Faces of Sup Forums thread

Ryder Stewart
Ryder Stewart

Faces of Sup Forums thread.

All urls found in this thread:
https://www.youtube.com/watch?v=W7f92fscxUQ
Parker Perry
Parker Perry

Here you go my good "insert pronoun"

Luke Miller
Luke Miller

r8 me plz

Ryder Long
Ryder Long

Very Vainy... 8/10

Nathaniel Murphy
Nathaniel Murphy

Rate?

Mason Stewart
Mason Stewart

fake and gay.

Julian Sanchez
Julian Sanchez

that hair

Alexander Jenkins
Alexander Jenkins

I own katanas, knives, and yer lives. I am scare

Jacob Parker
Jacob Parker

What the hell are you..?

Michael Flores
Michael Flores

Lol. Faggot.

Parker Martinez
Parker Martinez

What's the matter? It looks like you've been crying...

Luis Jenkins
Luis Jenkins

rate

be honest with me, I can take it

Michael Gomez
Michael Gomez

It looks like you have an accent

Nice try

Let the hair grow and style it to be irl Beavis

Julian Robinson
Julian Robinson

master of memes

Camden Butler
Camden Butler

sideways/10
kys

Joshua Johnson
Joshua Johnson

I'll just leave this here.....

Nicholas Wood
Nicholas Wood

Didn't even phase me

Easton Perez
Easton Perez

please 'shop dentist hair atop your head

Lincoln Hernandez
Lincoln Hernandez

dog is cute but your foot is obese

Brody Fisher
Brody Fisher

r8 me boys ;)

Christopher Fisher
Christopher Fisher

look out

Nathan Reed
Nathan Reed

You're all super cute, love Femanon.

Aiden Morgan
Aiden Morgan

you look like an insufferable faggot

Jack Clark
Jack Clark

Come back to "leave" the source.

Wyatt Parker
Wyatt Parker

proxy paige really let herself go

James Evans
James Evans

need a compliment, babe

Carter Campbell
Carter Campbell

I mean, I'd go for you

Luke Jenkins
Luke Jenkins

Omg watch out guys, here's the hero we all desperately were waiting for

Tbh, some makeup and proper hydration and you'll be alright

If I erased your face it'd be my ring finger

Thanks for the compliment, whether it was fake or not

Wish I had your beard bro

Anthony Cooper
Anthony Cooper

You look scared. 6/10

Jordan Sanders
Jordan Sanders

Obvious drug user who didnt a give a shit about himself. How do I know? People in africa aren't this fucking dirty and destroyed... and htey live in SHIT conditions. How the fuck do you develop maggots INSIDE of your body? It means your body is rotting, meaning you put shit inside your body to kill it off.... that or diabetes... but how do you develop diabetes when you're fucking poor and can't even afford sugar? Only way is drugs.

Angel Hall
Angel Hall

that boob

Christopher Thompson
Christopher Thompson

If you are a dude then shit looks bleak for you.

not that you are an ugly guy.. cuz you aren't, the problem is everything that you are CHOOSING-your hair style, your clothes.. your faggy pose- all completely autistic.

You could be a hunk, but you chose not to be.
It's tragic really.

Dominic Nelson
Dominic Nelson

Only afraid of the future and running out of drugs

Tyler Smith
Tyler Smith

how old do i look like?

Joshua Jenkins
Joshua Jenkins

fuck the future. be here now. try doing some meditation. face your fear and annihilate it.

Cameron Thomas
Cameron Thomas

sry, no face 4 u

Samuel Sullivan
Samuel Sullivan

is this real? omg you ugly fuck killurself

Colton Campbell
Colton Campbell

22-24

Joshua Ward
Joshua Ward

user is a jealous dickhead, you'd be surprised how many girls go for guys with that style.

Nolan Barnes
Nolan Barnes

r8

Wyatt Morales
Wyatt Morales

3/10

Logan Perry
Logan Perry

33

Jason Jenkins
Jason Jenkins

well shit, 18

Anthony Myers
Anthony Myers

8+/10

Dominic Fisher
Dominic Fisher

The hair? maybe.. but not primarily. That hair requires some serious buffness and overall surfer style to be attractive.
The fucking black turtleneck and crying pose is just sperg shit that is not fitting of anything he could potentially pull off as culturally relevant.

Xavier Anderson
Xavier Anderson

Its soo cold

Dominic Morris
Dominic Morris

op I don't understand your gender because you have the face of a 13 year old girl and the body of a 17 year old boy

Jace Morgan
Jace Morgan

Stop running from who you are. Flush your hormones in the toilet and man up. Don't listen to the demonic forces telling you to suck cock. It's not worth it. And you know it in your heart. You are confused my child.

Adrian Johnson
Adrian Johnson

That is seriously chill.

Jack Sanchez
Jack Sanchez

It's because I was a degenerate fag on HRT for 2 years trying to be a trap. Luckily I found a therapist who helped me cure my mental illness and find the truth of the matter. It all came from being raped by my dad as a really young one, and he would put lingerie on me and shit. I had repressed that shit. Daddy issues can fuck you up..

