Sverigetråden - Cancerfri upplaga

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=SBTKL71W9Wc
youtube.com/watch?v=M4kVOJfZg_E
youtube.com/watch?v=Y80I62eH6g8
web.archive.org/web/20180227220354/https://www.expressen.se/nyheter/tvingades-till-parterapi-efter-anmalan-mot-ohly/
youtube.com/watch?v=-iSgwjUV750
twitch
twitter.com/SFWRedditVideos

Denna är minst dålig

Vad lyssnar ni på?

youtube.com/watch?v=SBTKL71W9Wc

vitknektanon sprängd åt helvete
>m-men det har inget samband alls, bara 82%

får en verkligen att tänka

...

Bra jobbat grabbar, ni dödade tråden genom att skapa tusen upplagor

såg christer pettersson varje dag när jag bodde i sollentuna, han brukade hänga där i malmvägen gångarna.

Nybögarna som inte kan trådreglerna är att beskylla. Jävla generation z skräp.

han dog ju för flera år sedan
hur gammal är du egentligen?

Har inte fått en än, men har hittat en. Ska dit och kanske ta någon krypbild eller stå och stirra på henne från långt håll och drömma mig bort. Hoppas jag inte glömmer yoghurten bara.

youtube.com/watch?v=M4kVOJfZg_E

Ni som brevar dessa bilder och känner till studierna, kan ni svara på detta som någon user skrev:

>Inte för att vara den, men att räkna med "stabilt äktenskap" som alla äktenskap som har varat mer än 5 år verkar inte så bra. Jag skulle vara väldigt intresserad av att se data för äktenskap som varat åtminstone 15-20 år, tills barnen är fullvuxna och förhoppningsvis har flyttat hemifrån. Detta då jag läst några studier att växer man upp till föräldrar som gjort slut med varandra finns det en ökad risk att man själv kommer gå igenom samma sak med sin framtida partner, men att den risken kanske minskar om man har hunnit växa upp och inte tar lika mycket skada av en skilsmässa än om det skulle ske medan man är ett barn.

Finns det några studier som har en längre tidsrymd?

>inte använda din ekonomchad-status för att fråga ut willyslexapajen

Jag tror på dig user. Det är inte en slump att du hittar en sötpaj som ser ut som HON. Tänk om de har samma personlighet? Då har du vunnit på livet.

34

But if it was cancerfree there would be no Swedes

pakkoruotsi

Den Gyllene verkar leva ett toppmysigt liv. Bor i någon form av ett kollektiv med en massa andra personer som honom i Uppsala och spenderar dagarna med att gymma med dem, spela autistiska brädspel och diskutera alt höger politik.

youtube.com/watch?v=Y80I62eH6g8

web.archive.org/web/20180227220354/https://www.expressen.se/nyheter/tvingades-till-parterapi-efter-anmalan-mot-ohly/

>Den nuvarande partiledaren Jonas Sjöstedt satt i partistyrelsen 2002. Men när Expressen träffar honom vid ett partiarrangemang i Umeå vill han inte svara på en enda fråga.
– Nej.
>Han hänvisar frågorna om Ohlys misstänkta trakasserier och hur mycket av det som han har känt till presstjänsten. Men presstjänsten har sedan tidigare inte velat svara på några frågor.

JONAS PÅ SJÄLVMORDSVAKT

nu det HÄR är bra skit

>blizzbögar
rofl

Cringe

youtube.com/watch?v=-iSgwjUV750

Saknar wc3 favä. Bästa spelet någonsin.

Ett helt Harem

Jonte..

4 CHAN IS BACK BBYYYYYYYYY

riktigt skön nostalgi favä

jvdk

twitch tv/back2warcraft

Det roliga är att hon också heter aLEXAndra höhö, skulle tvinga henne till cosplay varje dag om jag lyckas få henne. Men är som sagt en total social autist, men ska börja gymma och fixa en fin kostym så man kan försöka charma henne. Hoppas bara hon inte får sparken/slutar innan dess hahaa...

Börjat med säsong 4 än, eller är du fortfarande lite trött? Ska se klart på avsnitt 13 nu, inte många avsnitt kvar av säsong 3...

>zomg jävla hora om du knullar 21+ snubbar i ditt liv istället för att vara oskuld o bara knulla mannen du gifter dig med är risken liksom massor procent högre att du är deprimerad! Chansen blir hela 3% högre
Wow du satte oss verkligen på plats Pol-jonte, hela världen blir woke nu när du är i farten

FYRA
TUSEN

Cringerade

>höhö fixa kostym så ba blir brudarna våta
Snälla du...

