/mämmi/

/mämmi/

Keskustelkaamme suomiräpistä ja kunnallispolitiikasta.

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=VvOpqhZFWnA
youtube.com/watch?v=_EnVQsMeaEY
youtube.com/watch?v=GO4K8LPiLUk
youtube.com/watch?v=m3LVxnpLMgU
youtube.com/watch?v=aUG3VnZUN00
youtube.com/watch?v=_xCsqKGy1ac
youtube.com/watch?v=195XntreoMc
twitter.com/SFWRedditGifs

Suomiräppi on paskaa ja politiikka on liskoille

MÄMMI ON PARAS

Postaa Cheek kansiosi 11. kuva.

Mämmiä pöytään vittu

youtube.com/watch?v=VvOpqhZFWnA

paskaa ja paskaa

kuues eestile

UG-keikat on parasta

prut pröt prrrrrap hyhhyh lemustus

>21:10:02
>21:10:01
Mikä vittuttaa?

Vittu ku /mämmi on niin saatanan täynnä neekereitä, voi helevettiläinen

Hyvin mahdollisesti Seppälän Prismassa.

sori, ei löydy ku uniikkia

Paras noita

...

Nää langat menee nykyään aika nopeesti.

Ite tuun aika opeesti

nonii ja tänää tulee vieraaks rähinä recordsin äijät. ne on kiireisiä äijiä eli väsätään tälläset nopeet thaikkuäijäsafkat. noin kanat vaan uunista ja heitetää pannulle ja sit takas uunii. sit otetaa kasvikset ja laitetaa pannulle. pimpataa vähä puhtia tälläsellä wasabiemulsiolla, mahtavaa. tän reseptin mä opin ku olin thaimaassa surffaa ja töissä ja lontoossa kanssa töissä. jep eli sit viemää safkoja äijille. terve mitä äijät hauska nähä äijiä :D iso h ja elastine ja missä uniikki :D ai siellä alhaalla :D nonii ja toivottavasti maistuu safka äijille. meikä käy keittiössä nähää kohta!

mistäs paikasta toinen dürümin vääntäjä on?

Noni, hommatkaa huone, tää on meant to be niin kuin niiden kahden tikkurilahomon prismavisiitti

öööööhhhhhh mitäs vittua
mun bongi on ihan karstan peitossa vaikka en oo polttanu tästä mitään? viimeks kun pari viikkoo sitten tarkistin nii ei ollu mitään
mitä helvettiä täällä tapahtuu

Tuu näyttämään

juuh mä oon aika ahkera paskapostaaja

psykoosit vittu tulille

*paskantaa korvaasi*

...

jep eli tän reseptin opin ku olin ausseissa reilaa surffaa työharjottelussa. tää on tälläne helppo äijämättö eli otetaa vaa viikon marinoitunu kengurunfilee friiseristä ja heitetää pannulle jep ja fleimataa vähä et pinnasta tulee mukavan krispi. sit aletaa väsää dressingiä ja siihe tulee vaa näitä mun omakeksimiä marjoja tottakai ja sit vähä puolukkaa niin saadaan sellane mukava twisti siihe noi ai että ku o hyvää. nonii ja sit vaimo alkaakin olla tulossa aletaas viemää annoksia salin puolelle. nonii ja vaimo tuli mitä vaimo :D vaimo mä rakastan sua ja haluun toivottaa teille leideille mahtavaa iltaa. meikä painuu nyt tekee jälkkäriä, toivottavasti maistuu vaimollekki.

mämmi on ainoa generaali jossa aloituskuva on 9/10 varmuudella anime

mä oon se ännärweehintti

vittu, joku päivä mä löydän sut, kaiva sulta öögat lyijykynällä ja hedelmöitän kummankin silmäkuopan erikseen

missähän kaikki mun uniikit on, vois vähän järjestellä kansiota joskus
emmä tiiä tässä on nyt joku saatana sitten

Ei ole

koulu on iha perseest

Avaan nyt Kosken Korva™:n
*avaa Kosken Korvan™:n*

oispa homokaveri joka vahingossa ottaa suihin ja paijaa parantaakseen sun oloa

*kakkaa kasvoillesi*

En oo käyny vuoteen mämmin ulkopuolella mutta sillon joskus noi brassilangat oli aika usein ripulin täyteisiä

En tiedä ootko miten uus täällä, mutta eihän tuo nyt pidä edes ironisesti paikkaansa. Varmaan 15% mahku ja joku vitun ruottikenraali on varmaan 90% mahkulla animekuvalla.

