/POLDER/ GENERAL #005

Copying content from previous user, thanks for the neat listings.

CURRENT STATE
As said, we're past the elections, but the battle continues. FvD (/ourguys/) has won two seats and are now getting more media attention (both positive and negative). It's even starting to look like there might be an extra seat in it for them, calculations have shown. Meanwhile, we look forward to the upcoming forming of the coalition and we still have the Turkey situation, with Erdogan calling Turks the 'new Europeans' who should all have at least 5 children, and calling us Dutch dogs and fascists. A word some huppelkutje named Anne Fleur also used when talking about FvD's frontman Thierry Baudet, in a prominent Dutch newspaper on Saturday. It's becoming clear FvD could still use our help (great example is SaneerMeneer's reaction video below), by refuting these lefties everywhere we can, and spread these refutals everywhere we can. When the truth prevails, we prevail.

Previous threads:
000: archive.fo/hdgX1
001: archive.fo/oq2oU
002: archive.fo/q1O30
003: archive.fo/pNewX
004: archive.fo/UsvVR

Other urls found in this thread:

pastebin.com/rM2x5tqQ
twitter.com/fvdemocratie/status/843736151760474112
npo.nl/wnl-op-zondag/19-03-2017/POW_03436027
youtube.com/watch?v=emN1DeUDjLk
youtube.com/watch?v=LGbE2iDgyn8
trouw.nl/democratie/programma-s-cda-en-vvd-zijn-dat-van-pvv-genaderd~ae247b72/
trouw.nl/democratie/er-is-veel-domheid-voor-nodig-om-jezelf-zo-te-bewieroken-als-thierry-baudet~a99f7c6e/
twitter.com/volkskrant/status/843556686099087362
volkskrant.nl/televisie/zo-lieten-baudet-en-hiddema-zich-het-parlement-in-giechelen~a4476428/?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm_campaign=shared content&utm_content=free
twitter.com/BitchOfKitsch/status/844260781776687104
hackmd.io/s/BJ19X30ix#
youtube.com/watch?v=gKvX8jxpPPI
youtube.com/watch?v=ZlAOIuUNUN4
youtube.com/watch?v=PTNIWc24wHU&lc=z13sjd2guq22ut0ml23mcx45flj1ilc2g.1490125626990697
kiesraad.nl/binaries/kiesraad/documenten/rapporten/2017/3/kerngegevens-tweede-kamerverkiezing-2017/kerngegevens-tweede-kamerverkiezing-2017/Kerngegevens Tweede Kamerverkiezing 2017.pdf
youtube.com/watch?v=C5zzVemi3m4
geenstijl.nl/mt/archieven/2017/03/sing_us_a_song_you_re_the_piano_man.html#more
youtube.com/watch?v=29OLhebbj5c
dutchturks.nl/columnist-anne-fleur-dekker-ondergedoken-na-doodsbedreigingen-aanhangers-pvv-en-fvd/
youtube.com/watch?v=OeC1yAaWG34
twitter.com/NSFWRedditVideo

CURRENT USEFUL LINKS
Analysis of Dutch political parties:
pastebin.com/rM2x5tqQ

Small message from Thierry and Theo to all FvD voters 20/3:
twitter.com/fvdemocratie/status/843736151760474112
-"ZEGT HET VOORT, DE PARTIJ WORDT GROOT"

Baudet on WNL 19/3:
npo.nl/wnl-op-zondag/19-03-2017/POW_03436027

Theo on Businessclass 19/3:
youtube.com/watch?v=emN1DeUDjLk

Saneer-meneer reaction on Anne Fleur situation:
youtube.com/watch?v=LGbE2iDgyn8
Programs VVD and CDA closed in on PVV program this election:
trouw.nl/democratie/programma-s-cda-en-vvd-zijn-dat-van-pvv-genaderd~ae247b72/

Media starts attacking FvD and Baudet:
trouw.nl/democratie/er-is-veel-domheid-voor-nodig-om-jezelf-zo-te-bewieroken-als-thierry-baudet~a99f7c6e/
twitter.com/volkskrant/status/843556686099087362
volkskrant.nl/televisie/zo-lieten-baudet-en-hiddema-zich-het-parlement-in-giechelen~a4476428/?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm_campaign=shared content&utm_content=free

>"GroenLinks-leider Jesse Klaver noemt de verschillen tussen zijn partij en de VVD 'megagroot'."

