/POLDER/ GENERAAL #004 #PIANOMAGDEKAMERIN-editie

/POLDER/ GENERAAL #004

#PIANOMAGDEKAMERIN-editie

---

Obviously not the third /polder/thread, but here we start numbering them. We still implore everyone to speak English as much as you can, so that our foreign Sup Forumsbrethren can join in on discussions.
Since we are now past the TK2017 elections, focus will shift more towards a broader -albeit still Dutch- focus. As long as these threads keep filling up, or when new Dutch happenings arise, /polder/ will exist.

---

CURRENT STATE
As said, we're past the elections, but the battle continues. FvD (/ourguys/) has won two seats and are now getting more media attention (both positive and negative). It's even starting to look like there might be an extra seat in it for them, calculations have shown. Meanwhile, we look forward to the upcoming forming of the coalition and we still have the Turkey situation, with Erdogan calling Turks the 'new Europeans' who should all have at least 5 children, and calling us Dutch dogs and fascists. A word some huppelkutje named Anne Fleur also used when talking about FvD's frontman Thierry Baudet, in a prominent Dutch newspaper on Saturday. It's becoming clear FvD could still use our help (great example is SaneerMeneer's reaction video below), by refuting these lefties everywhere we can, and spread these refutals everywhere we can. When the truth prevails, we prevail.

Previous threads:
000: archive.fo/hdgX1
001: archive.fo/oq2oU
002: archive.fo/q1O30
003:

Other urls found in this thread:

pastebin.com/rM2x5tqQ
twitter.com/fvdemocratie/status/843736151760474112
npo.nl/wnl-op-zondag/19-03-2017/POW_03436027
youtube.com/watch?v=emN1DeUDjLk
youtube.com/watch?v=LGbE2iDgyn8
trouw.nl/democratie/programma-s-cda-en-vvd-zijn-dat-van-pvv-genaderd~ae247b72/
trouw.nl/democratie/er-is-veel-domheid-voor-nodig-om-jezelf-zo-te-bewieroken-als-thierry-baudet~a99f7c6e/
twitter.com/volkskrant/status/843556686099087362
volkskrant.nl/televisie/zo-lieten-baudet-en-hiddema-zich-het-parlement-in-giechelen~a4476428/?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm_campaign=shared content&utm_content=free
youtube.com/watch?v=RiarGRcU3FA
geenstijl.nl/mt/archieven/2017/03/verzameltopic_miljoenmiljard_r.html#comments
politiek.tpo.nl/2017/03/21/intellecticide-deugdorp-thierry-baudet-en-media/
nos.nl/artikel/2164284-facebook-laat-je-met-bot-chatten-over-het-leven-van-anne-frank.html
youtube.com/watch?v=59PoGqA4kzc
youtube.com/watch?v=MpmqJub99x8
ad.nl/dossier-verkiezingen-tweede-kamer/forum-voor-democratie-wil-ook-in-gemeenteraden~ac424467/
amazon.com/SJWs-Always-Lie-Taking-Thought-ebook/dp/B014GMBUR4
cbs.nl/nl-nl/nieuws/2015/31/zeven-van-de-tien-somaliers-in-de-bijstand
metronieuws.nl/binnenland/2015/05/60-procent-gevangenen-is-allochtoon
cpb.nl/persbericht/329217/immigratie-niet-effectief-tegen-vergrijzing
volkskrant.nl/televisie/zo-lieten-baudet-en-hiddema-zich-het-parlement-in-giechelen~a4476428/
volkskrant.nl/magazine/de-geoefende-gezichtjes-van-thierry-baudet~a4476339/
volkskrant.nl/vonk/vier-jaar-lang-gedwongen-ruiken-aan-het-zakje-van-baudet~a4475917/
trouw.nl/opinie/baudets-partij-is-juist-geen-forum-voor-democratie~aae1d300/
nrc.nl/nieuws/2017/03/16/alt-right-beweging-juicht-op-het-web-hard-voor-baudet-7415174-a1550730
jalta.nl/column/laten-we-eerlijk-zijn-wilders-roos-en-baudet-zijn-feitelijk-landverraders/
jalta.nl/buitenland/nummer-21-van-forum-voor-democratie-werkt-voor-foute-rus/
jalta.nl/politiek/zakenkabinet-of-dictatuur/
jalta.nl/politiek/baudetmemes-en-baudetmania/
jalta.nl/politiek/waar-mijn-obsessie-met-baudet-vandaan-komt/
jalta.nl/politiek/thierry-en-de-verkiezingsuitslag/
jalta.nl/politiek/de-radicalisering-van-thierry-baudet/
joop.nl/opinies/thierry-baudet-is-wilders-in-schaapskleren
joop.nl/opinies/dit-is-het-slecht-verhulde-nazi-gedachtegoed-van-thierry-baudet
joop.nl/nieuws/bizar-partij-baudet-op-slinkse-wijze-gefinancierd-door-club-van-erdogan
joop.nl/videos/pauw-en-jinek-frits-wester-fileert-baudet-om-racistische-opmerking
joop.nl/opinies/thierry-baudet-moet-geholpen-worden-niet-afgemaakt
ad.nl/dossier-verkiezingen-tweede-kamer/thierry-baudet-je-houdt-van-hem-of-je-verafschuwt-hem~a994862f/
hackmd.io/s/BJ19X30ix#
youtube.com/watch?v=W8N3FF_3KvU
archive.is/GZMcT
dutchturks.nl/president-erdogan-europese-turken-maak-5-kinderen/
hpdetijd.nl/2017-03-18/grabem-by-the-thierry-baudet/
twitter.com/NSFWRedditVideo

