WE

WE

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=wgJty9uJ1GU
youtube.com/watch?v=5Vekf_2952U
youtube.com/watch?v=kzIRG525l6s
youtube.com/watch?v=YbK0q7Gc8ug
youtube.com/watch?v=lmGqG3grTrg
youtube.com/watch?v=8ymEKiY1UR8
npd-sh.de/
youtube.com/watch?v=fW2FnhxdklA
youtu.be/oPBooPu28QY
twitter.com/SFWRedditGifs

MUST

SECURE

THE

EXISTENCE

OF

OUR

Not

PEOPLE

AND

A

FUTURE

...

FOR

WHITE

CHILDREN

's pennis and also dicke and balls

Fucking nice
youtube.com/watch?v=wgJty9uJ1GU

Hear hear!
youtube.com/watch?v=5Vekf_2952U

...

SEIG HEIL

WE SHALL CONQUER THE WORLD

...

Not even political

sage

Eat healthy!
Exercise everyday!
Don't use any drugs(alcohol, weed etc), and don't smoke tobacco, e-cig etc.

Prepare for the protection of Europe, if you got a wife/girlfriend aim for 3 or more kids. Support your local nationalist groups economically or/and with activism.

Spread the truth everyday, everywhere. Do not vote for ANY establishment parties.

Never eat fabricated food, never ever. Stay away from sugar.

Hail Victory!

...

...

The JEW

Is there a cook book for people who want to stray away from genetically modified foods?

I have (mostly) kicked the habits of eating processed, or fake fast foods.

I am trying to kick cigarettes to the curb as I had once done but I am using it as a crutch since I quit weed.

I want to make the white race pure again.

youtube.com/watch?v=kzIRG525l6s
better version

It's a small, rootless international clique...

gives me chills

ARE NUMBER ONE

NO ARYANS ALLOWED.

Sieg Heil!!!

Hi, I'm sorry but here in Norway we have little to no genmod food. So really don't know. All i can say is that you should only eat food made from ground up. Buy ecological(?) food if you want to stay away from genmod food.

Good luck Aryan brother!

Hail Victory!

Sweet, thanks.
Yeah it's a very powerful message, today still true to the core.

youtube.com/watch?v=YbK0q7Gc8ug

youtube.com/watch?v=lmGqG3grTrg

Frihetskamp.net (Norge)
Nordfront.se (Sverige)
Vastarinta.com (Finland)
Nordfront.dk (Danmark)
Norðurvígi.is (Island)

checked and hailed

...

youtube.com/watch?v=8ymEKiY1UR8

Remember, truth will be the winner. Truth always win!

Hail Victory!

EINMAL WIRD UNSERE GEDULD ZE ENDE SEIN, UND DAN DEN JUDEN DAS FRECHE LUGENMAUL GESTAPFT WERDEN!!

Holy shit lol

Already have a son, second one is in the making ;^)

www.frihetskamp.net

Gi Norge en julegave, for våres fremtid!
Hill Seier!

i think hitler literally had autism lol

Its true if you have mental capacities of a moron.

I'm happy to hear that Aryan brother! Remember to support npd-sh.de/ even if its just economically

Parkinson's before there was any sort of medication for it must have sucked

ARE

Leste gjennom Simon's tale fra 12. november. Bra shit, men selvom jeg sitter og runker til Hitlerpropaganda bak lukkede dorer har jeg fortsatt noia for å verve meg i en litterær nazi-organisasjon.

Du må ikke ha noia for det. Den dagen muslimene og innvandrerne er i flertall, og den noiaen du har da vil være mye sterkere enn den du vil fole da. Om du ikke er med på aktivisme burde du stotte det du kan okonomisk. Det handler om våres fremtid.

...

Veldig sant... er du medlem? Hatt noen erfaringer med antifa? Var en svenske som nylig skrev at han horte noen prove å bryte seg inn i leiligheten hans, og han trodde de var antifa

Hitler's head was shaped weird

HE

they were right. look at germany in 1945

Er nylig redpilled selv faktisk. Vært libertarianer fra jeg var 15 til nå hvor jeg er 29.. Melder meg inn i slutten nå i desember hvor forste lonning kommer. Ingen erfaringer med antifa, men gleder meg mye til å få det. Håper jeg er heldig nok til å kunne slå inn trynet på slike landsforrædere.

