/mämmi/

Läps painos

Other urls found in this thread:

youtu.be/fvt4lZl1pv0
static1.e621.net/data/e9/00/e9002245b83999f51bc4334e9d39e30f.png
youtube.com/watch?v=NvS351QKFV4
images.apina.biz/full/159688.webm
youtube.com/watch?v=hblkdH-tm4I
twitter.com/NSFWRedditVideo

>Mia edzino diris al mi, ke ŝi ŝatas manĝi kukon.

Nää tehtävät on jotain piilo läskiaktivismia.

Postatkaa joku se lihava mies/nainen jol on silinterihattu ja korsetti. Se joku cosplayaaja...

Ai saatana on netorare?

Kosminen sulttaani?

how do I get a finnish gf?

Tää karvajuttu on kokonaisuudessaan tosi outo. Miksi karvattomuutta arvostetaan niin paljon.

Itsekkin sanoisin että joo, pitää, mutta oikeastaan ne ovat ainoat karvat joita naisella ei ole. Jos sillä on karvoja pillussa tai pyllyssä niin minkä niille voi, senkus ovat. Joskus kun lukioikäisenä oli vielä tyttöystävä ja muutenkin naisten kanssa tekemisissä niin tyttelit sheivaili ihan kaiken. Ei sekään mua haitannut, mutten koskaan oikein tajunnut miksi. Eivät ne karvat ole mitenkään kuvottavia siinä missä eivät hiuksetkaan kunhan ne pesee.

Alkopas panettaa kun ajattelee 15-vuotiaita ex-töttösiä.

ANNA RAHAA

youtu.be/fvt4lZl1pv0

Hello mämmi, is this any good

...

static1.e621.net/data/e9/00/e9002245b83999f51bc4334e9d39e30f.png

Siinäpä sinulle korsettia ja lihaa.

Jos meillä ois turkki kuten eläimillä, niin se ois ihan jees, mut ihmisen ihokarvoitus näyttää sellaselta epämääräseltä tappuralta. Se ei myöskään oo yhtä silee kuin turkki, eikä ole tasaisesti ympäri kehoa, niin sillon ennemmin ite valitsen täyden karvattomuuden ihan molemmille sukupuolille. Tukka on kyl ihan jees ja parta, ainakin silloin kun se kasvaa tuuheena ja sitä vähän hoitaa.

hmmm

Postataas nyt kun ei sua kukaan muukaan auta

youtube.com/watch?v=NvS351QKFV4

>juustojäbä.jpg

Nyt lähti soimaan Minä Olen

juuuuuuuuusto

Punapilleröikää minut tästä hahmosta.

Sellaset kohdistetut mainonnat sieltä

>sugoi suomi

Hello nippon san do you enjoy animes

Yli 1000 vuotta vanha kaksineuvoinen taikuri.

uushomo ja sit kanssa käytä legacy captchaa

hmm

images.apina.biz/full/159688.webm

I'd do just as badly

Tuli muute lidlistä mieleen, et oikein mainio korvike sipseille, jos haluaa siis jotain dipata, on kalapuikot.
>450g/18kpl paketti niitä lidlin halvimpia(?) kalapuikkoja, (jotain 1,07€/paketti tai jotain)
>dippiä

Paistat kalapuikot ja sit dippaat niitä. Jos oot Iso-Ano ostat kaks pakettia kalapuikkoja (36kpl).

hmm
images.apina.biz/full/159688.webm

Oispa meidonoita

Ambistus

I'd do just as badly

joojoo vittu

Tiedä sitten mistä mistä teurasjätteestä ovat jauhettu jos n. 0.50€/kg

Mitä nyymit tekis noin teorian tasolla jos voittaisivat lotossa 24milliä?

Ekologista käyttää kaikki elukasta hyödyksi

triplat
>youtube.com/watch?v=hblkdH-tm4I

ostaisin uuden talon, sinne kaikki jutu niinku joku 10000e PC ja sit oleskelisin rauhassa

Siis se paketti on 450g ja maksaa yli euron. Mistä sä saat 50snt kilohinnan?

Koko rahalla piriä

*koskettaa nyymin paratiisia samalla kun kourii tämän intohimoa*

lasku virhe

Jotain Norjalaisten kalastustukia niin se on ihan sama millä hinnalla myyvät.

En itseasiassa tiedä yhtään. En osaisi varmasti sijoittaa sitä mitenkään oikein, saati nauttia rahan polttamisesta ja sikailusta viikkoa pidempään.

Se olisi vähän kuin Simsin rahakoodi.
Kaikki arkiset asiat ja haaveet menee liian helpoksi ja sen yli ei osaa ajatella.

Hví talið þið eigi norrænt mál?

Panisin KAHTA huoraa yhtäaikaa

Hieno täyskäsi muuten

Ostaisin Foldingcoinia

De förstår inte oss och kommer aldrig tala något nordiskt.

hyvä get

23milliä johonkin suht matalan riskin sijotuskohteeseen, et se saa vähän inflaatiosuojaa. Millin pitäsin käyttötilillä. Ekaks varmaan ostasin kasan alushousuja ja t-paitoja ja uudet kolitsihousut. Sit hankkisin paremman tuolin ja tietokonepöydän. Sit pari 144Hz IPS näyttöä ja kaks 1080 TI.

Sen jälkeen en tiedä.

Mitä mieltä ootte mun kikasta. Elikkäs mul oli kaljat lopussa, mut 9 jäljellä, mut kauppa oli menos kii ja mul oli saatanasti pulloja (roskapussillinen). No tein sit niin et kaasin ne kaikki 9 tölkkii (5 litran?) ämpäriin ja menin palauttaa kaikki tölkit. Kaljatölkkei oli ainaki varmaa 20 ja kaikkee muut paskaa ja nyt mul on tosi paljon kaljaa.

