/Dutch/ General

Discussion of interests relating to the international and national Dutch community.

Bespreking van belangen met betrekking tot de internationale en nationale Nederlandse gemeenschap.


Bespreking van belange met betrekking tot die internasionale en nasionale Nederlandse gemeenskap.

hallo jongens hebben jullie nog geneukt?

Dit is gevaarlik om in die straat te loop maar n mens moet maar net kop-hou. Gaan more my eertse dag van universiteit bywoon.

Nederlandse rassenoorlog wanneer?

waar in zuidafrika zit jij makker

kijk hier versta ik dus geen zak van

Remember this, you clog wearing tulip fuckers?

Ek woon naby Mosselbaai op n melk-plaas. Ek gaan studeer in die universiteit van Stellenbosch.

Waar woon jy?

Remember this Anglo?

Succes maat. Zuid-Afrikaanse universiteiten zijn een vijandige omgeving voor Boeren.

Algemene vraag:
Hoelang nog vooraleer Belgiƫ ten prooi valt aan moslimmilities?

Hoelang nog vooraleer alles hier in stort?

Vlamingen: blijven jullie in dit circus of hebben jullie plannen om jullie schup af te kuisen (voor Nederlanders en Saffers: schup afkuisen=vertrekken)?

Serbian and Moroccan gangsters

what do you do about them

Watse uni is jy dat jy more begin?

Wtf is dat voor lelijke vlag joh? Als je denkt dat je Nederlands bent terwijl je niet in het land NEDERLAND woont ben je echt kankerdom.

>t. 12 jarige
opkankeren achmed

Nee ek begin nie al studeer nie, gaan so lank maar net want die ontgroening begin en ek wil rustig my goed uitpak.

Antwerpen

Hoe is de ontgroening bij jullie dan?
Liter vodka drinken zoals hier? :^)

O is jy in koshuis?ek begin ook my eerste jaar by tuks

Jij moet je bek dicht houden joh.

Daar is nie meer so erg ontgroening nie want die kaffers is n klomp poesies

...

>geen respect voor de baze Boeren.
kanker toch op mehmet.

bewijs dat je blank bent
anders doeidoei achmed

>ontgroening
T. Kleine baby met hersencapaciteit van een foetus

Vroeger vielen er regelmatig doden bij de ontgroeningen hier. Nu mag je bijna niets meer doen.

mavo gedetecteerd

Zitten er veel negers bij je op de uni?
Hier zijn ze echt zeldzaam

Hoe? Is een open flesje bier, drie lege pizza dozen en een volle asbak genoeg? Dat is alles wat hier in de buurt staat.

is het leven nou echt volvullend als uitkeringtrekkende kankermarokkaan?

ontgroeningen zijn degen negergedrag

Had er niemand ne neger in een doodskist gestoken ni zo lang geleden?

>ik zit nog op de middelbare school
>het niveau waar je vijftien jaar geleden in bent gezet door een domme hoer in groep acht zegt iets

Hahahahahahahahahahahahahahaha. Ik lig in een deuk. Stop aub. Ik verdien 55k per jaar, en jij?

>niet meedoen bij de ontgroening van andere en zelf het nooit doen
>geen slaaf kopen op de veiling
Verkopen jullie ook studenten?

Ja ,hulle is in baie kak daaroor

Bepaalde proffen politicologie en geschiedenis in Leuven beschouwen het Nederlandse rijk als het 3de grootste rijk. Na het Britse en Romeinse rijk dan.

> voelt goed man

Ja hier ook een paar keer geloof ik. Bij corporale verenigingen doen ze nog redelijk lompe ontgroeningen, rest valt mee.

>de leraar zet je willekeurig in een niveau
misschien had je betere cijfers moeten halen mohmammed

Kan je voorstellen als we Nieuw Amsterdam niet hadden verkocht in ruil voor een paar kralen.

Jan Westen voor president 2020! Controleer ze!

>nog steeds zoutig over een tragische schoolcarriere.
kom op man, dit begint zielig te worden.

Praat die Amish in USA nog hollands

Hoe vaak moet ik het nog zeggen voordat je puberbrein het door heeft? Cijfers op middelbare en zelfs het hoger onderwijs doen er niet toe. Luister niet naar je docenten. Iedereen met een beetje verstand gaat het bedrijfsleven in. Alleen de mongolen blijven over om les te geven.

Netjes

>talking dutch on an english speaking vietnamese iron smelting board

cmon faggots, contain yourselves

gecontroleerd

Gecontroleerd

Hoe groot is de kans eigenlijk da Geert Wilders in de regering zal zitten?
Als ik het goed begrijp zijn die de grootste partij maar gaan die waarschijnlijk worden uitgesloten zoals Vlaams Belang hier?

The Dutch don't get enough shit for having abandoned their own people in Africa.

Save your own disenfranchised kinsmen from rapey niggers in Africa or import the entirety of Morocco and Turkey instead? An easy choice for the Dutch.

normaal wel, maar een dialect.

We kunnen wel elkaar verstaan (de amish en wij)

Checked

maar user ik ga ook bedrijfseconomie studeren,
ik ben 18 dus nog niet klaar met vwo pham

Pennsylvania Dutch is Alemanisch. De Amish komen uit Zwitserland

.t lom klant

In dat programma van Reizen Waes, was Tom Waes op bezoek bij de amish. Die konden elkaar verstaan in het nederlands.

t. janusz de timmerman

Amish zijn anders dan de Pennsylvania Dutch, de pennsylvania dutch zijn trouwens Duitsers, Nederlanders en nog een paar. Allemanish is een duits dialect.

