Nederland

Neder/pol/
komt in deze draad neets
draadthema: youtube.com/watch?v=Q_2auYMS-VM

Other urls found in this thread:

kbr.be/nl/kaart-van-ferraris
youtube.com/watch?v=CYC-1o9Q6eU
nos.nl/artikel/2146863-geenpeiler-jan-dijkgraaf-solliciteerde-eerst-bij-50plus.html
en.wikipedia.org/wiki/Opinion_polling_for_the_Dutch_general_election,_2017
youtube.com/watch?v=zKPoBGe2oNU
strawpoll.me/11814502
sgp.nl/standpunten-abc/i
youtube.com/watch?v=W5_iQGNu0G0
youtube.com/watch?v=MpmqJub99x8
twitter.com/SFWRedditVideos

...

Wie /VNL/ hier?

paal om deze draad in leven te houden

is vnl meer rechts dan de pvv?

Ja, maar ook voor dichte grenzen

We hebben een hoop successvolle vlamingdraden gehad deze week dus deel graag en bump voor de noorderboeren.

Dan stem ik op de vnl nadat geert aan de macht komt

bump

Dietsland wanneer?

...

Voor Vlamingen en ook enkele Nederlanders check deze kaart van België en grenstreken .

Kaart van Ferraris 1777
kbr.be/nl/kaart-van-ferraris

>Brussels tuig deporteren
>EU lui uit Brussel wegjagen
>De Waalse regio vervlaamsen
Als je daarmee wilt helpen ben ik te vinden voor een broederlijke hereniging.

mooi.
wanneer scheiden jullie hardwerkende vlamingen jullie af van die krulbroodjes?

...

hallo

Pvv is niet rechts.
>Sluit de grenzen, belastingdruk van meer dan 50%!
is verre van rechts

...

>bescherm uw vaderland, vecht voor je buurland!

ik zal nsb-ers nooit begrijpen

rechtser dan die andere linske jodenpartijen die we hebben

wie /rood/ hier?

Nee, economisch gezien is de PVV linkser dan het CDA.

SGP is where its at, fuck degeneracy

>hij wil niet voor zijn volk vechten

VERGAS ALLE KANKER WALEN

waarom zijn Groningers commies? Meme of waarheid?

kek heeft gesproken

>duitsers
>zijn volk

goos

waarheid, omdat ze nog nooit een neger hebben gezien

gecheekt en gekeekt

>hij denkt dat ik voor moffen wil vechten
wew lad

Waarheid, ik ben zelf ook communist

limburg = based

dit
gelukkig heeft het noorden weinig inwoners

wat de fuck denk je dat NSB-ers deden? Nederland moest gecuckd worden zodat de Engelsen Duitsland niet vanuit het westen konden aanvallen.

Jesus ben je echt zo fucking dom dat je denkt dat Duitsland het beste met ons voor had en daarom de NSB zoveel macht gaf.

youtube.com/watch?v=CYC-1o9Q6eU

deze filmpje is de waarheid
kanker racisten hier

wollah ies rasies

Nee bedankt, ik wil graag op zondag boodschappen kunnen doen.

ik zeg je sahbi

>dit zwakzinnig product van incest heeft ons honderden duizenden euro's belastinggeld gekost

kanker

>polak
oy vey jij racistische gentiel

en ik wil graag dat mensen een dagje vrij hebben. Winkels openen op zondag betekend dat er een hoop mensen hun vrije dag kwijt raken, of minder betaald gaan krijgen omdat de zondag niet meer 200% wordt.

betekent*

aub bump deze thread

Beide van onze landen zijn zwaar gehoorndraagt.

Laat eenmanszaken zelf beslissen of ze al dan niet open zijn op Zondag. Bedrijven of ondernemingen met personeel mogelijk slechst een aantal zondagen per jaar open zijn.

Zo beschermt ge het personeel, en ontstaat er concurrentieel voordeel voor de kleine zelfstandige ondernemer.

nos.nl/artikel/2146863-geenpeiler-jan-dijkgraaf-solliciteerde-eerst-bij-50plus.html

>geenpeil
>transparantie

HAHHAHAHA ze zijn nog geen dag een politieke partij en geenpeil is al de KANKERNEUK UITGEBLAZEN

>VNL
>FvD
>Geenpeil
>er zitten op dit moment LETTERLIJK mensen in de draad die op een splinterpartij gaan stemmen
OETS

Triest

Er bestaan geen winkels die eenmanszaak zijn. Winkels hebben altijd personeel en die zijn dus de lul als ze nu verplicht op zondag moeten werken, of de bonus kwijt raken.