Classic Yasser Feras.

>dvw marxistische tutjes je geen gebruikte slipjes sturen
twitter.com/BitchOfKitsch/status/844260781776687104

Nog iets bekend over de mogelijkheid met CU? Hoor alleen maar GL vandaag

...

hackmd.io/s/BJ19X30ix#

Archief van Thierry/FvD bash colums. Toevoegingen welkom.

Voor zover ik weet vrij weinig. Dit is het meest recente op de liveblog:

>De ChristenUnie geeft bij de zoektocht naar een nieuwe regering de voorrang aan de grootste partij en de grootste winnaars. Zij moeten op zoek naar een werkbare meerderheid, aldus lijsttrekker Gert-Jan Segers van de ChristenUnie maandag.

>De VVD moet het voortouw nemen en gaan praten met PVV, CDA, D66 en GroenLinks. "Wij zijn geen grote winnaar", benadrukte Segers na een gesprek met minister Edtih Schippers, die als verkenner een eerste poging doet vast te stellen wie met wie een nieuwe regering zou kunnen vormen.

>De ChristenUnie wordt genoemd als mogelijke partner bij een coalitie van VVD, CDA en D66. Maar Segers zei dat hij vooralsnog geen rol voor zichzelf ziet weggelegd. "We hebben een bescheiden positie."

...

>Classic Yasser Feras.

Ik dacht dat het altijd Jesse Kufar was.

Oftewel hij wacht tot GL aan de kant geschoven is zodat zijn positie sterker is.

gelukkig dat wij er weer zijn. Draad weer gevolgd. Hopelijk horen wij wat meer over de interne dingen van de 2e kamer ook nog.

Mooi bijgehouden!

Ik heb alvast even ruim mijn persoonlijke woede gescheten op de Volkskrant en Trouw.

youtube.com/watch?v=gKvX8jxpPPI

Doe er je voordeel mee.

Om 22:30 is Baudet te zijn bij RTL Latenight. Voorspellingen? Ze gaan het hebben over de kritiek die hij krijgt. Dit kan interessant worden.

I like your voice

goede spreekstem, goed genoeg presentatie. Well done. Begint al wat avond te worden dus ik hoop dat meer mensen het zien.

het wordt weer een interview over "de toon" en niet de inhoud

Goede tekst, goede stem, goede standpunten. Het enige dat ik je nog kan aanraden voor de toekomst, maar dat weet je vast ook zelf, is een betere microfoon.

Nice, added it to hackmd.io/s/BJ19X30ix#

Idd, weer meer van het oude en het domme, zoals altijd. Waren gaskamers en hitler not maar een ding.

Dank, vrinden.

Aankomende weken dreun ik er vast nog een paar uit, ik begin er plezier in te krijgen.

Ze gaan vragen naar die groene kikker

Who's going to be in the coalition?

wat wij aan het doen zijn is zoiets als dit

youtube.com/watch?v=ZlAOIuUNUN4

>wedge strategy

Maar het verschil met de christenlijke welke gefaald hebben is dat de kennis welke wij hebben geheel klopt en door moderne wetenschap ondersteunt wordt. Maar de beginstappen zijn wel eenbeetje hetzelfde.

het is niet alsof je iets anders kunt doen wanneer de waarheid zo gecenseerd wordt.

youre improving

Forming a coalition will take quite a while, especially with a minimum of 4 parties. Most likely the coalition will exist of VVD, CDA, D66 and another 5+ seat party, like CU (Would make it a center-right coalition) or GL (Would make it a center coalition).