Jeg forstår godt frykten, men vi er på ett vippepunkt nå. Antifa finnes mest i Oslo, selvom muslimske niggere er selvfolgelig spredd i hele landet her. Men aldri gi bukt for frykt, råder deg til å starte med selvforsvar, alltid ha våpen med deg uansett(dette gjelder uansett om du er nasjonalsosialist eller ikke). Spis sunt hvis du allerede ikke gjor det, aldri ferdigmat, kun mat laget fra bunnen av. Hver uke handle inn kun frukt, gronnsaker og kjott. Aldri sukker. Slutte å royke, dop eller hva annet. Og tren så mye du kan. Trening kan være tungt for mange å starte med, men noe så enkelt som å starte å gå 2 timers turer hver dag hjelper mye, så går du oppover hele tiden til du kommer i god form. Er du i god form, bærer våpen(slagvåpen så slipper du å drepe i selvforsvar, kun skade), lærer selvforsvar osv så vil selvtilliten din bli mye hoyere og frykten vil svinne hen

Okei, jeg er liksom ved punktet hvor jeg ville meldt meg inn om noen jeg kjente IRL var medlem. Jeg får prove å oppsoke folk. Formen er brukbar, men sliter å bygge muskelmasse.

Hvordan ble du rödpilla?

Dritne råd du kommer med "Slutt me alt som gjör livet värt og leve" e ikkje måten og förbedre saeg, Alt for absolutte krav du stilla, Te at alle andre en fanatikera uten sosialt liv eller nokka som helst liv ska kunne fölg det.

Kontakt www.frihetskamp.net
Er mail der, også kan du soke som aktivist hvis du tor det. Ifolge siden der er de veldig opptatt av sosial brorskap så du vil nok fint mote folk der(regner jeg med). Leser at som okonomisk stottemedlem vil du få innbydelser til diverse utvalgte events, så der kan man nok bygge et kontaktnettverk går jeg ut i fra.

Rodpilla fikk jeg bla fra youtube.com/watch?v=fW2FnhxdklA

Men også ved å faktisk hore på Hitlers taler, jeg var veldig forutinntatt, og jeg tok feil... Hvor er du fra?

Bor midt i episenteret til dette helvettet.

Dårlige råd å være sunn? Er det ikke å leve da? Drit og dra. Mer sosialt liv det jeg foreslår enn å være en jævla forbruker i forbrukersamfunnet, eller leve på jodeboka og tro at det er sosialt. Nasjonalsosialisme handler nettopp om et sosialt fellesskap. Et brorskap, er ikke usosialt det. Får du se å våkne opp, ellers kan du flytte til Rosengård og se hvem fiender du vil ha i fremtiden hvis du ikke ser til helvete å våkne opp!

Hvis dop, royk og usunn mat er det som gjor livet verdt å leve så er det ikke JEG som har ett problem, det er DU.

Huff.. Skjonner.. Vel jeg kan kun foreslå å melde deg inn som okonomisk medlem og bygge et sosial nettverk når man blir invitert på events. Jeg onsker deg lykke til, og kanskje vi sees på en event en gang. Jeg skal i alle fall gjore det jeg kan for å bidra til et nasjonalsosialistisk norden, håper jeg ser deg!

Hahaha, idiot, folk som daeg kommer aldri te og kunne motivere folkemassa te og gjör en drit, aldrig hört om barnesteg? vesst å hjelpe undertrykkne folk og sjölidealisere saeg burde du finn ut ka fan d e, vesst du sei te en deprimert/etc ungdom/voksen/ung voksen "Alt du treng og gjör e og gå 14 tima uka kutte ut alt som e usunt og fokusere på og bli supermann" så kommer du nemlig ikkje veldig langt.

