/mämmi/

Putkitelevisiopainos

Other urls found in this thread:

helsinginuutiset.fi/artikkeli/614672-joka-paiva-yli-20-suomalaista-yrittaa-itsemurhaa-lopputulos-kolme-kertaa
youtube.com/watch?time_continue=67&v=QaiWx4BVQDE
youtube.com/watch?v=Vk8UEWHYfEg
youtube.com/watch?v=Y20CLumT2Sg
youtube.com/watch?v=kPGqo-Tkxn4
youtube.com/watch?v=vZu0iMNcZuQ
youtube.com/watch?v=h5rQFp7FF9c
youtube.com/watch?v=QtlwnBrqzKQ
twitter.com/NSFWRedditImage

Tiedän että et tarkoittanut kirjaimellista väriä. Ja kyllä, tuo on luonnollinen kevyt meikki. Taitaa sulla se luetunymmärtäminen kaivata harjoitusta.

nakimestari patan ohjjeessa käskettii laitaa 300g nakeja

laitoikin 400g!!!

rilimakaraa!!

84% liha!!

Fysiikan lait eivät kuitenkaan ole muuttuneet mihinkään 30-kymmenessä vuodessa. 1200kg painonen auto jossa on 300 heppaa ei ilman taikuutta voi olla nopeampi kuin 500hv saman painoinen auto.

Juuh, tekis kyllä mieli pelata taas Dragons Dogmaa.

P A C C S U

Lopettakaahan ne lasten videopelit. Menkää tekemään puukäsitöitä tai hiihtämään, vässykät.

pitäisi pyrkiä olemaan kaikkien kaveri, mutta eivät kaikki ihmiset pidä vaan toisistaan ja on typerää yrittää väkisin mielistellä

>ei pelaa yhdellä näytöllä ja selaa mämmiä toisella

Veistän itse video pelini auto tallissa jalo puusta joulu kuisin.

Ei tarvi olla kaveri kaikkien kanssa, mutta kaikkien kanssa on kyettävä tulemaan toimeen.

>omistaa kaksi näyttöä
Mihin sun animenuket sitten mahtuu?

>Mihin sun animenuket sitten mahtuu?
En omista.

>nyyh oot normo mee takas sinne mistä tulitkin

Oon ollut täällä varmaan vuosia kauemmin kuin yksikään teistä ylilaudalta tänne eksyneistä elämässään epäonnistuneista jonneista

juuh, taas meni ohi. "ihan kuin niissä olisi" viittaa juurikin siihen ettei niissä ole varoitusvärejä, mutta efekti on sama kuin jos niillä varoitusvärit olisi (eli siis vaiston varaisesti välttelisi niitä).

oispa mulla poju yde ;_;

Meillä taitaa olla samat setit.

Sanohan mikä ensimmäisessä viestissäni meni sitten väärin? Ymmärsin kyllä tuon koska en ole mikään kehitys_kallu, niinkuin sinä mahdat olla. Jankkaat nyt aivan turhasta.
Vastaa jotakin uutta, tai älä vaivaudu vastaamaan ollenkaan.

hm? joka vitun päivä täällä näkyy joku mun aiemmin kirjoittama teksti? oonko aikamatkailija?
ahh no ei sittenkään

sama asia?

Totta puhuen teen jokaista noista. Puutöitä tosin nykyisin lähinnä kesäisin vanhempieni kotipaikalla, koska täällä kämpällä minulla ei ole verstasta.

helsinginuutiset.fi/artikkeli/614672-joka-paiva-yli-20-suomalaista-yrittaa-itsemurhaa-lopputulos-kolme-kertaa
>Joka päivä yli 20 suomalaista yrittää itsemurhaa
Miks suomalaiset on niin innokkaita kyssaamaan itseään?

ei ole.

erittäin paljon tämä

xipilä ja perkelerner

luulit että hiuksien luonnollisuudella pitäisi olla tekemistä jotain asian kanssa.

