/NEDERDRAAD/

Piratenpartij editie
Welkom: piet piraat, Michiel de Ruyter, zwartbaard

Niet welkom: aivd

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=XM07Am40oqw
twitter.com/NSFWRedditGif

ISLAM

...

/tr/

Islam voor Nederland.

...

Deze draad is officieel een Islamdraad.

>dvw je je nog steeds stoer voelt als je illegaal dingen neerlaad.

PVV

Ga alsjeblieft weg.

Dit is een seculiere draad geweid aan Brabantse superioriteit

mvg. mannetje Peggold.

*staat op jouw nek*

Deze draad is gemaakt in de naam van Allah. Er is geen god dan Allah. Mohammed is de boodschapper van god, en Ali is de Wali van God

Pechtold heeft het debat gewonnen. De grote verliezers waren natuurlijk Wilders en Rutte.

mvg. hoorndrager

Ge rijkt niet eens met uw hand tot mijn nek """""Arabier"""""

#HOEDAN

Met de zetels, natuurlijk.

Dit

Irrelevant, aangezien ik op je nek sta.

H O E D A N

De winnaar van het debat is plaatje gerelateerd, omdat het partijkartel zich in zijn ware vorm heeft gemanifesteerd.

Is een sjineez of zo

Nee dat is hoelang

Mijn stem ging toch al naar Wilders. En de streken van die landverraders ken ik ondertussen wel. Hoef ik niet Unilver tv voor te kijken.

ge zijt niet eenszwaar genoeg om te blijven staan als ik inadem Pieter

Oh ja dat is ook zo.
Ze lijken allemaal ook op elkaar.

>unilever-tv
>kapotgemaakt door hun eigen Premier

Het gaat om de vernedering. Je bent niets anders dan een kakkerlak.

>SP
>Landverraders
LEUGENS, LEUGENS
TEGEN IMMIGRATIE, VOOR NEDERLANDERS, NIET PRO-EU

Wat de neuk ik hou van Pechtold nu

als een vlo op een leeuw zijn nek staat, wordt de leeuw dan vernederd?

Als de Islamitische leeuw de joodse r*t verslindt zal je bedoelen

>SP
>tegen immigratie

Wat?

Kunnen we eens stoppen palen over politiek, islaam of andere kut onderwerpen?

>een schurftige ratteneter denkt tegen enen Vlaemschen leeuw te kunnen staan

>Kunnen we eens stoppen
Dat kan zeker, maar dat gaat niet gebeuren.

Hoe kan Pechtold en niet Buma als winnaar worden gezien van dit debat?

kut is een bijvoegelijk naamwoord.

>Voorstander van opvang vluchtelingen in eigen regio
>Keuze voor een nationaliteit bevorderen
>Sterkere regulering arbeidsmigratie (Herinnering dat het rechts was dat destijds de ouders/grootouders van 2e/3e generatie kankerbuitenlanders heeft binnengehaald)
>Europese asielzoekerscentra, meer bij de "grenzen van europa"
>vrij verkeer van werkzoekenden alleen bij gelijke werkomstandigheden

t. vmbo

Herinnering dat D66 stemmen onironisch landverraad is. Zij willen dat Nederland opgaat in een federale staten van Europe (ze hebben letterlijk een pamflet gehad: "De Verenigdge Staten van Europe"

Buma was kankerbang om te zeggen wat hij wilde zeggen waardoor hij een aantal keer slecht naar voren kwam. Daarbij haten RTL-kijkers het CDA.

"Kunt u een regering met vormen met partijen die een vrijwillig levenseinde mogelijk willen maken"
-Wat een waardeloze vraag

youtube.com/watch?v=XM07Am40oqw

Gaat toevallig over Europa.

hij is pas winnaar wanneer dat kartel ook daadwerkelijk gebroken wordt, ik begin zelf eigenlijk wel voorstander van het partijkartel te worden.

Allemaal stoere taal voor de verkiezingen. De SP-stemmers en leden zijn ultieme ingewijden van de linkse kerk. Die accepteren het niet dat hun partij met de PVV zal regeren of met de VVD, dus blijft alleen de linkerflank over en die zijn allemaal multiculti. Letterlijke onzin dus. Een stem op de SP is een stem voor meer migratie.