Kort interview PowNed van Thierry Baudet van vandaag

youtube.com/watch?v=PTNIWc24wHU&lc=z13sjd2guq22ut0ml23mcx45flj1ilc2g.1490125626990697

Klopt! Hier was ik niet van op de hoogte. Wij bouwen verder op een sterk fundament van logica, maar zeker het specifiek aanvallen van de zwakke aspecten past volkomen bij onze bezigheden.

Good to hear! I have no experience doing things like this apart from public speaking skills and some basic editing, so I've got a lot to learn technology-wise. Feedback helps!

Well, today is the 21st. Did any seat totals change from the results last week? As I understand, they were supposed to be recalculated today

het is zo jammer dat hij met mongolen om moet gaan. Weet je wat ik zou zeggen? Gewoon recht voor zijn raap dat er onderzoek is geweest in welke vrouwen orgasmes krijgen bij verkrachtingen. En dat ze er eigelijk naar snakken, maar alleen met een mooie man.

Maar als je dat voor die lefty retards zou zeggen zou je eindeloze autistische screeches krijgen. Arme Therry.

fuck this shit its GAME TIME
>go to Snapchat Y .me
>leak girl at school
>post results

I believe they are currently having talks with Jesse Klaver, but they did mention it was a process of elimination, and a GL coalition was very unlikely. D66 welcomes GL, but the rest doesn't.

I'd expect a CU coalition. Military service and mandatory Wilhelmus-singing, here we come!

Today the official results came in, but seat distribution is the same as in the preliminary results.

Je bent heel goed bezig!! Blijft did doen user.

Vwb de kritiek die anderen al haddden aangekaart:
>Als je geen goede microfoon hebt, maar wel een goede koptelefoon, kun je deze inpluggen en als microfoon gebruiken. Afhankelijk van de uitvoering is het resultaal wellicht beter en simpele en goedkope tussenoplossing.
>De typ & spelfouten die je in het andere filmpje had gemaakt (en het werkbestand was vergeten op te slaan) kun je in JewTube met Annotations vebeteren.

Verder niets dan lof.

Well not so much recalculated as the official statistics being released. They don't really diverge from the results though. Today was mostly about preferential seats (doesn't change the overal amount of seats, just who is on them) and which party would get the last extra seat which because one can for instance get 0,9 the amount of votes for a seat, could vary because of just a couple of votes. The actual distribution stayed the same though.

je moet ook bewust worden dat de media werkt met heel veel mensen erin, content makers zelfs, er zijn dus om die over te nemen van onze kant ook veel van dat nodig. Tevens ook vele kijkers natuurlijk. Er zijn eenbeetje neutrale bladen welke misschien ook onze punten kunnen behelpen, misschien wat hulp van andere nederlanders ook nog. Maar wij gaan min of meer vijandig gebied binnen en wij horen Thierry dus ook proportioneel eigelijk te ondersteunen en de screeching harpies to kwellen.

Er is dus genoeg werk voor iedereen lol, als er gewilligde zijn.

That shouldn't be right at the very least since 50+ had more votes than PvdD but the preliminary results had given them one less seat

>En dat ze er eigelijk naar snakken

Buma doesn't want military service though, they want a mandatory social service.

BLESS

>Als je geen goede microfoon hebt, maar wel een goede koptelefoon, kun je deze inpluggen en als microfoon gebruiken. Afhankelijk van de uitvoering is het resultaal wellicht beter en simpele en goedkope tussenoplossing.

Ik heb een aardige headset, maar de rede dat ik deze niet gebruik is dat hij een ontzettend vervelende pop geeft bij P en F-klanken. Ik ben voor nu overgestapt van mijn (blijkbaar kapotte) condensatormicrofoon naar een dasspeldmicrofoon die ik voor mijn werk heb.

>De typ & spelfouten die je in het andere filmpje had gemaakt (en het werkbestand was vergeten op te slaan) kun je in JewTube met Annotations vebeteren.
Goed plan! Mooie oplossing, ga ik deze week nog op voeten zetten.

>Er is dus genoeg werk voor iedereen lol, als er gewilligde zijn.
Compleet mee eens, hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Maakt het ook direct makkelijker om naar elkaars kanaal door te linken en zo het publiek in de roulatie te houden.