Ryder Richardson
Ryder Richardson

Rate

Aaron Reyes
Aaron Reyes

Why can't these people be like you? Holy fuck if tumblr could be half the man you are.

Jason Evans
Jason Evans

Posted at 12:12:12 a clock.
I rate you 12/12

Noah Jenkins
Noah Jenkins

Cuz the truth hurts, and the blissful daze and comfort of ignorance towards the darkness and evil you have witnessed is sometimes easier to handle for weak souls.

William Gray
William Gray

Come at me Sup Forums

Jace Brown
Jace Brown

Cant sleep
Clowns will eat me

Benjamin Thompson
Benjamin Thompson

Start doing squats and increase your testo boii, you have potential. Break out of your shell and emerge as a manly creature.

Andrew Parker
Andrew Parker

help

Lucas Russell
Lucas Russell

I have joined the fight for ISIS

Anthony Richardson
Anthony Richardson

You look like someone that will end up in a newspaper with a mugshot because of some heinous crime you commited. Probably involving some degenrate sexual shit coupled with severe violence and maybe even murder.

Matthew Bailey
Matthew Bailey

5/10 you look like the type of guy who get acne on their back and ass

Ayden Nelson
Ayden Nelson

tits or gtfo

Sebastian Morris
Sebastian Morris

faces of Sup Forums thread are more gay than dick r8 threads. And there are guys who really post themselves. Fucking scum kys

Thomas Russell
Thomas Russell

Mrs. Denny?

Christopher Wright
Christopher Wright

Beautiful eyes. Would make a great trap sex slave for ISIS. Load up on hormones and book your tickets to aleppo. They will love your boipucci.

Hunter Lewis
Hunter Lewis

good looking
slim and fit
sharp dresser
can't think of a roast bruh, sorry. you're winning.

Isaac Clark
Isaac Clark

put lingerie on me and shit
greentext

Isaiah Lopez
Isaiah Lopez

samefag holy kek

Lucas Morales
Lucas Morales

lurking for story

Jose Turner
Jose Turner

I would if I could, but still a lot is repressed. Better if you just ask questions and I'll answer.

Jonathan Diaz
Jonathan Diaz

weak chin son!

Gavin Phillips
Gavin Phillips

first dad son molestation encounter?

Samuel Russell
Samuel Russell

best post

Eli Edwards
Eli Edwards

Gonna regret this but fuck it r8 RIP me

Hunter Sanders
Hunter Sanders

Nigga your fly is open

Hudson Davis
Hudson Davis

My puppies are being extra noisy tonight....no sleep for now...
Hows it going Sup Forums?

Kayden Sanders
Kayden Sanders

Pat from 2 best friends?

Dylan Clark
Dylan Clark

Matt I mean kek

Chase Collins
Chase Collins

Dont watch that shit sorry m8

Cameron Watson
Cameron Watson

Fag

3/10

4/10

5/10

4/10

8/10 if trap

7.5/10

3/10

7/10

3/10

Rate my smug chug mug ya cunts

Dylan Baker
Dylan Baker

You look like a cool guy.

Zachary Sanders
Zachary Sanders

rate me on a scale of 1-4

shaving your eyebrows and painting them in
would be pretty cute if not for that ghetto ass shit

Jose White
Jose White

Gee wow thanks. lol

Ian Perry
Ian Perry

School shooter/10

Adrian Phillips
Adrian Phillips

Neato

Hunter Kelly
Hunter Kelly

4444/4

Carter Foster
Carter Foster

44/44

Brody Allen
Brody Allen

sexyaf-years old

Thomas Gomez
Thomas Gomez

implying i fucking shave my eyebrows

I ave Alopecia you fucking idiot.
It would be best to not assume every person without eyebrows actually shaves them.

Kevin Anderson
Kevin Anderson

why are you keep comming back, people are just mean to you here
6/10 even tho i feel bad for rating u lower than you me

Ryder Davis
Ryder Davis

Wtf is in your beard you weird cunt

James James
James James

Got a good doc for surgery huh? Nice.

Sebastian Cook
Sebastian Cook

Stoner/10

Hunter Ortiz
Hunter Ortiz

people are just mean to you here
Theyre mean to everyone here lol
Also if you think thats everyobe your fairly new. Ive encountered tons of decent people here...you think a few edge lords are really gonna scare me off? Lol

Logan Gray
Logan Gray

The shallow end of the gene pool. His parents scraped the afterbirth of his stronger aborted brother and it start whining.

Ryan Morgan
Ryan Morgan

Uh....surgery?

Like....on my face?
Should i take that as a complinent?

Adam Ortiz
Adam Ortiz

You could make some $ in porn. Just not the kind you may expect.

Matthew Gutierrez
Matthew Gutierrez

Lyle?

Owen Jones
Owen Jones

The attention whore with the cuck mexican boyfriend is back. Knew I could find you here sooner or later.

Levi Gray
Levi Gray

You're a trap, right?

Leo Williams
Leo Williams

Not really an attention whore. Im just not afraid to show my face.
Im everywhere my dude.

