Sverigetråden - rannsaka er själva upplagan

...

Other urls found in this thread:

imgur.com/TKx1pxJ
twitter.com/SFWRedditGifs

Skjut mig

...

När ska jag ringa HENNE?

>Målvakter: Karl-Johan Johnsson, Kristoffer Nordfeldt, Robin Olsen
>Försvarare: Ludwig Augustinsson, Andreas Granqvist, Filip Helander, Pontus Jansson, Emil Krafth, Mikael Lustig, Victor Nilsson Lindelöf, Martin Olsson
>Mittfältare: Viktor Claesson, Jimmy Durmaz, Albin Ekdal, Emil Forsberg, Alexander Fransson, Jakob Johansson, Sebastian Larsson, Marcus Rohdén, Gustav Svensson
>Anfall: Samuel Armenteros, Marcus Berg, Christoffer Nyman, Ola Toivonen

>Om man ska titta på en idol2d, vilken ska man då titta på?

Inte alls optimalt, men jag funderade på detta som en nödlösning ifall jag inte hittar något som klarar samtliga spänningar.

När är det meningen att man ska ringa 112? Om man bryter benet men ej blöder kraftigt ska man bara ringa till sjukhuset då? Jag har alltid undrat detta.

kuk

Undrat samma.

Ex om du kommer hem och det syns att någon gjort inbrott ringer man 112 eller 114 14?

Om tjuven är borta så kanske det inte kan räknas som "akut"

Beror på
Har du autism?
När pratade du med henne senast?
Vad pratade ni om?
Hur är eran relation med varandra i övrigt?

Idag vinner jag på lotto

Så länge du inte ringer för uppenbara småsaker är det lungt. Ser du folk som låtsas vara välgörenhetsorganisationer på stan är det lungt att ringa till exempel, även om det inte är akut.

>en rad lysen hade gått sönder på en stor galleria
>åker dit och ska fixa skiten
>ser att 90% av alla där är icke-vita
>dkn jobbar medans icke-vita spenderar våra pengar på dyra grejer och får spendera dagen i byggnader i underhåller och betalar för

>bara två icke-svenskar i laget
bra lag favä

>Jimmy Durmaz
>Samuel Armenteros
>Ola Toivonen

hm, okej. På hemsidan står det att det ska gälla fara för liv, egendom eller miljö. Man dör ju inte av ett brutet ben eller liknande men man vill ju ändå inte boka en tid till nästa vecka.

Gillar du kuk?

Lycka till Elliot

häng dig weebcuck

inget konstigt egentligen, de har en annan kultur bara. man bara "hänger" och umgås

svenne jobbar alt. sitter hemma i sin konsumtionskupa

*knular din fv*

BÖG
ANAL
SEX

Du kan ju pröva 1177 i så fall, säger de åt dig att ringa 112 får du göra det. Men ett brutet ben är nog ganska så akut.

Nice nice

*knular din mamma* aboo

*puss på snoppen*

>man hittar fler och fler likheter

rannsaka

Jag har inte ätit kräftor i år :(
Några fler som inte käkat kräftor i år?

Vi ska åka ut med grabbarna o fiska dem nästa helg!

värsta är det kommer undan med det. en svennehora kan vara den vidrigaste människan i världen som har spenderat ungdomen med en svart kuk mellan benen och kan fortfarande få en helt reko svensk ""man"" och gifta sig med och ha autistungar med.

I takt med att jag blivit äldre har jag sett hur många av de tjejer jag gick i gymnasiet och högstadiet har gått ifrån att fläka ut sig som madrasser för varannan axestinkande asfaltsapa med stulen Canada Goose-jacka i yngre dar till att idag sitta på Facebook och skryta om sin tillvaro med högt materiellt väldstånd ute i något kritvitt Apartheidområde utanför tullarna som de får finansierat av någon svensk man. Detta är samma svenska man som blev avfärdad och förhånad av sin nuvarande fru i yngre dar samtidigt som han arbetade för att förverkliga den tillvaro han idag har skapat för henne då hon själv var fullt upptagen av att låta sig lägras av varannan svennehatande babbe. Många utav dessa kvinnor har rentav hållit ihop i äldre dar och sitter nu ute i sina villaområden och talar gamla minnen om hur det var att vara unga och vilda samtidigt som de uppfostrar sina döttrar till att göra liknande revolt mot sina fäder och bröder som de själva, att bespotta sin egen sort.

