/polder/ General - Goedemorgen Nederland editie

/POLDER/ GENERAL THREAD

>ELECTION DAY: MARCH 15TH 2017
THE DAY THE DUTCH DEFEAT GLOBALISM

EXPLANATION OF PARTIES: pastebin.com/TEgR0CCS

LET'S SEE WHO Sup Forums SUPPORTS
strawpoll.me/12114077


PARTY POWER RANKINGS

>ORANJE BOVEN TIER
PVV

>COALITIE TIER
VNL
FvD
SGP

>USEFUL IDIOTS TIER
50PLUS
CU

>TREASON TIER
VVD
CDA
D66

>FILTHY COMMIES TIER
PvdA
SP
GroenLinks
DENK

>MEME TIER
GeenPeil
PvdD
PiratenPartij

Other urls found in this thread:

en.wikipedia.org/wiki/Dutch_general_election,_2017
en.wikipedia.org/wiki/House_of_Representatives_(Netherlands)
frontbencher.nl/peilingen/
peilingwijzer.tomlouwerse.nl/p/laatste-cijfers.html
allepeilingen.com/
youtube.com/watch?v=j0jUuzdfqfc
youtube.com/watch?v=Rfm1l9g8UAY
youtube.com/watch?v=NQOCcx5V9RI
youtube.com/watch?v=rFLlyoi-fxs
youtube.com/watch?v=rozGRFnsOcw
youtube.com/watch?v=k_h0CsMBgh0
imgflip.com/memesearch?q=wilders
imgur.com/a/fe0J9?grid
imgur.com/a/Mu3y2?grid
imgur.com/a/nQ9I1?grid
imgur.com/a/OdsTq?grid
imgur.com/a/9UmDg?grid
imgur.com/a/LvPPj?grid
politiek.tpo.nl/2017/01/13/ruzie-artikel-1-artikel-1-i-o-sylvana-simons-gaat-doorrr/
kiesraad.nl/actueel/nieuws/2017/01/13/partijnamen-vrouwen-partij-vp-en-niet-stemmers-mogen-op-stembiljet
imgr.rgcdn.nl/b48a4eec28564173899636a521ceb7d3/opener/VIcky-Maeijer-links-uit-Capelle-aan-den-IJssel-Foto-PVV.jpg
youtube.com/watch?v=ZvnUfYmru8w
dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/326855
twitter.com/NinodeVries/status/801012102194282496
twitter.com/NSFWRedditGif

>WHAT'S THE PLAN?
MARK RUTTE IS A LIAR AND A CROOK
WE MUST ASSEMBLE A LIST OF HIS LIES
ASSEMBLE ARTICLES PROVING HIS LIES
AND THEN MEME IT UP

>DUTCH ELECTION FOR DUMMIES
en.wikipedia.org/wiki/Dutch_general_election,_2017
en.wikipedia.org/wiki/House_of_Representatives_(Netherlands)

>POLL RESULTS
frontbencher.nl/peilingen/
peilingwijzer.tomlouwerse.nl/p/laatste-cijfers.html
allepeilingen.com/

>INSPIRATION (ENGLISH)
Geert Wilders Speaks - Anti-Koran Film "Fitna: youtube.com/watch?v=j0jUuzdfqfc
Deporting Millions Of Muslims May Be Necessary: youtube.com/watch?v=Rfm1l9g8UAY
Geert Wilders - Warning to America: youtube.com/watch?v=NQOCcx5V9RI
Brilliant Geert Wilders Moment: youtube.com/watch?v=rFLlyoi-fxs

>INSPIRATION (DUTCH)
Geert Wilders - zijn beste & grappigste uitspraken: youtube.com/watch?v=rozGRFnsOcw
Wilders in zijn beste vorm: youtube.com/watch?v=k_h0CsMBgh0

>MEME DATABASE
Meme Generator: imgflip.com/memesearch?q=wilders
Official Wilders quotes/images: imgur.com/a/fe0J9?grid
Unofficial Wilders quotes/images: imgur.com/a/Mu3y2?grid
Wilders Tweets: imgur.com/a/nQ9I1?grid
Wilders Pepes: imgur.com/a/OdsTq?grid
Wilders random images: imgur.com/a/9UmDg?grid
All above material in 1 album: imgur.com/a/LvPPj?grid

FAKE NEWS

>page 9

schop

goedenmorgen zwarte piet

groetjes uit Spanje

Is iedereen al wakker?