Well this is of course not true, I really doubt most (any) women want to be raped, however it is the number #1 fantasy.

>mgw te oud voor dat soort fratsen

PvdD has some more votes and got a rest seat iirc. On page 10 in pdf related there's the total amount of votes.

kiesraad.nl/binaries/kiesraad/documenten/rapporten/2017/3/kerngegevens-tweede-kamerverkiezing-2017/kerngegevens-tweede-kamerverkiezing-2017/Kerngegevens Tweede Kamerverkiezing 2017.pdf

lol calm yourself lonely neet. You cant to go around raping women, but I am just sayan. Mayb I can find that old piece back or just you know, google "women orgasm from rape" en denk er goed bij na of je mooi genoeg bent om dit te doen.

(het is ook een van de redenen waarom niet alle vrouwen verkrachters aangeven lol, tamelijk weinig eigelijk)

Heb je de middelbare school nooit afgerond of heb je autisme?

>Ik heb een aardige headset, maar de rede dat ik deze niet gebruik is dat hij een ontzettend vervelende pop geeft bij P en F-klanken. Ik ben voor nu overgestapt van mijn (blijkbaar kapotte) condensatormicrofoon naar een dasspeldmicrofoon die ik voor mijn werk heb.
Aha, nou deze klinkt een stuk beter. Ik heb zelf goede ervaringen met simpele in ear buds (klinken inderdaad beter dan mijn over the ear cans).

>JewTube met Annotations vebeteren.
Goed plan! Mooie oplossing, ga ik deze week nog op voeten zetten.
Er zijn een ton video's over te vinden. Bekijk deze eens voor de basics om mee te beginnen.
youtube.com/watch?v=C5zzVemi3m4

Nogmaals mijn complimenten, en je terugkoppeling in deze draadjes maakt het ook makkelijker feedback te geven e.d.

Mooi gezegd!

Bedankt voor de draad voortzetting Saneer-Meneer, samen staan we sterk!

t.wantingtogetrapedwoman

LONDON???
O
N
D
O
N
?

Goeie vid, alleen viel het ademhalen erg op.

Ik ga ff normie doen, but does /polder/ use twitter? Please no full on frogposters.

>Goeie vid, alleen viel het ademhalen erg op.
Dat is mijn kwaal, op een of andere manier haal ik scherp in voor een zin. Mijn ademhalingspatroon is van nature vrij ontregeld, en een andere/betere microfoon pakt dit misschien minder op.

Zelfde hier. Invoeren die hap!

Probeer door je neus te ademen in plaats van mouthbreathing

Hahaha die vraag, veel vrouwen geven kritiek, hoe komt dat denk je?
Because they all want me, biznaatatachchch,.. uuhm Ik bedoel, ook aardig wat mannen geven kritiek, hoor.

...

Stop with these threads. You failed at achieving any relevance.

I want to remember the good things about Holland.

>mfw he didn't take the pill

sukakok.

If only we both kept our colonies, huh?

But really, things are (finally) looking better for conservatism in Holland, hence the excitement. Perhaps we didn't "win", but we booked major gains.

>stay quiet and die goym

lolno, if these are ever pruned there is also always double the best chan.

Plus the elections presented a somewhat win for us, an opportunity. And /ourguy/ is now in te tweede kamer, so its pretty Sup Forums related lol. If the anglo's can have their generals, so can we.

Well, getting FvD into parliament got the leftist media screeching autistically for days already now. It may not be a major change, but the election results were still a small shift in the right direction, regardless of what you've heard from leftist propaganda.

I'm gay and I also have rape fantasies as the receiver desu

>I'm gay
Op de brandstapel met jou.

Je moet je mic zo instellen dat die enkel geluid boven x aantal decibel waarneemt. Zo vermijd je ook achtergrond geluid in de pauzes tussen zinnen

This again.