å nej nej nej vad gör hon

Bästa med wc3 var ju dock customspelen favä. Risk, footmanwars, tree tag, angel arena, dota såklart osv osv samt alla surrealistiska småmaps som man dränkte timmar av autism i. Och alla klaner och mindre communities som kom till som ett resultat av dessa. Toppmysiga minnen när ens klan började spela någon ny map så körde man klankrig mot en annan över det.

Är ju regnbågsenhörningsattacken. Tvek på att alla jontar på Sup Forums är nog gamla för att minnas det.

Bättre det än mjukisbyxor/autismbyxor och t-shirt :>

Hanrejandet börjar redan när två personer tycker en viss person är snygg

Det är inte de specifika sannolikheterna som är intressanta, det är mönstret och varför det är ett problem med mer beteende av den här sorten.

Vad firar de?

vita kvinnor är ju sjuka på riktigt

D1a. Ser någon på en tjej du gillar och tycker hon är snygg blir du hanrejad!

Jag är 18 och blev myndig för inte så länge sen, och jag minns det.
>Sup Forums består av bokstavliga tolvåringar (födda 2006, tre år efter att kanalen etablerades)

>han jobbar år tjugohundraarton
>han började inte investera när han var 10
fattar inte att folk oironiskt kan vakna klockan sex på morgon och pulsa genom snö i -20 för att få slicka cohenbergs fot i åtta timmar för existensminimum

mm, mysigt att gifta sig och skaffa barn med en "fd" sv ho, blir kul sen när hon cuckar dig

Ellen bär kostym och henne älskar tjejerna?

Schack. Matt.

d1a. lägenheten är i en babbeinfesterad förort norr om hanrejholm också.

>Det är inte de specifika sannolikheterna som är intressanta
Fast jo.
>det är mönstret
"Zomg kalle! En påse chips ökar risken för kukballecancer 0.00003% till hela 0.03%, fakk procentsatsen kolla mönstret! Chips är ett fakking problem!"
Ungefär så låter du.

Lycka till! Är hon också delikat brun med perfekt mjuka kuksugarläppar?

Jag har börjat på säsong 4. Den är helt okej såhär långt men lite segt bara. Mycket Raven och Murphy tillsammans vilket bidrar till mina frufrusfantasier då murphy är min favorit. Mycket Clarke och Octavia också dock vilket suger kuk och Bellamy känns lågenergi. Sista avsnitten av säsong 3 är bra! Tyckte mitten var riktigt skit, typ från när Lexa dog till kring avsnitt 14 eller så

>vita
haha (((aa)))

Hade du ansiktsboken 2010 om du är född 1999?

>2006
Jesus, tar hårt att bli gammal. Född 1994 och vad fan har jag gjort i livet egentligen. Fortfarande ingen fv och sitter fortfarande i skolbänken, om än högskolan.

>cuckcuckcuckcuck
Pol-höns...

Hehe mm du har inte gjort detta.

Det var ju du som valde att fokusera på depressionen eftersom att du tyckte att sambandet var för svagt. Det största problemet är äktenskapsstabiliteten, såklart.

Chips är ohälsosamt, ingen förnekar detta. Men att påstå att det skulle vara ohälsosamt att ha kortvariga sexuella relationer är närmast tabu.

>t.

Nähe, okej. Då har jag väl bara magiskt fått pengar i typ 10 års tid för mat och tillställningar utan att jobba en enda dag i mitt liv då

Senast jag fick ligga var 2012. Då var flera tjejer intresserade av mig under samma tidsperiod. Efter det har jag inte fått ligga en enda gång och ingen har visat intresse för mig. Vad beror det på? Hamnade jag i en annan tidslinje?

bara en svenne skulle gå med på att gifta sig med en sv ho som har legat med 40-100 pers.

detta

Glöm inte, du är här förevigt.

>Det största problemet är äktenskapsstabiliteten, såklart.
Så folk gifter sig i mindre utsträckning, whoop di do vilken revolutionerande trend din "studie" har hittat. Bara skärp dig Jonte, din "studie" och de "slutsatser" den drar är patetiska.

t. importerar thaikvinnor

Jag kommer importera 50 Kinesiska kvinnor, sanna mina ord.

haha mm, sitter du med tårar av ilska o ögonen och tänker "de är säkert rosenrasande över sitt löneslaveri och mitt absolut inte uppdiktade liv" också?