How is the Jew shill going to fair ?

goedemiddag

Nobody cares, dutchbro, nobody cares.
PVV wont win, wish they would but they wont, even if everyone voted for PVV, the PVV would still and will always lose.
>Inb4 muh brexit
>Inb4 muh trump
Yeah they are totally going through with the brexit, hmm-hmm.. And what about the trumptrain, nobody is stopping that shit?!
Actually (((they))) are doing everything they can to stop it and they will.
Dutch politics are much like my bank account, its empty and capable of doing exactly jack shit; they don't matter, they are not real.
Vote or don't vote, it will bring the exact same result, D66 will sadly win as planned by the VVD.

ga je polzen op een ander bord open zagen aub.

>peilingwijzer.tomlouwerse.nl/p/laatste-cijfers.html

>tom louwerse

lmao dat is mijn statistiek docent.

D66-shill ga.

Opkankeren Alexander "ventje" Pechtold. We gaan jou niet laten doen wat je met Leiden hebt gedaan en daar ben je nu niet meer welkom.

Artikel1 staat niet in de lijst?

kanker op gouw, de dood aan d66

FvD is de enige partij dat links bang maakt als je normiebook moet geloven.

>implicerend dat Sylvana Simmons iets kan doen met enige competentie

Niet in dit universum.

Artikel 1? Is dat niet van onze grondwet? Nooit van gehoord. Sylmona Silvens? Wie is dat?

Slachtoffer spelen?

Wie is deze Simona Silver waar jullie het toch de hele tijd over hebben?

wat mij betreft krijgen sylvana en denk enige zetels, voor de lulz ende een levendigh parlement

...

Ja en antidiscriminatie loketten heten ook artikel 1 dus die zijn een rechtzaak aan het opzetten want sylvana reageert niet.
politiek.tpo.nl/2017/01/13/ruzie-artikel-1-artikel-1-i-o-sylvana-simons-gaat-doorrr/

Ik zit zelf nog te twijfelen tussen 'De club van niet kiezers' en 'Niet stemmers'.

kiesraad.nl/actueel/nieuws/2017/01/13/partijnamen-vrouwen-partij-vp-en-niet-stemmers-mogen-op-stembiljet

Dus is Kroatië Braboklei of is Brabant Kroatische klei?

>kelderpunt in de geschiedenis waarin we nog iets kunnen doen tegen de Islampuist
>laat ik maar even autistisch doen en nergens op gaan stemmen omdat geen partij PRECIES doet wat ik wil

muh vertrouwen in plietiesie verloren!

muh stemmen maakt niets uit!

muh piraten!

Ik ben bang dat, hoe dan ook, de partij met de belofte het minst aan de HRA te zitten, de meeste stemmen zal krijgen. Mensen blijven toch het liefst hun huis 'leasen' voor de halve kosten van hun rente.

Wie hier /emigreren/ binnenkort? Als ik klaar ben met geneeskunde, weet ik via een professor een dingetje te landen in d VS

Vraagje aan de user die plaatje gerelateerd heeft gemaakt: Goed werk, maar zo'n grafiek hoort altijd en bronvermelding bij zodat mensen zelf kunnen nagaan dat je gegevens kloppen (en niet zelf aan het fabrieken bent gegaan)

In dit geval zou ik gaan voor iets als:
Bron: CBS (30-7-2015)

En misschien ook het jaartal 2014 vermelden.

POLDER?
DRONTEN
R
O
N
T
E
N

Je bent nog een grotere landsverrader als je vlucht gaat naar een ander land kankerschoft

niet weggaan aub, we hebben zo veel mogelijk volksbewuste (ge-'roodpilde') nederlanderts nodig.

Blijf hier en maak Nederland weer groot!