Beste måten å slå depresjon på er nettopp å trene og spise sunt. Jeg sa aldri at man må starte med alt fra dag 1, jeg forklarer hva det ultimate målet burde være.

Er du deprimert, så er det beste du kan gjore for hodet ditt nettopp å trene, spise sunt, være sosial, ha god dognrytme, slutte og royke osv. Du kritiserer mine råd, hva er dine råd da?

Slapp av. Alt han sa er på agendaen min fra för.

Mine råd e å bynn smått, Ikkje dettan svadae om at alt ska skje på en gang, nokka så lite som og kom saeg opp tidlig på morraen eller og vedlikeholde god hygiene har drastisk effekt på folks sjölbilde.

Listen
>youtu.be/oPBooPu28QY

Something is either true or it isn't.

Truth is irrelevant to the intelligence level of a person.

Jeg sa aldri at man må kaste seg inn og bli supermann på dag 1. Men å gå 2 timer hver dag er IKKE mye. Du får roe ned skallen din og slappe av for du spyr ut masse drittslenging.

Sunn mat har VELDIG mye å si på hodet, kanskje du ikke er klar over det. Men ferdigmat er gift full av dritt. Er ikke rart mennesker i vesten er deprimerte når man sitter å får i seg sukker, salt og fett hver dag i tillegg til lite sol og lite bevegelse. Alt jeg råder til er å bli sunn, hvis du mener at det er sånt som gjor livet verdt å leve sier det mer om deg enn om meg. Jeg har levd et dårlig liv selv så jeg vet nok om å leve dårlig, heldigvis vet jeg også hvordan det er å være sunn og trent. Aldri sagt det er lett, aldri sagt at man ikke skal starte sakte. Men det burde være målet til enhver person. Man kan enda nye god mat selvom man spiser sunt.

Faktisk, hvis man trener og er aktiv og spiser sunt kan man spise enda mer enn det man gjor som usunn hvis mat er en glede i livet ditt. God mat MÅ ikke ha masse sukker, salt og fett i seg. Det MÅ ikke være ferdigpizza som grandiosa.

Veien til et sunt liv:

1: Få sol hver dag, d-vitaminer er utrolig viktig
2: Gå turer hver dag(lett) utvikle dette til aktiv trening ettersom formen kommer
3: Spis sunt! Aldri ferdigmat, det er GIFT, gjor deg feit, lat og odelegger hjernen(sukker er beviselig skadelig for hjernen)
4: Vær sosial(introverter må ikke overdrive det sosiale og huske på alenetid for å lade batteriene)
5: Mindre tid på TV/Data osv, bytte ut med friluftsaktiviteter litt etter litt. Data og TV ved kveldstid odelegger sovnen som igjen odelegger hjernen.

Jeg sier ikke at man ikke kan nyte ting, men hvis du royker, sitter på dataen hele dagen, aldri går ut, aldri går turer, sosialiserer kun via facebook, spiser grandiosa hver dag, ikke får i deg sol.. Da vil du bli odelagt. Hvis du ikke blir inspirert av det jeg sier driter jeg i det, jeg prover ikke å inspirere.

needed that meth did he?

...

>Not stashing your home with assualt rifles for each kid
>Not serving in the army for training and muslim bashing
>Talking about alcohol and tobacco to be the main problem
Damn Europe you went down a hill so quickly.

Ofc, join the army if you have the ability to do that. Everyone should get weapons if it can be obtained(can be hard in some european countries). Alcohol, drugs, tobacco, fabricated foods are a huge problem and the reason for extreme western obeasity, that is no secret..

Those are small things, the problem is your lefty and mentality of everyday life.
People turning ther heads on problems cause that will be offensive.
Rape of girls and boys by mudslimes, people ban/block any news about it, sad.

When you answer like this i think you completely missed my point in my first post you replied to. I think most people know that is a problem, thus join your local nationalist movement.

Anyways, it is your country who is responsible for all this shit infiltrating all media and politics in the west spreading cultural marxism. When we take Europe back, and we will. And we remove the western politicians supporting your nation, good luck surviving. Kikes and mudslimes are the cancer of society.