En tiijä ku n en oikeeen ymmätäny mitä snmoit

siis häh

Nerokasta, poikaseni!

nii se kaato 9 kaljaa ämpäriin jotta voisi palauttaa ne kaljapullot ja ostaa lisää kaljaa niitten yhdeksän lisäksi

ei saa juoda alkoholipitoista juomaa juo mielummin limpparia

Siis sanoin paskasti. Mul oli 9 täyttä tölkkii karjalaa jälel just enne ku kaupan alkoholinmyynti loppuu.

Kaasin ne 9 täyttä karjalaa ämpäriin et saisin tölkit tyhjiks ja et voisin mennä palauttaa ne, et saisin lisää kaljaa, mut et en haaskais kaljoi. Nyt kaavin tuolt ämpärist tollasel emt "kauha?" mikä toi on mut sil kauhon ja juon.

Oon paska selittää, toivon et ymmärrätte.

miks oon näin hirveä lolicon
mikä meni vikaan

Turvotus on jo hieman laskenut, mutta nyt tuleekin sitten niin kipakoita pieruja, että käyvät jo omaan nenäänkin.

Joko se yks yksinäinen eksy baariin

Fiksusti tehty jtp. Ainoa vaan et eikö toi kalja muutu paskan makuiseksi nyt kun se on siellä ämpärissä ehtinyt lämmetä?

Joisit vaan suoraa ämpäristä ja kato mitä tapahtuu

Kalapuikot maistuu kyl huomattavasti paremmalta kun nää ei oo polttavan kuumia.

2 melko täyttä pulloa kirkasta, mutta liian kuuma alkaa hikoilemaan etanolia

En ku menis ympäri lattiaa. Siks käytän tota kippoa.
Kiitos! Voin jakaa kaljavinkkei useemminkin teille.

Asun myös 5min päässä kaupasta niin ei se maku oikeen muutu.

anismus

Mulle tuli hieno kuva mielessä kuinka nyymi juo suoraan isosta ämpäristä kaljaa ja se valuu reunojen yli sen paidalle

Etkö tunne kaltaistasi onnen etsijä?
Petturi ei pelostansa pääse ikinä

fortis Fortuna adiuvat

Kalapuikot on kyl ihan vitunmoista roskaa. Ei pahal antabus, mut miks syöt tota roskaa? Paremmal hinta/laatu suhteel saa parempaa ja jopa terveellisempaa safkaa jos se kiinnostaa.

*lyö sua latinaksi*

Pyöräilin 100km 3 tuntiin ja 38 minuuttiin

halvin mahdollinen pelkkä kala oli jotain kissakalaa 6e/kg

apua miten pääsen kensokyröön
hukkasin mun puhelimeni kaupungilla ja musta tuntuu että se päätyi sinne

why do you drink?

Ootte aina niin hauskoja. Vihaan tätä leddit rinkirunkku rakkautta mut hahahaaaa.

...

Saanko ostaa?

...

No osta seuraavaks kissanruokaa sit. Ei hirveesti eroo maussa. Luulin et oot fiksu mut syöt jotai tollast. Vai ostaako äiti?

jos ei ole puristeltavia tissejä tai bebaa niin sit sitä ei saa ostaa

Tykkään siitä tekstuurista.

If I don't drink it, some other poor fucker will and ruins his life.

No höh

Mikä se lauta olikaa johka kaikki postaa naamoi? Oon kyllästyny elämään ja haluun postaa mun ruman naaman sinne.

/soc/

Tiedät että tän jälkeen siellä on kaikki mämmiläiset päivystämässä

Ai tykkäät? Varmaan koulunperunamuusin tekstuuri oli myös herkkua sulle. Mmm.. se velli.

Ei vittu, et voi olla olematta ylipainonen jos et lopeta alkoholia. Muuten syöt tollast tekstuuripaskaa.

soc

tää odotan innolla sitä hetkeä että pääsen nolaamaan sut ja pilaamaan sun valmiiks säälittävän "elämäs"

oon jo postannu mun pärstän tänne, mut selasin socin katalogia sekunnin ja siel oli vaan jotain ansoja

aattelin ens viikolla ostaa kalapuikkoja ja nakkeja ja pistää uuniin ja sit syödä niitä coleslawin kanssa, onks hyvä setti?

Ei vittu ny ihan oikeesti, mun pierut haisevat terävästi paskalta ja ruudilta?

Siis mikä sua risoo nyt? Se et mä syön halpoja eineksiä?

>Ei vittu, et voi olla olematta ylipainonen jos et lopeta alkoholia.
En nyt ymmärtänyt täysin mitä tarkotit, mut oon laihtunu suht tasasesti täs tammikuusta asti.

En söis kalapuikkoja ja nakkeja sekasin.

ootko syönyt paskaa ja ruutia viime aikoina?

Tytynyymi paikalla, en oo hetkeen käynykään kun on pitänyt kiirettä kesäheilan kanssa. Kai nyymeillä on jokaisella jo oma kesäkissa?

Nice, tulee mielee 07 Sup Forums keep it up.

No sori, kaatu vaan bisse farkuille ja ei jos pyykkään nyt nii ei se kuivu tänää.

Tässä on mun kesäkissa

> mämmissä on joku joka tahtoo toisille nyymeille pahaa

>mut oon laihtunu suht tasasesti täs tammikuusta asti.
Niin oot. Laihut mua nopeemmi ku mitä mä lihoon prolly. Juon alkoholia ja vedän pizzaa nii vitusti nykyää. 10kg tullu ainaki lisää.