/mämmi/

Mongolian parlamenttitalo -painos

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=KBluUZ4NnZg
youtube.com/watch?v=sALRh0bbhgc
twitter.com/SFWRedditGifs

03.04.2017 Perustoimeentulotuki 01.04.2017 - 30.04.2017 560,07
02.05.2017 Perustoimeentulotuki 01.05.2017 - 31.05.2017 560,07

ou jeah

teine eestile

Juuh tämä lanka oli kymmenen sekuntia nopeampi elikkäs tänne.

tää

Viina rupes potkii.

Perjantaina otettava

K U O P I O
U
O
P
I
O

ulan bator on kyllä helvetin metalli nimi, suoraan conanista

Ois kiva saada jotain kontekstia noille Suomen lipuille. Valtiovierailu, tms?

Oon kussu ton veljmiehen jalustalta toho altaaseen

oispa hanna partasen lihiksiä

potki takas! ei se muute opi tavoille!

Tykkäsin tuosta vanhasta väristä enemmän kuin keltaisesta

Valtiovierailuhan se ois

Oispa Hanna Partasen hikisiä

Nimetkää mun bändi

Pakko kai seon saatana.

Itehän kävin tänään, kuten niin useasti, nappaamassa yhden kotimatkalla.

JOTKUT MIEHET OVAT SYNTYNEET LIEHUTTAMAAN LIPPUA

>new world order

Mulla oli paras ehdokas.
Parasta. En ole pitkilleen ostanut, mutta pitänee seuraavan kerran nappasta parit mukkaan, kun kääpi torilla pyörähtämässä.

The Manlet Khanate of Doom

Paras noita

Itselle ei siinä keltaisessa mitään vikaa ole mutta ne räikeet pastelliväriset koristelut vähän osuu silmään.
Mutta kuulemma ne on alkuperäiset värit.

>Kielteisen turvapaikkapäätöksen saneen perusturva, kuten toimeentulotuki, pitäisi katkaista heti.
>90/100
aisuri

youtube.com/watch?v=KBluUZ4NnZg

Kirjoitin autistisen koirien ylistyspostauksen langan viimeminuuteilla, joten nyt myös laitan sen tänne toivoen että täällä puhuttaisiin koirista ja siitä miten kivoja ne ovat:

Koirat on helvetin mielenkiintosia eläimiä. Yksi ainoista eläinroduista jotka voi tuntea niin suurta lojaaliutta oman lajinsa ulkopuolista perheenjäsenekseen kokemaa otusta kohtaan että on valmis vaikka kuolemaan tämän puolesta. Koirat osaavat reagoida ihmisten kasvonpiirteisiin ja tunnistavat yksittäisen ihmisen äänen perusteella ihan järjettömän tarkasti.

Luin netistä jonkun jutun jonka mukaan ihmiset ja koirat on ollut hyvää pataa niin kauan että se on alkanut hiipiä meidän perimään. Sen takia esimerkiksi koirien teurastaminen saattaa tuntua ihmiselle luonnollisesti paljon ikävämmältä kuin muiden eläinten. Samalla tavalla koirat voi ihan vaistojen perusteella ymmärtää että ihmisiin voi luottaa vaikka ei olisi ennen ihmisiä nähnytkään.

Koirilla on myös vissiin aika vahvat tunteet ja kokee ilon, surun, kaipuun, pelon ym jotenkin eri tavalla kun muut eläimet. Foliohattusedät kertoo että koirista on karsiutunut muita eläimiä fiksumpia juuri sen takia että ovat viettäneet niin paljon aikaa itseään paljon fiksumpien otusten (ihmiset) seurassa.

Kaiken kaikkiaan 5/5 otuksia, toivon kaikkea hyvää eläimkaveruksillemme.

psykoosiblogi

näin unta että olin unessa ja jostain syystä olin sellanen joka herää ainoastaan herätyskelloon

herätyskello oli unohtunut, niin en herännyt koskaan, sitten olin niinkun koomassa unessa ja nukuin koko elämäni

Korhonen ja Konnakopla

Oispa mongolialainen tönttörönttösenvillipöntöntöötötin

youtube.com/watch?v=sALRh0bbhgc

Koirat on kunnon beta cuckeja

vittu mikä krapula

...

se eim olle minnä, se eim olle minä, en olle kansmanedusttajan poikka

oispa koiraburgeri

...

koiret on parhait

Miten mikään kansa voi olla näin alfaa?

:(

Otin sen 10% pois ihan sen takia, että antaisin sen kuukauden elinaikaa päätöksen tullessa voimaan, eli mahd. yhden kokonaisen tai osittaisen tuen. Ulos kuukaudessa tai sitten väkisin.

ANTAKAA TÖITÄANTAKAA TÖITÄANTAKAA TÖITÄANTAKAA TÖITÄANTAKAA TÖITÄANTAKAA TÖITÄANTAKAA TÖITÄANTAKAA TÖITÄANTAKAA TÖITÄANTAKAA TÖITÄANTAKAA TÖITÄANTAKAA TÖITÄANTAKAA TÖITÄANTAKAA TÖITÄANTAKAA TÖITÄANTAKAA TÖITÄANTAKAA TÖITÄ

...

No mene töihin

pöytä täynnä laskuja?

pröt pröööt

jahnas ilta piernustus alkoi

>*winzips dick*

moi kamerus sön justo naksu nyt pierustaa

Pierustuksista puheen ollen, miksi treenatessa alkaa aina pierustuttaa?