Det är på denna väg dessa kvinnor har fulländad förnedring, det är såhär man vrider om kniven. De har bespottat allt vad rashygien heter och gnuggat det i den vita mannens ansikte så länge han minnas för att nu komma och äta frukten av hans träd när han är för demoraliserad för att orka bry sig. Detta är helt och hållet i linje med de judeproducerade samhälle som de är en produkt utav.

har aldrig ätit kräftor
t. 26

En av de här dagarna kommer jag hitta dig och tvinga dig att betala för dessa irriterande brev. SLUTA!

BÖGANALSEX

Rannsaka ditt liv

love live eller akb0048

*heemar sönder dig*

>dkn böganalsex får pojkar att bli män

tror ni JC syr upp chinos om jag köper dom där

ja

jc? chinos? dom? fattar ingenting

du har redan brevat denna pastan

Varför uppmuntrar ni det?

Köpa 7st enfärgade tröjor fór 250kr j/n?

om tråden är så bögig varför brevar de så mycket flickor?
kanske vill de ha en tjej egentligen

lyssnar på skotsk-gälisk radio
topp mysigt

ja.
t. använder enbart Fruit of the Loom nuförtiden.
Köp några pikétröjor också

>är den inne?

dkn stor kuk

>dkn fick min nya dildo hemskickat
>dkn ska ha massa skoj ikväll
Min rumpa brinner redan

>svenska """""""""""""""""""""män"""""""""""""""""""""""""""""

köp en bollgag också

Har redan :3

"Plötsligt så händer det"

f1h1 ska också beställa en, ihop med lite kvinnliga kläder ;)

MÅR SKIIT

varför är tråden fylld med så många KUKSLYNOR?

Rekomendera en liten dildo

f1h1

key to your butt! :3

tomtes benis :D

Tack

Inte så liten...

BERÄTTA MER

jag brukar ta handtaget på en skruvmejsel, sätta på en kondom och sedan köra upp den i arslet

min är dock stor

svara inte på snsds trådpersonligheter

>Beror på
>Har du autism?
Ja
>När pratade du med henne senast?
Förra fredagen
>Vad pratade ni om?
Hon berättade var hon bodde, vi pratade om lite allt möjligt favä
>Hur är eran relation med varandra i övrigt?
Brukar bara träffa henne när jag är ute, jag stötte på henne för 3 år sedan men då sa hon att "hon inte gjorde engångssaker" men har fått hennes nummer vid två tillfällen och vi har skrivit lite på ansiktsboken

Vad säger jag när jag ringer? Vill bjuda ut henne på fredag

>de vet inte

>Ett säkerhetssnöre skulle kunna förhindra att penisattrapper och andra föremål fastnar i ändtarmen. På så sätt skulle flera personer slippa läggas in på sjukhus varje år.


föll inte för dildojuden

@78638590
okej

Kan någon förklara mig varför bögar gillar stoppa upp saker i röven?

Bara att köpa en plugg med ordentligt stopp på slutet ju.

ska cykla till lidl nu ska ni ha nåt

börja träna

>åka in på akuten med en dildo som fastnat i röven

fattar inte, det är ju bara att köra in handen och plocka ut den...? :3

Prostatastimulation kan alla njuta av oavsett läggning.

baconchips

imgur.com/TKx1pxJ

för referens

b-bög!

De som råkar ut för detta borde lämnas för att dö.

brukar hålla inne bajs för det känns skönt när det trycker mot prostatan

detta

f1h1

Brukar hålla mig bara för att det är så skönt att släppa en enorm bajs och känna hur trycket lättar och hur tomt det är efteråt

>kvinnor på gymmet

detta med

>ser en fin rumpa
>visar sig vara en man

Hur långt in är det i prostatan +15cm?

Jag äter memman just och jag är glad, smak jätte bra

Breva bild

Behöver jag?

morsor är till för omvårnad inte äta, pekka!

Ja

har du gjort egen?

JA

brevar vi mat nu?

vet någon var man kan få tag på Matematik 5000?

Jonte...

libgen