/mämmi/

Jogiin86 -painos

youtube.com/watch?v=SB73Bq3LHxg

Other urls found in this thread:

i.4cdn.org/wsg/1492928710881.webm
youtube.com/watch?v=pFBUh3hKKDg
yle.fi/uutiset/3-9577695
twitter.com/SFWRedditGifs

Hyvää huomenta

juuh

Toka parhaalle noidalle

Suomi mainittu jakso tänään 8h 30min päästä

Minulla on tallessa kuva tälläisestä pikku piiperöstä.

huomenta
i.4cdn.org/wsg/1492928710881.webm

Mulla on sellainen n. 30cm slerba aina valmiiksi puolikovana, että se on sitten nopeasti saatettavissa taisteluvalmiuteen jos siihen on aihetta.

Mikä on sauna-aste?

90-100, joskus 135:kin

Mahtaa japskeille tulla shokkina totuus Suomesta kun tänne turisteina matkaavat. Animessa ja dokumenteissa mainostetaan ihanaa luonnonkaunista Suomea ja jämptiä sisukasta suomen kansaa. Sit ne laskeutuu Helsinki-Vantaalle ja vastaan tulee suomen spugeliiton edustajat ja Suomen tägätyin ja roskatuin kaupunki. Veikkaan että monella japanilaisella turistilla iskee Suomessa ns. pariisi syndrooma, paitti tietenkin jos ne on lentänyt suoraan Lappiin talvella ja ilmat on kivat.

finns exist solely to have their cute tight pink boypuss torn apart by ameridicks

Sinä saat kyllä kohta niissä mitoin parrua, että tulee vielä äitiä ikävä

why are Americans so lewd

En usko. Jätkällä korkeintaan 15 cm muna.

Veikkaan samaa heti kun siirrytään Helsingin ydinkeskustasta (joka on kyllä ihan helvetin pieni suhteessa muihin pääkaupunkeihin) tai lapista pois. Herra auta jos ne eksyvät johonkin 10k '''''kaupunkiin'''''' tai Kouvolaan.

Ihan hauska kattoa, että kuinka ruusunsävyisen kuvan Trigger Suomesta tuohon jaksoon oikeen tekee

how do I get a finnish gf?

Stop teasing them, John! They're our greatest allies (I think).

Hyvää huomenta kaikki! Mitäkäs kuuluu mämmin aamuvirkkujen sunnuntaiaamuun?

Itellä ei sen erikoisempaa. Tässä aamupalaa syön.

Huomasin ulkona taas satavan lunta ja menetin kaiken toivoni kesästä

Voi vittu siellä on taas valkosta.

>yhyy nyymi meidän tietokone ei toimi t. äiti
>"siis mitä siinä tapahtuu kun se ei toimi"
>EN MINÄ TIIÄ TULE KATTOMAAN
>"niin että internetkö ei toi-"
>EN TIIÄ ÄLÄ KYSELE TYHMIÄ

Miten vitussa tääkin mummo on oikeasti voinut aikanaan käydä yli vitun opiston mutta ei kykene selittämään mitä tapahtuu kun "laite ei toimi". Ethän sä nyt saatana soita putkimiehellekkään ja sano että meidän putki ei toimi, sä kerrot että vuotaako putki vai eikö sieltä tule vettä.

4D: Äitini on sukua Havumäelle

Hmmm. Jännä. Itseä ei haittais ollenkaan vetää vielä yks talvi putkeen tässä.

>4D: Äitini on sukua Havumäelle
Jos se on niin sitten olet sinäkin.

Suomen kaupungit tuskin edes rekisteröityy japseille minään kunnon asutuskeskuksina jolloin niitä tuskin ensimmäisenä lähdetään vertaankaan mihinkään tokioon, ja ne on enemmänki ihan fiiliksis siittä että sä voit koska tahansa kävellä viis minuuttia mihin tahansa ilmansuuntaan ja sä oot mettäs

Tahdon kuolla.

juuh, itellä oma perhe ja mummo on ihan näppäriä koneenkäyttäjiä, mutta sitten tuo TYÖ_MIÄS setä ja sen vaimo on ihan kiviä tietokoneiden käytössä. Jotain vittu pitää olla vikana kun setä joutuu soittamaan mummon hätiin kun tietokoneessa reistaa jokin.

Ai )-,: Mut mix?

EI VOIMANI LOPU, MUTTA LIHAKSET REPEÄÄ!

*tanssii sinua kohti*

En ole saanut pinpiä yli 400 vuoteen

They call me big white salami, because it's big.

