/nederdraad/

ontspannen editie

Welkom: rustige mensen
Niet welkom: driftkopjes

Adem in, adem uit.

Other urls found in this thread:

instagram.com/justinelobbens/
nieuws.tpo.nl/2017/06/16/volleybaltrainer-verdacht-heimelijk-maken-naaktopnames-jonge-speelsters/
youtube.com/watch?v=XTgFtxHhCQ0
youtu.be/cMt27Jk36K8
twitter.com/AnonBabble

Fuck islam

De nieuwe iPad is absurd! Ik kocht de eerste iPad op de releasedatum in 2010, vooral omdat het apparaat er gaaf uit zag, maar ik had het niet echt nodig. Tegen mijn verwachtingen in werd het al heel snel mijn meest gebruikte en geliefde apparaat. Als gevolg hiervan gebruikte ik het elke dag, meestal uren achter elkaar. Vooral vanwege de form factor van een boek en de touch screen functie. Daardoor was het gebruik prettig en makkelijk.

Een paar jaar later betaalde mijn werk voor een high end iPad, wat op dat moment een iPad 3 64GB was. Maar lach niet; dit ding bleek een geweldig device dat met vlag en wimpel geslaagd is zijn doel te vervullen, voor vijf jaar lang. De iPad 3 heeft de reputatie een behoorlijke bagger iPad te zijn, maar het ding deed toch wat het moet doen gedurende al die jaren en de batterijduur is nog steeds goed; ik kan de iPad de hele dag door gebruiken op een lading.

Dus nu komt de nieuwe iPad Pro 10.5”, waar ik een aantal jaar op heb gewacht. Dit ding is belachelijk. Het is bijna beschamend. Het is in principe de toekomstvisie die Steve Jobs jarenlang in gedachte had, maar dan in het heden. Een computer die je in je hand houdt en waar je zonder grenzen mee kan communiceren.

Aangezien ik gewend ben aan de snelheid, kracht en prestaties van het oudere apparaat is elk aspect van deze device wonderbaarlijk Het, scrollen, het geluid, hoe dun en licht het apparaat is, Touch ID!, de form factor, de heuse kwaliteit van het scherm….

Door het grotere scherm met de snelheid van 120Hz voelt het echt alsof ik de apps en het internet in mijn hand houd, en ze echt aanraak met mijn vingers. Het is een intiemere en meer gelukbrengende manier om technologie te gebruiken. En de hardware van dit jaar perfectioneert de doelen die Steve en Apple probeerden te bereiken met het concept van de iPad. Ik weet dat dit bericht lang is en nogal slijmerig over zou kunnen komen, maar ik heb echt het gevoel dat we toetreden tot een nieuw tijdperk en dat moet gevierd worden.

:)

c'est très bon ;)

Waah, waarom is de Nintendo Switch in iedere winkel uitverkocht???

Wat voor een loser moet je niet zijn om zoiets te kopen. Ik ken alleen maar letterlijke betanumannetjes die dit kopen, het "mijn vrouw haar zoon"typetje.

Ja lekker boeiend, ga maar ergens anders jezelf opwinden over andermans pleziertjes.

Merci beaucoup!

Alors, le test de français c'est três fort!
Qu'est ce que improbable avec mon travaille de langue Française que une haute resultat pour l'exam.

Mais, je suis três satisfait parce que je suis tres mal à tresieme langues!

Geduld is een schone zaak.

Ga je nog iets leuks doen met je vakantie?

Veel cardio/sportschool
Dagje Antwerpen
Sjoppen
Feestje(s) met vrienden
Vakantiebaantje
En veel leuke dingen doen met m'n vd (m) ;)

Geniet ervan. Je hebt het wel verdient.

Cola zero aan het drinken

Niet hem maar mijn vriendin is een grotere gamer dan ik.

>gamer
RAND

>mijn vriendin gamet

>Je hebt verdient

Man man man...

Welkom bij de zoute roggel. Hoe stoer ben (jij)?

Mijn excuus dat jij zijn getrekkert worden door mijn schrijfvautje.

Don't starve en CSGO

Domme kikkerpaler.

instagram.com/justinelobbens/

belgen leg dit eens uit verdomme

Oude spelletjes zijn leuk.

Ik las dat eerst als een slogan.
Ik ben geen driftkikker. Die zijn niet welkom in deze draad.

>de iPad is nu net zo snel als een snelle laptop
>slechts 739 euro
wanneer ga jij je iPad kopen?

niet

dan mis je wat ;) de nieuwe iPad in combinatie met iOS 11 is de beste computer tot nu toe!

Wat moet ik ermee?

hetzelfde wat je nu met je apparaat doet, maar dan beter?

nee

maar als jij blij bent om je geld weg te gooien, veel plezier ermee

Dit is wat ik met mijn iPad Pro doe (geen 2017 model maar goed)

sshen in terminals, tekenen, schilderen, kunst, web browsen, notities maken, agenda, facetime gesprekken met vod, email lezen en schrijven, online colleges volgen, dingen bestellen in webshops die ik nodig heb, muziek luisteren, telefoon opnemen, kleine website die ik heb onderhouden, documenten scannen, fotos bewerken, slack gebruiken, financien bijhouden, klanten ondersteuning op website.

wat doe jij met jouw apparaten?

