/vla/pol/ - Zij zullen hem niet temmen de fiere Vlaamse leeuw

Hoe kunnen we Brussel stoppen?

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=jo-aHfmeOVY
demorgen.be/opinie/hoog-tijd-dat-ons-onderwijs-diversiteit-niet-onderdrukt-maar-als-een-verrijking-ziet-b9675c5b9/1xWhb/
youtube.com/watch?v=NN6Jxsws8Uo
demoeial.be/artikels/11041/Ik-voel-me-slecht-Seksisme-in-het-kringleven.dhtml
youtube.com/watch?v=CYC-1o9Q6eU
en.wikipedia.org/wiki/United_Belgian_States
twitter.com/SFWRedditImages

Wie /UGent/ hier?

...

HoGent checking in

Uhasselt pleb hier

Bork Bork Borkenstein.

Indem ihr Brüssel dem Erdboden gleichmacht.

Is theo f. one of us or no matter what should i vote for vb?

Vb, nva = cuckservatives

Welke richting?

Yes, good job Koreaman

>professionele bachelor
ISHYGDDT
Uhasselt masterrace checking in, als we dan ook nog eens met een Handelsingenieur te maken hebben, is het helemaal compleet

South Korea best Korea

Gewoon onafhankelijkheid verklaren

Goedemiddag broeders.
Wanneer gaan jullie vechten voor een referendum om te wederkeren naar ons Koninkrijk en de Walen voor goed achter te laten?

Limburg best burg.

Deze jongeheer begrijpt het

hier

/UAntwerpen/ represent, Flandria Vult!

>Antwerpen
>Vlaanderen

Bump

Door terug te keren naar het echte vaderland.

Muur bouwen rond Brussel, Walen en islamietjes laten betalen

KEK heeft gesproken

ziet em duun jom

youtube.com/watch?v=jo-aHfmeOVY

West-Vlaanderen best Vlaanderen.

demorgen.be/opinie/hoog-tijd-dat-ons-onderwijs-diversiteit-niet-onderdrukt-maar-als-een-verrijking-ziet-b9675c5b9/1xWhb/

>ook al spreken allochtonen niet eens onze taal, Vlaanderen/België is nog steeds hun land

De bezetter, dames en heren.

the only words i know in Dutch are Kanker and Swartz Pete

Delet thread
Make waffles

>de morgen
>opinie

Dropped

Hoe zit het met ons?

>De Morgen
Zelfs Karel Marx is niet marxistisch genoeg voor hun columnisten.

UGent FEB

youtube.com/watch?v=NN6Jxsws8Uo

Ik werk voor de UGent. En ja, ik moet mij inhouden.

Blandijn fgts out pls

My uncle is singing in this Renaissance choir. He died two years ago.

Faculteit?

Letteren.

Administratief nuttig? Of gewoon job uit medelijden?

*Zwarte Piet

>Kutzeeland

> handel
> ingenieur
Kies één, flikker.

Overigens zal ik onze Vlaamse broeders en zusters met open armen ontvangen in de komende Republiek der Verenigde Nederlanden.

Wir schaffen das.

Dit wordt dus altijd vergeten

>Duinkerken, Kales en Rijsel zijn Nederlandse klei

demoeial.be/artikels/11041/Ik-voel-me-slecht-Seksisme-in-het-kringleven.dhtml

wie /seksime scandaal/ hier?

Groot Nederland wanneer?
>Brussel mogen ze houden. Onherstelbaar verneukt.

JAMILLA

kent iemand de kerel van wie die meme pagina was ? Ik bedoel die 'met sarcastische ondertoon enz.'

Jamilla was de Stalingrad van de meme-pagina's.

Alumnus. Nu werk ik voor Theo.

rip

We sterven.

>Hoe kunnen we Brussel stoppen?
binnen 5 jaar is Brussel 85% moslim, dus het antwoord is: niet, het is te laat.

wil er hier een mooie jongen frietjes voor mij gaan kopen

>iemand in letteren die geen sos is
Dat verbaast me.

brabant moet noord- en zuid-brabant zijn, er is wat verschil tussen de provinciën vanwege de afgelopen 150 jaar

Zodra Geert wint kan je bij Nederland komen.
Ben je ook gelijk van die kanker walen af.

>een jood aan de macht willen
'_>'

...

>Islam toestaan in je land

Maakt veel Nederlandstalige kinderen en breidt de Nederlandse taalgrenzen uit tot aan Picardië

>wat is FvD
Alsjeblieft.

Een kleine partij die helaas totaal geen verschil gaat maken.

Ik denk niet dat ze hoger als 4 zetels komen.
Daarbuiten willen ze islam niet volledig verbieden.

>columnisten
Communisen*

>impliceren dat het mogelijk is om de islam te verbieden
>impliceren dat er een kans bestaat dat de PVV de grondwet kan veranderen
>impliceren dat er überhaupt een andere partij bestaat die met de PVV een regering wil vormen
>impliceren dat ze niet alwéér autistisch gaan schijtpalen als oppositiepartij
verloren stem

Hey France can you take Wallonia from us thanks

>Brabant
>Niet Vlaams
Ooit buiten je boerenburcht geweest Gespar?