Brody Cox
Brody Cox

change the hair makes your 5head look like 6

Jayden Williams
Jayden Williams

You seem to be some sort of emotionally stunted emo child trapped in a fatter man's body.

Your affinity for death, shitty rodent cages, figurines, crooked glasses, and archaic television choices are a compliment to the beard on your neck.

2/10

Carson Diaz
Carson Diaz

Uh no

Daniel Martin
Daniel Martin

you look like the gayest straight French fuck

Nolan Morales
Nolan Morales

What happened to the swastika on your forehead?

Fuck i have no life

Gavin Bailey
Gavin Bailey

my eyerings are natura not a fan of the weeds
quite alot of edgelords tho
i actually made some camminf stuff but never showed my face lol
still a virgin ayyy

Wyatt Perez
Wyatt Perez

im pretty sure it was intentional but you look like frodo

Ryder Johnson
Ryder Johnson

I'll take it.

Christopher Price
Christopher Price

I'm not your dude, fella. Also not being afraid to show your face and feeling pride to show it as you were attractive are two different things.

Not a trap, user. Just a girl who likes to show her face to get compliments.

You remember only newfags give attention to camwhores, don't you?

Tyler Evans
Tyler Evans

:3

William Murphy
William Murphy

Are you the dude who played shaggy in that live action scooby-doo

Carson Ramirez
Carson Ramirez

That's not too far off actually, I swear to god if I lived in the US...
Also speak of the devil I just took this one the other day.

It's a bad picture, but yeah, I get it.

Yep, that's me, funny thing, they actually named me placento, you know, just as a little joke, haha.

Levi Hughes
Levi Hughes

That sux.

Charles Kelly
Charles Kelly

Of course theres a lot...its Sup Forums its not tumblr lol.
But the people here who grew out of the edge lord phase are pretty cool people. They actually keep up decent convo and thas always a fun time

Parker Thomas
Parker Thomas

you look like th most average joe you could get.

Connor Campbell
Connor Campbell

If one surf those waves on your forehead they will surely be the world champion

Nathan Brown
Nathan Brown

8/10

i know this isnt really u posting, tho

Andrew Ward
Andrew Ward

you look like the non drug fucked version of an old friend.

ps if you try you could really pull of the school shooter look.

Levi Hernandez
Levi Hernandez

wut.
wtaf, you're a virgin? Liar.
I must know why.

Logan Morgan
Logan Morgan

Sooooo wait...are you saying if i was ugly and posting then i wouldnt be an "attention whore"? Though because im attractive and aware then that makes me one??? Or am i missing your logic?

Jack Ortiz
Jack Ortiz

There are no girl one the interner, u must be Traps, or Wehrmacht-Generals

Pic related

Julian Carter
Julian Carter

you look like a fucking degenerate. No one thinks that shit is cool but you and your edgy loser friends. Grow up and fit in you fucking tard.

Tyler Scott
Tyler Scott

i dont think so .. what? lmao
my dude actually its a easy 7 nice jawline, r u from the uk?

Henry Price
Henry Price

is that you adler?

Wyatt Mitchell
Wyatt Mitchell

Almost made me barf, 2/10

Nolan Bell
Nolan Bell

Sure I'll play.

Noah Anderson
Noah Anderson

Yeah right polfag, ur gram sucks ass
R u on a Mobile or just retard ?

Matthew Torres
Matthew Torres

how do i get school shooter tier?
im introverted af and just chill at home all day and listen to audiobooks while playin vidya lol

Adam Myers
Adam Myers

Ugly girl of feminine dude?

Eli Garcia
Eli Garcia

Any girl who gets out of user and post pics is somehow trying to get some attention. Don't get me wrong. I do find you attractive but it has nothing to do with you being an attention whore. You simply are. You would be one too if you were ugly. That's just more security on you to post pics. Btw how's the cuck?

Cooper Carter
Cooper Carter

Kek

Mason Rogers
Mason Rogers

11/10 came twice, ya cunt.

Jackson Jenkins
Jackson Jenkins

u seem like a qt would cuddle with

Justin Parker
Justin Parker

ohhh tough luck man. I mean you definitely look fucked up. Like i could easily believe that you were abused and sexually confused as a result. If you can fix you lips that would be yuge, cause they do not help the "masculine" face.

Colton Gomez
Colton Gomez

Hey 2008 called they want their haircut back u cock

Charles Turner
Charles Turner

my puppies

Do you feel like snow white or our mom somehow?

kys

Ian Jenkins
Ian Jenkins

ahhh not much to say, just stay away from kids man.

Joseph Wilson
Joseph Wilson

r8 me

David Hall
David Hall

Don't try to lie and tell me this isn't you

Dylan Carter
Dylan Carter

Get slicked black hair, and I'll call you Phoenix Wright.

Cooper Roberts
Cooper Roberts

too many sluts

Juan Mitchell
Juan Mitchell

Fagitz

Colton Bell
Colton Bell

noooo, don't waste your sexiness
However, it's understandable

Levi Cooper
Levi Cooper

Canada, actually.

Thanks ye fuckin' fag

Bentley Rivera
Bentley Rivera

pretty shit tbh, buut there is good new. Clean up the beard, buy new glasses or contacts and you'll look pretty normal. After that if you lose some weight you could slay for sure.