>Mfw mensen denken meteen dat ik shill
>Mfw mensen weten nog steeds niet hoe hopeloos de nederlandse politiek is
>Mfw mensen weten nog steeds niet over de overeenkomst tussen Rutte en Pechtold.
>Mfw mensen hebben nog steeds niet door hoe de gevestigde macht in Nederland rolt.
Ja jongens.. Oh die mensen toch daar in Den Haag, ohhh die luisteren toch zo goed naar wat het volk wil.
Ik weet zeker dat als we allemaal zeggen 1000 euro te willen, dan krijgen we die ook heus wel.
Ik weet ook zeker dat als we allemaal zeggen dat we de PVV willen, dan zal de PVV ook heus wel winnen hoor.

Dat weet ik. Ik ben alleen wel klaar met Nederland voor het moment. Ik zeg niet dat ik mij laat naturaliseren, ik blijf gewoon Nederlander met een green card.

Zou je je comment deleten als ik zou zeggen dat ik twee Marokkaanse ouders heb? Resp. een verpleegkundige en een ex-commando, nu consultant bij een beveiligingsbedrijf. Verder spreek ik Fries beter dan Arabisch. Misschien word ik later wel de Nederlandse Ben Carson

GEERT NO!

GEERT NO

that woman looks a lot like the woman on the pvv list? It is her imgr.rgcdn.nl/b48a4eec28564173899636a521ceb7d3/opener/VIcky-Maeijer-links-uit-Capelle-aan-den-IJssel-Foto-PVV.jpg

was she just pretending to be a civilian for the picture or was geert like here hand this out.

Als zuiderbuur hoop ik echt dat jullie alle moslims buitensmijten, maar ik ben een beetje bang dat die dan naar België komen en hier geaccepteerd worden omdat onze politiek volzit met linkse hippies

Ik zie op jodenboek soms al memes van fucking Jesse "snotneus" Klaver voorbij komen waarin hij Geert verslaat in een fucking pokemon battle.
Ik zie helaas weinig Geert miems buiten zijn eigen pagina en alleen serieuze artikelen.
We moeten meer miems kunnen uitdelen op jodenboek om de autistische scholiertjes aan te spreken.

Amai, geen zorgen. Ook daar heeft Geert aan gedacht!

youtube.com/watch?v=ZvnUfYmru8w

Je hebt wel gelijk. Nederlandse politiek is zwaar hopeloos.
Vind het wel altijd leuk om mee te doen met het circus, vooral nu we in interressante tijden leven.
Mijn stem gaat naar Fvd en Theo Hiddema, zij zijn voor directe democratie en meer soevereigniteit. Alleen dan kunnen we stappen ondernemen naar een echt vrij bestaan zover dat nu mogelijk is.

wat een kanker ID krijg ik.

>FvD is de enige partij dat links bang maakt als je normiebook moet geloven.
Links is geobsedeerd door Baudet, waarschijnlijk omdat hij het waagde zichzelf de 'belangrijkste intellectueel van Nederland' te noemen (kek) en zich er niet voor verontschuldigt. Bij het minste of geringste wat een beetje rechts aandoet wordt Baudet erbij gehaald, ook als hij er helemaal niks mee te maken heeft.

Wie zal het zeggen.

Baudet heeft zich ook zeer onpopulair gemaakt door die PUA(pick up artist) kneus te verdedigen. Denk dat de meeste mensen het vergeten zijn maar nog wel naar boven komt tijdens de verkiezingen

It's her, she was there handing out the spray bottles. Geert probably just said something like 'wat een mooi flesje, Vicky, laat eens kijken' and then someone took a picture.

beter dan die GaYimAss ofzo van paar dagen terug

De natte droom van iedere hollander en de ergste nachtmerrie van elke belg

Ben het niet eens vergeten, heb dit totaal gemist. Kan iemand me invullen?

