/mämmi/

EN HALUA HODARIINI SRIRACHAA -painos.

Other urls found in this thread:

discord.gg/P73PpxS
twitter.com/NSFWRedditGif

oispa loli

discord.gg/P73PpxS

Muistakaa ostaa Dell -tietokoneita ne on hyviä.

Vain normo nukkuu öisin

*oispattelee voimakkaasti*

Gladstone Gander

>glom :D

Pitäiskö itekki hommata vesi jäähy

olisinpa rehtori jolla on lupa kutitella pikkulolien jalkapohjia rangaistuksena

Mut joo, muistutan että rökäsin emolevylle. Aika kallu olo.

EN HALUA HODARIlNI SRIRACHAA

Ja vähän otti pari VRM:mää osumaa, tosin en usko että se on iso juttu koska se osu niitten palikoitten päälle eikä mihinkään missä se sähkö suoraan kulkee

käyttääkö joku oikeasti srirachaa? ite kokeilin sitä joskus, ehkä kaks kolme kertaa maistu siedettävältä mutta sen jälkeen paskaa

...

En ees tiiä mikä vittu on sriracha.

...

...

...

Eipäs sillä oo ollenkaan väliä jos ei ollut virtoja. Näinkin voi emolle tehdä (kunhan patterin ottaa pois).

Sanokaapas nyymit että mitä rojetkeja/ikuisuusrojekteja teil o käynnis atm.

Koitan hakata joka kuukausi vähintään yhden hintin kuolemanhievereihin.
Pakko tehdä jotain tälle yhteiskunnan sosiaaliselle rappeutumiselle.

Joo mut toivottavasti se kuivunut räkä ei oo liian sähköä johtavaa koska jos se on valunut jonnekkin VRM liitoksiin sinne nitten palikoitten alle niin eihän sitä saa putsattua

Hakkaa mieluummin maahanmuuttajia kuolemaan asti, hintit sentäs maksaa veroja, kai

Langassa ei ole tarpeeksi touhua

Hintit aiheuttaa maahanmuuttoa. Pitää poistaa ongelma juuritasolta.

Mut joo jos joku haluu CX600M virtsalöhteen niin sano vaan, viikon käytetty.

Multakin lähtis tollanen Z270 emo halvalla. Päivän käytetty.

Ja noi liitoksetkin on pitänyt osittain tehdä nippu-vitun-siteillä. Omatpa on tulipalos

Hyvä pointti, enpä aatellut sitä tuosta näkökulmasta.

Mitä muuta voi odottaa narkkarilta

Nippusiteet on jumalan paras lahja ihmiskunnalle, nippusiteiden varaan voisi rakentaa kokonaisia sivilisaatioita.

Miksi? Voin ostaa jos mun emo meni mäsäksi.

varmaan toi elämästä nauttiminen

En mä ite ainakaan osaisi tollasta väsätä.

Voin sanoo et itel kans tuo projekti alla ja oon edennyt aika paljon näkökulmaa vaihtamalla, en niinkään millään konkreettisella.

Ei se tommosesta pienesta rikki mene kunhan et nyt laita pariin päivään käyntiin, itse olen pessy emolevyjä tiskiharjalla lavuaarissa.

Toimiiks sperma lämpötahnana?

Joo ok en laita, putsaan koneen vaikka pölystä samalla pitkästä aikaan ja vaihan lämpötahnat.

Osaisit jos jaksaisit yrittää.

onkos kukaan pelannut tota uutta Preytä? oliko hyvä? olis 20e:llä tarjouksessa

Ei se oikeen ko se menee pilalle ja alkaa haiseen eikä siitä oikeen oo mitää hyötyy, parempi varmaan ilman tahnaa kokonaa

Tuli takuupalautuksen kautta uus mutta koska prossu oli hajalla eikä siinä takuuta niin nyt ei oo emolle käyttöö.

Harminlista. Toki mulla on toi 4690k niin mun joutuis kanssa ostaa uusi prossu jos ostaisin sun levyn.

SAATANAN SAATANA
HETI OLIN KESKIYÖLLÄ OSTAMASSA POWERISTA RASBERRY PI:TÄ
EI KUITENKAAN ANTANUT VALITA PAKETTIAUTOMAATTIA KUIN VASTA SEN JÄLKEEN KUN VARAUS UMPEUTUI

saatana ostetaan sitten amazonista 15 euroa kalliimmalla mutta ei ainakaan paskascripti haittaa. Kaikki suomalais yritykset voi painua helvettiin juutalais paskoissaan

Kui putsata mekaaninen näppis kunnolla? Laitanko suoraan tiskikoneeseen?

Juuh en suosittelis sitä muutenkaan. Nuo skylake/kaby lake prossut maksaa yhtä paljon tai enemmän kuin coffee lake vastineet, vaikka ovat selvästi huonompia.

>mekaaninen näppis

Pääsisinpä eroon aknesta. Tai en mä kyllä ole lääkettä siihen ottanutkaan.

HALUAN TAPPAA JAVASCRIPTIN KEKSIJÄN
SYÖPÄISINTÄ PASKAA IKINÄ

Kaikki napit irti ja vaikka fairyn sekaan, puhalla tai imuroi irtolika ja puhdista loput isopropyylillä tai muulla haihtuvalla puhdistusaineella

loepta suklaan syönti

Se on sellanen k70 corsair, haittakse? Siinä on siis joku keylogger emolevy sisällä et meneekö se paskaksi? Tiiän että ne kytkimet epäironisesti kestää pesun

Mulla on tällänen geneettinen game over akne, ei sellanen vähän näppylää jossain akne.

...

laita happoo naamalle

Mulle kyllä menis platooninen suhde hyvin, eli runkkaisin vaan.