A German /polder/ thread? What is this sorcery?

RULE THE WAVES

Thanks for continuing, brüder.

CURRENT USEFUL LINKS
Analysis of Dutch political parties:
pastebin.com/rM2x5tqQ

Small message from Thierry and Theo to all FvD voters 20/3:
twitter.com/fvdemocratie/status/843736151760474112
-"ZEGT HET VOORT, DE PARTIJ WORDT GROOT"

Baudet on WNL 19/3:
npo.nl/wnl-op-zondag/19-03-2017/POW_03436027

Theo on Businessclass 19/3:
youtube.com/watch?v=emN1DeUDjLk [Open] [Open]

Saneer-meneer reaction on Anne Fleur situation:
youtube.com/watch?v=LGbE2iDgyn8 [Open]

Programs VVD and CDA closed in on PVV program this election:
trouw.nl/democratie/programma-s-cda-en-vvd-zijn-dat-van-pvv-genaderd~ae247b72/

Media starts attacking FvD and Baudet:
trouw.nl/democratie/er-is-veel-domheid-voor-nodig-om-jezelf-zo-te-bewieroken-als-thierry-baudet~a99f7c6e/
twitter.com/volkskrant/status/843556686099087362
volkskrant.nl/televisie/zo-lieten-baudet-en-hiddema-zich-het-parlement-in-giechelen~a4476428/?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm_campaign=shared content&utm_content=free

youtube.com/watch?v=RiarGRcU3FA

Is dit niet #005?
Ik zou toch zweren dat #004 al geweest is

whoops, didn't mean to reply

Surry, ik ben nub

Any more hit-pieces being written on our boy today?

DE ZETELS, RUTTE

Godv 4.5

I'd be disappointed if not.

How many people who voted for GL actually know about the guy on the left? By the kartel-logic if Baudet is a rapist Klaver is a domestic terrorist.

De demonisering van Baudet wordt nu ook duidelijk bij andere media. 2 mooie stukken bij geenstijl en TPO

Livestro valt door de mand:
geenstijl.nl/mt/archieven/2017/03/verzameltopic_miljoenmiljard_r.html#comments

TPO over media ethiek & demonisering van Baudet
politiek.tpo.nl/2017/03/21/intellecticide-deugdorp-thierry-baudet-en-media/

Het zijn roerige tijden. Ik ben bang dat als het mediakartel zo bezig blijft dat Baudet straks ook niet meer zonder beveiliging over straat kan, met alle gevolgen van dien. Dat zou ik echt vreselijk vinden.