>NSDAP verkreeg 37% van de stemmen in de verkiezing van 1932
>44% in 1933
Geen meerderheid en we weten allemaal hoe het afliep. Stop met het zijn van een negatieve cuck.

dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/326855

>Baudet heeft zich ook zeer onpopulair gemaakt door die PUA(pick up artist) kneus te verdedigen.
Klopt. En hij heeft naar ik meen ook ooit een boek (fictie) geschreven waarin een personage verkrachting rechtvaardigde/verklaarde vrouwen minderwaardig te vinden oid. Zag een tijd geleden wat ophef op twitter vanwege een passage in dat boek. Een paar mensen wezen erop dat je er niet vanuit moet gaan dat de denkbeelden van een personage een op een overeenkomen met die van de schrijver, maar dat werd afgedaan met het argument "ja misschien vindt hij het niet maar hij heeft het wel bedacht en dat is al walgelijk genoeg". KOEK

oh btw Baudet is ook fanboy van de gevaarlijk flikker, afbeelding gerelateerd

Please do it Swamp-Germans. Austria cucked out on us. We need to keep the momentum going

BREEK

Geef je me je voorspellingen van mogelijke coalities

draadje gevonden

twitter.com/NinodeVries/status/801012102194282496

spoedcursusje virtue signalen en joodse discussietactieken

We will.
The dutch will no longer listen to the false song of globalism.

I can imagine opposition to pull some bullshit they're doing to Trump.

The media already made their move on him.
Typical.

>Zou je je comment deleten als ik zou zeggen dat ik twee Marokkaanse ouders heb?

Ja, lmao. Wat dacht jij dan.

/polder moet echt bij mijn familie op de koffie

>Brussel aan de krulbroden geven.

>the Dutch will no longer fall to globalism
After they invented it of course

HEY OP

OP VAN VORIGE DRADEN HIER

IK HAD ME VERSLAPEN, DANKJE HIERVOOR

>twitter.com/NinodeVries/status/801012102194282496
linkse 'mannelijke' faggots op twitter

TREND OF PARTY SUPPORT FOR PAST YEARS

PVV LOOKING STRONG

Meest voor de hand liggend:
VVD + CDA + D66 + GL + PVDA = 80

Mark Rutte stapt op en Schippers neemt de VVD over:
PVV + 50Plus + VVD + CDA = 79

Onwaarschijnlijk alternatief:
PVV + SP + 50Plus + PvdD + CDA = 76

Maar iedereen weet sinds Trumps overwinning dat peilingen compleet waardeloos zijn.

Is there a program of PVV? Like, "what will we do when you elect us"?

We did not invent globalism. You could make a case for capitalism though.

IK MISTE JE DRAAD AL FAGGOT. IK HAD DE OP NIET DUS MIJN HANDEN WAREN GEBONDEN

>outsourcing production since the 17th century
>not globalist

SORRY LEKKER DING

kanker nekbaard :^)
ban the koran, close all mosques kek

Fuck you, I'm not voting, never have and never will out of pure principal.

none of you faggts are even old enough to vote.

ITT: Puistige sukkeltjes

Bedankt voor de link. Ik heb het filmpje even zitten bekijken en of je het nou met hem eens bent of niet, ik zie een enorme hoop opgeblazen virtue signalling (vooral van Matthijs, die blonde snol en is dat die NPO gibber Filemon?).

En of het nou eens bent met Thierry of niet, ik zie bijna 1-op-1 wat ze met Trump probeerde met het grab-them-by-the-pussy incident. Ze hebben het letterlijk over vrouwen bij de kruis grijpen op het eind van het filmpje.

Geert heeft mijn stem, maar dat hier geprobeerd werd om Thierry kalt te stellen lijkt me helder. Zou wel een lijstverbinding op Rechts willen zien zodat er minder kans op versplintering is.

>old enough to expat
>not old enough to vote
Ok dan

Daarna bist do aan de beurt Denemarken :DDD

Hoe heette de lijsttrekker van VNL ook alweer?
Jan "Stuur Bram Moszkowicz naar Auschwitz" Roos?
Jan "Hitler had gelijk, op naar het vierde rijk" Roos?
Jam "Ander ras? Naar het gas!" Roos?
Iets in die richting geloof ik.

Nino is ook verantwoordelijk voor gamergate.nl, daar staat nog altijd een pro-Sarkeesian filmpje. Dat was in de tijd dat hij nog """""journalist""""" was.