Polls are looking good guys!

en.wikipedia.org/wiki/Opinion_polling_for_the_Dutch_general_election,_2017

dit,
stemt pvv

> er zijn geen eenmanszaken

Shit jullie hollanders zijn echt verloren, ik ga niet aan deze discussie beginnen.

veel plezier!

allemaal meelifters op de protest stem die toch allemaal op Geert gaan stemmen.


Met wie zou Geert een coalitie kunnen vormen, jongens?
Ik denk dan PVV,SP, 50+, VVD best een realistische mogelijkheid is.

SGP zijn een stelletje idioten die denken dat er binnen de EU en de huidige internationale verdragen een oplossing te vinden is.

Zolang de kerklokken ondertussen mogen luiden marcheren die het land zo de afgrond in.

yes geert will be our next prime minister
>tfw this is going to pave the way for more extreme nationalist parties

een eenmanszaak betekent dat er een persoon de leiding heeft

You are my favorite neighbor, lekker beaches, lekker fastfood, lekker meisje and beautiful grachten.

And I can buy tasty Belgian beer without having to interact with Belgians.

>coalitie
>PVV
HAHAHAHAHHAHA
Niemand wilt met de PVV samenwerken.

neeeeeeeeeeeeeeeee, ik bedoel dat de winkels die dan open moeten ALTIJD personeel hebben. En die probeer ik nou juist te beschermen met mijn afkeer voor verplicht open gaan.

En kleinere winkeltjes moeten dan ook open om nog een beetje te concurreren, die maken meer kosten dan winst op zo'n dag

kek

Rot toch op vuile sos

SGP is niet voor de EU, wel voor de EEG.

Vergeet niet dat de Bible Belt de meeste nee-stemmers had in 2005. Soms wel 90%

zuivering en stichting Groot-Dietsland when?

ja en als winkel betekent dat niet dat er dan ook maar 1 iemand moet werken op zondag.

Kom op, alsof de VVD en PvdA coalitie zo voorspelbaar was. Uiteindelijk wilt de VVD heeeeel graag nog 4 jaar regeren maar zullen ze niet de grootste worden. Ze realiseren dat ze stemmers verliezen aan de PVV en haar achterban een meer rechtse koers wilt zien.
De VVD gaat 100% in een coalitie met PVV.

Minder invloed van de staat in de markt is een goed iets, maar dit raakt alleen het MKB, mensen met een minimumloon en het helpt alleen de grote winkels. Dat is een principe niet waard.

Gij zijt ofwel redelijk jong of ge hebt nooit een zelfstandige in uw buurt gekend.

Dus,
Zomaar open doen op zondag is VERBODEN. Daarvoor komt ge voor de rechter. Er zijn enkele zondagen per jaar dat iedereen open mag zijn.

Wat ik voorstel is:
Laat alle eenmanszaken (snapt ge wat dit is?) zelf kiezen of die open willen zijn op een zondag. Als die daar geen zin in heeft doet die dat niet en vice versa.
Winkels/bedrijven MET personeel dus GEEN EENmanszaken mogen enkel open op de vooraf bepaalde (enkele) zondagen. Die mogen de rest van het jaar niet zomaar een extra zondag open doen.

Op deze manier zullen eensmanszaken een extra service kunnen aanbieden namelijk => open zijn op zondag.
> concurrentieel voordeel

Waar de andere winkels zoals AH of Jumbo bijvoorbeeld een concurrentieel voordeel halen uit lagere prijzen vanwege hun grote aankopen (voorraad).

youtube.com/watch?v=zKPoBGe2oNU
Geen nederdraad zonder onze koning.

BELANGRIJKE POLL

strawpoll.me/11814502
strawpoll.me/11814502
strawpoll.me/11814502

BELANGRIJKE POLL

Maar dat is geen optie die op tafel ligt. De partij-top durft niet extremistisch te zijn over de EU en asiel.

Of we marcheren naar Eurabia of we gooien de grenzen dicht, ongeacht wat daarvoor nodig is. De SGP gaat hierin nooit een leidende rol spelen.

Een eenmanszaak betekent niet dat er maar 1 iemand in de winkel staat op Zondag.

Als je geen personeel hebt lijkt het niet erg alleen dan moet de eigenaar een vrije dag inleveren waar hij amper klanten meer krijgt om zo relevant te blijven.

Niemand wordt hier beter van, alleen de Mediamarkt, Jumbo en AH's van Nederland (weet je ook meteen waarom zoveel partijen voor zijn...)

...

Ze hoeven niet open op zondag.
>maar dan kunnen ze niet concurreren met multinationals
In dat geval heeft het publiek blijkbaar besloten dat de meerwaarde van een kleine zaak niet opweegt tegen open zijn op zondag. Dat is marktwerking.

laat zijn blo hollander, ge zijt echt te achterlijk voor woorden.

