/polder/ ES IST ERREICHT-editie

Speak English as usual please!

Analysis of Dutch political parties:
pastebin.com/rM2x5tqQ

De objectiviteit van Pauw & Jinek
youtube.com/watch?v=LfrNVhWhl7E [Open] [Open]

Share analysis NRC:
medium.com/@BryonAdams5/op-16-maart-2017-werd-volgende-artikel-van-het-nrc-door-de-auteurs-andreas-kouwenhoven-en-mark-e0784370ca6e#.l9nl17whg

Baudet on WNL today:
npo.nl/wnl-op-zondag/19-03-2017/POW_03436027

Theo BTFOs huishoudschooltrutje:
youtube.com/watch?v=emN1DeUDjLk [Open]

Previous thread concluded with suggestions concerning the continuation of /polder/. Some points were:
>keep the name /polder/
>focus less on politics, now elections are over
>keep making them until threads no longer fill up
I think we can add that we should focus more on Dutch happenings and keep foreign anons informed about our beautiful country.
Let's keep this going.

Other urls found in this thread:

twitter.com/wierdduk/status/843592130379599873
twitter.com/volkskrant/status/843556686099087362
archive
trouw.nl/democratie/er-is-veel-domheid-voor-nodig-om-jezelf-zo-te-bewieroken-als-thierry-baudet~a99f7c6e/
youtu.be/bVtHJvmCbPQ
historiek.net/hans-janmaat-1934-2002/649/
parlement.com/id/vhnnmt7ih7yk/politieke_aanslagen_in_nederland
dumpert.nl/mediabase/6700820/e9609cc2/hans_janmaat_in_1994.html
volkskrant.nl/televisie/zo-lieten-baudet-en-hiddema-zich-het-parlement-in-giechelen~a4476428/?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm_campaign=shared content&utm_content=free
archive.is/GZMcT
twitter.com/SFWRedditGifs

twitter.com/wierdduk/status/843592130379599873
What did he mean by this?

They're scared.

I haven't felt this urge to join a pary since voting FvD. Anyone here knows if they plan on joining the Gemeenteraadsverkiezingen or Proviniale Staten Verkiezingen?

I have this urge to run for any office. Lefties are screeching everywhere I look. I feel like something huge has happened.

Bump

Geen werk/studie morgen, broeders?

>Anyone here knows if they plan on joining the Gemeenteraadsverkiezingen or Proviniale Staten Verkiezingen?
They do. I've already joined them as well.

(checked)
Horeca- 's maandags vrij. En u?
(Slaap tevens nooit voor drieën)

/polder/ for the win.

I came out of lurking mode since these threads started.

A suggestion for new threads: post a link to the former, archived thread, in the new thread. It makes it easier to get into discussions

Studievrije week.

en checked

Jawel, maar pas 's middags, het is inderdaad bedtijd. Ik ga mezelf maar in slaap lezen met het boek van Paul Cliteur over Wilders, Fallaci, Bardot en Houellebecq, aanradertje hoor!
Do they have plans in Leiden?
This is a good idea.
See y'all tomorrow.

Thank you good sir. I've just officially joined.

Great advice. Maybe start numbering the threads as well. Make it seem more institutional, get more /broeders/ on the redpill bandwagon.
(checked)
Kek is het in ieder geval eens met onze vrije tijds-besteding.

>Paul Cliteur over Wilders, Fallaci, Bardot en Houellebecq
Dank voor de aanbeveling, ik zet hem op de lijst! Over de specifieke plannen heb ik (nog) geen kennis, ik neem aan dat ze in de trend van de algemene FvD-ideologie zullen zijn. Denk dus aan meer inspraak, verkozen burgemeesters, etc.

Welkom op het feestje.

Desondanks ga ik de draad verlaten, heeft mij geïnspireerd om wat leesvoer op te pakken. Maak er een mooie avond van!

Nieuwe hit piece op Thierry Baudet in de volkskrant:

twitter.com/volkskrant/status/843556686099087362

Archief vorige draad:
archive .fo/hdgX1

Dank, wederzijds!

Bump

Ze gaan echt los op dit moment. Hier nog eentje in Trouw:

trouw.nl/democratie/er-is-veel-domheid-voor-nodig-om-jezelf-zo-te-bewieroken-als-thierry-baudet~a99f7c6e/

Negative media attention is also media attention.

meer mensen gaan door dit soort dingen de werking van het mediakartel zien
maakt fvd sterker

6 uur opstaan.

...

8 uur uit bed, nu nog ff /comfy/

Can someone post the spurdo Baudet?

