/mämmi/

rodunpettäjät hirteen-painos

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=SJsd3F3U0Ws
youtube.com/watch?v=zZj-ka2kfs8
youtube.com/watch?v=eJLGpOBV764
youtube.com/watch?v=J2d6gZgqqg4
en.wikipedia.org/wiki/Jarkko_Oikarinen
youtu.be/MkAn_B8dUiM
youtube.com/watch?v=ofI96eRgQfY
youtube.com/watch?v=5QK-wxDyW8w
twitter.com/SFWRedditGifs

Oispa kaljaa.

youtube.com/watch?v=SJsd3F3U0Ws

>toi kuva
Pedarit myös hirteen.

no ompa kyllä vitun paska painos
tapa ihtes

Finnish Chinks = Cucks

läähpuuh,,,

miks sie oot noin ilkiä

Ihan sövöjä pödöjä

pizza~

puuhlääh~~

penikseni hitaasti kovettui koko videon ajan
nyt runkkaan

taidan lähteä hakemaan kaljaa ja makkaraa ja sitten katon jääkiekkoa

musta tuntuu että menetän hitaasti järkeni
haluan olla yksin, mutta samalla haluan olla jonkun seurassa aina välillä
nyt oon ollut puhumatta kenenkään kanssa kahden kesken kuukausiin
joskus puhun itselleni ja se hävettää kun tajuan mitä oon tekemässä

i eat like this when alone

oispa loli

Syön nakkimestarin pataa.

racist and sexist image

...

Juuh meillä samat.

vedän kohta nakkimestaria pataan vitun kehari

Donde esta la biblioteca?

Kaupan puolukkahillot on aivan järkyttävää sokeripaskaa.
Vois ostaa ämpärillisen puolukoita ja tehdä ite hillot.

youtube.com/watch?v=zZj-ka2kfs8

youtube.com/watch?v=eJLGpOBV764

meillä aika samit
soita äitillesi ja puhu asiat puhki
mulla tulee ainakin tosi energinen olo, ties mitä endorfiineja aivot vapauttaa kun vaan käy pitkän keskustelun jonkun kanssa pitkän yksinolojakson jälkeen.

Juustomakkaraa?

ben anderson
2 months ago
But these asian girls are really ugly. It doesn't touch the nerves of East Asian guys. Try harder.

>e-ei mua h-haittaa yhtään... ei o-oikeesti haittaa

>lilymaymac
have you thanked australia yet for producing such superb hapa women?

youtube.com/watch?v=J2d6gZgqqg4

I thank Australia every morning

Minä keskellä.

Toi tekorusketus meni sillon vähän yli jtp.

mun sedällä on kuulemma joku äpärälapsi, ei tosin filippiineillä mut thaimaassa

...

>an slanted emu is supposed 2 b attractive

>promoting "ricemixing with chinks/gooks"
>to the yellowest country on the planet

I need big finnish bull

...

Juon omena limonaadia.

Pitsu, kebub vai intialaista?

en oo ikinä syöny intialaista. onko wörtti? kiinalaista menee sillontällön

curry kebab pitsa

nepalilaista

kyl noi curryt on ihan meneviä

subway leipä

miks nii monet tykkää skyrimista? mun mielest oli ihan vitun surkee TES

Suositelkaa jotain hyvää elokuvaa.

Sitä mainostettiin paljon.

commando

bethesda ei oo tehny ainuttakaan hyvää peliä

No kun siellä voi repalehtaa.

modit ja sit kiva teema näin pohjoismaalaisen mielestä, paljon kiinnostavampi kuin joku vitun kissa täytteinen viidakko esim ja morrowind oli liian alien et tuntu sci-filtä

tää

morrowind ja oblivion oli paljo paree ku skyrim

Vauvan ensimmäinen ensimmäisen persoonan roolipeli.

Itse en halua missään nimessä nähdä lunta videopeleissä, sitä näkee ihan tarpeeksi kun katsoo ulos ikkunasta. Morrowind oli justiinsa hyvä kun siinä oli Kirkbriden happofantasioita eikä sitä tyypillistä Disney-keskiaikaa.

...

puhtaasti makuasioita, me suomalaiset luonnollisesti tykätään eniten havumetsä maisemista ja ihmisistä jotka näyttävät meiltä

muunmaalaiset sit muista

Can you name any Finnish inventions that weren't created by ethnic Swedes?

elämä om ihnanaa kum sen oikeim oi valtaa

en.wikipedia.org/wiki/Jarkko_Oikarinen

mämmi

mitä sä sönkötät? se itse peli "gameplay" on ihan sontaa skyrimissä, ihan sama vaikka ois miten hyvä teema

Finns themselves were created by swedes

modit korjaa, teema on ainoa joka ratkaisee

modit ei korjaa sitä sontaläjää ei sitten millään

saako skyrimiin modeilla dark messiah tier miekallamätkintää?

nyky modeil skyrimistä saa ihan minkälaisen pelin haluaa, esim siihen on tehty full conversion modi et se pelaa niinkuin dark souls

ja jos joku väittää ettei modeja lasketa niin sitten vastaus on

dark messiah on kyl hyvä

>Swedes tell Finns to make up a last name for tax registry
>Swedes translate or swedespell what they're told
>move to Sweden/Finland from rest of Europe
>families learn/marry Swedish
>500 years later
>wow so much "ethnic Swedes" in Finnish achievements
sure.

elämä om kamlalaa kum sen oikeim oi valtaa

>Oikarinen is currently working for Google on the Google Hangouts project in Sweden.

ei todellakaan saa mitään dark messiah tasosta taistelua

are you one of those retards that think that having a swedish surname automatically makes you a swede? either way yes I can

>äijät oikeesti vastaa rölliin

>everyone who moves to sweden is an ethnic swede

Not really. I've just noticed that the successful ones usually don't have the mongol look and/or identify as Swedes.