>De partij-top durft niet extremistisch te zijn over de EU en asiel.
sgp.nl/standpunten-abc/i
zijn voor geforceerd inburgeren, anders geen uitkering , opvang in de regio en veel snellere procedures. Ze zijn ook de OG anti-islam partij.

Lees hun standpunten eens door, je zal je verbazen hoe rechts ze zijn.

Grootste plus vind ik dat ze al bijna honderd jaar hun standpunten naleven. Ze accepteerde pas vrouwen in de Partij toen de RvS het forceerde, ookal wilde 95% van Nederland dat ze ze toelieten.

Ze zijn gigantisch integer en stunten niet voor zetels. Ze worden in Den Haag erg serieus genomen en hebben daarom veel invloed, ook al hebben ze maar 3 zetels.

>dvw je hiervandaan sneller in Antwerpen bent dan in Utrecht.

goed argument

Maar wat hebben we er nou aan dat Geert hoog in de peilingen staat? Niemand zal toch met hem een coalitie willen vormen? Is er nog hoop?

Rude.

lol

Sorry Kraut, you damaged our country, pretending to be friends.

Also, gib back bikes

lmao, your language is hilarious.

I want to Anschluss you

Heren deze draad is zalig, kunnen we hiervoor een pastebin maken?

je bent echt dom als je denkt dat niemand met hem wilt gaan samenwerken. al die slappe partijleiders gaan zo met hem in zee, want we moeten immers 'vooruitdenken'

You fucking swamp german faggots better not disappoint us all, like the mountain germans did, when your time comes.

Jetzt!

VVD gaat zws in een coalitie met Geert. VVD zal 'grenzen dicht' steunen in ruil voor MinPres Rutte 3. En dan zal Rutte in de EU pleiten voor drastische hervormingen.

Wilders hoeft alleen de grenzen dicht te krijgen en hij is al een held voor zijn stemmers. De VVD weet dat en zal hem daarom dat geven in ruil voor veel macht voor de VVD. Wat Geert denk ik wel best vind want hij is liever de underdog dan de gene die eindverantwoordelijk is, denk ik.

>you damaged our country, pretending to be friends.
Ich denke, Du verwechselst uns mit Aliierten.

nein, you picked us clean and shot people who opposed that. You forced husbands to leave their homes/families to work in some factory in Germany.

You guys oppressed us, you didn't liberate us.

yoo man

SGP asielbeleid :

"Nederland spoort andere Europese landen aan om een gelijk aandeel te nemen in het hervestigingsbeleid."

Oftewel ze willen dat we iets langzamer zelfmoord plegen.

Het hele asielbeleid moet op de stok, geen enkel paspoort meer voor asielzoekers. Voor dat soort extremisme hoef je niet bij de SGP te zijn.

>"Nederland spoort andere Europese landen aan om een gelijk aandeel te nemen in het hervestigingsbeleid

Ja want 1 miljoen extra werklozen in de twee landen waarvan er één al economisch is ingestort en de tweede (Italië) dat binnen een jaar ook is is echt handig als onze economie ook op euro's draait.

Beetje vooruit denken he. Ze geen paspoort geven en wat busjes op de grens gaat geen moer uitmaken als je langer dan 3 weken vooruit kijkt.

This is now a gabber thread, jonghuh

>lekker nitpicking
"We fire bombed your cities, killed millions of your civilians, leveled all your major population centers and we would haven Morgenthau-Planned you, had we not needed you as a buffer zone against the Soviet Union - which we gave half of Europe - and which we would have gladly sacrificed in a nuclear holocaust, if nuclear war could be contained."
t. just ally things

wie stemt nog meer vvd hier

youtube.com/watch?v=W5_iQGNu0G0

Hakkuh jonguh

yeah, that quote is about Germany.

If you guys left us alone we would have been fine.

Yeah the allies were rough on you guys, but we were talking about how YOU treated US.

Zal PvdA nog bestaan volgend jaar rond deze tijd?

Germaans heidendom wanneer?

Wie gaat er comfy op een splinterpartijtje stemmen?

Beter draadthema:

youtube.com/watch?v=MpmqJub99x8

Laatste nummertje is hoeveel zetels DENK gaat krijgen

Ah kom op Jan Roos kan ik toch niet serieus nemen?

Idk denk dat ik gewoon weer PVV ga stemmen, er is niet echt een goed alternatief. Ben ook redelijk klaar met VVD beleid en het bestuur dat ze voeren. De houding van het huidige kabinet omtrent het referendum is overigens ook beschamend. CDA heeft geen identiteit en zijn voor of tegen democratie wanneer het uitkomt (zie de Europese grondwet die door hen erdoor gedrukt was).