/mämmi/

Isänmaallinen painos.

anime

*yellow pride xd

oispa anna

Bad shop

make better

Mikä ootte?

oispa loli

loispa oli
t. sisä tauti lää käri

Minä keskellä (toi kissa).

*tuomitsee nyymin ja lyö sitä päähän kepillä*

mää takana (toi lankku)

Lawful good

>Yabadabaduu

nyet molotoff

oispa burgeria

chaotic good

Hello. Who is your favourite 2hou?

Näyttääpi siltä että jalkahinurit on taas ulkona täydellä voimalla.

Miltähän Annan pyllynreikä maistuu? :3

arvaisin että paskalta

saispa nuolla annan pyllyä sen jälkeen kun se on pelannut 90 minuuttia jalkapalloa :3

that's what I would look like if I were a girl.

Ankka sauna

tää celeste on ihan hauska peli

Miten joku voi olla noin täydellisen kaunis?

Hikiseltä paskaltahan noilla kolmiuloitteisilla huorilla on ollut tapana haista.

Tolkutonta töhötystä

Miksi molemmat langat on tämmösiä ulkomaan epelien houkutuskuvilla aloitettuja, miksi tehdä /mämmi/ jos tarkoitus on houkuttaa monikulttuurinen keskustelijakunta lankaan?

PANETTAA SAATANA
VITTU

Huutista neitsyt animehintille joka ei ole ikinä nuollut oikeaa pyllyä. Ootte animenneitsyet nyt nolanneet ittenne maailmanlaajuisesti tän postin takia.

Jotain täällä juonitaan

Huutohymyilyä

Nuolemieni pyllyjen määrä: 2

postatkaa lisää annaa, mun kovo hajosi ja annan IG on privana

Kuka NoFap/NoVacc täällä?

"Älä vedä käteen, äläkä myöskään suoneen."

Tulee turbo gainssit tuolla kuulemma.

...

En oo runkanny nyt viikkoon eikä huvita

Singleillä teen perunoista muusia ja keitän nakit siltään. Tuplilla keitän vaan potut ja teen nakeista kastikkeen.

Mitä safkaa tilaan tai haen citymarketin lihatiskiltä?

Paistettuja persereikiä

Oletko jo super-ihminen?
Itsellä ensimmäinen merkki että se toimii oli sellainen aistitarkkuuden järkyttävä yhtäkkinen nousu ja sellainen loputon juoksukunto.

Tonnikalan fileen

>postailee länsimaista, imperialistista, saavuttamattomissa olevaa kauneusihannetta
Öhh, kultaseni, voisitko lopettaa?

mmm, en oo huomannut erityisesti mitään, vaikka en oo koskaan ollut mikään hardkore runkkari nii ehkä ne ei koskaan menny pois

en muutenkaa ole varmaan normaalitapaus, mun ei ole tarttenu pakottaa sitä ollenkaan. on aika aseksuaalinen olo tällä hetkellä jtp

Mua alkaa vaan panettamaan koko ajan jos en saa seksiä/runkkaa päivittäin. Intissä, jossa en runkannut koskaan, kerran tetsasin molo kovana kun silloisen muijan alaston vartalo tuli himokkaaseen mieleen kesken taistelun.

Hain siideriä mut huolestuttaa et kossu loppuu ennen kun kello on ees kuus ja mitäs sit?

Yksikin runkkaus tuhoaa sen, jatka vielä ainakin viikko niin ehkä se sitten alkaa tuntumaan.

Eiku hetkinen, onko sinulle pistetty rokotteita?

runkkaushan mm. ehkäisee eturauhasen syöpää ja pitää muutenki hommia liikkeellä, en ymmärrä tätä pidättäytymistä metodina ellei sit oikeesti ole addikti (joka runkkaa vähintään kahdesti päivässä)

hmmh, ehkä alienit napannu yöllä

Mitä vittua tää tarkotti niin ku suomeksi?

Nofap nostaa testoja, tai siis enemmänkin se ehkäisee niiden romahdusta.

Seksi on ok, se nostaa testoja.

huomentu :3

ei vaa jaksa tehä sitä ku se on vaa fantasiaa ja mua masentaa jälkeenpäin

Moi!! :3

ennen kuutta saa lisää

Sitä, että olet seksistinen ja rasistinen kun mikään muu ei kelpaa kuin vaalea blondi treenatulla vartalolla.

>arvosteluskaala nollasta kymppiin
>juuh mun mielestä sarjan x keskiarvosana on liian korkea niin annoin nollan t. Im Besilli
>Keskiarvo kahdeksan ja rapiat
Vittu että autismini raivoaa

Päivittäinen seksi nostaa miehen odotettua elinikää n.20 vuotta.