>kijk tv
>lees het nieuws
>jongens jullie zijn fout
>geef meer geld en rechten aan minderheden
>dan gaan we het nu langdurig over sint en piet hebben vanwege 8 bijstandstrekkers of zogenaamde zeurpieten uit de diversiteits ghetto's van amster & rotterdam
Kanker media

Nice, my first red pill came from the Brussels Journal a decade ago thanks to Paul Belien and Vlaams Belang. Which lead to me supporting UKIP and voting for brexit.

WIE TU DELFT HIER

Sylvana Simons is zo bloedirritant. In plaats van een vraag gewoon beantwoorden, gooit ze hem altijd terug: "ja maar wat vind jíj daar nou van?"

Sylvana Simons is de enige negerin die ik zou doen.

Gvd echte pure chocolade broeder.

Wat zijn de alternatieven, globalistisch vvd, het kleine vnl?

N-VA.

Thierry Baudet is het enige juiste antwoord.

Thierry Baudet is een opportunistische gladjakker die hoogstens 1 zetel zal krijgen. Zelfs al zou hij genoeg zetels krijgen om in een kabinet te komen, dan zouden zijn standpunten waarschijnlijk precies hetzelfde zijn als die van de VVD alleen met wat oppervlakkige EU-kritiek.

Ik kom gewoon even zeggen dat ik een grote pot stoofvlees aan het maken ben, zoals een goede Vlaming betaamt.

Wat maakt het uit?

Enige joden hier? Of mensen die in de joodse buurt wonen?

>Brabant
>Vlaams
Goed gememed.

>Vlaanderen verwijst naar het historische graafschap Vlaanderen. De plaatsnaam Flaumandrum[2] dook voor het eerst op in 358, toen de Franken in de omgeving van Brugge de Vlaanderengouw of pagus Flandrensis van de Romeinen onder hun beheer kregen.[3]

>De term "Vlaanderen" verwijst vanuit historisch standpunt naar het graafschap Vlaanderen. Het gebruik ervan werd in latere eeuwen veralgemeend om te verwijzen naar het Nederlandse taalgebied in België.

Brabant is even Vlaams als Wallonië of Holland Vlaams is.

GAS THE KIKES RACE WAR NOW?

Maar goed dat Brabant de Vlaamse identiteit heeft gekregen, veel interessantere geschiedenis.
Brabant kwam slechts op de voorgrond met Antwerpen nadat Brugge verzandde, en een paar honderd jaar later hebben de Spanjaarden alles weeral verkloot.

youtube.com/watch?v=CYC-1o9Q6eU

Day Of The Rope When?
Dat ze niet doorhebben hoe ontzettend contraproductief werkt.
Een bevolkingsgroep die in het algemeen het gevoel heeft miskend te zijn, verwijten dat alles voor hun wordt gedaan/in functie van hun is, is een slehte strategie. Zeker als deze woorden uit de mond van een allochtoon komen.
Die moslimflikkers weten nog steeds niet waarom niemand hen moet, laat dat maar zo blijven

Ze begrijpen de gewone autochtone Nederlander niet en in plaats van uit hun zeepbel te treden, volharden ze liever in hun contraproductieve standpunten. Mensen uitmaken voor racist en hun belachelijk maken met dit soort gezeik zorgt voor een verdere polarisatie.
maar .... never correct your enemy when they're making mistakes

Wat is jullie mening tot zover van sceptr.net?

Limburg is mij te links.

Dat schrijnend gebrek aan zelf-reflectie en introspectie is typerend voor de islamitische cultuur

Wie heeft die lelijke wordpress website opgezet?

...

Vlanelux wanneer????

en.wikipedia.org/wiki/United_Belgian_States

Just do something about Brussels for fucks sake

Brussels?

You have no idea how fucked we are.

Raze it, salt its earth, and let a great horde of mounted knights trample its breadth and length until its location is erased from earth's shell.

Let no man speak of it again.

>Borgerocco
>Molenbecca
>Shoarma4Belgium

If this continues I'm colonizing space :-/

Uiteraard heeft hij gelijk dat mensen een zondebok zoeken om hun woede en ontevredenheid te uiten; mimetisme heeft nu eenmaal altijd al bestaan en is in de mensheid ingeprent
Waar de zondebok vroeger gezien werd als onheilsbrenger die moest worden geofferd om de goden te sussen is hij nu gebruikt om onrecht te verleggen naar een andere groep die ons belet om dingen te hebben die eigenlijk maar weinig waarde hebben ,iets dat gretig wordt gebruikt door het kapitalistische systeem of noties van nationalisme

Soit. Hij lijkt te vergeten dat de moslims, marrokanen, syriers, oost-europeanen enz. uit zijn video zelf hun zondebok hebben en evenzeer beïnvloed zijn door materialistich denken als ons.
Wanneer ik zulke praat hoor krijg ik zo de indruk dat alle niet-blanken misverstane nobele wilden zijn die nooit onderdrukking hebben gekend, à la avatar of pocahontas

Belgian Revolution 2 when?