Het doet me erg denken aan de manier waarop Fortuyn gedemoniseerd werd.

Bumpje

Docent in Groningen, kunnen we niet een shitstorm aan klachten creeren, kan me goed voorstellen dat veel van haar studenten dit soort gezever niet op prijs stellen

nos.nl/artikel/2164284-facebook-laat-je-met-bot-chatten-over-het-leven-van-anne-frank.html

>De bot van het Anne Frank Huis geeft praktische informatie over het museum, zoals de openingstijden. Maar je kan ook een gesprek met het geautomatiseerde systeem aanknopen. Het is de bedoeling dat de bot vragen over het leven van Anne Frank en over de Tweede Wereldoorlog kan beantwoorden.

Potentieel voor roodpillerij?

Tay ben jij dat?

Dan kan je 90% van de docenten journalistiek ontslaan (de overige 10% verbergt hun powerlevel)

Het probleem is dat dit dus uit context verspreid is. Mensen lezen dit en denken, dit is Thierry zelf die spreekt, maar dat is het natuurlijk niet.
Ik denk niet dat dit nog in te perken is, Thierry had al een sexistische uitstraling voor deze mensen maar nu hij weekelijks in het publieke oog valt zal dit soort onzin razendsnel verspreiden, helaas.

Het is hoog tijd dat onze journalisten weer objectief worden opgeleid. Bezem door dit systeem, klopt van geen kant.

Dit.

Het kost meer moeite een leugen te weerleggen, dan er één te creëren. Met dit in het achterhoofd, denk ik dat we genoeg werk voor de boeg hebben. Thierry staat er niet alleen voor (en daarmee doel ik niet enkel op Theo, heren).

EYECANDY WHAHAHAHA

Hier ben ik het volledig mee eens. Er moet eens een flink maatschappelijk debat komen over de ethiek van journalistiek. De journalistiek is er om de burger objectief te informeren, niet om subjectieve meningen op te leggen. Dit heeft wel degelijk invloed op het democratisch proces in een land. Ik ben benieuwd in hoeverre de gemiddelde burger een column of een artikel weet te onderscheiden, vooral nu met social media en zoveel verschillende nieuwe ''nieuws''kanalen.

We kunnen ook de NOS binnenvallen om te redpillen, ooh wacht..

(checked)
De gemiddelde burger tegenwoordig weet het verschil niet tussen een clickbait-advertentie en een fatsoenlijk nieuwsartikel.

Probleem is ook dat we zo'n ontieglijke middelmatigheids cultuur hebben. Allemaal door die iedereen is gelijk bullshit. De gemiddelde loser ziet Thierry, zelfverzekerde, aantrekkelijke, succesvolle, intelligente gozer, en grijpt iedere kans om hem neer te halen. Terwijl hij juist, net als Trump, van iedere Nederlander een winnaar wil maken, en de deur sleuten van migranten die de boel alleen maar slechter op maakt (deur is open voor mensen met kwaliteit). Crabs in a bucket syndroom.

Ja echt een 10/10 uiterlijk heeft hij zeg

youtube.com/watch?v=59PoGqA4kzc

Kek

Gelijk heb je, al wil ik Baudet niet helemaal vergelijken met Trump. Geen heel groot voorstander van hem, maar een beter alternatief als Killary. Alle presidents kandidaten waren niet echt geweldig.

Baudet en Theo komen bij mij heel integer over, en komen daarnaast met inhoud en onderbouwingen. Hiervoor is is het Mediakartel heel bang, vandaar dat ze zijn integerheid proberen aan te tasten zodat mensen automatisch de inhoud en onderbouwingen niet meer serieus nemen.

Ik ben trouwens even een lijstje aan het maken van Baudetbashing columns, ben er iets langer mee bezig als gedacht, want de lijst is verontrustend lang (Bijna alle publicaties zijn van de afgelopen 10 dagen)

baudet is een enge nazi want hij wilt niet dat nederland nog verder naar de klote gaat.