Austin Miller
Austin Miller

I'm saving all those picture and sending them all to FBI so that they know who is behind each IP address.

Aiden Richardson
Aiden Richardson

Hey caveman mayo faces

Hudson Cox
Hudson Cox

Seriously, what kind of fag are you.

Ethan Peterson
Ethan Peterson

Do a profile shot, please~

Adam Ramirez
Adam Ramirez

Damn. If true, (it's Sup Forums after all), sorry. Can you reverse any of the "damage" the hrt did. Testosterone, steroids?

Ian Moore
Ian Moore

I wanna stuff my whole ballsack in your mouth

Mason Gomez
Mason Gomez

oh shit dude thats my new profile pic hahaha
i have some girls i text with and like exchange nudes and shit, but thats as social as i get

Daniel Russell
Daniel Russell

painted eyebrows/10

No sane man would ever touch you

Josiah Carter
Josiah Carter

I don't see anything wrong with natural human impulses, such as: fuck whoever you can get your hands on
It doesn't have to be slutty if you do it right

Adrian James
Adrian James

kinda, more like a wanna be school shooter but in his sad attempt would probably just show up with a BB gun. Or if he could actually get a gun would end up accidentally shooting himself.

Ayden Garcia
Ayden Garcia

steven segal's bastard/10

Daniel Smith
Daniel Smith

are you assuming she likes men? you sick bastard.

Hunter Edwards
Hunter Edwards

Trip dubs!!!

Parker Scott
Parker Scott

Not only "weak souls" as you put it. I have ptsd from shit. Denial can be a great "drug" sometimes.

Lincoln Sanchez
Lincoln Sanchez

No, I said no sane man would ever touch her.

William Young
William Young

Gosh i need to see your tits

Bentley Flores
Bentley Flores

not sure if you have a beard or its just shitty camera. If beard yes= shave it or atleast clean it up. Face is fine but you have long hair, so maybe just keep that shit tidy as well dont be a gross cunt whos hair falls everywhere.

Josiah Russell
Josiah Russell

I simply post because im a face of Sup Forums. If i were a dude you wouldnt say that crap...which frankly is kinda shitty...im no feminazi but if you actually knew me as a person you wold get why i typically dont enjoy being considered one of the girls...i post because i enjoy seeing the people i wish to converse with and share similar likings with. Sure the compliments are great but in being very honest when i say that i dont post for the sole purpose amof getting the compliments and stuff...i really just wanna hang out with ya'll...i know youre gonna think im just bullshitting but take it as you will.

Also hes not a cuck...he would best the fuck out of a dude who touched me lol. Hes just not jealous of random people online that he knows ill never see in person lol

Jaxon Hill
Jaxon Hill

well, maybe this is why she did that in the first place.

Lucas Butler
Lucas Butler

trip dubs

leave Sup Forums for ever and kys preferably

Elijah Kelly
Elijah Kelly

I'm francogerman btw

Grayson Hall
Grayson Hall

FUCK. THEM.

Asher Barnes
Asher Barnes

That didnt even make sense

Dominic White
Dominic White

Dubs!

Michael Allen
Michael Allen

If your reffering to the puppies thing..

I mean actual puppies numb nuts...my dog just have birth 2 weeks ago

Austin Rogers
Austin Rogers

Hello newfriend

Chase Perry
Chase Perry

Should be driving a lorry/10

Nolan Ross
Nolan Ross

Qt

Jose Nelson
Jose Nelson

top zozzle/10000

Joseph Harris
Joseph Harris

Obvious troll

Henry Phillips
Henry Phillips

I have no eyebrows so i gotta do what u gotta do.

Yea funny you say that seeing as i have a bf and ive had my fair share of men before

Brody Bell
Brody Bell

you dont need to pull a stupid face, it's already bad enough.

1.new glasses those thing make you look like a giant pussy.
2. get rid of that joke you call facial hair. Or grow it properly to hid your chin.
4. get some style, new hat good shirt etc. you're to ugly to rely on your body. Gotta swing that shit with fashion.

ps just trying to help

Samuel Johnson
Samuel Johnson

beautiful everything
esp those eyes

Connor Robinson
Connor Robinson

I see. So you are saying even if you post in all faces of Sup Forums thread you do not want attention? So I guess it's just your kind of thread, like dick r8ters, furs and shit.

Maybe I did go too hard on you on the last 3 threads i've seen you. Maybe not. Fuck it. From the girls I thought were attention whores you were the only one who gave on reasonable explanation instead of dropping out of the thread or begging for attention and help of white knights. Won't bother you anymore. Have a good life user.

Owen Butler
Owen Butler

Well, maybe he needs to be "encouraged" into being cucked. Oh, at first he will resist being tied up, etc. Then after a random user seduces and has their way with you, he will change. And you will enjoy. Oh yes, enjoy.

Michael Nelson
Michael Nelson

they live far af away tho and but im prob gonna visit one in like 2 months soooo wish me luck my dude
im actually supprised so many people like my looks haha

Isaiah Ortiz
Isaiah Ortiz

why so ?