Ero on siinä paljonko sitä tehoa saadaan tiehen kiinni suhteessa aikaan. Ja noita 300hp nuhapumppuja voi viedä suuremman osan ajasta täysillä siinä missä 500hp autolla joutuu varomaan.

Ja tekniikka on tosiaan kehittynyt. Nykyäänhän noista sais irti vaikka miten paljon voimaa mutta kun se on rajoitettu siihen 300hp niin ovat sit keskittyneet tekemään niihin vehkeisiin paljon tasaisemmat vääntökäyrät isommalle käytettävälle kierrosalueelle kun vanhoissa vsss pfpfpfp vehkeissä ikinä oli ja tuo tekee ison eron kun ajetaan lumella tai hiekkateillä. Ja siihen päälle kehittyneemmät alustan materiaalit ja ominaisuudet ja vaikka mitä muuta.

>stk kun kiinassa kommunistit voitti vapauden

youtube.com/watch?time_continue=67&v=QaiWx4BVQDE

yllättäen ei taas puhuta sukupuoli eroista kun ois tullut esille miesten ahdinko, jos 90% ois naisia niin ei koko jutussa olisi edes mainittu miehiä

...

Nyt meni ohi ja pahasti.

Tässä on kerennyt vuosien aikana jo turtumaan tähän mutta välillä sitä silti herää miettimään miten häiriintyneitä yksilöitä nää tytyilijät ovat. Uhraavat vaikka oman sukupuoli-identiteettinsä saadakseen huomiota edes joltain

>yrittää
Miten keepo pitää oikesti olla, että yrittää tappaa itsensä, mutta selviää?

Jos 90% yrittäjistä ois naisia niin kansallinen hätätila ja jaxuhalikeskus olis jo julistettu

...

Ulos /mämmi/stäni

>20 yritystä per päivä eli 7300 vuodessa
>787 onnistuu
>eli yksi kymmenestä

m-mikä tossa alareunassa pullottaa..? :O

Yrittäjistä saattaa ollakin kun ei naiset osaa vittu edes itseään tappaa

>lanka täynnä tytypuhetta
>yksi pojuydepostaus
>MÄENVOIHENGITTÄÄ.png

huutista

Nuket on tytöille.

Eikö enää saa vittuilla hinteille? Siinä ei ole mitään tekemistä suuttumisen kanssa.
Anteeksi mutta tulen aina ja ikuisesti vittuilemaan teille homopettereille. Jos et kestä, niin voit mennä johonkin internetin vassarihalilaatikoista /mämmi/n sijaan.

t. eri

>yksi homot.png
>liipaistuu
Homo

sekopää!

Mielisairaat ristiinpukeutujat eivät ole pojuja. t. poju intoilija

Swedish is a feminine langua-
youtube.com/watch?v=Vk8UEWHYfEg
Woah...

>sais irti vaikka miten paljon
Pösön näyte miten lujaa mennään kun ei säännöt ole rajoittamassa. 875hp, 875kg.
youtube.com/watch?v=Y20CLumT2Sg

Looks gay, didn't watch.

Jos et kestä kun kalluuteesi tartutaan ja sille nauretaan niin voit suosiolla mennä jollekkin hommahopofoorumille

t. eri

Rasvan ruhtinatar...

Haista homo, paska.

Pikkutytöt on kyllä niin ihania. Toivottavasti saan joskus itsekin lapsia

Kalorien keisarinna...

Se on homot.jpg, katsoppa uudestaan

>kallun kielioppi
huutist

en itse kyllä käyttäisi. tuo on eri kuva kun ne kaksi muuta aiemmin postattua kun bulge pullottaa

Vinkattu peto viiliasta

Mitä täytteitä laitan pakaste pitsaan? Oon kauppaan menossa

Mitä se pikku paska siellä vielä inisee. Haistahan homo. Luuletko että kirjoitan väärin? En ikinä, olenhan korkeakoulutettu älykkö.