En dit ook ja. Het zogenaamde fake news fenomeen is zeker een probleem. Alleen zijn degene die fake news het hardste roepen hier in zekere mate soms ook schuldig aan.

In ieder geval betere beheersing van onze taal de gemiddelde nederroach. Nog steeds een naanbrood voor z'n kop though.

Is wel de strategie natuurlijk. Zelf iets doen en dan heel hard roepen dat je tegenstander dat doet, hebben we laatste maanden in VS vaak genoeg gezien.

VVD/CDA/D66/GL

I dont want it but Im pretty sure thats how it turns out

Degene die het hardst fake news roepen zijn vooral nieuwszenders die er eerder zelf op betrapt zijn die nu bang zijn de monopolie op informatiestroom te verliezen

Waarom denk je anders dat Google vol noord Korea gaat op de westerse samenleving?

Weet je hoe kut t is om bepaalde turk kakkerlak memes te vinden?

Not CU instead of GL?

politiek.tpo.nl/2017/03/21/intellecticide-deugdorp-thierry-baudet-en-media/

CU kind of said that the big parties should figure it out, but yeah CU would be a lot better than GL...

>geenstijl

lol, ik kan mij nog herinnering dat hun in het begin met het internet gebeuren eenbeetje edgy zoals wij waren, maar natuutrlijk moeten zijn ook weer de cuck kant op gaan. Wat kan je anders verwachten lol?

Bijna niemand kan tegen de joden infiltratie op.

Why are there so many Dutch political parties that aren't even that much different anyway?

een goedemiddag beste /polder/

Kan iemand mij vertellen wat er nu gaat gebeuren met (((anne fleur))) ?

youtube.com/watch?v=MpmqJub99x8

ad.nl/dossier-verkiezingen-tweede-kamer/forum-voor-democratie-wil-ook-in-gemeenteraden~ac424467/

>,,Het partijbestuur gaat nu op een rustige en gecontroleerde manier de organisatie verder uitbouwen met o.a. provinciale afdelingen, een wetenschappelijk instituut en een jongerenafdeling."

Vooral het wetenschappelijk instituut heeft mijn interesse, ik denk wel dat het te maken gaat hebben onderzoeken die in het debat doorslaggevend kunnen gaan worden!

If this happens, Rutte can't possibly be taken seriously anymore, I think he will try to avoid it at all costs (well, with the only exception of going with Wilders)

She will keep posting bullshit for as long as FvD exists probably

This will break down, if not the country under the retarded coalition, it will be the coalition itself, prepare for a quick re-election.

any ideas for countering?

I very much doubt this will happen, even if CU doesn't want to join, they'd probably go for SGP/50+/FvD first, or even try a minority cabinet.

She is far too bluepilled... These people just can't seem to grasp that some people think there is a western culture or that pulling in thousands upon thousands of poor people with a totally different culture could have any adverse effects.

The also seem to think that our integration went well even though 69% Turks voted for erdogan. That's like close to 3/4th of the ethnic Dutch people would vote for a far more extreme version of the SGP... /rant

I dont wanna say it, but what if...jooooos

Maybe this before was actually a good thing, and there were many technical people, with vastly different views before, and thus vastly different parties were formed. But like all good things, the kikes probably coopted all of them.

I mean all of these parties are either leftist or centrist.

amazon.com/SJWs-Always-Lie-Taking-Thought-ebook/dp/B014GMBUR4
lees dit boek

>Vooral het wetenschappelijk instituut heeft mijn interesse, ik denk wel dat het te maken gaat hebben onderzoeken die in het debat doorslaggevend kunnen gaan worden!
inb4 Jared Taylor en Kevin MacDonald op de eerste lezingendag

>hijab uitproberen voor Calais
dat het feit dat dit nodig is er bij deze mensen nog niet voor zorgt dat ze zich even op het achterhoofd krabben, man man man

Voor mensen die vrienden willen overhalen in de toekomst voor een anti-immigratiepartij te stemmen hier twee goede bronnen.

cbs.nl/nl-nl/nieuws/2015/31/zeven-van-de-tien-somaliers-in-de-bijstand

Deze is leuk om erbij te halen als iemand zegt dat vluchtelingen goed zijn voor de economie.