Inmiddels heb ik mijn HBO al hoor.

>Een stem op SP is een stem op migratie want PvdA GLetc.
>Strategisch stemmen
sterf

>impliceren dat Nederland niet altijd al dat is geweest

Ik vond het ook best wel een waardeloze vraag, omdat er al een euthanasiewet is, waar, zoals bijvoorbeeld Roemer aangaf, nog zeker rek in zit.

Dan moet je je al helemaal doodschamen.

als je slechts een HBO-bachelor hebt dan ben je laag opgeleid

Bartijgardel :DDDD

Ik hoop dat je sterf aan kanker, want dan ontsnap je mogelijk mijn vuistslagen nog.

>letterlijke landverraders, lobbyisten en zakkenvullers steunen.

Tjeri zit vrijwel zeker op de Kamer.

>Strategisch stemmer

Nee, dat is wat anders. Als je stemt op een partij die samenwerking zoekt met partijen die ALLEMAAL promigratie zijn, dan is feitelijk het standpunt tegen migratie zinloos omdat ze het nooit in de praktijk kunnen brengen.

Dit is niet tactisch stemmen, maar de idioterie van de SP ontmaskeren.

>"Keuze voor één nationaliteit bevorderen"
haha wilt u ajb één nationaliteit kiezen ? :3 Nee? oh ok. Hier heb een zak met geld!
>Grenzen van Europa
Waar ze dus uitwillen...?

Alle linkse partijen zijn onderdeel van het zelfde linkse partijkartel dat pro-migratie is. Maar geloof gerust in je luchtkastelen.

Nee, heb meerdere masters. Maar ik wist dat zeggen dat ik HBO gedaan had me meerdere reacties zou opleveren! Bedankt.

Je hoeft trouwens helemaal niet denigrerend te doen over het HBO. Net of WO ontwikkelingssamenwerking iets uithaalt.

>haten RTL-kijker het CDA

Dat moet wel, want anders kom je nooit en te nimmer op 34% Buma bij de vraag "Wie is de verliezer van dit debat?".

Maar je moerstaal begrijp je ondanks alles dus nog steeds niet. Chapeau.

dus dit is hoe een legitieme thierry supporter er uit ziet, beangstigend

bartijgardel is slegd :DDDD stob ermee :DDD

Doe met mij walt je wilt!

Het partijkartel is al gebroken.

>Rode Hoed debat
>Stelling: de Islam is een dreiging voor Nederland
>Alle aanwezige lijsttrekkers stemmen tegen
>Mijn gezicht wanneer

In de politiek is geen ruimte voor lafaards, of zou ten minste geen ruimte moeten zijn.

heel dat kutdebat vergeten

ik ga niet terugkijken

Paal ook jouw gezicht wanneer Islamitische terrorisme in Nederland minder doden heeft veroorzaakt dan Molukse separatisme en Russische rebellen.

'tis niet de moeite waard oetz

Racisten DE NEUK UITGEBLAZEN

>Stelling: de Islam is een dreiging voor Nederland
>zeg ja
>al je allochtoonse stemmers lopen over naar DENK
>de rest van je stemmers loopt over naar GroenLinks
>je trekt geen nieuw publiek want die blijven door dik en dun pvv stemmen
>nu is je politieke carrière naar de maan
die politici hebben geen andere keuze dan genuanceerd zijn op dit gebied

Zegt het anoniempje die op een "man" stemt die achter een stel mislukte beveiligers schuilt en intussen bijna heel Nederland op twitter heeft geblokkeerd.

>Tu quoque
>Ook nog eens implicerend dat de enige problemen tussen Nederland en de Islam uit terroristische aanslagen bestaan
Ali ajb

Volgende week is er nog een debat toch? Wordt waarschijnlijk weer slappe hap. Zonder Wilders zijn het allemaal partijen met hetzelfde, zwakke immigratiebeleid, ergens tussen "refugees welcome" en "refugees welcome, maar alleen de ECHTE".

