/mämmi/

3D painos

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=-8SUlX44IMc
iltalehti.fi/ulkomaat/201708172200332497_ul.shtml
rt.com/viral/399891-stray-dogs-blue-pollution/
twitter.com/AnonBabble

Korjataas lanka heti 2D-painotteiseksi.

Viro

Vittuun siitä turrihomo

Seebivesi

Kalevipoeg!

Kalevala

Suomen sortsi

how do I get a finnish gf?

start by drinking a jug of bleach

youtube.com/watch?v=-8SUlX44IMc

Vähä vämpyyrejä vähä.

...

Tää

Paska ketju

>ketju

Lanka

...

No, anna minun selittää.

Normaali aisankannattaja saa vain yhden lahjan mustalta oriltaan: mustan lapsen. Toki tosi aisankannattaja tahtoo enemmän. Hän tahtoo kolme lahjaa. Me olemme ahneita huoria.

Toki ensin kerron, miten teen sen

Yleensä ajan mersullani erääseen risteykseen, missä mustat treenaavat lihaksiaan. Siellä hiki loistaa heidän ihollaan ja ilma täyttyy heidän tuoksustaan. Tulen jo puolikovaksi, kun vain ajattelen sitä. Toisinaan laukean hieman housuihini. Nousen autostani ja kysyn kenellä heistä on AIDS. Siitä he toki tietävät jo, mitä tulee tapahtumaan. Yksi mustista ottaa askeleen eteenpäin ja ajamme yhdessä hieman eteenpäin. Otan veitsen, pistän sen virtsaputkeeni ja väännän sitä hieman. Aisankannattajayhteisössä kutsumme tätä "Aids-väännöksi".

Totta kai se sattuu, mutta mitä seuraavaksi tapahtuu on yksinkertaisesti aivan mahtavaa. Neekeri työntää voimakkaan Aidsin saastuttaman kyrpänsä virtsaputkeeni ja panee minua, kunnes molemmat laukeamme. Niin minulla on jo 4 erilaista versiota aidsista. Se on ensimmäinen lahja.

Sitten ajamme kotiini, missä hän panee vaimoani. Se on toinen lahja. Vaimollani myös on jo monta erilaista AIDSin versiota. Joka kerta, kun hän tulee raskaaksi, hän antaa minulla mustan lapsen, jolla myös on AIDS. Kaikista suurin lahja on tietää, että lapseni tulevat tartuttamaan lisää valkoisia naisia.

...

kisu kisu~

Jaaha, muuallakin ku parseloonassa näköjään tapahtuu epsanjassa

Juu Sibils on järkyttynyt ja jyrkästi tuominnut nämäkin iskut.

iltalehti.fi/ulkomaat/201708172200332497_ul.shtml

Semmosia taas amerikan maalla, kyllähän aita on selkeästi pillu.

Moi suomi.
Minä olen ruotsalainen. Mä puhun suomea.
Praise Tengri

ahhh huomenta

>ruotsi

Hampurilainen

juuh

Onko tää jatkoa somalipastalle?

HUOMENTA VITTUN HYVIN PASKA AAMU

Jaa, no kai se on sit niin.

Miks?

Joo. Mitä kuuluu?

Muistakaa ottaa positiivinen asenne tähänkin päivään ja hymyilkää myös tuntemattomille

Haista vittu

Tell me about the Sello Library in Espoo.

Nljejäskymnes aeutsemis päivä

Tj 300 hmpf

Pääsipä takas

Hyi.

*yrjöää*

Toivottavasti ei koskaan takas

finns online
>funny, charming, inventive, intelligent and welcoming
finns offline
>angry, bydlo, reserved

Now do one for swedes.

swedes online
>cooperative, dependable, loyal, easygoing, often funny, welcoming as fuck
swedes offline
>NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH FUCK I HATE THEEEEEEEEEEEEEEEEEEM

Swedes online
>Arrogant, annoying, unfunny, somehwat unimpressive
Swedes offline
>overly positive, annoying, somewhat bydlo, kind.

*mällää suuhusi*

HALUUN PAIJATA

Finns are the worst both online and offline. We usually just pretend we aren't related.

It was coined by the Finno-Ugrist Ferdinánd Barna, in his work "Vámbéry Ármin A magyarok eredete czímű műve néhány főbb állításának bírálata." published in 1884.
In this work Barna called the Finn-Ugric peoples "a petty, fish fat eating people spending their woeful lives with fish- and easel-catching".
>ayy lmao

Oh look it's another butthurt ex-soviet shithole rambling on.

How's shit and piss you pathetic slav speaking the language of your long gone masters?

Oli kyl aika selvä syötti ja lankesit siltiki

found the turk

Nääh unkariaaiset on roskaa muutenkin. Ja tohon autistiin on törmännyt ennenkin.

Vitun lihavat slaavineekerit.

rt.com/viral/399891-stray-dogs-blue-pollution/

Sininen...

you are blue, you are blue, we don't want to play with you!