>3% van Nederlanders in de bijstand
>17% van Turken in de bijstand
>27% van Marokkanen in de bijstand
>68% van Somaliërs in de bijstand
>57% van Irakezen in de bijstand
>62% van Syriërs in de bijstand


metronieuws.nl/binnenland/2015/05/60-procent-gevangenen-is-allochtoon

Deze is leuk om erbij te halen als iemand zegt dat buitenlanders niet crimineler zijn dan Nederlanders.

>Zes op de tien gevangenen in Nederland is van allochtone afkomst. Dat staat niet bepaald in verhouding tot het percentage allochtonen dat hier woont, want dat is slechts 20.

Haha

Heb je het artiekel gelezen? Het ging over hoe triest het is dat sommige mensen heel twitter volspammen met muh Thierry is rasisties.

Hier nog een toevoeging van mij:

cpb.nl/persbericht/329217/immigratie-niet-effectief-tegen-vergrijzing

jew cooptation over longer periods of time, and because of r/K selection cycle making more people crypto jews as well.

Lol, ik zie het nu ja. Is geenstijl nu dan beetje onze kant op aan het gaan dan? Ze zijn zoiets als something awefull.

Can I ask you guys, honestly? I do love you Dutchmen so don't take offense.

If Edrogan had been stirring the pot like this in the US, Trump would have won with 70%. We close ranks against foreign actors that engage in such faggotry. (That's why the DNC is pushing the Putin meme/hoax so hard.)

Where is that outrage here?

Wait, what are you implying? That Wilders should've won?

Lijst met alle columns die Thierry/FvD bashen:

>Volkskrant:
volkskrant.nl/televisie/zo-lieten-baudet-en-hiddema-zich-het-parlement-in-giechelen~a4476428/
volkskrant.nl/magazine/de-geoefende-gezichtjes-van-thierry-baudet~a4476339/
volkskrant.nl/vonk/vier-jaar-lang-gedwongen-ruiken-aan-het-zakje-van-baudet~a4475917/

>Trouw:
trouw.nl/opinie/baudets-partij-is-juist-geen-forum-voor-democratie~aae1d300/
trouw.nl/democratie/er-is-veel-domheid-voor-nodig-om-jezelf-zo-te-bewieroken-als-thierry-baudet~a99f7c6e/

>NRC:
nrc.nl/nieuws/2017/03/16/alt-right-beweging-juicht-op-het-web-hard-voor-baudet-7415174-a1550730

>Jalta.nl:
jalta.nl/column/laten-we-eerlijk-zijn-wilders-roos-en-baudet-zijn-feitelijk-landverraders/

Ewout Klei
jalta.nl/buitenland/nummer-21-van-forum-voor-democratie-werkt-voor-foute-rus/
jalta.nl/politiek/zakenkabinet-of-dictatuur/
jalta.nl/politiek/baudetmemes-en-baudetmania/

Rik De Jong
jalta.nl/politiek/waar-mijn-obsessie-met-baudet-vandaan-komt/
jalta.nl/politiek/thierry-en-de-verkiezingsuitslag/
jalta.nl/politiek/de-radicalisering-van-thierry-baudet/

>Joop.nl
joop.nl/opinies/thierry-baudet-is-wilders-in-schaapskleren
joop.nl/opinies/dit-is-het-slecht-verhulde-nazi-gedachtegoed-van-thierry-baudet
joop.nl/nieuws/bizar-partij-baudet-op-slinkse-wijze-gefinancierd-door-club-van-erdogan
joop.nl/videos/pauw-en-jinek-frits-wester-fileert-baudet-om-racistische-opmerking
joop.nl/opinies/thierry-baudet-moet-geholpen-worden-niet-afgemaakt

>AD:
ad.nl/dossier-verkiezingen-tweede-kamer/thierry-baudet-je-houdt-van-hem-of-je-verafschuwt-hem~a994862f/
(Deze is nog wel objectief, beide kanten worden gehoord)

P.S. De meeste zijn allemaal van afgelopen 10 dagen.

