Sverigetråden Eftermiddagsupplagan

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=2Kp-Y4Ucbvo
pollmill.com/f/what-is-the-size-of-asuka-kishi-s-nipple-mlmxkm9/answers/new.html
youtu.be/uuwa2A7vwu0
twitter.com/SFWRedditImages

>samma trådstartsbild ad infinitum
Kommer aldrig begripa mig på denna autism

jag på bilden

först för ingen fv

Vem /sd/ här???

ta ditt liv

Varför är de SÅ SÖTA?


youtube.com/watch?v=2Kp-Y4Ucbvo

Vem bryr sig? Bara du. Kanske är det du som lider av autism.

Varför har du en slängkappa?

För Heino i tiden.

*trycker ned user mot golvet och börjar dra av hans byxor*

Nu har du skitbrevat för sista gången.

Hur är att sträva efter variation autism? Det är bara autister som, som hobby, klarar av att göra eller finner njutning och mening i att göra samma repetitiva syssla om och om och om igen.

ta det lugnt lord autismo och lär dig att sidnumret inuti tråden tar tid att uppdatera.

hade du kollar index så hade du sett att tråden var inne på sidan 10.

sök hjälp

Den visade sidan 10 för mig favä.

Det är så man blir bra på saker

har ni skaffat en söt liten arabpojk pv än?
>han har ingen haremspojke som blir glad när du kommer her

Skatt är stöld.

Jag vill ha en nordisk favä.

Raka era armhålor

>dkn en söt asiatisk snubbe med intressant profil skrev till mig men jag var avlina och är ändå för beta för att svara då jag inte har en bild så om jag visar den kommer han bli äcklad för att jag är så ful och dessutom oskuldig

Gjorde det en gång pga svampinfektion som hade satt sig i håren, var jävligt obekvämt när det började växa ut igen

VARFÖR GÖR DU SÅ!
LEV LIVET LITE! TA RISKER!!!

Jag känner för att dö igen. Jag får nog ta och beställa lite gift så att jag kan dö innan mitten av juni.

u-under sommaren
>dkn man samlar på sig massa profiler på favorit som man säkert aldrig kommer att kontakta

Vad tycker ni om sådana araber med skägg fast de har rakat kinderna så skägget ser ut som en hakrem

Tråkig dag på jobbet eller?

Inte precis, känner bara att det är bäst att jag gör det strax.

Du menar en skepparkrans user, nej sådana skägg tycker jag generellt inte ser något vidare ut. Speciellt inte om de, som muslimers skägg brukar vara, är ovårdade.

Checka in hos en psykolog.

Det kan du inte göra om jag håller fast dig med gos >:3

Jag till höger. Önskar att jag inte vore ful och mullig.

min fv är sur och ignorerar mig för att jag sa att jag inte tycker att det är något fel med att en 20-åring knullar en 16-åring

Första svaret väljer vilken röd bräda jag ska gå och runka till

>dkn musik och alkohol är det enda som får mig på bra humör

/hm/

/hm/

/hm/

>han har en fv
>hans fv är 16
AHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH *andas* AHAHAHAHHAHAHAHAHAHHA

O-ojdå

lär dig läsa muhammed

vad har du nu gjort?

Finns det trådar för feminina pojkar

Stackars kaktus.

Finns det säkert.

skippade du rättegången eddie?

Är det så att trådtransorna också har känslor?

Och om de har känslor så kan de känna smärta, vilket jag kommer se till att de känner mycket utav!

Kom ihåg att rapportera alla brev ifrån denna cancerbrevande garderobsbög.

den tappades och gick itu. Försökte sätta ihop den igen men den fastnade på ett konstigt sätt. är levnadskraftig idag

>han är inte helt död på insidan och känner inget alls längre
bli bra bög

Jeff snälla gå...

pollmill.com/f/what-is-the-size-of-asuka-kishi-s-nipple-mlmxkm9/answers/new.html

Ska till gymgrossisten, ska ni ha något?

En fv tack!

Vem?
Köp med lite proteinpulver så är du snäll.

>cancerbrevande
?
>garderobsbög
Jag tror du misstar mig för någon annan..

Och varför vill du rapportera mig? Har du seriöst inget bättre för dig, tycker synd om dig haha!
>helt död på insidan och känner inget alls längre
Haha, du är komiskt, men det kommer inte göra ditt öde något mindre smärtsam..

Men helt ärligt, varför tycker du så?

Min fru och dotter på bilden

Kom ihåg att rapportera alla brev denna cancer till garderobsbög gör.

Oschysst trick favä.
user... din fru är en blatte.

En perfekt ökenprinsessa!

undrar vems pharahs pappa är favä

hoppas att ana blev BLEKT

tycker vadå?

Nej det är väl någon spray som visar att han var brun även han.

