/mämmi/

Suruliputus-painos

Other urls found in this thread:

areena.yle.fi/1-4209812
savonsanomat.fi/kotimaa/Tekijä-turvapaikanhakija-neljä-pidätetty-yksi-etsintäkuulutettu-–-Savon-Sanomat-seuraa-KRPn-tiedotustilaisuutta/1030664
iltalehti.fi/kotimaa/201708192200337186_u0.shtml
hs.fi/kotimaa/art-2000005332336.html?utm_campaign=tf-HS&utm_term=1&utm_source=tf-other&share=8b8fbad2257d6d1a95828784a3774605
m.youtube.com/watch?v=FHG2oizTlpY
twitter.com/AnonBabble

>Venäjälläkin sarjapuukotus

Oispa.

>terrorists
kill them with fire, magnets and sneks

*natalia saapuu /mämmi/in*

Reportin' in.

Säädytön kodinhoitaja.

mitä luulette, antaakohan sipilä luvan hieman ""kuulustella"" tätä marokkolaista

Ei lapsipakolaisia saa kuulustella tai tuomita.

Paskat, Sipilä on vaan shokissa ja toteaa ei kaikki muslimit ja meno jatkuu taas.

Miks se nostaa tota hameen helmaa?

>MEHUMINNI :DD

Nyt on aika lopettaa itsesi.

Tykkään tosta artistista aika paljon.

miten tollanen pillun alapuolinen pidike ees pysyy kiinni, ei mahda olla kovin käytännöllinen taistelussa jos joutuu pitelemään vaginalihaksilla

mikä ajaa ihmisen postaamaan tällaista paskaa?

mikä ajaa ihmisen postaamaan tällaista paskaa?

areena.yle.fi/1-4209812

Polizei tiedottaa ja sit Supo

4 muuta marokkolaista myös piätetty

Alipaineella tietysti.

toivottavasti kuolet :)

oli tarkotus vaan pierasta sängyssä ja paskoin sittenkin housuuni
harmin lista

rapatessa roiskuu!kjeh kjeh;))):))

Tää on mun lemppari fb postaus.

jumalauta ei helvetti

Please tell me about that picture.

bumper car is best for women

It warms my heart that t. (tervitused) is memed all over the internet. Thank you based Finns.

hahaha

>Naruatom :DDD

>be finn
>get stabbed

> trying to appropriate terveisin

Kiitos
t.

n-no

its "terveisin" not "tervitused" you russian fuck

Maybe tervist is even closer

ahahahahahahahahhahahahahahahahhaahahahahahahahhahahahahahahahhaahahahahahahahhahahahahahahahhaahahahahahahahhahahahahahahahhaahahahahahahahhahahahahahahahhaahahahahahhahahahahahahahhaahahahahahahahhahahahahahahahhaahahahahahahahhahahahahahahahhaahahahahahahahhahahahahahahahhaahahahahahahahhahahahahahahahha

Fuck off

>kasvata etäisesti pitkät hiukset
>17-vuotias tyty tulee juttelemaan ja letittämään hiukset

wow calm down there buddy haha

jaxuhaleja sinne

savonsanomat.fi/kotimaa/Tekijä-turvapaikanhakija-neljä-pidätetty-yksi-etsintäkuulutettu-–-Savon-Sanomat-seuraa-KRPn-tiedotustilaisuutta/1030664

>Et pääse tänne!
>Homo!
>No et nyt vittu tule!
>Tapan!
Höhöhö!

toivottavasti kuolet :)

Nothing new with that. Niggers don't follow the gentleman 1v1 rules in knife fights tho.

all died.

wow rude

2 Swedes and 1 Italian got stabbed, others are unknown. So get fucked Chingchingpoor. ::DD:DD:DD:D

What's with the Finnish stabbing culture meme?

We think only Russians like stabbing each other

Sitruunaa ja kossua.

Voi juku mikä aamupala.

Inarissa on menossa Sapmi Pride.

...
..
.
Mitä.
Vittua?

...

> sabra osti care capin
Räää, vaikka sain enemmän kuin yhden osakkeen per vanha osake, toi laski mun osinkotuloa hieman

i wonder what the guy in your pic is thinking

stabbing is our national sport right after billuballo

Itsehän ostan vain indeksirahasto-osuuksia.
Listautumisten yhteydessä voisi kyllä ostaa, mutta olen liian persaukinen tekemään sitä säännöllisesti niin hajautus kärsii.

Well judging he seems to be Edu "Edu Kehäkettunen" Kehäkettunen, most likely pussy and/or weed.

>i wonder what the guy in your pic is thinking
it's easy. He thought God Damm I have radio and one bottle beer. Awesome!

Do you sometimes axe people in the head when you get really drunk? Do you carry an axe in a duffle bag at all times just for the occasion?

It's all in good spirit, we only stab friends or family members, not random people on the streets

Juuh noin saa varmasti keskiarvon ja pieksee useimmat valikoijat, mun kohdalla ongelma on ettei sellaista indeksiä ole olemassa mitä mä haluan.