Se on jännää, että homot ja muut tumrlbrrbhinttinilkit varastaa värit itselleen ja heteroille antaa kaksivärisen kuppalipun.

ok tässä *antaa pussillisen täitä*

Pitäis laittaa työhakemus menemään tän päivän aikana mut avasinkin taas kaljan :D

Tein tänään 4 tuntia TÖI

Vittu näitä pitkiä päiviä. Ei oo ihminen luotu tällaseen.

Sulla on kaqa pyllyssä

Itsehän olen töi antaja enkä ottaisi tuollaista luuseria tyä hommiin

Olen vain realisti-fasisti. Eli Resisti.

>Olen tässä kaavailemassa ja suunnittelemassa vähän judduja...

Onko sulla oma posse

>Zanussi
>Nussi

"HEhe hehe ehehe eheh he hehehe heh öhöhö hehe." -Peppupää & Majava

...

on kyllä saamelaisten näköä

mietin että miks on niin krapulainen olo mutta mähän join eilen viinaa lol

Olen yhden miehen Hugo Boss.

VIAPORIN LINNAAN LEIJONALIPPU
JUKOLISTE POIJAT ME NOSTETAHAN

rakastan koiruja
oispa koire

*postaa /mämmi/:in*

Tämä, mutta suomalaiset on myös niin beta cuck kansaa että sopivat hyvin yhteen.

Lähetän mun sähkölaskun nyt kelaan.

Tuo normopöytä ja sen siisteys. Ja mäkki. Aijaijai. Bulli ei pahemmin postaile mämmiin, se syö sen.

Koirut on ihan kivoi, mutta kissat on kivempiä.

On muuten aika surku kun mutsi vei kissan piikille just. Oli 14v, mut sairas ja kivuissa. Mitään ei jaksanu tehdä paitsi syödä, ja se tuli sit ulos molemmista päistä ja paino vaan tippu vaikka miten paljon ruokaa anto. Se oli ihan luuranko viime hetkillä.

Oot muuten vaan laiskasti mirroroinut ton M16:n kuvaan. Hylsynpouistoaukon pitäis olla oikealla ja tulenvaihtimen ja luistin vapauttimen vasemmalla.

1/10, enemmän vaivannäköä ensi kerralla.

Kiisud, edasi!

Tapa ittes aseautisti

how do I get a finnish gf?

Jahas postasin väärään lankaan.
Vituttaa kun toi tiskikone pitäis nostaa ulos että sais valuttaa kaikki vedet ulos, mutta narukäsi kämppistyty ei jaksa nostaa siitä puolia ja liian iso että sais ite manlettina kunnolla sitä itekseen takapihan kynnyksestä alas.

Missä kaikki salimakenyymit kun niitä tarvii?

kiisulla niin nälkä kiisu syö sormen

Tuon takia on naapurit

Eikö se vähän ole idea kun kyseessä apustaja

Mitä mieltä olette kiisupojuista?

Kassipojad?

Tää on VVO:n kämppä, naapurissa asuu vitun paskavammasta porukkaa. Ne tosin varmaan ajattelee että oon kunnon /hörhö/ kun kerran perheen akka sattu olemaan tupakalla justiin kun olin kaverin kanssa aivan tuhottomilla happotripeillä ja bugailin oman etuoven ja avaimen kanssa. Ei oo sen tapahtuman jälkeen ainakaan moikannut kertaakaan.

Karvased sabad

Runkkaamassa animepepuille

I want to know too

Just tässä katselen uusia salivaatteita, kun on alet menossa siellä täällä.
>Tulen trukilla. Wroom wroom.

Pakko sanoo et yliopistolla on ihan helvetin huonosti motivoitunutta porukkaa opiskelemassa.

>ilmeeni kun tunnistin kyseisen apustajan pitämän M16A1 kiväärin Philadephian poliisin kadottaneeksi kivääriksi pelkästä buttstockista

Mitä opiskelet?

Juuh, itselläkin näin kolmantena vuotena 40 opintopistettä kasassa

hrasoviina

>ilmeeni kun viimeiset kolme vuotta kymmenen opintopisteen vuositahtia

pitäis varmaan motivoitumiseen olla jotain mikä motivois

Naistutkimusta

Kauppatieteet. Siks ihmettelinkin et miten laiskaa porukkaa täälläkin on.
Ullatuus. Miksi opiskelet jos ei motivoi?
Miksi noin vähäinen tahti?

>kauppatieteet
huutista, jos sanot vielä että oulussa niin voipi olla että räjähdän

>Miksi opiskelet jos ei motivoi?

Oisinpa tässä tilanteessa

>Miksi noin vähäinen tahti?
koska ei kiinnosta

Itselle aika tuttua. Homo kissa tulee aina hyppimään päälle kun menen nukkumaan

pedo fiili raiskaaja

saunan taakse piu piu

Ihan Turussa. Ja miksi huutista? Työllistävä ala.

miltä tyttöjen pierut haisee?

Ei tytöt piere

Kauppiksen perussetit - haetaan sinne koska halutaan rahaa isona, sieltä löytää monenlaista eri oppiainetta joista löytää oma ja sinne pystyy hakemaan ilman kovaa matemaattista osaamista. Sitten ekan vuoden lopussa itkien haetaan opintopisteitä kasaan ettei iso paha kela tule perimään.

t. kylteri