Michael James
Michael James

dubs of truth

Thomas Gutierrez
Thomas Gutierrez

I'd never shoot myself, a swift hanging in a public place is my go to.

He said sane man.

Parker Evans
Parker Evans

But did u ever have a whole ballsack stuffed in your mouth, then taste balls for rest of the day

Juan Cox
Juan Cox

That's the new trend for Muslims

Ryder Brooks
Ryder Brooks

And I'm a 19yo virgin failling at life and ghosting on former friends because of social anxiety

Beauty is shit and doesn't lead to anything

Robert Watson
Robert Watson

I'm a fackin dude

Ryan Howard
Ryan Howard

GOOD LUCK /b/ROSKI

Kayden Reyes
Kayden Reyes

Do you have an innie or an outtie?

Angel Gomez
Angel Gomez

Ok, you have PTSD. Do you want to deal with it and fix it or do you want to be another 'sufferer'? Here's some protips from me and what I've learned on my road to healing that shit.

Therapies that actually works is somatic experiencing(SE), gestalt-therapy and bio-energetic bodywork: https://www.youtube.com/watch?v=W7f92fscxUQ

Basically when you experience something traumatic your body goes into full on survival mode. Aka fight or flight. But if you are unable to fight or GTFO, you enter what is called the freeze, and oftentimes you disassociate, and you might even repress what happened. Anyways, the body remembers, and it stores the trauma.

Get to healing! Become the best you. Nothing can stop you. You have the power!

Tyler Reyes
Tyler Reyes

rate me

Colton Hughes
Colton Hughes

its much appreciated and hi from her lol

Brayden Lewis
Brayden Lewis

Bababooey

Eli Cooper
Eli Cooper

Thanks.

Michael King
Michael King

Don't be so down, user.
nothing lasts forever, I'm sure things will brighten up for you in the future
keep trying - if you give up you will lose

Jace Howard
Jace Howard

Stop failing and start healing and become your best self. You have so much potential. You look like you come from a rich family. I bet if you ask your mom or dad(ask the one you have the best relationship with) for financial help for therapy, they'll probably support you. Heal that anxiety bullshit and go out there and show the world who's the man. You are a natural alpha. Don't stop, don't give up. You can do it!!

Zachary Hill
Zachary Hill

WHO THE FUCK ASKS THAT?

William Anderson
William Anderson

9 out of 11

Chase Jackson
Chase Jackson

You forget where you are faggot

Jackson Collins
Jackson Collins

HEY LUCAS PROTIP:

SOME CREEPS GUNNA FIND WHERE THA FUCK YOU LIVE WITH YOUR NAME+PHOTO

CALM THE FUCK DOWN THERE BUD

Jack Garcia
Jack Garcia

It doesnt feel correct to say i want attention. Its more like i just wanna have casual conversation about bullshit to help me get to sleep. So yea would i like attention in the "notice me and chill and chat with me" kinda way but not the "hey look at me im attractive! Tell me what you love about my face!" Kinda way.
I have never once in all my years being on here have attempted to fish for a compliment. I am aware i look good whether anyone here agrees or doesnt.
I really just like being around people like me...i dont enxounter much people in my day to day life that approve of my sense of humor so being here is refreshing.

Really im not too butthurt by what youve said..i expect it...i know what this place is and what lurks here so i dont always expect to try and fight to prove im not what anons assume i am. Sometimes its a pointless battle

Christian Young
Christian Young

shit dude how big is your reaction folder? hahaha

Samuel Mitchell
Samuel Mitchell

I took this photo of myself earlier.

Benjamin Thomas
Benjamin Thomas

lol/10

that's 8.18/10, self-esteem fully charged

Ian Green
Ian Green

Lol i cant picture another guy touching me. Its pretty gross to think of.

Also my guys not a lil beta bitch...if he was submissive in anyway i dont think id even be with him...i like guys who make me feel like the girl...not the other way around

Daniel Cook
Daniel Cook

evaluate me

Hunter Brown
Hunter Brown

All have been sane aside from 1 who id consider questionable

Jackson Parker
Jackson Parker

Dub trips!

Isaac Sanchez
Isaac Sanchez

Nice effort but your pants are wayyyyy too long, and your sleeves are kinda too long too.

Overall, it makes you look "tryhard but goofy". Fix these pants and you'll be fine I guess. (and where is the buckle of your belt, don't tell me you put it on the side like a fucking 11 years old..)

Source: European master race when it comes to tuxedos. American have shit taste since day 1 in that matter.

Leo Edwards
Leo Edwards

r8 me, boys

Ethan Harris
Ethan Harris

actually me, butterface though

Nolan Cox
Nolan Cox

who make me feel like "the girl"...

I see.

Zachary Price
Zachary Price

100/10
marry me please

Henry Wright
Henry Wright

Stuffing ballsacks in my mouth arent really that fun...and from all my past guys and my current they all seem to have sensitive balls

David Fisher
David Fisher

My belly button is an innie thanks for asking!

David Cook
David Cook

7/10 friend of dorthy.

