/mämmi/

prööt hyh piernuaa vaikka en käytä srimachaa pruut

Other urls found in this thread:

youtu.be/btpcVTpqjO4
twitter.com/NSFWRedditVideo

kävin kaupassa ja söin ja nyt tekis mieli jotain makeeta mutta en ostanut mitään samisettejä

amtabs

Myin tolle tyypille sen prossuntuulettimen, 20e, se ois 40e sit kaljakassaan kuhan näyttiksen ostaja tulis, mut pelottaa et toi prossu on viallinen koska siinä oli semmonen klommo, huomattiin vasta kun ostaja tuli hakemaan sen. Mitä jos se ei pelitäkkään?

Lupasin kyl et se saa massit takas jos prossu ei pelitä, mut ois silti aika häpeellistä.

mahtaa itkettää että et voi tehä tätä sun tietokoneella, mutta sellasta se on

katotaan menikö mikään pieleen

174 tavua säästetty

EN HALUA HODARIINI SRIRACHAA

Ei kaikki, jotka käy kaupassa, ole minä. Ostin chicken panang curry kuution ja kiivi-omena redbullin. Syön nyt omenia.

>1070
nauraa

t. 1080

joo, ihan ok. oot siis aika paska optimoimaan kun sain koosta viidenneksen pois.

kannattaa jättää nää hommat osaajille

Itkettää juuh, on AMD Radeon R5 tässä kannettavassa ja oon myymässä mun HD 6850 joka on itseasiassa parempi.

prööt hyi lemustaa niin kovin

kyl mäki osaan käyttää compresspng.com

Oispa nyymi jonka pomffauttaa sängylle

jauheliha vs broileri?

All the high-fashion freaks sway in sync with the rhythm
Back and forth, back and forth

All the pill connoisseurs and the secret saboteurs got the fever for surveillance and the night life

Me and the birds...

EN HALUA HODARIINI SRIRACHAA

oispa nyymi joka sulkea lusikkaan

en mä tollasta paskaa käytä.

kato, vielä saa lisää pois.

Ahistaa. Ahistaako teitä? Mua ahistaa aina.

miten sä jaksat nousta sängystä sillä tiedolla että et voi käynnistää tietokonettasi ja pöyrittää tätä?

Varmaan broileri.

Hyvillä mielin ilman buyers remorsea. Kaikki hyvät pelit (enne 2010) pyörii täydellisesti.

Ei onneks ahista enää :)
parit vuodet takaperin hyvä että pysty melkein kaupassa käymään

ok

>satoja euroja ja miljardeja laskutoimituksia, jotta joku väritön örkki saa limaa niskaansa
Mikä aika olla olemassa.

Elikkä jauheliha menny umpeen jo 10 pvä sit mut ollu 12-14 pvä pakastimessa, voiko sitä syödä huomena ja tänään? Ei jaksais vetää 700g jauhista kerralla, varsinki ku pitäs muutenki laihari alottaa täs lähi aikoin.

mutta mieti jos se olisi animetyty

ihan hyvinhän toi pyörii?

menikö sun synttärirahat tohon kun pitää jatkuvasti postata?

koitin keltaselle postata ja se thumbnail oli keltanen kanssa

joo

Voi. Ihan helposti voi vaikka kuukauden vanhaa jauhelihaa syödä kunhan se oli pakastimessa.

Mul oli Sup Forums ja jotain kyseenalasta settiä auki tos ku toi ostaja kävi.

eikun ihan työ rahat ja joku 5kk sitten ostin tuon tai milloin se nyt julkastiinkaan

nonii eli peukalonkynnen generaattori vetää siihen jpg:seen läpinäkyvän taustan tilalle alalaudan default skinin värin sitte, asia selvä

Suski!

Juuh, mut meinasin et jos paistan sen tänään ja säästän osan huomiselle niin ei kai se mene vanhaksi huomenna?

siellä sä istut ja juot kaljaa kun sä voisit pyörittää tätä, oi ei, ethän sä voi, mut mä ymmärrän

/mämmi/

Mitä iltapalaa haen kaupasta?

>yli 10% pumplimittistä käytetty pelkkään vakiomeemuiluun

Hyvä meno, pojat

No ei tietenkään.

Emt ite aina paistan kaikki heti kuhan on sulanu. Niit ei ainakaan sais uudestaan pakastella.

jaah taas on dokailtu niin et tili tyhjänä ja psykoosit tulilla, toivottavasti ei tuu ääniä täl kertaa

joo

Entä ylihuomenna jos teen siitä makaronilaatikkoa?
Kyl paistan kaiken kerral.

hmrph nutta kun piernustaa niin kovin prööänää

...

koksaloippo ytälläb setyöttää

kiisulla niin nälkä kiisu syö sormen

Tässä lähennellään jo varmaan viiden promillen humalatilaa.

Selleriä.