Media the media mensen! Bewaar deze lijst! (Toevoegingen zijn welkom)

How much do you guys think will FvD grow in the next election?

-People are afraid of being called a racist
-90% of the media are lefties
-Feminism making men less masculine
-No sense of nationalism outside of football games

TLDR; Too many cucks willing to bow to multiculturalism

vooral die is erg belangrijk

logisch ook natuurlijk, je kunt wel hordes jonge mannen binnen halen tegen de vergrijzing, maar als het gemiddeld iq rond de 85-90 schommelt, en ze de taal niet machtig zijn, dan zal er altijd meer geld bij moeten dan het oplevert.

als het grootste probleem van vergrijzing de rijzende zorgkosten/aow zijn, dan is groepen mensen binnenhalen die meer kosten dan ze opleveren natuurlijk het tegenovergestelde van wat je moet doen.

massale campagnes voor voortplanting, meer fiscale voordelen voor ouders lijkt me een veel beter idee.

Ik denk dat Spartacus sowieso Sup Forums bezoekt.

Goed werk.

dan sorry vanwege het eerdere zicht op hun, door het cuck bos wat wij nederland noemen is het moeilijk om de niet cuck bomen te zien lol.

Maar dat is dan wat wij precies nodig hebben, meer mensen met een soort van gecentralizeerde ideologie. (wat al is gedemonstreerd is om te werken bij de merrilards)

Good shit, made some small improvements. A section with "journalists" bashing FvD on twitter would also be great.

hackmd.io/s/BJ19X30ix#

en om wat meer erbij toe te voegen, de reden waarom er zo veel lefties zijn (niet alleen maar joden)

youtube.com/watch?v=W8N3FF_3KvU

evolutionaire principes. Beetje losse theorie maar niet zonder bewijs, de amygdala is een van de grootste verschillen als het op linkse vs rechtse aangaat.


archive.is/GZMcT

Rutte took a hardline stand, that won him many votes. Keep in mind that Dutch voters have the memory of a goldfish and mistakenly belief that this is at all representitive of Rutte's premiership.

Dit. 100%. Al ben ik bang dat het haast een onbegonnen taak is om de geboorte cijfers omhoog te krijgen.

dutchturks.nl/president-erdogan-europese-turken-maak-5-kinderen/

Thanks for the archive.

*eye twitches*

Lijkt wel of ze na het GeenPeil-fiasco op the Thierrytrein zijn gestapt, een paar redacteuren in ieder geval.

Geenstijl is belangrijk als waakhond. Ookal heeft Geenstijl ook haar eigen belangen.

En Nederland heeft best een gecentraliseerde ideologie over immigratie, alleen niet iedereen durft zich hierover uit te spreken in vrees voor demonisering in sociale kringen:

wat deze mongolen niet beseffen is dat wij hun goed begrijpen, te goed, wij zijn met hun opgegroeid, hun gedachtes overgenomen...maar dan extra gedachtes gekregen, meer logica en nog meer fout correctie (in form van wetenschap, droogredenen standaarden van de oude grieken/romeinen en meer)

Deze linkse mongolen zijn net negers, met een mentale leeftijd van 14 jaar, welke ze nimmer te nooit zullen overschrijden.

Hun hele leven lang zullen ze nooit filosofische diepte kennen, als dieren welke alleen op wat emoties reageren zullen ze wat beetje leven hebben, doorleven. Treurig. Maar bijna niemand kan hun natuur op dit moment veranderen.

Violence, purges and communism.

Ik vind Geenstijl laatste tijd juist erg pro-Baudet. Dit artikel is juist bedoeld om aan te duiden hoe hij momenteel gedemoniseerd wordt.

Zo dom is ze dus, kek.