Compare to this and come again.

youtube.com/watch?v=kPGqo-Tkxn4

youtube.com/watch?v=vZu0iMNcZuQ

antaisin jokaiselle ärrimurrille halin niin ne rauhoittuis :3

luumuhillo ja pipari

Back when Finns used to speak regular standard Estonian and we made a lot of fun over the Latvians youtube.com/watch?v=h5rQFp7FF9c

prinssi nakkeja
lehti persiljaa
kets uppia
maito rahkaa

...

Kreivitär karpaasi...

Ihan pisteelläkö päätit lauseen? Vakuutit minut täysin.

Huutista, minä olen sentään lääketieteen emeritus ja majuri (evp).

>Back when Finns used to speak regular standard Estonian

As in never?

tiedätkö mitä karpaasi tarkoittaa?

Älä syö noi on Brasiliasta ja maksaa saman verran kuin suomalainen

en usko, koska et olisi muuten maininnut koko asiaa. tuo sun eka posti aika vahvasti viesittää siitä, että tytöllä pitäisi olla värjätyt hiukset ja/tai paljon meikkiä naamassa että se sun mielestä antais tuollasen varoitusvärireaktion (tai sitten jopa luulit että tarkoitin että niillä olis varoitusvärit).

oon postannut liikaa niin pitää joku kymmenen captchaa ratkasta niin tää jää tähän

korkeakoulun suorittaminen ei tee automaattisesti älykkääksi
sinä olet siitä hyvä esimerkki
t.eri

Perhaps until NATO published a video about them. . youtube.com/watch?v=QtlwnBrqzKQ

AINEOSAT
Kinkku (Saksa)

*vääntää oikein wanhanajan ripulipaskat koulutuksillenne ja diblomeillenne*
LÖRILÖRILÖRILÖRILÖRILÖRI!!
Mites suu nyt pannaan, tohtorit? ;-)

anna mulle ja heti!!! *murisee äkäisesti*

korkeakoulun suorittaneiden ÄO on keskimäärin 120

Pointtini oli että miten niin luonnollisen näköinen nainen kuin olla ja voi, pystyy laittamaan varoitukset soimaan päässäsi.

*kuristaa nyymin*

*antaa ison halin* :3

En tiedä mitä odotin

>niin luonnollisen näköinen nainen kuin olla ja voi
>nuo kuvat
Sammuta nuo psykoosit nyt, hei.

*rauhottuu* kiitos nyymi :3

ja sitten?

Isoa ja riskiä miestä?

>perus instahuora
>luonnollinen
Juuh

Nyt tiedät mitä odottaa :^)

tohtoriksi väitelleiden melkeen 130

huarahh!

Oho tuossahan on ihan vanhan liiton meininkiä isoine palleineen ja perkele että kulkee

>Saksa hähää :D

Voi helvetti nyt meni ensimmäistä kertaa mämmiin maku ja pahoitin oikeasti mieleni

Saksa on maailman ykkösmaa, ei mistään muualta maailmassa saa parempaa ruokaa

>kreivitär
>vitun läski
miten näiden yhteydessä voi käyttää karpaasia ollenkaan
ironia ei kelpaa syyksi, koska olisit sanonut vaikka "kreivitär laiheliini" tai jotain sinnepäin

Nauti antibioottipaskastasi, mää meen nyt pois

täysikuu taas nyymit

samat on kaikissa EU maissa

>vetävät epäironisesti paskakinkkua
Itsehän syön vain joulukinkkua ympäri vuoden.

kiinnosta jotku vitun kuut kuin kilo paskea

Kodin putkimies...

*tulee turrin raiskaamaksi*

koska oot tyhjä sielu ilman mitään hengellistä elämää. et ymmärrä miten paljon energiaa täysikuusta voi saadakkaan.