Sverigetråden - Kvällsupplagan

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=tS27hJv-g4w
exhentai.org/g/546716/e295b88e29/
desuarchive.org/_/search/text/syster/country/mt/
desuarchive.org/_/search/text/svart/country/mt/
thepiratebay.org/
twitter.com/NSFWRedditImage

jo, baserade Jonas bryr sig och har vita barn

först för ett svenskt Sverige

Ge mig pv...

Slutade kolla vid säsong 5 tror jag. Blev för mycket upprepning
>hitta nytt hem
>det blir förstört
>flytta vidare

Glöm inte detta för en något bättre trådupplevelse.

om 100 år kommer det inte finnas någon information att hämta om hur sverige såg ut innan 2008. att det bode vita här, nord-germaner kommer ingen veta, kanske står det något paragraf i en kinesiskt historiebok men annars inte.

jag på bilden

Varför är politiker oftast så groteskt fula?

Yo Swedes, is the situation in Sweden really as bad as Sup Forums / the ""Alt-Right"" makes it out to be? How has your quality of life worsened after the massive influx of refugees beginning in 2014-2015?

Jonte skulle vara det självklara valet om han hade en vettig syn på invandring.

*ger dig mej*

Gulfebern sprider sig

Snälla bli min ivl...

>t. neet från sojaholm vars föräldrar tvingar honom att gå i bögparader varje helg
Tänkte väl att det var något sånt. Fyfan.

haha aa för att helt sudda ut historia har funkat tidigare.
Du är medveten om att flera olika riken, personer och grupper försökt med detta va? Kinesiska kejsare hade som hobby att försöka sudda ut tidigare historia, det lyckades inte

>dkn alla ens vänner har varit svartmuskiga eller finnar
Svenskar är verkligen undermänniskor

>dkn ingen härlig stek utan passning
>dkn ingen gryta som inte steker bort steken

jag till vänster

we can't walk our streets after dusk

Eh, somewhere in the middle.

Sup Forums posts the same circlejerk over and over, but you can't deny things are bad.

95% of people are unaffected, but yes there are problems in the ghettos and inner city is becoming more troubled, just like any european country

Min mamma har exakt en sån gryta.

Min fv

>dkn runkade nyss till den här doujinen
Varför är det så svårt att hitta en vän som tar min kuk.

Om 100 år kommer ingen bry sig för klimatet kommer knula upp allt från norr till söder, om polerna.

I emaljerad stål dessutom.

amsterdam is browner than any place ive seen in sweden

Grön > röd >>>>>>>>>>>>> gul paprika

>Fan ta svartskallar och negrer. Ut med packet.
>Och ungefär det sade min far på föräldramöte när jag gick i 7an eller 8an. Tog hus i helvete då kan jag lova.
Kan du berätta mer detaljer?

Helt rätt, bra att jag gillar dig :3

youtube.com/watch?v=tS27hJv-g4w

Morten is such a boss!

>antyder att kineserna inte redan har en kopia av blixtbak och kanalens kompletta arkiv som bildar grunden för framtida historieskrivning

O-oj.. vad gillar du att hitta på user?

Varför röker alla som bor i söderort gräs i mängder?

klimatet ar en meme for att fa folk att bry sig om fel saker.

It's bad but Sup Forums exagerates. Many Swedes don't notice the worst since the country is segregated but yeah things are not looking good.
>murders on the rise (aminly gang related(
>rapes on the rise
>terrorism
>high unemployment amongs immigrants
>police force doesn't have enough resources to deal with it
>same with schools and healthcare services
just a general decay but not apocalyptic like Sup Forums believes. We're still a rich country
just follow angry foreigner on youtube. He gives good overview of the problems in Sweden for foreigners

Detta.
Folk verkar inte fatta det. Stormar och oväder blir bara värre och värre varje år som går.
Orkaner av en styrka som bara skedde en gång om livet förut sker varje sommar nu, isen smälter som aldrig förr, temperaturerna är totalt körda runtom klotet.

Jag ger det 15, max 20 år innan vi verkligen börjar känna av det här i Svea med.

>meme
Är du från Sweddit eller?

gul
[KRAFT MELLANRUM]
bajs
grön och röd paprika

I stopped visiting pol and realized this country is still white

Bara avsluta samhället

...

Bra smak på dåjins

Ha en dåjin:
exhentai.org/g/546716/e295b88e29/

Först säsongen var helt sjukt bra.

Har sakta men säkert blivit sämre efter det, även om den senaste säsongen var en liten förbättring igen. Har det börjat komma nya avsnitt igen?

När jag är hemma så brukar jag spela spel, titta på serier,anime eller läsa böcker.
Om jag vill göra saker ute så tar jag en tur med cykeln eller simmar.

>desuarchive.org/_/search/text/syster/country/mt/
>desuarchive.org/_/search/text/svart/country/mt/
>det här psykfallet brevar i våran tråd

>>murders on the rise (aminly gang related(
Who gives a fuck if niggers kill niggers?

vad är piratbuktens agenda? varför stöttar de den arga blatten?

thepiratebay.org/

var tvungne att kolla vem som laddat upp videon, fattar inte hur det här kan vara seriöst? vilket jävla språk pratar ungen på? urskiljer några svenska ord bakom en sjuk brytning alltså vad fan?

