/Norgetråden/

Si nei til hoyreekstremisme-utgaven.

Forrige:

Other urls found in this thread:

dagbladet.no/nyheter/baktash-noori-22-er-lei-av-muslimhat-pa-nettet-sto-midt-i-gata-for-a-dele-ut-klemmer-til-folk/67640507
twitter.com/AnonBabble

innvandring = invasjon

God tråd gutta, nå må vi kose oss

Fy faen, se på det åket med kvinnegruppa ottar banner. DET er det jævligste jeg har sett siden finanskrisen kom til grensa i 08.

Finanskrisen, ja. Det må vel være århundrets nest storste bloff etter global oppvarming.

Den forste eller den andre? Eller generelt?

EKTE NY TRÅD

nei?

Hvem /kaffe/?
Bilde ikke relatert.

>Hitler
Nå må du gi deg, din annenrangs skistav

>får autismeanfall fordi noen putta et navn i trådstarter
>lager ny tråd med faens Hitler

Nå MÅ du gi deg.

Jada så neida så fint vær i dag ja.

Blir bare sliten av all denne dritten, jeg
Og nå som sommeren er her blir det jo bare værre

>folk poster faktisk i Hitler-tråden

Hahaha, fy faen.

Får vel bare ta en bukk da, g-gutta

>trådautisme atter en gang
altså helvete

For knuste drommer.

Kvifor er han så perfekt?

>to hjul
H-hvordan?

Hvorfor er det ikke flere hjul? Vil det ikke bare være lettere med et ekstra hjul eller to foran slik at du ikke kan falle for langt frem?

Sier du at han er framtung?

Får deg til å tenke. Hvordan funker det?

superkrefter

Nei det var det, nå vil jeg ikke stote noen men han ser ikke ut som en balansemester akkurat.

Nei, men det funker vel som en segway, du lener deg fremover for å kontrollere farten? Da burde du vel ha hjul fremme slik at du stopper å falle fremover på et tidspunkt.

Mulig han er gangster og ikke bryr seg?

Tanker om dette:

dagbladet.no/nyheter/baktash-noori-22-er-lei-av-muslimhat-pa-nettet-sto-midt-i-gata-for-a-dele-ut-klemmer-til-folk/67640507

Jeg ville folt at min intimgrense ble penetrert

Fy faen.

IMAGINE ALLLLL THUH PEEPOLE

Det var vakkert anonsen

Du, nå tilgir jeg faktisk alle muslimer.

Denne tråden skal ikke tape for den andre.

Må vel lage noe lunsj da

Hva skal du ha til lonsj da?

Ostesmorbrod, runde 2

Jeg har fagbrev, men er en dårlig fagmann. Er det innafor å föle seg skyldig i å få jobb / indirekte stjele plassen til noen som er mer kompetent til jobben? Jeg suger så jævlig og må prate så mye skit for å få tak i jobben at jeg uunnværlig kommer til å bli avdekket kort tid etter jeg har fått jobben.

Er det noen som kommer til å merke det da?

Ikke la det odelegge deg da, men om du får jobben så må du jo prove å forbedre deg også, ikke sant?

Ja, jeg har mye ansvar og jobber med andre som ser hva jeg gjör.

Ikke mulighet til å delegere det bort heller? Det er en kinkig situasjon anonsen

Dårlig utgave
Sage i alle felt

nei. Det er dessverre en verden der snille gutter ikke kommer langt. Du må ta den sjansen du får, om du sårer noen på veien er det synd, trist, leit. De ville ha tråkket over deg om de hadde kunnet.

Det blir vel en bratt læringskurve, men ingen grunn til at du ikke kan lære en del og bli flink på sikt. Bare vær ydmyk og ærlig når du har fått jobben, og spor mer erfarne folk om hjelp. De fleste er forståelsesfulle, hjelpsomme og villig til å vise frem hva de kan (de fleste elsker jo dette).

ikke no mer mister snill kar for meg, nei.

Innafor å slå i veggene når man er full fordi hele verden frustrerer deg?

Jeg slår i veggene når jeg taper i videospill, så det går nok helt greit.

Har du skikkelige vegger anonsen? Jeg har gips.
t. gipsanon

Ja, de tåler noen slag. Dora var det verre med.

fy faen som ballene mine stinker

Dorer tåler jo generelt aldri noe, med mindre det er ytterdorer.

Spart lenge?

>driver ikt på jobb
>skal nedgradere et par pcer slik de kan brukes til almenne formål
>alt går greit til jeg skal koble på wifi
>5 timer går på feilsoking, gpo oppdateringer og alt annet, knappen på pc'n for WiFi gjor ingenting så tenker det er nok noe med at pc'n er hoygradert
>så ser jeg det er en jævla knapp til på kanten av pc'n
ARRRRGH

Hvem andre har lukket den andre tråden og brever bare i denne?

Du får vel breve litt, da

Tanker om Skjonnheten og Udyret?

Ja det var faenmeg et udyr, må jeg si
Virkelig et femhode, om du skjönner

jihad kan utföres på mange måter, dette er islamsk psyops

selv om du suger nå så må du bare fortsette og holde på til du slutter å suge i jobben din, det kommer etter hvert

hadde også mye tvil om jeg kunne gjöre det når jeg begynte i en ny jobb men man blir selvsagt bedre med erfaring og da blir man mer selvsikker og komfortabel

det er faktisk ikke innafor, det er usivilisert oppförsel

>femhode
Da heitar langpanna på Norsk.