Jesus Christus. Loop stage voor de volgende 4 jaar. Ga je nou echt 4 jaar van je leven sommetjes doen en behandeld worden als een kleuter door oude zakken die alleen nog maar les geven omdat ze toch niet meer ontslagen mogen worden?

Wie wil jij liever aannamen? Iemand met een papiertje of iemand die al 4 jaar meeloopt in het vak?

School is voor idioten. Ik heb eeuwig spijt dat ik het heb gedaan.

Tot nu toe wil geen een grote partij samenwerken met de PVV. Ze doen allemaal heel stoer maar als de PVV zo groot wordt als de (((peilingen))) zeggen moet er een coalitie gevormd worden van 5+ partijen en dat gaat natuurlijk nooit werken.

Het n woonstel, maar eks by "Libertas" ingedeel of iets.

Sup Forums Afrikaner ontmoeting wanneer?

t. bijstandsprofiteur

stelletje leiers... nu is weer de hamvraag, hebben jullie nog geneukt?

... Amaai, das gwn onverstaanbaar datte.
Kunnen we a.u.b. gewoon AN spreken, want ik versta er niets van...

Ik trek 55k per jaar. Eigen huis, eigen auto en heb 30k op de bank. Best. Trap dan in de val. Kan mij het ook schelen.

Waar moet hij stage gaan lopen dan? Vwo diploma alleen is niet genoeg om bij degelijk bedrijf te komen.

Geef je niet geheel ongelijk though. Ik heb vwo gedaan maar ben hbo gaan doen omdat je daar tenminste nog een verplicht stagejaar hebt en veel meer praktijk ervaring opdoet.

>school is for idiots

in The Netherlands perhaps, no wonder they flock en masse to belgian colleges and universities

Onderschat nooit de volksverloochende schijtlijers die wij politici noemen.

Ek ken eintlik n paar mense wat al gese het hulle gebruik Sup Forums

t. iemand die alleen een flesje bier, 3 lege pizzadozen en een volle asbak in de buurt heeft staan

>niet als ectrie (top)student ibanking ingaan en 75k zonder bonussen op de kop tikken

yes, yes we do anglo. you can hide but you can not run.

Overdrijf is ni, ik kan da perfect vertaan.

>"Ek gebruik Sup Forums"

Hierdie kan goed of sleg wees boet, tensy hulle hoofsaaklik Sup Forums kyk.

TL note: Gecontroleerd means checked

Motivatie en leergierigheid. Wij hebben nu iemand bij ons lopen die na VWO een jaar heeft gereisd en nu dan bij ons terecht is gekomen. Hij heeft in het afgelopen jaar meer opgestoken dan hij ooit had kunnen leren op een school. De praktijk loopt gewoon twintig jaar vooruit op het academische milieu. Complete tijdverspilling.

bump

Ek absoluut niemand wat Sup Forums of Sup Forums gebruik nie. Al my pelle is normies.

Ben blij voor je. Economie is niets voor mij. Non-wetenschap. Ik haal oneindig veel meer voldoening uit mijn werk.

Daar is nog 2.7 miljoen Afrikaners in Suid Afrika (en 1.8 miljoen Engelsmense). Stuur help.

Probeer die subtiel te bekeren me een grappige post ofzo. Mijn broer is ook op die manier Sup Forums beginne te gebruike.

Tenminste is ons afrikaners nie so gevok soos die europeers nie.Meeste van ons is rassite en nie n klomp poesies nie

Moet nie die namibs vergeet nie

Onieronies wil ontmoet. Te veel normies op Stellies al klaar.

What are your opinions on AWB in SA?

Gaat wel moeilijk worde om al die Engelse weg te krijgen.

Ben jij nou een neger of ben je wit? Ik raak altijd in de war als ik Nederlands zie op het internet. Zijn de mensen om jou heen wit of zwart?

Ectrie is 90% wiskunde, tis geen miemstudie zoals bedrijfseco gelukkig

Die oomblik wat hulle op die internet klim is dit kikebook of youtube, dis nogal fucked up.

Ja nee dis so, gelukkig het ons nie so baie bleddie sjw's soos oorsee nie. Alhoewel ek het ene gesien hier by cape gate, my die fokken rillings gegee.

In wat voor branch zit je? Ik heb na het behalen van mijn VWO diploma een jaar lang gewerkt/gereisd en ik heb in dat jaar inderdaad enorm veel geleerd wat ik nooit op school zou kunnen leren. Dit waren vooral algemene levenservaringen en hoe je je in een bedrijf dient te gedragen etc. Echter, om de baan te krijgen die ik wil moet ik wel hoger onderwijs gevolgd hebben (informatica). Tenminste een hbo bachelor maar een WO master helpt zeker met solliciteren.

Big fucking honeypot

Spreek Nederlands aub

Nogals dit al agtergekom. Lyk my soos die Suidenaars in Amerika as jy regtig BY die swartes woon word jy gerooipil.

Wit

I don't speak for afrikaners but I don't think they are helping. They should try things like Orania and try to form their own republic or something instead of going back to old things that only make other people mad.

Pellie, stellies het verander. Ek sweer dit raak al hoe meer kak elke jaar.

eh 100 of so duisend. Dan is daar so amper a miljoen Portugese nog in Angola and Mosambiek saam as ek reg onthou.

This. AWB is controlled by the state and you will get visited by the valke if you show any intent.

Literal skin-heads. No good.

Is daar nog wittes in angola?Ek dog hulle het almal gevokof

w-wat is dit voor gebrabbel?

>bedrijfseconomie

Daar is bitter min swart Suid-Afrikaners op enige iets anders as twitter en facebook. Jy kan seker wees almal wat hier op Sup Forums is wel wit is. Natuurlik ook as die een wat post Afrikaans praat.