Ik vond het altijd een vrij generieke platformer. Ik was meer van de tony adelaar toen ik een spelstation had.

t. steve handjob

Leuk, man.
Al die dingen kan ik ook doen voor de helft van de prijs.

Suiker en vet is vergif!!

Alles is vergif als je er teveel van neemt.

Jouw pc inclusief beeldscherm etc kost 300 euro?

Maakt niet uit, kan ik aftrekken bij de fiscus dus in principe gratis

> het programma 40 Dagen Zonder Seks komt weer terug op TV
hebben jullie jezelf al ingeschreven?

LOL

>EO
nee, dankje

Ik heb mij ingeschreven voor 30 jaar zonder seks.

Elk jaar test ik mijzelf op de Spaanse kust, maar weersta elke verleiding zonder problemen.

>na 27 dagen nog steeds niet geverifieerd op Kraken

>jongeren met een bruisend seksleven
Nee

goed bezig

Ik haat dit.
Altijd maar dat geneuzel over seks, ik ben er helemaal klaar mee.

Mogen ze ook niet jossen in dat programma? Anders kan iedereen in deze draad met gemak meedoen.

nieuws.tpo.nl/2017/06/16/volleybaltrainer-verdacht-heimelijk-maken-naaktopnames-jonge-speelsters/
>politie onderzoekt beeldmateriaal

Wat de neuk, ik ga bij de politie nu.

>14 en 15 jaar

Dat klinkt niet verkeerd

Mannen zijn echt niet te vertrouwen. Castreren die zooi?

...

blankies be like

>iewl ik vind buitenlanders vies!
*5 minuten later*
>kom eens hier, hondje! ik wil jouw even tongzoenen! het is niet vies, honden hebben schonere tongen dan mensen! ik tongzoen mijn hond altijd, en soms smeer ik ook pindakaas op mijn kruis en dan laat ik hem het aflikken! vind hij lekker hoor! en ik ook haha!

kutblankies

Gemene meneer is weer boos op dekentjes.

Bent u een van de moeders?

Waarom zijn negers bang voor honden?

Honden voelen agressief crimineel gedrag aan.

ik drink aanmaaklimonade puur

Welke drink je dan zoal?

van die rooie

Ja, en?

Whiteys kunnen trouwens ook nooit toegeven dat ze iets fout doen als het met hun hond te maken heeft ook al probeerd hun hond je aan te vallen.

Framboos?

>Whiteys
RANDSTAD
A
N
D
S
T
A
D

Je zal het wel verdient hebben

>honden werken harder dan negers

Nee, als ik gewoon op straat loop en dan een hond op mij af komt is dat aggressie van de kant van de honden eigenaar. Geef nou maar dat jullie nooit eens jullie hond onder controle hebben.

Dit!
Iedereen die bang of een hekel heeft aan lieve honden is meteen verdacht en moet naar het werkkamp.

Ik ben een lieverd. Geef mij aaitjes.

aai

Hondjes zijn niet meer zo lief als je ze geraamtes ziet.

Misschien kun je beter binnen blijven

Oh nee!
Een skelet!
Houd me vast!

Hoezo?

Het skaletje ziet er gemeen en monsterlijk uit.

Alsof jouw skelet schattig is.

Net als die van jou.

Daar ben ik het niet mee eens

Is dat een Jack Russell?

youtube.com/watch?v=XTgFtxHhCQ0

Nee, gewoon hond bij je houden en geen aggressie beginnen. De honden mensen escaleren steeds dus misschien moeten die binnen blijven.

Spookerig!
Die oude tekenfilms zijn echt geniaal. Kan niet wachten op Cuphead.

Met aardbeitjes

Dat spel viel mij ook op vanwege zijn E S T H E T I C A. Ik ben ook wel benieuwd.

>wees n*ger
>bang voor honden
>lichaam tolereert geen zuivel

Raak framboos

Bestaat dat nog?

Uitstekende keus

youtu.be/cMt27Jk36K8
Oeh! dat ziet er vet uit.

Idd. Was het meest indrukwekkende op E3 van 2014 oetz.

Dit is echt de stront. Ben alleen bang dat ik te slecht ben om dit uit te spelen. Super Mario World koste me al veel moeite.

;)

Waarom dragen blankies zo graag korte broeken?
Ik ben vandaag wel 10 blankies tegengekomen met een korte broek aan en het is niet eens mooi weer of zo.

Je kan overwegen om niet in blankie land te wonen en terug te gaan naar je rimboe.

Dat zei ik ook tegen de VOC en WIC maar blankies bleven ook een paar eeuwen

KUT blankies

JA. Zet het op je boodschappenlijst.

...

Of ik blijf en blankies kleden zich gewoon naar de weersomstandigheden.

Bij welke supermarkt heb je het gekocht?? VERTEL ME

Bij Jumbo heb ik het nooit gezien, die hebben de "hippe" siropen. Raak framboos met ijsklontjes is een godendrank.