku uhkas yliksellä tappaa kaikki huomenna.

Taidan jäädä varulta kotiin kun ei ole edes tarkentanut missä opinahjossa! Toivottavasti ei tarkennakkaan ku ois kasilta luento ja ei jaksais herätä.

terve

pistä linkkiä kun en siellä käy

Mietin tässä (alkoholin vaikutuksen alaisena) että miksei /mämmi/:stä ole tehty omaa suomilautaa? Riittäisi varmaan ainakin enemmän postaajia kuin nyymichanissa?