Venäläiset mosat saa vähän kyytiä leirillä

youtu.be/MkAn_B8dUiM

>kiirus

haha

But linuxtechtips is american.

Can you name any estonian who hasn't stolen something while visiting finland?

I wasn't trying to imbly that, it was more like a joke about that in the end he ended up in Sweden anyway.
I didn't steal anything when I went to Serena in 1996. It was fun.

stupid kääbik

>ryssä
>menee serenaan

joka kerta

>I didn't steal anything when I went to Serena in 1996. It was fun.
but did you pee in the pool?

What the fuck is it about russians and serena? It's always full of you guys lmoa

Ei peliä voi korjata modeilla jos keskeiset pelimekaniikat on fundamentaalisesti huonoja.
Tappelusysteemissä ei ole syvyyttä, tarina ja käsikirjoitus yleensä ovat bulkkifantasiaa ja peli on helvetin lineaarinen sen suhteen miten asioita voi suorittaa.
Käsikirjoitusta ei voi oikein korjata modeilla kun ääninäytellyssä pelissä kolmannen osapuolen sisältö paistaa silmään. Kunnollista tappelusysteemiä varten pitäisi muokata pelin animaatioita ja fysiikkaa siten, että liikkumisessa tuntuisi paremmin paino. Lisäksi vihollistyyppejä pitäisi lisätä ja AI:ta muokata, ettei se olisi pelkkää näe tyyppi -> hyökkää läheltä/kaukaa ja vahinkotyyppejä pitäisi lisätä, että pelaajan olisi pakko käyttää erilaisia lähestymistapoja erilaisiin vihollisiin. Tehtävien vaihtoehtoisia tekemisiä varten taitoja pitäisi muokata ja tehtävät skriptata uusiksi, että puhumisella/varastamisella/jollain muulla voisi suorittaa asioita, eikä kaikki olisi pelkkää mene paikkaan ja hae/tapa kohde.

She doesn't even look Azn

I've never heard anyone go there after the 90s. Why are you so rude? I have proofs that I'm not a Russian.

you live next to us and have visited finland and still base your knowledge about us on 4chin memes.

>negatiivne

amtanbis?

...

Yritän ylläpitää viittä identiteettiä samaan aikaan. Käyttäydyn erilaisesti miltei joka tuntemani ihmisen kanssa. Tekeekö tämä pahaa pääkopalle? Tuntuu jo siltä, että en enää tiedä kuka oikeasti olen. En voi myöskään yhdistää näitä identiteettejä, koska haluan pitää eräitä asioita saloissa joiltain tuntemiltani ihmisiltä. Puhun siis suurimmaksi osaksi verkkoidentiteeteistä, mutta joissain määrin myös kasvotusten tapaamieni ihmisten kanssa käyttämistäni identiteeteistä. Verkkoidentiteeteilleni ominaista on, että esiinnyn eri nimillä, tarinoilla ja persoonallisuuksilla. En valehtele oikeasti tuntemilleni ihmisille oikeaa nimeäni, mutta käyttäydyn eri ihmisten kanssa erilaisesti. Itseäni pelottaa ajatus siitä, että joku joskus onnistuisi yhdistämään identiteettini yhdeksi henkilöksi. Joo, ei mulla muuta.

Kauhee nälkä ja kaappi on tyhjä. Pitäiskö käydä kebabilla ennen salia vai sen jälkeen?

I live in Tallinn and I'd have plenty of stereotypes to dwell into if I wanted to. I'm honestly curious about the Fenno-Swede thing.

Oisinpa rekkakuski
youtube.com/watch?v=ofI96eRgQfY
youtube.com/watch?v=5QK-wxDyW8w

oon paskahousu toisessa sukupolvessa

>comes here to talk shit
>Why are you so rude?
juuh

gun powder
nuclear physics
teline
johannes

selvittelin suvun terveyshistoriaa

Sitähän sosiaalinen kanssakäyminen on. Metaforisesti käytetään aina eri tilanteessa eri naamiota ja vastaavasti eri ihmisten kanssa eri naamiota. Harvoissa tilanteissa oikeasti voi olla oma itsensä ja suurin osa ihmisistä esittää erinäisissä tilanteissa olevansa jotain, mitä eivät oikeasti ole.

Ei kaikille ihmisille kannata missään tilanteessa kertoa itsestään kaikkea. Suurimman osan ajasta se tosin tarkoittaa varsinaisen valehtelun sijasta vain mainitsematta jättämistä. Eipä siitä kukaan mitään hyödy, että kerrot pomollesi olevasi animehomo, mutta eipä se toisaalta mitään haittaakaan, että jätät sen kertomatta.