Liam Jones
Liam Jones

Really? Eh..but what about your vagina doe

Colton Green
Colton Green

AT LEAST I DON'T MISS SEXTUPLETS BY 2.

John Cooper
John Cooper

Yea i feel like me being the dominant one is too "manly" i guess...it doesnt turn me on.
Its sexy when a guy makes you feel like a he could fucking rip you apart if he wanted to but grabs you just soft enough because he doesnt want you to die lmfao

Henry Collins
Henry Collins

I WAS MAKING A JOKE ABOUT 9/11 AND ARABS. FUCKSAKES.

Jason Morales
Jason Morales

jesus good lord christ almighty

would marry

Brandon Gomez
Brandon Gomez

Apart from the d, you actually look like a greek statue

Nathan Ross
Nathan Ross

/b/thread/718665419#p718666666
If only if only

Jeremiah Johnson
Jeremiah Johnson

U dont think it be like this but it be

Nathan Anderson
Nathan Anderson

Same.
I honestly feel like outties are just usually on skinny girls. Or girls with abnormally skinny crotches.
Because ive had my fair share of D so clearly having an innie or puttie isnt based on how many times youve fucked

Colton Campbell
Colton Campbell

Pass your Kik.

Jeremiah Baker
Jeremiah Baker

keep well groomed, grow your beard out a bit more and you're handsome asf

i like your clothes too

William Evans
William Evans

Nah, you're of north african descent. You may live in Europe but you're not "European".

A dog born into a stable isn't a horse. Muhammad born into Germany isn't a german.

Fuck you.

Jason Murphy
Jason Murphy

Faaaack, 20/10
Now please your tits

Easton Perry
Easton Perry

Make the photo black and white and you look like the Statue of David, bigger dick though.

Rate me.

Joshua Cook
Joshua Cook

Gay/ small penis

Adrian Miller
Adrian Miller

A dog born into a stable isn't a horse
why does this sound sexy?

degrading maybe?

Zachary Adams
Zachary Adams

Do you see how white he is? He's got pretty clear German facial structure as well.

Thomas Foster
Thomas Foster

pls gib kik user, I want to harass you

Logan Lee
Logan Lee

Wtf better be a good fucking reason the servers are down

Jaxson Clark
Jaxson Clark

White trash

Jack Carter
Jack Carter

Is a little bit old but fuck I don't take pictures of myself often

Josiah Kelly
Josiah Kelly

Are you into more "sub" stuff, like a lil choking, calling him daddy ?

How is your deepthroat game ?

I need to know, for science.

Adrian Richardson
Adrian Richardson

I don't take pictures of myself often

Good idea

Julian Morris
Julian Morris

allahu akbar/10

Jonathan Cox
Jonathan Cox

well i see why kek

Aaron Rodriguez
Aaron Rodriguez

wtf is that golden metal thing behind the piss-beer can?

Gabriel Howard
Gabriel Howard

thumbnail looks like a chick

Robert Lopez
Robert Lopez

make porn together please.

Zachary Harris
Zachary Harris

He has kinda clear skin, but he looks extremely arabic to me in his look, what his eyes convey and facial structure as you said.

I don't hate him, it's just a fucking lie to present yourself as "franco german" when you're clearly a third generation immigrant whom whole family come from North Africa.

Besides, these people are usually pretty proud of their shitty heritage, so I guess he's just trying to fit in but deep down he's like "I'm so proud of being moroccan."

Joshua Rodriguez
Joshua Rodriguez

if his father or mother is german than he kinda is a bit german bro.

if a horse fucks a dog and they have a baby then its a horsedog/doghorse (if that could work)

Eli Barnes
Eli Barnes

killed me
how obvious was that

Colton Foster
Colton Foster

Fuck off, I was born in Europe, I lived along europeans, I love european culture and I would shit upon the living body of Muhummad and all muslims

Alexander Young
Alexander Young

fucking lold

Landon Long
Landon Long

Francogerman
German

U look like when a sandnigger fucked a french bitch, nothing german in there

Asher Diaz
Asher Diaz

Not sure

Caleb Myers
Caleb Myers

not Lord of the memes

Landon Stewart
Landon Stewart

Please R8 or H8

Chase Murphy
Chase Murphy

comes to rate thread hoping for compliments
mfw

Liam Smith
Liam Smith

fuck it. either way i love you for replying with that photo

Hudson Ward
Hudson Ward

would fire me/10

Colton Sanchez
Colton Sanchez

ok we got a Jane Doe, female 19-23 years old Hispanic, possibly jewish, 5'5 and 130 lbs, brown eyes, dark hair and fair complexion, very hairy unkempt vagina, asshole looks nice and clean tho

Parker Hernandez
Parker Hernandez

thanks man, will do

Connor Jones
Connor Jones

Choking and spanking/slapping is cool but i hate much talk on bed...especially that daddy shit....thats just gross..
Maybe a simple "you like that?" Or "harder" or just small little words like that are okay...im not into nicknames or conversations.