>t. dricker även bara lättmjölk

>dkn har sparat den här
Brukar runka till den här när jag tänker på en slynig kille som bara äter upp min kuk.

de länkar till videon där han pratar om pols agenda att påverka svenska valet

om jag minns rätt från den där gamla dokumentären var det väl nån av gossarna som var en stormis

95% of assault rapes are done by foreigners
we have the highest rate of racemixing in the world
37% of population are foreigners
police advise women in some areas to not walk around outside
sexual assaults have gone up by 40% in the last year

but it's all okay because the economy is doing well so far, this is nothing compared to what's yet to come

> varför stöttar de den arga blatten?
Va?

dricker inte mjölk

Allt under standardmjölk är för sossar.

>dkn har 4 thaimassagesalonger i närheten
>dkn de har alla väldigt låga priser
>dkn de får det förmodligen att gå runt genom att erbjuda glada avslut
>dkn ser bara invandrare gå in i salongerna hela tiden

as a privileged white male nothing has changed for me, although there is an emergent crisis in health care and social services.

En äldre herre sprängdes av en handgranat som låg vid en tunnelbanestation för två veckor sedan. bryr du dig nu?
Flera oskyldiga ryker med i gängkrigen men de flesta av ökningen i mord är gängmedlemmar. Sedan tar det även resurser från polisen vilket gör att de inte har tid att utreda andra brott såsom våldtäkter

måste vara ryssarna som äger sidan

blir du kåt av att sprida hanrejpropaganda, hanrejbrevaren?

snö snö

Svårt veta med väder favä.
Lilla istiden pågick mellan 1300 - 1800 och har antagligen format våran uppfattning om vad som är "normalt väder" till en viss del.

Ser ingen video på startsidan

>mer detaljer?
Det var väl 14 år sen kanske innan dagens situation men farsan var kusligt korrekt i sina framtidssyner.
Men dom hade nått samtal om invandrare i klassen och speciallärare etc som skulle kosta pengar och farsan tvärvägrade och hävde ur sig dom orden och gick därifrån.
Kommer ihåg en stund chockad tystnad och sen kalabalik när alla andra Svensson ballade ur totalt.
Det var dagen jag inte längre fick komma hem till någon av mina kompisar.

Allt av detta är sant. Något särskilt du vill ha källa på?

högsta rasblandningen

nigger nigger

>Sacki sacki fem krona.webm
>håller upp tre fingrar

Problemet är inte att gäng skjuter på gäng, det har de gjort sen 90-talet, problemet är att dagens gäng är kassa as som träffar oskyldiga bara för att de inte kan hantera vapen.

Vad för slags böcker läser du user?

>vad ska vi göra på båten user? :3

Det är hans dutubbild eller något. Klicka på dne så kommer du till hans senaste video

Vi har flest blandrasbarn i relation till barn där båda föräldrarna är utlänningar i EU, och inget annat land har nog med utlänningar för att kunna mäta sig (utom USA, som har mycket mindre rasblandning)
Detta kan du se på scb.se

And the largest group of foregin born is still Finns asgeir.

30 baht är ~5kr

hon ser helt död ut i ögonen.

>inget annat land har nog med utlänningar för att kunna mäta sig
okej du är efterbliven

Inte längre

verkar som jag varvat jankarspejarna har i stan. ar inne pa samma som fore jul nu.

Varför har svenska kvinnor så manliga ansikten?
Ser ut som en pojke nacken upp.

Judar är demoner

d1a favä

Å fan. Ja den massiva invandringen finnar skede ju på 40 och 50-talet, och de börjar ju dö bort nu.

På 90 talet var det kriminella folket åtminstone ärligt på något vid.
Kvarterens gangsters fick smeknamn som "Långe Lasse" och "Pekfingret" etc.
Man nästan hejade på dom när man läste om deras bravader i tidningarna.
Och brotten var inte lika jävliga. Då var det första sidan om Lasse rånade närbutiken och kom undan med 400 kr och en limpa cigaretter.
Nu är det knivrån och mord stup i kvarten och det har blivit standard..

Jude-user

ViF Pekka och Pekkalina

Är du säker?
Det var jävligt jämnt 2016 och jag antar det har ändrat.

Nu tänker du på 50-talet

Se >63k somalier
Fy fan.

I heard pretty bad news about some of the suburbs around Malmö and Stockholm, which have basically turned into Eritrea 2.0
I don't know how it works, but Amsterdam still doesn't have ghettos while every other West European capital has them. I think it's Christian Blacks/ Indonesians/ Chinese etc. keeping the Muslims under control, who themselves seem to be far better than French or British Muslims. No idea why this is.
Yeah, where do the immigrants get so much grenades and heavy weaponry from?
Is 37% correct? I also heard that the murder rate is only rising catastrophically because Sweden has historically had a very low murder rate.
By the way, general question: how bad is Göteborg? One of my old classmates studies there and I've always wondered how aware she is of the whole crisis you guys are going through.

Landet syrien är först nu. Men det betyder inte att det faktiskt är syrier. Så finnar som etnisk grupp är nog fler än andra etniska grupper.

thailand kändes otippat
är det bokstavligen bara connyfruar eller?

Bankrån och pansarskott in i hus skedde även då.

Ja.

>Yeah, where do the immigrants get so much grenades and heavy weaponry from?
Seems to be the Balkan states according to the police

Hur fan pratar man med brudar? Varje gång jag försöker låter alla mina meddelande för generiskt till att bli intressanta?

>dkn systern pratar om hur hon har en vän som tycker om mig

Nja, en del kommer nog bara för att jobba på salong skulle jag gissa.

Nä 80 och 90 tal.
Och folk kastade granater med. Eller vänta nu, så var det inte alls.