*kakkii kämmenellesi*

youtube.com/watch?v=_EnVQsMeaEY

Pieraisin nyrkkiin. Mihin vapautan pierun?

Nonnii elikkäs äijät on tulos 15min kuluttua syömään vähän ribsei ja aikaa on puol tuntii joten eiköhän aleta laittaa safkaa äijille.
Alkuun otetaan tosta tollaset viinirpäleet ja annetaan niiden olla auringossa pari päivää että saadaan saidiin vähän rusinoita.
Sit niihin ribseihin, eli mulla on täälä jo valmiiks valmistettuja ribsejä jotka tarvii vielä marinaadin ennen kypsennystä. Suosittelen marinaadiin ihan vaan tommosta köppelwurstia, mut jos ei satu kotoo löytyy niin ihan perus salamilla voidaan toi marinaadi maustaa. Sit siihen voi heittää halutessaan vaikka kaurahiutaleita ni saadaan semmonen kiva krispi siihen jos ei löydy niin voi ihan yhtä hyvin käyttää auringonkukan siemeniä.
Nyt ois toi marinaadi valmis ja äijät on kohta jo ovella, joten tehään tollanen helppo dissertti johon tulee siis katkarapua ja rasvatonta piimää. Jos ei löydy rasvatonta niin kipasee lähikaupasta äkkiä vähän vanilija jäätelöä ni saadaan semmonen tosi pehmee maku disserttiin. Nyt vaikuttaa siltä että äijät on rikkonu ton keittiön ikkunan ja ne tulee vetäsee mun ribsit tosta tarjottimelta, mut otetaan vähä tosta vähä limee ja siit saadaan tolle jälkkärille ja noille ribseille kiva dressinki.

Ai niin ne viinirypäleet, niist saatiin kivat rusinat jotka sit kivasti rasahtelee noiden ribsien kanssa.

/polska/ on aika kova animepostauksen suhteen kans

Avaa nyrkki

*sontii suuhusi*

kara puroa itla plaksi

Nordseen pyllyyn

Ei vittu tämä biisi. Joskus kuuntelin 18-vuotiaana jonnena 2010 auton takapenkillä tätä aivan tuhannen pilvessä.

Miksiköhän muuten sillon ei kuunneltu netistä musaa vaikka johan se juutube oli ollut olemassa ties kuinka monta vuotta.

>iso h ja elastine ja missä uniikki :D ai siellä alhaalla :D
joka kerta

koska youtuben bitrate oli sillon ihan perseestä
jumalauta sen ajan videoissa on paska laatu

Tekisi kyllä mieli jotain samisettiä.
Ostanko jäätelöä vai jotain muuta?

...

kummitus

...

Winamp taisi itselläkin silloin laulaa, kai ne oli tubesta järjestään 360p videoita silloin.

youtube.com/watch?v=GO4K8LPiLUk

Rasvatonta jugurttia

Viinaa

ah Rheinistanin mies!
onko porukka kovassa rinkirunkussa ny Schulzia kohden siellä?
Mä en vieläkään ymmärrä miten se "geile Sau" nähdään edes mitenkään vakavasti otettavana hahmona.

vesipuhvelinesinahkarenkaita

*mällää meisseliisi*

Youtube tallensin kaman aika paskalla laadulla sekä he myös poistivat vitusti musaa eri firmojen vaatimuksesta.