I cant really say much about my deepthroat game. I mean...i dont think in horrible? Like ive never thrown up on a dick lol

William Stewart
William Stewart

I wish i had to poop

I really like poopin

Ryan Martin
Ryan Martin

you made it to easy for us m8

Elijah Ortiz
Elijah Ortiz

Don't care about how I look like, european culture made me who I am, and my ancestry has nothing to do with it

Alexander Brooks
Alexander Brooks

chad boss mode...would hate you because you have everything i don't have

Isaiah Evans
Isaiah Evans

Take a pic of it so this can be feces of Sup Forums

Colton Peterson
Colton Peterson

"Eurpean culture" the fuck are you even refering to sand nigger

Elijah Wright
Elijah Wright

roger, she doesn't appear to be able to figure out how to flip images, may be technologically impaired, probably gets by on just her looks, over.

Connor Barnes
Connor Barnes

7/10
Average douchebag

Must see ur high to give u -1/+1

Ayden White
Ayden White

Shut up, Wesley.

Julian Taylor
Julian Taylor

tough oone

Benjamin Young
Benjamin Young

Clever fuck

Anthony Reyes
Anthony Reyes

Trips dont lie

Christopher Sanchez
Christopher Sanchez

rape me Sup Forums

Adam Price
Adam Price

lol. Fair enough I suppose.

Samuel Taylor
Samuel Taylor

not too late to the party am I?

Jacob Diaz
Jacob Diaz

Why you giving us the stink eye?

Elijah Adams
Elijah Adams

would kill for those boobs

Aaron Brown
Aaron Brown

u look GODLIKE i made a fanart,, do you like it??

Elijah Kelly
Elijah Kelly

Idunno whats up in us, servers r fine in germany

Connor Evans
Connor Evans

okay okay okay okay i got dis

swedish or some shit
look like you're on a poloteam or diving or some watersports
if not watersports some sort of athlete
probably smarter than average
look young af, not little boy status but like post-highschool
im done thats all i got

Jose Collins
Jose Collins

i'm the right one 1,88m

Christopher Gonzalez
Christopher Gonzalez

Yeah, I always thought the "daddy" part is overkill too, that would kinda ruin my mood.

Hah, even "slapping" is cool, you're slightly leaning towards the submissive side of things. It's good, it's good.

Was asking about the deepthroat part because my current GF loves to suffocate on my cock when we're warming up and I find this fucking amazing. I mean, she goes down on it, and doesn't let go before I tell her I'm gonna fuck her. Was just curious about you.

Ho yeah, of course, I forgot ! What about anal ? Enjoy it from times to times ? What's the most "extreme" thing you've done in bed from your point of view ? (no scat plz)

Brody Morris
Brody Morris

Narcissists and masochists - THE THREAD

Leo Butler
Leo Butler

holy fuck what are you
Keked hard

Aiden Davis
Aiden Davis

sweet moses!!
im jewish yes

Charles Reed
Charles Reed

SEE WTF DID I TELL YOU LUCAS YOU ALREADY GOT FANGIRLS/FANGAYS

FUCK.

hope he left

Xavier James
Xavier James

Saying that sandniggers accept european culture

Cant wait till u all get gassed

Logan Peterson
Logan Peterson

FUCK YOU'RE STILL HERE. SHIT.

RUN /b/RO, THEY'RE AFTER YOUR GOOD LOOKS.

Alexander Baker
Alexander Baker

literal autism

Thanks for showing up

Ryder Watson
Ryder Watson

Hahah, how's it going bros? Be nice goys.

Ryder Williams
Ryder Williams

Why are you dressed like that to go to the shooting range?

European here, I'm really curious.

Is it like these manchildren who go do airsoft dressed like actual soldiers ?

Cause what would be the point to be able to do these sick "fast reloads".

Someone enlighten me plz.

Wyatt Lopez
Wyatt Lopez

i like that nose

Jaxson Brown
Jaxson Brown

U shouldnt said that

Nicholas Clark
Nicholas Clark

would hire for an assault on ISIS
but only you and the far left dude, he looks batshit crazy

Luis Mitchell
Luis Mitchell

and my ancestry has nothing to do with it

But that's fucking wrong you retard.

Daniel Miller
Daniel Miller

i should have listened, damn.

Matthew Wilson
Matthew Wilson

its just a hobby, calm the fuck down.

Nolan Thomas
Nolan Thomas

There is a pewdiepie banner/flag behind that fag

Jason Green
Jason Green

I am not a fan of anal at all. It hurts and its gross and there is nothing pleasant of having the extreme constant urge to shit when you know you cant.

Quite honestly im really vanilla imo...
I gave an ex a footjob since he was a footfag i also gave an ex permission to fuck me in my sleep if he wanted. Thats about it really

Justin Thomas
Justin Thomas

What's her or your Kik?

Luke Brown
Luke Brown

being this serious on Sup Forums

Jaxon Rodriguez
Jaxon Rodriguez

dont listen to those sexually frustrated niggers. they will only kiss baboons and gorillaz irl. show us the bewwbs pls.

Jayden Foster
Jayden Foster

Thx to the weapons i raise u to 9/10

1,88 is quite good, bit jealous with my 1,86

Luis Ross
Luis Ross

unable to control sperg tendencies
UR JUST TOO SERIOUS

Brandon Murphy
Brandon Murphy

fix the hair and dont try to hard.