>word ending in b like that

you could at least try

Katon ton jäbän videi.

...

mä e

Vittu, ostan täl kertaa pakastettuu sipulisilppuu, vituttaa aina pilkkoo sipulit.

MUISTUTUS

HÄPEÄ

HÄPEÄ

Juuh, vois varmaan itekin. Oon ite kans alkanu paistamaan pekonit uunissa pannun sijaan ja noista on itseasiassa tullu parempia.

Voikohan valmiin sipulisilpun paistaa uunissa, jos sen vaan ripottelee siihen pekonin päälle/läheisyyteen ja sit paistuu siinä niistä lähtevässä rasvassa?

Osaisko joku optimoida tätä, iso ilo olis jos olisi alle 1Kt ja olisi värillinen.

Eiköhän, kyl se silti varmaan maistuu samalta.

jtp jos en käytä pannua johonkin muuhun niin paistan pekonin mikrossa ja melkein samanlaista siitä tulee

ANime

Ulkona alko just sataa ku lähin kauppaa ja oon sandaaleis ja t paidal

pliis ole alle 1kt

>1.68MB
Aika vitun paskasti optimoitu

sellaset kaistansäästöt sieltä

JESS KIITOS SUOMI SATA VUOTTA

vettänkö lättyn=´?

hi, weird chile

juuh, pekoni ja meetwursti tulee parempaa mikrossa ku pannulla.
vielä parempi ku pistää talouspaperin alle että suolarasvat jää osaksi siihen

käytän tota webmcam ohjelmaa ja jpg laitettu asetksista, mikä olisi parempi?

ei onnaa ainakaan pikasesti. 1185 tavuun saa helposti. pikkusen sais pois pienentämällä värisyvyyttä, mutta se ei riitä ale kilotavuun. pitäis joko resoa pienentää tai muokata itse kuvaa kunnolla, johon en ryhdy.

german hippie girl did well, finnish frogs deserve death due to their retardation

Pannulla tulee kaikesta parempaa jos vain osaa paistaa ja on kunnon pannu jtp

jaa kakustakin?

Ehdottomasti

Menin kassalta joka ei myynyt mulle olutta kun olin humalassa viime viikonloppuna

Lol mimmonen amatööri ei pysty skarppaamaan kassalla 30 sekunniksi?

...

harmi, koitin ite värjätä kärpäslätkästä verkon pois mutta koko vaan suureni

Yritin hakea jääkaapista ruokaa niin heti amerikkalainen tuli ulos huoneesta kun kuulin etä olin keittiössä. Sitten vielä koputti oveen kun karkasin takasin huoneseen. Jättäis mut vaan rauhaan.

Siis et saanut viime viikonloppuna kaljaa koska olit humalassa, vai et saanut nyt kaljaa koska olit viime viikonloppuna humalassa?

Se tietää

Et sit miettiny että sillä saatto olla oikeasti jotain asiaa

Siks koska oli neljäs tai kolmas päivä putkeen kännissä ja hain joka päivä 1-2 kertaa lisää täydennystä samasta kaupasta.

>samasta kaupasta

Tässä virheesi

prööt hyh ruskea kakki tuli

No aluks se puhu ihan joutavia, niin karkasin ruokieni kanssa. Avasin kyl ihan oven kun se koputti. Halus mun numeron.

Juuh, sanoin morjens ja menin vaan viereiseen.

Multa kysyttiin äsken alkossa että ostanko itselleni vai muille, sitten että olenko nauttinut jotain. Hämmennyin ja vastasin typerällä virnistyksellä löyhäyttäen vodkahuurut kassan kasvoille. Sain ostokset kyllä.

takka

>joku Igor nimimerkkinen yrittää tinkiä paria egeä jostain 20e myynnistä huuto.netissä

youtu.be/btpcVTpqjO4

Itse pyrin ostamaan kerralla riittävästi, ettei minun tarvitse mennä huuruissa ostamaan lisää, mutta sehän on vain oma tyylini.

Yleensä en myöskään käy samassa Alkossa kuin kerran parissa viikossa.

>ilmeeni kun olen alkanut harrastamaan tätä neekereiden kanssa humalassa asioidessa

mä en kyl tajuu ihmisiä jotka kuuntelee jotai animee

ite valehtelen itelleni että jos nyt kymmenen tasottavaa ja sit käyn eri kaupasta parin tunnin päästä kun ne loppuu

Raiskaa mut.
Raiskaa mut ja mun kamerus.

Olisi oivallista jos tupakkaa myytäisiin pienemmissä tai oikeasti uudelleen suljettavissa pakkauksissa, niin voisi pitää sellaista sanotaan 5 kessun päivätahtia, eikä tarvitsisi röyhyttää menemään askia päivässä vain etteivät loput kuivuisi sahanjauhoksi.

Sarjassamme kesäillan pohdintoja.