Weer een stuk van geenstijl over de karaktermoord pogingen op Thierry Baudet

geenstijl.nl/mt/archieven/2017/03/sing_us_a_song_you_re_the_piano_man.html#more

Volgende keer misschien ook Audacity noise removal eroverheen, mocht het helpen

And let met just add, all parties that identify as right conservative either gained seats or stayed stable. (Apart from the VVD, but they've been the ones in power for some years now, so that's to be expected.)

The conservative side also occupies 82 seats in parliament. The top three biggest parties are also all conservative.

We won. Not as big as we hoped, but we won.

>it's another Anglo interpretation of Dutch politics post

Raid on the Medway when?

youtube.com/watch?v=29OLhebbj5c

>slovenia

Sing the Wilhelmus for your king, Anglo. We'll sing along.

>sukakok.
Wut? No munie?
Underrated!

Denk ook dat het autistisch gekrijs wat te maken heeft met het feit dat men wel doorheeft dat FvD een groter appeal heeft (en gaat hebben) op hoger opgeleid nederland. Waar men voorheen misschien op D66 of VVD zou stemmen en met minachting keek naar het tokkie gekakel van Wilders, zal men nu overwaaien naar een partij als FvD, die voorbereid en professioneel overkomt en zig inzet voor oplossingen voor de problemen, ipv alleen maar schreeuwen.

>5% van de populatie van de VS
>26 unieke posters
>deze snelheid

Komt ongeveer gelijk met het gemiddelde, beetje lager dan dat, maar ja. Dont remove us lol.

He got cucked pretty bad.

Superior Anglo might did save Holland from France though.

Can't we get our resident Dutchlearning oranje drinking brit back? He was more fun.

>Superior Anglo might did save Holland from France though.
All the more reason for a humble partnership.

Our Frisians can still understand Old English without too much effort. In fact, they're able to read Beowulf.

Stop being angry and start appreciating how close our nations are, while simultaneously appreciating the differences between our sovereign states.

No

Thoughts on my new OC?

> Thoughts on my new OC?
8/10. I like it

Someone turn Bulgarian Refugee Hunter's Chopper into a Pepe Meme

Bovenste koek

Kwaliteit.

Thanks lads, far too kind!

Okay.

dutchturks.nl/columnist-anne-fleur-dekker-ondergedoken-na-doodsbedreigingen-aanhangers-pvv-en-fvd/

Can't make this shit up...

Is that oc? I feel like I've seen it before. The 'kartel chips' part for sure.

What does the text say?

Een Sup Forums original!

Just like that woman from the Vinexwijk in Pauw and Jinek. Which ended up being merely a few nasty tweets.

youtube.com/watch?v=OeC1yAaWG34

Have a /comfy/ night, Anglo.

>When you spot a 'partijpipo'

A partijpipo is someone part of the cartel Thierry talks about a lot

When you come across a partyclown.

LOL

hopelijk gaat ze gordijnen aanschaffen...en een hond!

Maar waarschijnlijk was het wat onzin lol, zelf mutilatie waar de joden en andere linkse zo goed in zijn.

>dutchturks

vergeet het wel niet te archiveren. Als wij pech hebben dan zitten ze hier wellicht wat ips te verzamelen ha.

When you see partypipos

party pipos being some funny insult for members from establishment party that Thiery Baudet often uses in his speeches.

>Sinds enkele dagen wordt Dekker nu onophoudelijk lastig gevallen en bedreigd. Het gaat zelfs zo ver dat PVV- en FvD-aanhangers haar bedreigen met de dood.
Als dat van iemand hier was en geen verzonnen bs is, liever niet doen. Geeft alleen maar fout signaal en munitie voor het anti-FvD kamp

>Ik was in de veronderstelling dat we in een land leefden waarin je alles kon zeggen en schrijven, zonder dat je hoefde te vrezen voor je leven.
Moet zij vooral zeggen, constant ongegrond mensen zwart maken en daarna opkijken dat er weerstand geboden wordt.

Not mine, just reposting.

I would have translated but clearly you are against us working together so sod off.

>vergeet het wel niet te archiveren. Als wij pech hebben dan zitten ze hier wellicht wat ips te verzamelen ha.
This ^

Ahh ja, een mooie hoor.