>stk ei syntynyt tytöksi

>alfat elävät pidempään, panevat enemmän ja ovat onnellisempia ja rikkaampia kuin alkoholisoituneet ja masentuneet hikkyrotat

"oho"

Uuuh... oispa tämmönen sexnoita.

Voit vaan katkaista kikkelin pois niin susta tulee tyttö

Joo mutta sillon pitäisi jaksaa kävellä alkoon.

Itteeni harmittaa kun suomalaisen koulujärjestelmän takia en osaa prosessoida 0-10 arvosteluasteikkoa. Esimerkiksi jos jonkun sarjan arvosana on 7 niin sehän on ihan vitun korkea suhteessa kouluseiskaan mutta sen assosioi silti siihen.

Paska laitos, 0-5 arvostely käyttöön kouluissa saatana.

muistakaa useamman langan tilanteessa että se jossa on anime on oikea lanka

>hänen mielestään 3d > 2d

Voitko panna 2dtä? NO VITTU ET JA NYT PANETTAA

Miltä animen pinpi tuntuu?

Idiootti on se joka ei anna 0 tai 10. Tuolloin oma ääni on moninkertaisesti arvokkaampi.

Ainaki oikeita naisia voi koskettaa, niiden kanssa voi keskustella, lisääntyä ja niiden persoonallisuus on yleensä muutakin kuin vaa uguu kawaii oni-chan~ paskaa.

*muiskauttaa märän pusun nyymin poskelle*

miltä poju yde tuntuu? ;_;

normot

oho.. :O
*punastuu*

MIE OON PANO ÄI Ä
*panee*

Todellakin on. Anime näyttää oikeesti mun mielestä ihan tyhmältä ja kaikki anime näyttää niin yksinkertaiselta ja täysin samanlaiselta toistensa kanssa. Oikeissa naisissa taas on suuria luenteellisia ja ulkonäöllisiä eroja. Anime kaikki näyttää vaan samalta paskalta.

Ootko kenties autisti tai jollain muulla tavalla kehitysvanmainen, kun et kykene havaitsemaan kasvonmuotoja yksinkertaisemmista muodoista?

tää. oon sammakko mutta en niin autistinen ja vajaajärkinen et kattoisin jotain vitun animea

Animehomo liipaistu. Sinä se tässä autisti olet kun otit sen mitä sanoin kirjaimellisesti. Pointtini siis oli että anime hahmot verrattuna ihmisiin ei eroa ulkonäöltään paljon yhtään.

>hänen mielestään ihminen > hevonen

>white

Kalja oli virhe

Mikä on kyllä aivan täyttä paskapuhetta, eli taidat olla vaan tyhmä.

Chaotic Neutral

Katot aika paskoja animeita jos oletat että animetytöillä ei ole persoonallisuutta jtp.

Sieltä löytyy aivan yhtä syviä hahmoja kuin mistä tahansa muustakin viihteestä. Toki jos kattelee jotain aivotonta moepaskaa (mikä ei sinänsä ole mitenkään väärin) ei niitä sieltä löydy.

>Sieltä löytyy aivan yhtä syviä hahmoja kuin mistä tahansa muustakin viihteestä.

vähän liian tiukat noi ton shortsit kun näkyy pikkuhousut läpi ja änkäävät jopa pimpin ympärille.

juuh eli ei

animeilla on enemmän persoonallisuutta kuin oikeilla naisilla, koska oikeilta naisilta sitä ei löydy

Se on vakuumipakattu anime

pitsa uunista 15min päästä

nerokasta.

>animehahmot verrattuna ihmisiin ei eroa ulkonäöltään paljon yhtään
Eli mielestäsi animaatiohahmot ja oikeat ihmiset näyttävät samalta.

Se on fakta. Animehahmojen ulkonäkö eroaa toisistaan paljon vähemmän kuin ihmisten. Ihme kun menee animehomolla noin tunteisiin kun arvostelee vittu piirrettyjä. Kasva aikuiseksi.

>taidat olla tyhmä
Teidän animehomojen juttujen perusteella teillä ei ole varaa haukkua ketään tyhmäksi.

Toki jos kattelee jotain aivotonta moepaskaa ei niitä sieltä löydy.

Siis animehahmojen elkonäkö eroaa paljon vähemmän toisistaan kuin ihmisten ulkonäkö toisista ihmisistä

Miksi naispuoliset ihmiset on niin eroottisia?
t. Tietämätön

Pakkohan sitä on tyhmäksi luulla, kun jonne väittää piirrettyjen hahmojen olevan ulkonäöltään homogeenisempiä. Ihan pakkohan sitä on joko tyhmä tai trolli olla, jos tuollaista paskaa suoltaa.

oon paskana
*on paskana*