Roast me b haha

roast me b haha

Nothing to roast tbh

...

wtf dude thats racist

in all honesty, you look pretty decent fam!

get off of Sup Forums, nigger

why

u already look roasted

thanks

Nice shitty suburban ghetto house. How much is your rent? $800?

why, its a website

Nice tan faggot

dude i live with my parents, fuck off

its my natural skin color asshole

no this is my first time

niggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggernigger

that's even worse

fix your hair the line looks stuck in tune with your eyebrows

my head is shaved

Nice try OP

how

dude thats racist you asshole

hows it going fam i love your peoples taste in food

You look like you steal bbq sauce from famous daves

niggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggernigger

huh

your hairline is crooked

...

...

Although I'm a racist mulatto, (I know right?) You look like a normal dude, nothing out of ordinary here.

You're a below average nigger with a creepy Mexican pedro moustache. Your posture is incorrect, your mum still cuts your hair and brings you tendies into the same room you've been in for the last 2 years. You attempted to grow a goatee but it came out more autistic than you. You can barely smile and your eyes look empty from depression and years of anxiety, you were probably bullied as a child by chads and your dick probably hasn't even seen a pussy. Beautiful nostrils though.

my nigga look grimace

my niggas ears so small its like the ear equivalent of a squint

my niggas dad is permanent disappointed ,"my gay ass son has to get roasted on 4chinks cuz he got no friends"

I laughed so loud my ears squinted.

Taken with "your" camera

i know this is stupid to respond to nonsensical pics made in anger but fuck if it doesnt rub me wrong that people might believe shite like this