#PrayForTodaystarget

No sekin mut itellä oli enemmän Leevit mielessä.

god morgon

Aina tälleen kesällä mulla tulee hirveen kuumotukset jalkapohjiin kun yritän mennä nukkumaan, tosi ikävää

pidä sukkia koko ajan jalassa
ota pois vasta sängyssä kun menet nukkumaan

Sit on päivällä kuuma

we are not related

ON TAIVAS, SINISET ON SILMÄNSÄ SEN

13C korkeammat lämpötilat pitäis kieltää muualla kuin saunassa ja ruoassa

Mulla on soinut koko aamun päässä Kaija koon tinakenkätyttö

Huomenta nöppöset :3

Jos työsopimus päättyy 23 päivä tarkoittaako se että vielä silloin pitää mennä töihin? Vai onko se niinku eka päivä jolloin ei tarvi tulla töihin? Ompa töissä käynti hämmentävää

lukiossa tää oli kyllä emojen yleisin keskustelunavaus niin toisilleen kuin samaan klikkiin kuulumattomille mutta heidän kanssaan juttuun tuleville niin kuin meikä
>vittu mulla on soinu koko aamun päässä wristcutterangstragen mum doesn't understand it's not a phase
>jaa t.en oo ikinä kuullutkaan tollasesta bändistä
ja keskustelu siirtyi normaaliin paskanjauhantaan

Toi on normosuodatin, autisteilla on sisäänrakennettu mp3-soitin ja ne pystyy täysin hallitsemaan mitä niillä soi päässä, tai pysäyttämään sen

hyvä biisi, taidanki pistää soimaan

mielem kintosta

Ei tarvi mennä.
T. Työmies

Miten estää tää järjetön hikoilu ei saatana

Puhutkohan totuuksia? Työsopimukseen merkitty alkamispäiväkin on se jolloin jo mennään ekaa kertaa töihin. Eikö silloin sen vikan töissäolopäivän pitäisi olla jolloin ollaan vikaa kertaa töissä? En mee enää ikinä töihin ku tää on niin vaikeeta

Ite käyn suihkussa ja sit hengailen alasti tuulettimen edessä

Siis 23pv on sun viimeinen työpäivä

>stk ei virolaista tyttöystävää (poju)

mikä tää juttu yhtäkkiä on että virolaiset on kaikki ansoja

Oispa jalka rönttö

No hyvä kuulla (kai?!!??!). Näytän kyllä ihan hölmöltä jos meen sinne vaikka se on jo loppunu

Mitä jos soitat pomolle ja kysyt

toi on siitä hyvä fetissi et lähes kaikilla röntöillä on jalat

> spotify poistaa uusnatsistista musiikkia koska se "yllyttää väkivaltaan ja laittomuuksiin"
> samalla antaa neekeriräpin olla
siip huup

voin mennä hieromaan jonkun koulun ja syyttää neekeriräppiä koska ne yllytti mua kaikella sillä jou jou gänk bänk shoot a bitch in the ass ja ne sais sit samal mital takas

Mä tykkään enmmän käsistä

No mut väkivalta on väärin vaan mustia (ei sitä koiraa) vastaan

...

Kuka hitto edes käyttää spotifytä? Ite oon kuunnellut digitalisoitua musiikkia omilta tiedostoilta jo vuodesta 200X, enkä joudu kärsimään paskasta äänenlaadusta ja mainoksista. Onko musiikin ennalta hankkiminen tosiaan liian työlästä nykyihmisille vai onko ne älylaitteet täynnä jotain suttusia 8mb kahvittelukuvia?

En uskalla

normomilleniaalit ei halua nähdä pienintäkään vaivaa, toi säästää jopa sen valitsemisen vaivan

sama argumentti on streamaus vs lataaminen, ja streamausta on joku jonne puolustanut ihan mämmissä

lisään tähän että milleniaalit kehitti ilmeisesti tarpeeseen palvelun, joka valitsee youtube-videoita sun puolesta, voit laittaa sieltä jonkun teeman ja sit tulee loputtomasti videota

tää sai vielä ihan helvetisti rahoitusta, nimi oli joku neverthink

kaikki maailman kädet ei riitä tähän naamapalmuun

Hmmh en itsekkään käytä spotifyä, yksi hyvä puoli siinä voisi olla se että helpompi löytää uutta musiikkia mistä voisi tykätä. Mulla ei ole soittolistaan tullut uutta sitten vuoden 2011 mut on noita kipaleita tuhansia niin ei silleen ole haitannut

>kehitetään tekoäly joka tekee työt ihmisten puolesta
>"yhyy vain tyhmät lampaat eivät ajattele itse!"

Milem kinttoista

Vitun autisti, se luuri käteen ny

Joo

...

tapa ittes jalkahomo

Miksi nimittelet ihmisiä homoiksi?

Jos oisin tyty niin todellakin panderoisin jalkahomoja. Tienaisin elantoni kuvaamalla vittu jalkoja, eikä siinä oo ees mitään hävettävää niin kuin muussa kamerahuorauksessa

nää on aika söpöt jalat

Enpä otakkaan lälläslää

Et voi pakottaa