RÖI HIN!

Kävin eilen vain 120 asteen saunassa...
Aamulla herätessäni kyrpäni oli lyhentynyt 5cm ja nyt se on vain 15cm pitkä.

oon kommunisti.

no hyi vittu

youtube.com/watch?v=pFBUh3hKKDg

Sunnuntai teema!

yle.fi/uutiset/3-9577695

Kohta /mämmi/ kielletään. Ette pääse sanomaan ilkeitä asioita!

en oo koskaan tykänny sinusta

hyvä, loppuupahan tää itsemurhaa karkuun juokseminen

Skrollasin alas ja näin tämän.

oho aina oppii uutta, onneksi meillä on näitä ASIANTUNTIJOITA

ok, so I wonder, was this broadcasted live and the person watching recorded and then uploaded the vid on YT?

Or did that kid actually upload the vid himself?

He uploaded them all himself.

why though?
isn't it embarrassing?
would you upload it?
I wouldn't.

attention

remember you are talking about finns here

He was like 10, he prolly thought his production quality was topnotch!

juuh

>juuh

Vittu sä oot likanen hippi

Mun

Rate, taidan olla niitä harvoja Suomessa.

juuh

Ajattelitko venäjälle hyökätä?

>Miten vitussa tääkin mummo on oikeasti voinut aikanaan käydä yli vitun opiston mutta ei kykene selittämään mitä tapahtuu kun "laite ei toimi".
Selvästikään koulutustaso ei korreloi yleisen päättelykyvyn kanssa.

Ei löydy itselleni puoluetta...

En, enemmänkin poistaa kaikki rajoitteet ja lisätä kauppaa ja yhteistyötä.

Hirvee krapula

Globalistijutkut vittuun.

olipas turha

Perinteitä, kieltä, tai kansaa muuttamatta.

Olen liberaali, en marxisti.

>vähemmän rajoitteita
>enemmän yhteistyötä

tiesitkö että yhteistyö vaatii kompromisseja ja ne on juurikin niitä rajoitteita?

No mitä vittua ku te ette osaa käyttää sitä sivua. Ku se antaa siihen alle teille kuvamuotoon ton kaiken. Tallentakaa se ja postatkaa.

oli niin turha testi etten jaksanu lukea

Itel tällaset, jos pitäis johonkin asettua niin keskusta-oikeistolainen

Ei millään EU tason yhteistyötä. Vapaata kauppaa ja tiedon välitystä ilman velvollisuuksia tai rajoitteita.

jaa aattelit että ilmaseksi vaan antavat vapaata kauppaa ja tietoa?

Tänään.

Kuluttajat, yksityishenkilöt ja yhtiöt päättävät säännöistä, tuotteista ja tiedosta mitä tekevät ja päättävät. Valtion ei tarvitse puuttua mihinkään.

ilmeeni kun olen oikeisto-populisti

hyvää huomenta

jep eli olet jutku globalisti

...

Ihan helvetin hyvä idea vetää viimeiset jarrut globaalien suuryritysten raiskaus-junalta. Ootko kenties jutku? Nimittäin tossa sun mallissa vahvin sanelee kaiken

En ole globalisit mutta ymmärrän sen että minun tienaamani rahat tai tuotteet eivät kuulu muille ellei he vaihda niitä palveluihin, tuotteisiin tai rahaan.

Ja miksi vahvin ei sanelisi kaikkea? Vituttaa tuo köyhien, vammaisten ja tyhmien ihmisten kitinä. Ihan oma vika jos ei elämässä pärjää.

En oikeasti ymmärrä, olen näissä maahanmuuttopoliittisissa asioissa varmaan enemmän "kyllä" kuin "ei" kuin kukaan mämmissä tai laudoilla yleensäkkään, mutta en tajua mitä vittua keskustelun kieltäminen tälläisillä tekosyillä auttaa.

Järkyttävää paskaa.

dii eli ne joilla eniten rahaa määrää kaikesta

jutkut jutkuilee

koska vahvimpia on se about 20 miestä maailmassa ja ne on suhteessa muihin ihmisiin jumalia

Ja köyhät vikisee.

sie oot ite köyhä verrattuna maailman rikkaisiin, niin tyhmä että mielelläsi antaisit herroilles lisää valtaa orjuuttaa sua

Juuh, ja koska miten valuutta liikkuu niin köyhiä on lopussa kaikki paitsi yksi perhe.

Haluaisin oikeasti ymmärtää teitä jotka haluatte jakaa kaiken kaikkien kanssa. Mutta todella vaikeaa.