Ja han är ju någon vit kanadensare, bild relaterat

pilutta er piluttar er jag vet nånting hemligt som bara är för mig pilutta pilutta jag säger inte vad det är

Nåd för frufru, spåraren och änkemakaren som knulldockor. Mei kan slängas i en flismaskin.

Vad menade han med detta ?

Ser ju like brun ut som henne.

Du är verkligen en pedofil, det är tur för dig att inte befinner dig i Sverige.. Annars hade du vart rökt!

Varför upplever du att du är död på insidan och inte känner något alls, transan?

Jag kan hjälpa dig bli normal, jag kan ge dig de hemligheter som hålls i de gömda cirklarna av oss populära.

Råd som får dig att gå från 2dbrevande transa till en Svensk adonis som mig själv!

det är bara hennes morbror, hennes riktiga pappa är JACK MORRISON med den STORA VITA KUKEN

Rapportera alla brev denna garderobsbög gör så han blir skåpbilad för en bättre tråd.

men vafaaaan du kan ju inte breva sånna sexiga killar :3
blir ju skitkåt :3

inte vet jag, bara är så.

Stort tvivel på det, känns majsigt som fan.

vif malta du var en bra brevare

>maltanon blev bortstädad

>Jag är en 2dpedofil, varför är du inte rädd för mig?
Patetiskt.

>Han brevar saker jag inte gillar, rapportera fanskapet xD

Käften bög, du beter dig som detta beteende är acceptabelt, det är inte det och de som uppmuntrar dig till detta beteende kan inte vara intresserade i ditt eget bästa..

Doktor Heem(jag) utskriver ett recept:
Träning 2 gånger i veckan.
Läsning 2 timmar dagligen(manga räknas inte)
Meditation 2 timmar dagligen(morgon och kväll)

Följ detta och du kommer se att ditt välmående ökar markant!

Inga brev är finemang

t. löneslav från lidl

vad lyssnar tråd1 på?
youtu.be/uuwa2A7vwu0

Såg en stormsnorre stå på torget igår morse och gormade till de anställda/politikerna på rådhuset om landsförräder etc. (Samma gamla skit ni vet) så jag gick fram och slet loss struphuvudet på honom och hoppade sönder huvudet på honom, det hela städades upp snabbt och snyggt så ingen blev störd. Och idag stod det i lokaltidningen "nazist attackerade folk utanför rådhuset", snacka om ägd.

Kom ihåg att rapportera samtliga brev denna garderobsbög gör i tråden.

Inget annat än datorfläkten just nu.

wow stort skägg, så maskulin

så kan det gå när man har grov autism

Svart user här, jag har en fråga.

My swedish is improving, I now understand between 25-50% of what you write.
>Soon enough I will be able to shitpost with the Lebanon dude.

I have a linguistic question, why do you use Varför for "why", when the literal translation in english is "where for"?

Also what are the main differences in grammar between Swedish and Danish/Norwegian? Am I able to understand them if I understand Swedish?

eh vänta, var är bajs-user?

så mycket är ju helt omöjligt att läsa

Sluta lära dig svenska, vi vill inte ha fler invandrare.

Inget är omöjligt, endast du sätter gränserna för dig själv.

Kom i håg att det är DU, DU som bestämmer över din kropp och sinne, du är personen som bestämmer vad som ska göras oavsett vilka signaler din kropp sänder.

"Var" in varför has a short a, phonetically it would be written like varrförr. You'll understand norwegian and written danish. Spoken danish with a bit of practice.

>I have a linguistic question, why do you use Varför for "why", when the literal translation in english is "where for"?
För att det är inte menat att läsas eller uttalas som "var för"? Det uttalas "varrförr"
>Am I able to understand them if I understand Swedish?
Nästan. Muntlig danska är nästan omöjlig att förstå.

men jag vill smaska kuk

håll dig lugn!
learning for fun, I also don't like emmigrants.

blir ju nästan omöjligt att ens se texten innan 30m

varför vill du prata med libanon? han är en hemsk brevare

>dkn tuffast, coolast och smartast i tråden

>varför vill du prata med libanon? han är en hemsk brevare
Jag skämtade

Det är för att du inte är van vid läsning, läs till utmatning dagligen och du märker att gränserna går att tänjas på.

Tillslut når du mitt stadium och då kan du sitta med en bok i vad som känns som en oändlighet.

Gick hem ifrån den lokala bögklubben i helgen med vännerna (på väg hem till lite mys ni vet) när vi ser någon töntig kille sitta i skräddarställning i parken som blänger ilsket, och säger "ni är äckliga ska ni veta". När vi frågar vad fan han sysslar med säger den jävla tönten att han MEDITERAR och att "ni bögar inte skulle begripa er på något sådant, stick innan jag slår er som mina idoler i den väldigt heterosexuella MMA scenen slår sina fiender". Som ni kan förstå fick vi nog av tönten, slog sönder hans ansikte, bröt ena armen på honom och lämnade honom med en dildo i röven som Hampus hade med sig >:)