>låg senast 2012
>låg för 2 veckor sen
det finns hopp user

vad är autismbyxor

Men den är ju för samma tid över allt, x-axeln är antal utomäktenskapliga sexpartners. Hade folk i allmänhet bara gift sig mindre hade det varit ett vågrätt streck, ingen lutning.

Tack user.

Nä, är bara förbryllad över att folk inte tar chansen att leva på sina pengar passivt i det hyperkapitalistika samhället vi hard.
Det har bokstavligen ALDRIG varit enklare att inte jobba och leva långt över medelklass

Ni måste ju fatta att ni sitter på en jävla guldbiljett. Finns tusentals kvinnor som skulle gifta er med er ENBART för att få komma till EU. Sen finns det ett dussin som faktiskt skulle gilla er och se möjlighet att flytta till EU som en bonus.

kan någon förklara vad som händer på /v? denna låten är fett bra dock. spelade unicorn shock attack som fan runt 2013

8 år sedan robot unicorn attack lanserades? Ingen aning varför Sup Forums bryr sig dock.

Ser ut som en snäppet yngre och lite mindre/mer timid version av Lexa, vilket är gulligt. Är säkert ihop med en 2 meter lång och muskulös Chad som jobbar som PT eller så, jävla succubus. .

Ja, hon bar verkligen upp S2 och till stora delar S3, kan inte fatta att hon dödades bort. Men nu är iaf Raven tillbaka från lyckopillret vilket är skönt, och kinesmamman dog också vilket var något jag hade hoppats på. Hoppas också att tjuven som flörtade med Murphy dör snart.

>dkn -15 ute

Dör snart grappar

>jag fick ligga
Slutade läsa där, häng dig

jag i mitten

>Ute
Men du är väl inne

Typ cargobyxor.

>t. passar fvens barn när hon dansar zumba och "har tjejkväll"

>-15
Gulligt.

har du tinder? det var det som tog mig ur vildmarken. annars hade nog allt fortsatt som vanligt. skaffade det i dec, en helt ny värld för att tala med alladin

Vill också bli kliad ;_;

>de nybögar

skulle vara skönt med en varm tjocc paj att ligga och mysa med i kylan.

Om jag ens hade flickvän, nä, det kommer aldrig hända
Men din karikatyr av svensson är rätt så spot on

>accuweather

Svara på detta!

>-26, känns som -31
sluta flänna och klä på dig

tror det? har rätt kasst minne dock. jag spelade det och gillade låten, och det var många många år sen.
t. gammal

Jo men mina element suger.. Och fogar runt fönster läcker.
17 grader här inne med elementen på max..

>kvääääää det är ett jävla problem fattar du väl!
Jonte... ge dig nu, dina autistiska fantasier är skitsnack och Varg är en hinkbajsande idiot.

är det verkligen så kallt?

Det som funkar bäst här om jag jämför tempen i appen med min termometer utanför huset.

>när robotar tror sig veta något
Nej just det, ni "betar" bara när ni alltid blir blåsta knullet ur :)

har på allvar en tjej på g som ser ut som bild relaterad. kommer begå mig själv ifall jag fuckar upp det. tänk dig att ligga i sängen med henne medans snöflingorna yr utanför fönstret. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

vad händer om man blåser in i fittöppningen?

-28 här. Blåser som fan så runt -35 eller kallare i vinden.
>t. norrbottencuck

Bra jobbat axel, du kommer få all fitta i världen nu när du har besegrat de elake anonsarna

Låter som en toppaj. Bort med sådana där negativa tankar, hon jobbar på willys och skulle dö för en universitetsutbildad kvalitetsman som dig. Du borde hitta ett sätt att ta kontakt med henne. Vad är det värsta som kan hända liksom?

>Men nu är iaf Raven tillbaka från lyckopillret vilket är skönt
Baserade Raven som lyckades bryta ALLIEs kontroll över henne. Serien har ju ett allvarligt problem nu att det helt enkelt inte finns nog många intressanta karaktärer kvar att bygga på. Lite samma som GoT. Säsong 1 var ju toppmysig just pga allt drama och relationerna mellan dem. Ska se klar avsnitt 8 på säsong 4 nu, varit lite segt ett tag nu.

Aldrig gått på Sup Forums

behöver en sån avelssugga

Nej det har bara sänkt mitt självförtroende ännu mer.

> tänk dig att ligga i sängen med henne medans snöflingorna yr utanför fönstret
Hon skulle ju bara krossa mig lmao