Luontokin sen jo määrää että vahvat määrää ja heikot kitisee. Elämä ei ole reilua ja kortit eivät jakaudu tasaisesti.

on olemassa muitakin vaihtoehtoja kuin kaks ääripäätä

mitä helvettiä tapahtuu kuvassa?

Voitte itkeä ihan kuinka tahansa paljon haluatte mutta fakta on että kun rikkaat rikastuu niin rikastuu myös köyhätkin. Menkää etsimään minulle yksikin lähde jossa köyhyys ei olisi ollut jatkuvassa laskussa ympäri maailmaa.

Opetelkaa hyödyllisiä taitoja joilla tehdä tuotteita tai palveluja joilla pärjäätte tulevaisuudessakin, tai hyväksykää asemanne yhteiskunnassa.

>Se tunne kun olet liian viisas ollaksesi köyhä.

On se varmaan kiva kun on noin lyhytkatseinen näkemys joka kattaa vain sen yhden tai pari seuraavaa sukupolvea.

googlaappas sana automaatio teknologia

90% ihmisistä ei tule olemaan mitään tuottavia taitoja

Skviik skviik.

Uggabugga muh yksi sukupolvi ja seuraava ateria

Tiedän, olen turvallisuus ja automaatio alan ammattilainen. Ihan oma vika jos ei 90% ihmisistä riittänyt äly valita hyödyllisiä aloja joilla tulevaisuudessakin töitä. Taas kerran ei voi syyttää näistä asioista kuin itseään jos ei tulevaisuudessa pärjää. Voivat vaikka tappaa itsensä jos ovat turhia.

ite kuulut tohon ryhmään idiootti, tekoäly tekee sun työt 10v päästä

Ai tekee henkilösuojausta, arvokuljetuksia, kouluttaa, vartioi, asentaa ja myy turva järjestelmiä ja huoltaa erinäisiä automaatio ja ict alan laitteita.

Itselläni on aina työ huollossa, asennuksessa ja myynnissä.

Tulevaisuus on varmaa

Onko tekoälypsykoosinyymi jeesuspsykoosinyymi?

luonnollisesti se seuraava asia mitä nää automaatiorobotit oppii tekemään on huoltaa itseään, mites sitten suu pannaan kun pitäis olla insinööri että vielä ois työpaikka jäljellä? ei niin että se kauaa auttais kun pari vuotta siitä ja tekoäly alkaa ite suunnitteleen itseään ja sitten onkin ihmisen työpanos kaikilla aloilla poistettu

jos et oo vähintään mijardööri jotta voit sijoittaa omaan tekoälyyn ja robotti armeijaan sun elämälläs ei ole mitään arvoa

Ei oo mun vika että oot siellä siwan kassalla. Ja aika kovat voimafantasiat sulla noiden robottien kasvusta. Tiedän tasan tarkkaan mihin pystyvät ja mitä tekevät 40 vuoden sisään. Osakesalkkukin tällä hetkellä hipoo 60tonnin rajaa ja omistus asunto.

>Kaikki valtiot, ammattiliitot ja työläiset muilutetaan suuryritysten ja ilmaisen robottityövoiman toimesta
>Kjeh kjeh mun työt ei lopu koskaan kun valitsin hyvän koulutuksen robottihuollossa
>Oho yhteiskunnassa ei ole enää mitään vastavoimia massikeisari-jutkuille
>Jopa poliisi ja armeija on robotteja täynnä
>Joudut työskentelemään orjatyövoimana kun mikään yhteiskunnallinen rakenne ei suojele sinua afrikka tier riistolta
>M-mutta ainakin mulla on t-töitä

Vitun hyvä suunnitelma

Äläpäs nyt, ihmiskehon alkuaineitten yhteenlaskettu arvo on jotain 4,5 dollaria

Ei, teköaly on antikristus ja tuo maailmanlopun tullessaan ilmestyskirjan mukaisesti.

Missä vaiheessa sanoin että ihmisiltä otettaisiin oikeudet aseisiin ja vastarintaan? Jos päästävät sen pisteen yli että vastarintaa ei pysty enää tekemään niin voi katsoa sinne peiliin ja näkee mikä meni pieleen. Jos itsekkin joudun huonoon asemaan niin varmasti turvaudun rikolliseen toimintaan tai lähden täältä savun, ruudin tuoksun ja veren peittämänä.

Turha vastustella tulevaisuutta, jos menee huonosti niin menee huonosti. Ja ne jotka siihen orjatyöhön polvistuvat ovat paskan itse ansainneet.