Holy fuck die tweets eronder. Mensen worden echt /wakker/. Voelt goed.

>Do they have plans in Leiden?
There are no concrete plans yet. The party will evaluate which municipalities are realistic in terms of finding quality people. It would be disastrous to rush this and end up with a bad reputation. Getting 2 seats in the chamber is one thing, but building a truly national party that is active at all levels (like VVD, CDA etc currently are) takes years, if not decades.

Pff... Is dit nou journalistiek? Waarom is iedereen zo gefocust op de persoon Thierry Baudet? Is het wellicht zo dat ze hem op zijn plannen niet kunnen afkraken, en het dus maar op de man spelen? Het komt in ieder geval diep triest over.

Het gaat hoofdzakelijk over (1) de foto waarop hij op een piano ligt, (2) homeopathische verdunning of de racist die Thierry heette en (3) vrouwonvriendelijke uitspraken die een karakter uit een boek van Baudet deed, maar dus eigenlijk door hemzelf zijn gedaan.

Inhoudelijk hebben ze niks.

Correct. Wanneer linksen het niet op argumenten kunnen winnen speke ze ten alle tijden op de man.

Zie met name Fortuijn en Janmaat. Wilders in mindere mate, maar ook hij wordt geridiculiseerd op onbenullighede doch niet inhoudelijk aangepakt. Daarentegen was er dit jaar met zijn summiere partijprogram weinig om inhoudelijk te bekritiseren.

Its funny when someone who looks like and acid attack victim starts talking about 'practicing faces' lol

Wat deed men dan zo bij Janmaat? Dat is voor mijn tijd, vrees ik.

waarom geven jullie deze mongolen zelfs al 2 seconden van jullie tijd? Waarom zijn hun commentaren waardevol?

Weet je wat wij gewend zijn hier op de chans? Het extreem gepest van waardeloze mongolen. Dus waarom starten jullie twitter niet op en schelden jullie hun niet uit?

De enige reden waarom deze linke degenerates een stem hebben is omdat ze jullie stem hebben weggenomen, of wellicht jullie die jezelf hebben ontnomen.

Deze mensen zijn niet waardevol, het zijn lage IQ mongolen welke toegang hebben gekregen tot een platform door andere stelletje mongolen.

Als wij iemand zoals dat op de boord zouden tegenkomen dan zouden wij hun commentaar zelfs nieteens opmerken en waarschijnlijk gewoon negeren voor de lage kwaliteit dat het inhoud. Pet hun totdat ze zichzelf van kant maken lol

Ik denk dat hij aan het winnen is als het mediakartel hem met volle kracht aanvalt.

Is Jesse Klaver trouwens pedo ofzo? Vind hem een beetje geforceerd reageren ofzo
youtu.be/bVtHJvmCbPQ

>het boek van Paul Cliteur over Wilders, Fallaci, Bardot en Houellebecq, aanradertje hoor!
Klinkt goed, bedankt voor de tip.

Kun je dit boek ergens neerladen?

Jongens, het zijn columns. Dit zijn b-schrijvers die in een 'prikkelend' stukje hun mening geven over de actualiteit en zo in hun levensonderhoud kunnen voorzien.

Je moet hierop niet verontwaardigd wíllen reageren. Laat zien dat je hier boven staat.

Hij doet het hartstikke leuk met die kinderen; weet niet hoe je bij pedo komt?

Of is deze post een impressie van hoe het zou zijn als de media alles van de andere kant zou benaderen?

Kerel, Janmaat werd beticht en veroordeeld voor racisme en discriminatie op basis van uirspraken waar we tegenwoordig over zouden lachen.

Termen als eigen volk eerst en vol=vol komen bij hem en zijn partij vandaan.

Daarnaast een van de eerste personen op wie vanuit Linksche hoek een politieke aanslag werd gepleegd.

historiek.net/hans-janmaat-1934-2002/649/
parlement.com/id/vhnnmt7ih7yk/politieke_aanslagen_in_nederland


Verdiep je eens in die man. Een goed opgeleide kerel met een nuchtere volkse blik wars van politieke correctheid.

Onderstaand een simpele doch doordachte reactie op asielprobematiek in 1994. Onbekend welke bevolkingsgroep hier bedoeld wordt, maar met de kennis van nu hoogstwaarschijnlijk Somaliërs

dumpert.nl/mediabase/6700820/e9609cc2/hans_janmaat_in_1994.html

never forget

Oh oh oh hij indoctrineert de jeugd al met zijn links-Marxistische propaganda.