>Alle aanwezige lijsttrekkers stemmen tegen
Dit is waarom Wilders stemmen wint zonder een debat te hoeven voeren. Hij krijgt stemmen cadeau van ze.

FvD is niet "slap".

Post here please

Misschien moeten jullie wat minder coke gebruiken, palers, want jullie palen een beetje door me heen

Zelfde is er aan de hand in Frankrijk. Er komt geen antwoord van de gevestigde partijen op islam.

dvw alles van mij is.

>Tu quoque
Doe ik niet, ik vergelijk de dreiging van Islamitisch terrorisme met de dreiging van andere vormen van terrorisme.
>Ook nog eens implicerend dat de enige problemen tussen Nederland en de Islam uit terroristische aanslagen bestaan
Dat impliceer ik ook niet. Ik ben namelijk niet degene die de Islam een dreiging noemt.

Zoek een leven.

Geen argument.

De PVV is afgemaakt. Eerst anaal geruïneerd door Arjen Lubach en nu weer de grond in gestampt op het rode hoed debat. Dat gaat ze minstens een dozijn zetels kosten. Let op mijn woorden, het zal nu alleen nog maar bergafwaarts gaan voor de PVV.

Wat deze man zegt

>Als je expliciet met de dood bedreigd wordt door de aanhangers van een religie die dicteert dat critici gedood moeten worden en er ook nog eens een lek in je beveiliging is door een aanhanger van deze religie, is het "laf" om je te verbergen.
De lafaards zijn de moslims die het openbaar debat niet aan durven zonder terug te vallen op geweld en dreigementen. Het feit dat Wilders zich achter zijn beveiligers verstopt bewijst dat hij gelijk heeft: zij die de Islam niet bekritiseren hoeven dat niet (in dezelfde mate).

>Arjen Lubach kijken
>Rode Hoed debat kijken
haha nee
Alleen al bij de naam "Rode Hoed" moeten er al een alarm afgaan.

>Alleen al bij de naam "Rode Hoed" moeten er al een alarm afgaan.
Verklaar je nader.

Misschien is Wilders wel gewoon zichzelf aan het saboteren, omdat hij absoluut niet in de regering wil?

Hij ziet het Nederlandse parlement enkel als een podium om internationale media mee te trekken.

Islamitische held (Khalid ibn al Walid):

"Geregeld wierp ik mezelf in de linies van de vijanden, wetend dat ik er niet levend uit zou komen. Echter ben ik nu hier, stervend in mijn bed. Moge de ogen van de lafaards nooit slaap zien."

Anti-Islamitische held (Geert Wilders):

"Ik ben bang ik durf nergens naar toe zonder mijn beveiliging :((" *autistisch gekrijs*

...

Pieter aub

@71674941
@71674936
>nog steeds op hem reageren wanneer hij overduidelijk een autismeaanval heeft.

Hij heeft blijkbaar een paar jaar met slechte beveiliging rondgelopen zonder dat er iets aan de hand was. Dus nu blijkt het maar een grote overdreven act van Geertje te zijn. Niet vergeten dat zijn eigen tokkie aanhang ondertussen jan en alleman met de dood hebben bedreigd en geweld hebben gepleegd.

>deze week geen ZML

Waarom nog leven?

Sorry ik kon het niet laten

>Geertje

Tokkieaanhang is één woord.

Laat me even jullie argumenten optellen alvorens ze te weerleggen.

Paal 1: nul (0) argumenten
Paal 2: nul (0) argumenten
Paal 3: nul (0) argumenten
Totaal: nul (0) argumenten

Weerlegging: - (niet van toepassing)

...

Je mening interesseert me niet

hier is een tekening van mohammed schat xxxx

hoe kan één paler ZO GEBASEERD zijn?

ff pagga slaan

Dubbelen cijfertjes = 6 zetels.

Herrol

Ik gebruik verkleinwoorden voor bange kindjes ja

Iemand dat verkiezingsfilmpje gezien van het CDA tijdens de reclame van het debat? Godverdomme, wat was dat erg zeg.