>Force savages to farm spices that don't grow in The Netherlands
>Take it from them under gunpoint
>Ship back to homeland
>Outsourcing
Well, depends on how you look at it

MAAK MEMES JONGENS

MOGELIJKE DOELWITTEN VOOR MEMES:
>Mark Rutte; val hem aan op zijn leugens van de afgelopen 5 jaar
>Jesse Klaver; val hem aan op zijn uiterlijk, zijn steun komt vooral van jonge wijven
>Alexander Pechtold; hij is een kwal, val hem aan op van alles, mafkees dat het is
>Kuzu / Ozturk; val hen aan op hun geloof en hun afkomst, het zijn Erdogan's poppetjes

EN VERZIN OOK LEKKER JE EIGEN DOELWITTEN

>inb4 m-m-maar ik denk niet d-d-dat dat een goed idee is!

KANKER OP, VERSLAGEN SUBVERSIEVE NIETSNUT

WE VIELEN IEDEREEN AAN TIJDENS DE TRUMP TIJD EN WE WONNEN

IEDEREEN IS EEN DOELWIT
(behalve de coalitie tier natuurlijk)

hier nog een mooie miem uit een van de draden van gisteren

...

Ah yes, our "if you kill your enemies they win".

Wanneer gaat Greet de zetels overhandigen?

...

maak je geen zorgen, niemand stemt op een persoon die naar een schilferige huidaandoening is vernoemd

Een Rutte variant van Cruz zou geweldig zijn

>GEEF MIJ DE ZETELS, WILDERS

>blablabla, cuck.
Alles wat je zegt is nutteloos wanneer je het woord cuck serieus probeert te gebruiken, dus stop maar.
-
Dagelijkse reminder dat de nederlandse wetgeving het niet toestaat dat er één partij aan de macht is en er dus altijd een coalitie gevormd moet worden.
Dagelijkse reminder dat niemand met de PVV wil samenwerken en dus de PVV niet aan de macht kan komen, zelfs al stemt iedereen op hen.
>Ja maar 100% van de stemmen...
>Ja maar heel het land wil PVV
Ja, en het hele land wil zoveel en zoals we vaker zien heeft de gevestigde macht schijt aan de bevolking, daar de bevolking geen zak doet wanneer ze hun zin niet krijgen.
Of wat ben je van plan als de PVV niet wint? Een vlag rondwapperen en een rondje lopen? Poehpoeh, dat zal ze leren, die schavuiten!

Die hebben we al.

DE ZETELS GREET
OVERHANDIG ZE

Hahaha. Ja.

Meer Jessy "Roei alle etnische blanke Nederlanders uit" Klaver miems graag.

When I translated this thread it changed the board /gif/ to /poison/ and it made me confused.

Zucht.. De slogan 'Oprutte' is iets van 6 jaar geleden gemaakt, ik zie inderdaad dat die memes en bordjes echt suuuuuuuuper veel doen joh.

GRUDDE BIER :-DDD

Gif means poison in Dutch, it's that simple.

ATTENTIE: DIT IS EEN NIETSNUT
NOGMAALS: DIT IS EEN NIETSNUT

NIETSNUT LEVEREN NIETS NIEUWS EN DOEN NIKS. REAGEREN OP EEN NIETSNUT VERSPILT UW TIJD EN DE TIJD VAN ANDEREN. IN GESPREK GAAN MET EEN NIETSNUT BEVORDERT DE KANS OP KANKER EN AIDS.

NEGEER NIETSNUTTEN

DANK U

En nu lekker wat krentebollen en kaas halen om /polder/ te triggeren

hmmmm kaas op mijn krentebol

hmmm lekker

'Het concept "versplintering" is bedacht door het partijkartel en haar NPO om het systeem dicht te houden en vernieuwing tegen te gaan.'
T.
Baudet

Gelieve niet onze eigen geweldigedadige versie van Jesus Gristus te spurdonieseren.

Godverdomme ik heb honger nu

Hoop echt dat de VVD te vermijden is. Kan me ook niet voorstellen dat er iemand nog op stemt. Of je moet zelf midden in de modderpoel der corruptie zitten. Dan kan ik het me voorstellen en zo zal het ook wel zijn.