Dank voor de links.

Hard candy?

???

hoe heeft janmaat alleen maar een zetel gekregen, jesus nederlanders, wat is er mis met jullie. Met 150 duizen per jaar vertrekken jullie het land uit, maar stemmen op iemand die het werkelijk beter probeert te maken doen jullie niet?

Zolang nog genoeg Nederlanders het goed hebben (huisje, boompje, beestje), gebeurt er vrij weinig.

Dit. Nederlanders kankeren erg, maar zolang ze er zelf vrij weinig last van hebben zullen ze nergens iets aan doen.

Met blijvende immigratie zal dit sentiment ergens in de nabije toekomst wel veranderen.

je zou denken dat de nederlanders wat empathie voor elkaar zouden hebben omdat hun bloed redelijke dichtbij elkaar zit.

>"oh wat is dat henk? In je buurt zitten nu migranten welke je hond hebben lekgestoken? Je vrouw hebben verkracht en drugs aan je kinderen proberen te verkopen? Dat is niet goed, misschien moeten wij er iets aan doen?"

waarom gebeurt dit niet?

Les1: Hoe te zien dat iemand de waarheid spreekt?

Als het mediakartel in fulloverdrive gaat om karaktermoord te plegen met persoonlijke aanvallen.

Absoluut. De vraag is alleen wanneer en in hoeverre er dan nog iets aan te doen is.

Ik denk dat het op veel plekken in dit land nog te weinig gebeurt en dat veel mensen nog steeds bang zijn voor het stempel "racist" als ze er wel iets van zeggen of aan willen doen. Ook is het mooie van multiculturalisme dat in veel buurten amper nog een Nederlander woont, dus dat krijgen we dan ook minder mee.

>mediakartel
>een stelletje mongolen welke je waarschijnlijk zo ver kunt pesten dat ze allemaal zelfmoord plegen

lol, not saying that they arent a kartel but why dont we just do this. They are such dumb dweebs. We could probably just walk over to where they do their daily shopping and just yell really loudly at them to make them retreat into their homes for a week and not do anything.

Lefties are such weakspined cucks. Literal girls even. I dont live in the us so I cant directly bully all those people in the presidental election cycle, but I do live here though. And it wouldnt even be really that illegal to just yell at people.

Omdat we een divers en tolerant volk zijn! Waag het niet dat je voor je landgenoot opkomt jij vuile nazi!

Ik zie de headlines al voor me: FvD aanhangers intimideren opiniemakers. Nee dat is niet de weg, de juiste weg is met inhoud anders zijn wij niet beter als zij.

Als ik de reacties onder tweets en facebookposts van artikelen en colums lees waar poging tot karaktermoord gedaan wordt, dan hebben steeds meer mensen door waar de media mee bezig is.

Ook kok?

En nog een bashartikel op VK

volkskrant.nl/televisie/zo-lieten-baudet-en-hiddema-zich-het-parlement-in-giechelen~a4476428/?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm_campaign=shared content&utm_content=free

waarom pesten wij degene welke die deze headlines maken, ik denk dat je de lefties zwaar overschat in hun manier om met de werkelijkheid om te gaan.

archive.is/GZMcT

het hoeft nieteens onder een politieke ban te gebeuren, eenbeetje iemand in de gaten houden en dan opeens boos worden voor de domste reden kan werken. Het zijn immers hele zwakke en domme personen

Onder andere, maar niets speciaals hoor. Nu net anderhalf jaar, in een restaurant in het hartje van het Gooi. Iets waardoor Sup Forums zeer interessant en bevestigend voor mij is geworden. (kom zelf uit noorden oorspronkelijk)

Oh, en (checked).

F

Ik citeer vrij naar De Nederlander: Daar moet je jezelf masr niet mee bemoein. Voor dat je het weet heb je een mes tussen je ribben.

Het gros der Nederlanders is dom, laf of beide.

Wat een mongool. Ik ga er niet eens meer op in. Weltrusten!

En mijn excuus voor de toetsenbordtering. Appels typen kanker.

Behalve voor het feit dat dit een stront artikel is dat werkelijk niets zegt behalve dat mensen een volksvertegenwoordiger willen die niet op hen lijkt, is het wel super pijnlijk dat Geenpeil maar 5000 stemmen heeft gekregen.

truste heren

mooi wel om die aarspijn te zien nu onze jongens zetels hebben gepakt

Ontwaak de leeuw ingeslapen met de blauwe pil

Maak Nederland rood again

>Maak Nederland rood again

Bump