Lite liv her i dag

vi er i den andre tråden

fordi en autist likte ikke denne og lage en anen tråd, så fulgte alle sauene etter ham

Dukkeanon drepte halvparten og laget dukker av dem

Nå klikket moren min igjen. Denne gangen var det at jeg stekte burgere til oss og småsosknene. Hun var opptatt med å ligge på sofaen og se TV, så ejg og lillebror spiste bare når det var ferdig for hun gadd ikke komme. Når hun endelig skal spise burgeren sin er det ikke mer burgerbrod igjen, for det var bare to igjen, noe jeg sa til henne for vi tok dem, og da gikk det ikke ann å spise burger mente hun. Begynte å gaule om at det går jo faen ikke ann å spise med brodskiver heller som jeg foreslo. Så da lar hun bare vær å spise da. Så kastet hun burgeren i bosset. I morgen klager hun vel på at vi har lite penger til mat.

Sparker bikkja når jeg blir sinna og den har aldri tatt skade av det (kunne sparket den ihjel men da har jeg ikke fått månedslonn jeg har krav på)

Dette gjor meg opprort, det er ikke sånn det skal være

Håper du tuller.
>er sant
Såklart var det en hoyrebog som ble rævsår over op'n og laget sin egen. Og så klart trakk jo barna seg dit.

Vaktmesterne må begynne å bli lei flertrådene våre. Har aldri sett noen andre bedrive sånn.

Syns det er greit. Du ser jo hvor alle episke megmegherrer som brever frosker og annet foretrekker.

>Har aldri sett noen andre bedrive sånn
Å det hender det også, du bare merker det ikke siden du ikke henger i de trådene.

Nei g-gutta, dette er den n-nye vinen

Skjer hele tiden i /balt/. De mekker også ofte ny tråd for det er over 300.

Pleier å konstant folge med på frontsiden. De jeg har sett har vært fordi 2 stykker laget samtidig, og iallefall hos angloerne har de en uskreven regel at forste tråd er den som skal benyttes. Tror ikke jeg har sett "protest" tråder fordi op'n sårer noen. Kun erklæringer at versjonen er dritt.

Er det norgetråd i /balt/?

Vet dette ikke er helt relevant, men de mongoene i /div/ på /x/ har også ofte tre eller flere tråder oppe
Akkurat nå er det tre stykker, og ingen av dem har mer enn 100 brev. Jeg kan garantere dere at de kommer til å lage en ny når den ene er full, selv om de to andre fortsatt kan brukes

Hva mener du?

>uskreven regel at forste tråd er den som skal benyttes
Den gjelder for alle generaler på hele siden, så lenge formatet er noenlunde ok. Aner ikke hvorfor og hvordan de andre har trådkriger, så mulig vi har mer nyhomser og autister, men har sett tilfeller av 2-3 tråder for andre generaler også, tror t.o.m. at noen her har bildeeksempler.

Nei, jeg misforstod. Beklager så meget.

nesten 8000 kr i tannlege regninger

henger meg

>han falt for tannlege joden

Slik går det når du venter lenge mellom hvert besǿk.

Torr ikke gå til tannlegen

Hörer dette relativt ofte, men hvordan funker det?
Altså, så lenge du faktisk holder tennene rene og får vekk plakk burde det ikke bli så ille, blir det?

Det er vel strengt tatt ikke så ille i våre dager med tanntråd, skikkelig tannkoster osv. Var vel verre for

Ting blir ikke så ille hvis du tar det tidlig. De kan også rense litt mer hos tannlegen enn du kan hjemme.

Vel, har hatt helt fine tenner i 20+ år. Men så fikk jeg infeksjon ved visdomstennene og han fant to hull sånn mellom de bakerste tennene.

Tror jeg kan få noe av de dekket av universitetet da.

Helt jævlig. Stikker deg med svære sproyter, borrer og du brekker deg konstant. Bare bruk tanntråd og puss godt.
Jeg har aldri brukt tanntråd, så er derfor jeg er fucked nå.

Faen så mye bedre denne tråden er enn den andre.

Noen her?

Plantet jordbærplanter i hagen som morfar tok med fra hytta til oss. Plantet også gulrotter. Det var koselig, men jeg skulle onske jeg hadde en russisk sotnosjv å gjore det sammen med.

Nå skal det skytes gulinger!

>men hvordan funker det?
Et lite hull koster gjerne rundt 1000kr å fylle, fordi hvis det ikke er en komplisert jobb kan det gjerne tas under en helt vanlig tannlege skjekk.
En rotfylling derimot kan fort bli fra 6000kr til hvor mye som helst.

Dette fant jeg selv ut på den dyre måten. Etter den regningen bestemte jeg meg for å besoke tannlegen litt oftere en én gang per 4-5 år.

>tatoveringer

men om du har et slikt lite hull så kjenner man vel det? ikke sant?

Vi er er her, la denne do

Nei, denne tråden kommer ikke til å do.

Nei, den der er autistisk. Dere får komme tilbake hit når dere er ferdig med anfallet.

Er egentlig enig med deg. Man burde styre unna tatoveringer + at tatoveringer ser ikke fine ut.

Sup Forums burde hat sin egen Sup Forums general.
Dette höres kanskje dumt ut i og med at de har sitt eget board i fra för, men fy faen som ökte kvaliteten på tråden vår.

Dere som laget en ekstra tråd, når deres tråd dör ut får dere komme hit heller enn å lage en ny

Ikke nödvendigvis. Jeg gikk rundt med noe jeg trodde var et lite hull i tanna, og tenkte "Ja ja. Jeg tar det når jeg gidder". Det gikk kanskje en måned eller to, og plutselig en dag så gjorde det så vondt at jeg måtte ta fri fra jobben. Jeg gikk til tannlegen, og han sa at hullet hadde nådd nerven i tanna. Dette var sannsynligvis noe som hadde utviklet seg over flere måneder, hvis ikke år.

En vanlig tannlege-skjekk koster bare ca 1000kr. Det kan være virkelig lönnsomt å benytte seg av fra tid til annen.