Tässä viimeiset pari vuotta mun salkku on piessy OMXH, toki virheitäkin on tehty muttei mitään katastrofaalista

Have sometimes axe people in the head? What is mean?

Oispa seksikäs maanpetturihuora

ei natalia ole maanpetturi eikä huora

>iltalehti.fi/kotimaa/201708192200337186_u0.shtml
>Suomalaiset ottivat kuvia ja videoita - maahanmuuttajat auttoivat

Koskakohan median narratiivi siirtyy siihen että koko case oli vain ja ainoastaan suomalaisten syytä?

Is English a compulsary language?
Is school free in Finland?
Do they have cute girls?

yes, yes, no

En itse oikein jaksa uskoa, että oikein kukaan aktiivivalikoija voittaa indeksiä pidemmän päälle muuten kuin tuurilla.
Olisihan se sikäli kiva kyllä päästä lypsämään salkunhoitajana tyhmiltä rahat kun usko poimimiseen ei lakkaa varmaan ikinä.

Ainoalla videolla minkä ite oon nähny missä ihmiset auttais kaks suomalaista jäbää autto maassa makaavaa naista ja joku kiinalainen käveli ympyrää niiden vieressä. Joku jonne varmaan kyllä kuvas sen.

Fuck you.
Fuck you.
And fuck you.

>mfw all these foreign friends
welcome to /mämmi/

He lie. They have. I saw two really beautiful girls in my life. One of them was selingl berry in Helsinki.

>foreign

by slav standards sure

oispa eläin kamerus

Just kaikki mitä oon nähny on suomalaiset jahtaa puukottajaa ja suomalaiset auttaa uhreja. Mistä perkeleestä nää repii tätä paskaa. Ompas taas mielenkiintonen vinkkeli löydetty tähänkin rikastukseen.

hs.fi/kotimaa/art-2000005332336.html?utm_campaign=tf-HS&utm_term=1&utm_source=tf-other&share=8b8fbad2257d6d1a95828784a3774605

Tämä Turun puukotuksista tiedetään nyt: Terroriteosta epäillään kuuden marokkolaisen ryhmää – Supo: epäillyn profiili viittaa radikaali-islamistiseen terrorismiin

Krp:n mukaan näyttää siltä, että teko on kohdistunut ennen kaikkea naisiin. Suojelupoliisin mukaan epäillyn profiili on samanlainen kuin monissa Euroopan viimeaikaisissa radikaali-islamistisissa terroriteoissa.

Slav standards oughta be pretty high since slavic girls are pretty cuties.

yes?

What's wrong with the slavs standards of female beauty?

...

>Suomi otti 70-luvulla Chileläisiä pakolaisia maahan
>metallimusiikki on suosittua Suomessa, Slayerin Tom Araya on Chileläinen
>tsilitöötti /mämmi/ssä
Mitä muita Suomi-Chile yhteyksiä tulee mieleen?

Post qt slavs

Do finns like foreigns? Nobody else like them.

>Elämä jatkuu kaikesta huolimatta, eikä pelolle saa antaa valtaa, hän sanoo

En tiedä mikä suomalaisiin yliopistoihin on mennyt mutta eiköhän kyseessä ole joku humanisti. Kuolema on pieni uhka verrattuna rasismiin

We're not foreign :(

Postaahan vielä kerran, eiköhän jotakin kiinnosta

> wahlroos: kassatyöntekijöitä ei enää tarvita viiden vuoden päästä
> deloitte: suomeen tulee parin vuoden sisällä amazon-kopio, verkkokauppa josta saa kaikkea

Tää on hyvä kpl:
m.youtube.com/watch?v=FHG2oizTlpY

Ei ole totta

>170 000 uutta työtöntä viiden vuoden päästä.
Monomaksaminen on rikkautta. Ei mulla muuta.
>Eurooppaan 1,4 - 1,7 miljoonaa dindu-allah-pakolaista vuosittain 10 vuoden ajan.
Ministeri: "Mistä näitä työttömiä oikein tulee?"

Only on mämmi

But you Ukrainians can visit to pick our strawberry.

> s-ryhmä korvaa otto-automaatit nosto-automaateilla
> uusista automaateista saa myös kympin seteleitä
Köyhät iloitkaa

En muista milloin olisin viimeksi nostanut käteistä, sitä pyörii nyt taskussa pelkästään pullonpalautusten takia.

Sijoittaisitteko Rovioon kun se listautuu? Mä ottaisin pikavoitot pois ihan vaan massojen takia

>Mutta ei bitcoineja.
AIJAIJAI!

Mämmi suomalaisille perkele

for example.

KISSA KISSA KISSA PASKA KISSA

Tänää viimene dokauspäivä, iha vitusti viinaaaa

En tiedä mitenkä kauan Rovio tulee tekemään tulosta. Mobiili-markkinat on sen verran ailahtelevia, että helposti menettää rahansa ja/tai malttinsa.

thanks. And what is mammi?