*Ripuloi reisillesi*

Ketä täällä runkka Li Anderssonille, kun se puhuu sen taloussuunnitelmasta?
Elikkäs lisää velkaa ja veroja rikkaille. Ja valtion pitää tukea talouskasvua "infra-projekteilla" sun muulla.
Vittu juuh.

pääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkiipääkii

prruut prut pröt pryyiiit

hyh pierustus

Kalat eivät kiihota minua

Runkkaan aina kommunisti huorille ja vapaalle rakkaudelle

youtube.com/watch?v=m3LVxnpLMgU

>"infra-projekteilla"

Ai rakennetaan savipajoja ja moskeijoita vai?

Oispa vanha netti ilman normoja.
En tykkää tästä uudesta versiosta joka on integroitu tosielämään ja kaikkeen siihen liittyvään paskaan.

Psykoosit lähtee halimalla!

how do I get a finnish gf?

Kaivetaan ja täytetään ojia
Samalla työttömyys katoaa

Etsi se nordnetin podcasti jossa ne kysyy siltä harrastaako se piensijoittamista.
Vastaus taisi olla jotain tyyliä "en viitsi kun en usko finanssikapitalismin olevan tulevaisuudessa olemassa" tai jotain. Saatanan kommunisti.

Show them your doubles

Juuh, kaikkiin suomalaisiin kaupunkeihin suur-moskeijat monikulttuurisuutta levittämään.

> taloussuunnitelma
> kommareilta
meemiunelmia meemipuoluelta

Kuullostaa ihan fiksulta. Pörssiyhtiöiden verotusta voitaisiin nostaa reilusti. Kaikki kevennykset mitä valtio antoi 2010-2016 molskahti suoraan osinkoihin

*yrjöää päälaellesi*

*yrjöää pernaasi*

*tiduuudiii krsshshshshss piip piip krrshshshhh*

>ladataan tissit.jpg, arvioitu aika 5 minuuttia

Juuh todistetta pöytään.

Heh, emt, kollegat on joko karvapallopunkkareita, charmantteja porvareita tai verkkaritakki-ja-3-numeroa-liian-isot-farkut-tier nörttejä

Itsehän piileskelen 7 ironiakerroksen takana enkä oikeasti jaksa olla mitään mieltä politiikasta, kunhan arabit ja turkkilaiset saadaan leireille :3

torskat ja ikioma 0,5 TB ämppärikokoelma tais olla sillon se juttu

Moi, kuinka paljon vasemmistoliitto maksaa sulle tästä?

Taas on tylsä ja paska ja ihan perse päivä.

youtube.com/watch?v=aUG3VnZUN00

Firma voi laittaa ne voitot investointeihin tai jakaa osinkoina. Jos Suomeen ei kannata investoida niin ei se verottamalla korjaannu.

*räkii kädellesi*

Sain tänään steamissa 100€ edestä pelejä.

Varmaan on kiva olla tyttö.

Oliko edes hyviä pelejä

>t. EK:n huora

Meinaatko siis "tyttö"?
Vai tyttö (poika)?

no näin on

onneks voi kuunnella tätä

youtube.com/watch?v=_xCsqKGy1ac

kek, asiallista

Oli siinä mukana esim nier automata.

Oikeat tytöt saa varmaankin enemmän ilmasta kamaa.

Veljet, en voi hyvin.

*paskantaa maksaasi*

Touhou setit 5/5. Mietin pitäisikö DMT humalan päälle polttaa, jos menisi vaikka päälaelleen päivä.

Jotain aika heikkoa junglejuttua tosin vaan ~80mg, niin en tiedä meneekö lähinnä hukkaan kännissä.

Tai sitten karstat.

youtube.com/watch?v=195XntreoMc

Oon alkanu taas nauttimaan videopeleistä, mut niittenkin pitää olla vanhoja.

Älä tule tänne levittämään negatiivista sennettasi ja kärsimystä, paranna itsesi hyvä mies!

----> radalle

vanhat pelit on kyl jees

nyt on vasta pikkulauantai

mene normo pois, mämmi on tunteille

River City Ransom lataukseen ja emulaattori tulille!