Dansker tråd. igen

dansker tråd. igen.

Det er første gang jeg kommer til at være alene på nytårsaften. Det er mærkeligt og trist men ikke nær så trist som jeg havde forventet. Tja jeg har vel nok fortjent det efter jeg havde svigtet mine venner. I det mindste har jeg sprut til at fejre mit fiasko. Godt nytår OP.

lyder hårdt min ven, hvor i verden er du?

Odense.

Er selv alene i Århus.
Vil du uddybe din historie?

Är ni redo för bli av med kebaben, danskjävlar! DEUS VULT!

What the fuck are you disgusting kebabs discussing now? How to take over Berlin or something? Fucking disgusting, you Swedes fucked up

Jeg har været et deprimeret parasit der ikke laver andet end at ryge hash og bare eksistere som et flue på væggen når mine venner lever deres egen liv. Jeg havde heller ikke helt støttet dem når de selv har brug for et skulder at tude over, jeg var for selvoptaget og bitter til at gøre noget indsats til at forbedre vores venskab. Plus så tror jeg også at jeg fik hashpsykose som gør mig rigtig paranoid og mistet tillid til mine venner. Jeg begyndte at distancere mig og verbalt angribe dem når de prøvede at hjælpe mig ved at konfrontere mine problemer.

Stupid fuck

Kryb til korset og giv dem en undskyldning i det nye år? Få noget hjælp til det hovede på samme tid.

Vores venskab endte ækelt. Vores bånd er kradset af. Jeg tror bare jeg har brug for at komme videre og finde et nyt vej. Jeg har stoppet med at ryge hash der det begyndte at give mig voldsomme angstanfald. Hvad så med dig, hvorfor er du alene?

Hvis der er nogle af jer fucks i Esbjerg, så sig til. Jeg kommer gerne med lidt sprut og godt humør.

Alene på 3. år. Da jeg flyttede til Viby havde jeg bare svært ved at komme ud, så jeg vendte mig bare til at være for mig selv. Sidder med min beskidte og tænker over hvordan mit liv mon er om 5 år.

Det er da sørgeligt. Prøv dig frem og gøre noget ved dig selv. Jeg var totalt ulækker og alt muligt og jeg kan mærke og se at jeg er ved at forbedre mig selv. Tag et skridt af gangen og være tålmodig.

Jeg tror du er den eneste fuckhovede user på esbjerg i øjeblikket men tak for tilbuddet og skål spasser.

Skål, fucker!
Jeg holder tråden åben på mobilen i tilfælde af, at nogen leder efter en fest alligevel.

Hvad drikker du? sidder her og drikker Julebryg og Whiskey.

Hennesy og champagne, man skulle tro jeg var fucking Gulddreng.
Vi er dog et par stykker omkring det, så helt hardcore er det sgu ikke.

Fair nok. Jeg glemte sgu at købe brus men det er sgu lige meget. Jeg har whiskey til cigaren når klokken slår tolv.

Det eneste der betyder noget er sgu procenterne, smagen er sekundær!
Bare ikke vær en nar som mig og glemme is til whiskyen, det er sgu for amatøragtigt!

ching chong ching lucy lie

Fucking japsere mand.