>wat is extreem links dan?
Je zou bijna denken dat ze dit gewoon expres doet.
>extreem voor gelijkheid.
Dat is praktisch communisme

hpdetijd.nl/2017-03-18/grabem-by-the-thierry-baudet/
Toevoeging.

De hele rechte beweging in de VS had genoeg ruimte voor echte, onafhankelijke derde partijen. Mensen zoals molly zijn half joods, liberitarian zelfs, vreemde en bizarre ideology wat heel sterk afwijkt van de linkse, maar ook van ons. En zelfs dankzij hun onafhankelijkheid en vreemd startpunt hebben hun zich bij ons gevoegd, omdat de problemen tamelijk eenzijdig zijn.

En wat de liberitarians ook beseften was dat ze hun vrijheid konden krijgen, maar alleen onder de witte meerderheid maatschappij. Omdat ze geen enkele kans maken erop met mensen die het niet begrijpen, of die er vijandig tegen zijn.

De witte mens is de enige welke slavernij als eerste heeft afgeschaft, of maar ook eenbeetje empathy heeft voor alle vreemde, maar ook andere belangen.

Ze begint in ieder geval al vragen te stellen. Ze moet zich alleen nog maar beseffen dat de echte wereld alles behalve gelijk is, en wereldvrede is ook een fabeltje. Zo is natoer.

Is Nederlands jouw moedertaal?

hackmd.io/s/BJ19X30ix#

Added, you can edit this document by pressing the pencil icon btw

toen ik nog op het gym zat (tot 2008) hielden de geschiedenislessen op bij WWII. nooit echt les gehad over het communisme, Stalin, Mao, Fidel, etc. sommigen lazen animal farm voor hun boekenlijst, dat was het wel zo'n beetje. kan me niet voorstellen dat het vandaag de dag anders is.

omdat wij bezet zijn door de duitsers zit er een kronkel in ons hoofd die ons alleen maar extreem-rechts doet zien. in ex-communistische landen is het vaak andersom, daar zijn ze veel meer bezig met extreem-links, en is extreem-rechts vaak minder een issue.

21 jaar hier, maar ik zit al 10 jaar op de chans...dus, niet helemaal. Meer engels jammergenoeg.

Ik DENK dat er maar een oplossing is om Nederland te redden

>>extreem voor gelijkheid.
>Dat is praktisch communisme
Marxisten willen gelijkheid van uitkomst/resultaat (equity): ongeacht iemands levensloop moet de levensstandaard van iedereen gelijk zijn. Gelijkheid op rechts is vaker gericht op gelijkheid van kansen om iets te bereiken.

vind het vooral opvallend dat je 'welke' gebruikt in plaats van 'die', zou ik verwachten bij iemand die van oorsprong Duits is bijvoorbeeld

iktf

>Het zijn roerige tijden. Ik ben bang dat als het mediakartel zo bezig blijft dat Baudet straks ook niet meer zonder beveiliging over straat kan, met alle gevolgen van dien. Dat zou ik echt vreselijk vinden.
>Implicerend dat ikzelf en andere autisten dit niet als de ultieme vindicatie zouden gebruiken om het partijkartel, hun media schoothondjes & volgers bloederig te saneren.

Stiekem een best enge gedachte, maar ook een goede kans om VVD stemmende vrienden te roodpillen & Groenlinks huppelkutjes te BTFO'en.

-demolishing architecture and infrastructure
-stealing from the working middle class and giving free shit to unresourceful adult children/low iq refugees/persons with sexual disorders/cheating no-fault single moms that divorce a guy for the lulz, so that everyone becomes lower class and dependent on the state
-lobbying for carbon tax for the sake of 'nature' and feels to achieve the above
-create a climate where the next generation of children will be even dumber than the current one, because it is geared to favor the less responsible gibsmedat hordes

Who is Molly?

Dank Dank.

Het valt me overigens op hoeveel inhoud de draad vandaag heeft. Doordat ze nu wat minder frequent zijn trekken ze ook wat minder trollen aan.