Ei kai sitä kokonaan avata tarvii. Nappien alta uskois riittävän

Lopeta geenien syönti

Siihen on kuule oikeesti lääkkeitä kysyppä vaikka apteekista tai lääkäriltä

Ite haluisin kans kyl paijata

Oon joskus ottanut roaccutania ja se auttoi

Tosin mulla on aika paljon arpeutumaa jo että ei se koskaan tule hyvältä tää akne näyttämään

Noi lääkkeet maksaa jonkun verran

Sama, kädestä pitäminen ois kans ihan jees.

Joo se on totta että arvethan siitä jää ikävä kyllä, koetappa saaha resepti kai emt oikeestaan miten tuo homma toimii oon ihan uusavuton

Joo koitan saada reseptin uudestaan roaccutaniin kun on rahatilanne parempi se on kul vitun tujua kamaa kun ei armeijassa suostuneet antamaan koska maksa kai voi antaa periksi. Arvet voi kuulema jollai laserilla saada aika hyvin pois mutta saa nähä mitä teen.

Viime viikkoina pää on käynyt läpi jotain saatanan halimisfantasioita melkein joka aamu. Taidan jo pikkuhiljaa mennä läheisyydenkaipuusta sekaisin.

Sanokaapa te rakkauden expertit että kannattaisko pyytää vanhojentassien parii tyttöystäväksi, en ole ruma (kai), pukeutmiseni on yksi tai kaksi tasoa huppari+farkut korkeammalla ja olen alkanut käymään salilla mutta viimeksi naispuolisia kavereita oli päiväkodissa, en siis tiedä naisista paskankaan vertaa, mistä tietä että se vastaisi myöntävästi? ois aika awkwardia joa pitäs sen jälkee vetää vanhat tanssit ko on saanu kieltävän vastauksen

Nauti alaikäbänneistä

Kysy jälkikäteen ja oot alaikänen eli ban

Miksi olet täällä

miks aknesta jää arpia??

Ai voiko? Mainio homma, itellä ei oo kyl arpii paitti ehkä kaks jostain finneist mut aina tulee kauhee myötätunto ko näkee jonku pahoil arvil/aknel et jos sitä voi hoitaa nii mainio homma.

Tytyt aistii nyymiyden ja nauraa vaan räkäsesti
t. tietäjä

No iho venyy ja jos puhkaset ne finnit niin jää viel helpommin arpi kai

Osaat kyllä itsekin päätellä.

Kannattasko pestä kasvot sillon tällön

18v ei oo alaikä

Jos vaikka kasvaisit aikuiseksi.

Anna palaa, torjutuksi tuleminen on puoli hupia.
Ja voi pojat miten siihen tottuukaan ajan saatossa

Kyllä mä peseydyn, mulla on kanssa sellässä ja rintakehässä akne. Semmosta se vaan on.

Milloin mämmistä tuli näin alaikäinen rupattelupaikka?
Puheenaiheet akne ja vanhojen tanssit

how do I get a finnish gf?

Ootko joku henkisesti vammanen kun olet luokalle jäänyt jossain vaihteessa?

Itehän vedin vanhojentanssit aikoinaan pesunkestävän lesbiaanin kanssa. Hyh hels

voidaan me myös homoilla tai postailla töhöä jos ei tämänhetkiset puheenaiheen kiinnosta

No siis ko miettii nii aika lapsellista hommaa tääl postataan animee ja sammakoita, menkää aikuset röihin perkele.

Joo mut jostain laserista saa varmaan ihosyövän tai jotain.

Käykö nyymit muuten säännöllisesti tarkistamassa terveyttään lääkärillä?

Mikään laki ei estä abia tanssimasta vanhoja.

Pikkuhiljaa tämän vuoden aikana yliksen tehoraidauksen toimiessa

Vois vaihtaa pysyvästi Sup Forumsn puolelle.
Ja katella nuita hitaampia lautoja vähän enemmän

ei mikään laki mutta se on aika vitun noloa

Koitappa eka selvittää haluaa tyttö edes käydä syömässä, käydä kahvilla tai harrastaa muuta kevyttä aktiviteettia kanssasi.

Otat leveän haara-asennon ja huudat
>EHTOOTA
>PILLUA OLISIN VAILLA

Hä, onko, meinaan meiän koulus o tyttöi nii vitusti enempi et pojat tanssii monena vuotena ja en jaksanu mennä tonnw abiristeilyyn ko ei oo paljoo kavereita ja se maksaa pirusti

tanssin ite ens vuonna ja vittukun ei oo tyttöi paljo ollenkaa, varmaan joudun tanssiin joku kundin kaa lol :D

>ole tyty
>saa pariksi jonkun fedora autistin
>et voi valittaa koska enemmän tyttöjä kuin poikia
>saa tietää että tämä assburger on abi
>assburgeri kysyy tyttöystäväkseen vaikka on puhunut noin kymmenen sanaa aiemmin

Olen ennustaja

Jonnet vittuun.
>>>/ylis/
>>>/facebook/
>>>/instagram/

Kiitos tuo kuulostaa aika hyvältä neuvolta, pitäisiköhän luovuttaa tho nimittäin tuo tyttö ei koskaan esim tanssitunneilla aloita keskusteluja eikä muutenkaan tunnu haluavan viettää aikaa kanssani, moikkaa kumminkin vaikka jos näkee koulumatkalla mikä on aika kiva.

kysy silt et haluuks se lähtee sun kaa vaikka leffaan tai jtn lol emt

Niin paljon myötähäpeää.

Varmaan johtuu siitä että vaikutat aika autististilta
Tytöt tahtoo MAKEN ei ketään JULIUSTA