Ian Wright
Ian Wright

Calm the fuck down, it's just a question.

What is the point of wearing "jackets" like that with 12 magazines in it. Is there a real "purpose" at the shooting range ? Never done there, I just wanna know.

Christian Clark
Christian Clark

roger, boys at the central bureau gave us a name, shes Oksana Pisstainberg, a well known gold digger, fucked all the rich old farts in new york, over.

Jeremiah Allen
Jeremiah Allen

Damn jews...

Would give u a 9/11, but u already did it

Ayden Sullivan
Ayden Sullivan

Show us the boobs. Also
9/10. Only nignogs mock on you because they instantly see that your not a mudshark.

Charles Ramirez
Charles Ramirez

typical ex military dude who wishes he was back in the shit....believe me....my boss was the same fucked up type of guy
they look all the same

Elijah Gray
Elijah Gray

Thanks for your answers anyway.

Yeah, anal was fun in the beginning because "exotism" but it's too much of a hassle compared to a naturally lubricated pussy.

Kek'd at the footfag story, fucking autists, it's like being aroused by elbows or knees, like wtf...

Ok, one last question, did you ever hook-up with a guy with a huge dick. If yes, tell the story in a few words. How did it feel ? Were you able to take it balls deep ?

Jeremiah Russell
Jeremiah Russell

Not bad, try and clear up your acne a bit and shave. 8/10.

Owen Phillips
Owen Phillips

I get lots of black guys who hit on me and i gotta say its fucking disgusting.

Like whenever any guy hits on me its just sort of whatever but when a black guy does it i really feel like i wanna throw up...
If i had a dollar for everytime i heard "ay ma you thicc" id be having some good money lol

Jack Martin
Jack Martin

literally 2cm difference

Are you sure you didn't mistype 1.66?

Jordan Morris
Jordan Morris

wasn't me who said calm down, but i can explain it to you.

Its fun.
Many guys at the range are ex mil who like to preserve their skill just for the sake of it.

+

the zombieapocalypse is coming.

and its fun

Ryan Brooks
Ryan Brooks

ISIS/10

Ryder Miller
Ryder Miller

the zombieapocalypse is coming.

False, you're a manchild. Please stop rationalizing and accept reality.

Kevin James
Kevin James

Goatfucker sandnigger/10

Parker Young
Parker Young

Yea i never understood the foot fetish. It was always weird but i get off on getting my guy off so im always up for the task.

Yea i had a guy who was pretty big before. I just remember feeling really full which was a feeling i wasnt quite used to and we couldnt go too hard or else it would start hurting. Id say he was about 8 inches

Samuel Bailey
Samuel Bailey

This
h
i
s

This
h
i
s

an exemplary, perfect ayran girl.
look blacked.com fags. your life is fiction.

Kayden Reed
Kayden Reed

No.718662137 you're so cute omg

Nicholas Parker
Nicholas Parker

I misstyped, but a different numb

Jacob James
Jacob James

Coax cable spliter bro. From back in dem ancient days when shit had cables.

Matthew Peterson
Matthew Peterson

So that's what Michael Jackson is up to these days.

Hunter Bell
Hunter Bell

can't meme
anecdotal evidence
obvious cuck projecting
trying this hard to get laid on the internet

This is disgusting.

Jose Hughes
Jose Hughes

Also my ID is 4 years old

Benjamin Thompson
Benjamin Thompson

every one adds like atleast 2 cm on their id

Anthony Diaz
Anthony Diaz

haha thanks

Dylan Nguyen
Dylan Nguyen

Hey now lets not get too ahead of ourselves...i just dont like niggers. I love hispanics and asians. In fact i dont even like white guys much either unless theyre verrrry atractive

Ethan Green
Ethan Green

Would dip cheetos into it.

Nolan Flores
Nolan Flores

So you do it ?

Matthew Barnes
Matthew Barnes

nope. just making my point clear.

the average (9.5 out of 10) caucasian girl needs to throw up seeing one of your kind hitting on her.
throw up
throw up
.... throw up
throw up
throw up
throw up
.... throw up

Logan White
Logan White

i did. but i grew into it so i guess its fine kek

Josiah Edwards
Josiah Edwards

So even being totally aroused he couldn't go hard in the motherfucking paint (NIGGA!) ?

From a guy's point of view, that must suck. I love these times when you go full hulk and pump it the hardest possible right before finishing.

Maybe it's a question of vag size or whatever, cause apparently girls in porn can go balls deep on 9+ inches easy peasy.

Did you ever do something sexual you "regret" ? Or wouldn't do again because it didn't feel that good ? (for me it would be some debatable choices of "places" to fuck)

Camden Barnes
Camden Barnes

Thats what im trying to say when i post about those 4 years, in germany u get your id at 16

Bye then, Germans hav to work

Jaxson Cook
Jaxson Cook

Yo
His palms are sweaty, knees weak, arms are heavy
There's vomit on his sweater already, mom's spaghetti

Carson Ortiz
Carson Ortiz

"äy ma yo thicc"

Disable AdBlock to view this page

Disable AdBlock to view this page