/polder/ Dutch politics - HE DID IT IN LATIN, THE ABSOLUTE MAD MAN edition

Thierrium Baudetum (maiden speech) in latin:
dumpert.nl/mediabase/7089407/fc4523ac/maiden_speech_thierry_baudet.html

Other urls found in this thread:

twitter.com/annefleurdd/status/846798032049975298
youtube.com/watch?v=UHOufV-4HMc
youtu.be/fNznxh_9uw8
geenstijl.nl/mt/archieven/2017/03/gstv_de_eerste_werkdag_van_thi.html
twitter.com/NSFWRedditImage

HAHAHAHAHAHA HERO

Thierry's speech might show up on NOS journaal lads.

wie /klaverjessen/ hier

>muh cartellum

Dagelijkse herinnering dat knappe donkere vrouwen daten de uiteindelijke roodpil is

Zak eroverheen oetz

Haha brilliant first move. Start out in Latin to get people talking about him. Then point out exactly why we dont want the current proposed coalition

behalve sultana simons dan

Wie (((journaal))) hier? Klavertje: "Wij willen Nederland veranderen dus zullen grote veranderingen nodig zijn." Onze bestuurskaste dames en heren.

Jesse Klaver doet me denken aan zo'n lulletje van een jeugdpartij die teveel House of cards heeft gekeken

once a papjong always a papjong

Some UvA chick already shared what Jesse said today in parliament.

>boohoo, we need to be more inclusive and sweet talk everybody so we can all be friends and love one another ^_^V

this shit is coming from people who studied political science at UvA. Wtf do they teach people over there that everything is about muh feelings and muh inclusiveness.

Fucking Jews.

facebook DOT com

/drjillstein/videos/1548215568551961

buzzwords like
>rechtsstaat
>solidariteit
>humaan

wollah G, kom voor het jonko

fleur vanavond bij pauw?!

Hou je bek kut klaver. Ga leller met (((stein))) nueken.

rtl

>Ik ben ooit door m'n neef aan de oren naar een comfortabel één-dag-in-de-weekbijbaantje in een winkel gesleurd waar hij me op patat trakteerde en me nooit ontsloeg ook al voerde ik geen kutzak uit
>Dat heeft me arbeidsethos aangeleerd

t. Yasser Feras

Wie doet hier iets mee?

Rechtstaat als het ze uitkomt ja, anders 'is fascisme'.

ik denk niet dat deze mensen meer doen dan stoer praten

Based Baudet voorziet ons van koek en miems voor de nodige broden. Nu tijd voor koffie.

Klaver is een volwassen kerel die overkomt als een MAVO-2 klassenvertegenwoordiger.

Wolla G groen stroom overmorguh, ik sweer.

>Indo neef wordt opgescheept met Marokkaanse half-neef die nul werkethiek heeft

Het is net de realiteit van de verschillen in werkethiek tussen Indos en Marrokanen.

>tijd om zijn schedel kennis te laten maken met het plaveisel?
Mooi, nu heeft Thierry ook "bedreigingsmunitie" zodat hij nu ook een antifa kan zijn net als mevrouw breiclubje.

Maar Thierry kennende staat hij hierboven joh

wat een miet

I'm sorry /polder/
twitter.com/annefleurdd/status/846798032049975298

Als ze ballen hebben nodigen ze Baudet ook uit om tegenwicht te bieden. Of minstens Yernaz.

Ik denk dat de marrokanen een soort osmosis krachten hebben. Ik ben indo en mn zusje is niet anders dan marrokanen qua werkethos.

Ze bracht nl. haar weekenden door bij een of ander shishatent als ze eigenlijk moest leren.

Nu denkt ze dat ze "fashion designer" kan worden. Tekenen kan ze niet, en zelfs een simpele rok naaien lukt ook niet.

Lachen gieren brullen om een roeptoeter bij Pauw om 23:00
Het enige kutte? straks staat weer heel 'goedmens' nederland achter haar (en antifa?)

Klinkt als een toekomstig GL stemmer

Doen ze toch niet. Tegengasten hebben ze alleen als ze iemand van rechts uitnodigen. Ze geven haar een mooi podium om zonder tegenspraak haar onzin te verkondigen. Deze meid had nooit media aandacht mogen krijgen.

Ik ben benieuwd of ze de ironie van het hele gedoe inziet. Ze claimt dat mensen een quote van haar uit context halen en gebruiken om haar aan te vallen terwijl ze dit zelf al weken bij Thierry doet. Maar ze zal het zelf wel niet zien en de lugenpresse die wijst haar er toch niet op. Om te janken.

youtube.com/watch?v=UHOufV-4HMc
top kek, Baudet stopt even zijn boek onder Rutger z'n oksel
Minimaal 4 jaar memes gegarandeerd

De gasten staan ondertussen al online, nee FvD zit er niet tussen.

Dat was ook mijn punt.

>Ik ben benieuwd of ze de ironie van het hele gedoe inziet.
natuurlijk niet

Als ze nederlands staatsburger wordt wel ja.

Ze zegt ook regelmatig dingen als "it's a man's world" en andere buzzfeed niveau feministische bullshit.

Maar ik zal wel eerlijk zijn. Ik ben vooral getriggered door het feit dat ze denkt dat ze kan ontwerpen, terwijl ik een echte opleiding doe daarvoor.

Ik zei het ter bevestiging.

Eerlijk zou het wel mooi zijn haar imbiciliteit in het open te hebben. Kan kijkend Nederland eens zien wat de gemiddelde Groenlinks stemmer allemaal denkt.

Ah, de 'ik wil een leuk beroep doen maar geen enkel greintje moeite investeren' meme. Erg populair onder meisjes

over 10 jaar gaat ze waarschijnlijk zeggen dat je ergens bent gekomen in je leven door male privilege, tis dat je een kleurtje hebt anders kwam white privilege er ook nog bij.

Jezus, wat ziet Wilders er slecht uit.

Nee, tenzij ze helemaal van de pot gerukt is gaat ze zielig doen voor slachtoffer punten. Goed voor haar, goed voor GroenLinks en slecht voor FvD. Precies wat ze wil.

Wie /onweer/?

Het is makkelijker om anderen de schuld te geven van je falen dan jezelf. Merk het ook bij mezelf, al probeer ik realistisch te zijn.

En met kunstzinnige dingen denkt elke tokkie dat ze het kunnen. Bij die oude SBS6 serie over vogelaar wijken zag je het ook. Dikke tokkie moeders die uitkering trekken en met schulden zitten, en de rebelse dochter die kapper of designer denkt te worden. Terwijl ze dan al lang aan het knippen/tekenen moet zijn geslagen.

>muh gender pay gap
>zolang ik maar minder hard hoef te werken en meer even veel verdien

Ze gaat huilen (met tranen) en de normaalflikkertjes zullen haar "moedig" vinden.

>vrouwelijke Minister van Defensie
ik wil van deze rit af.

Hij is ziek man.

Wat heeft hij dan??

Islamophobie

>PvD {Party for Animals} also approved his Minister-plan
youtu.be/fNznxh_9uw8

Based Kamervoorzitter did note he should speak Dutch.
{Yes we had 'party' preaching Turkish one time}

kek

Maar serieus we kunnen niet dit woord in het groene boekje laten komen

Natuurlijk zijn het moffen die deze troep gemaakt hebben.
En dan maar zeggen dat gegronde xenofobie niet bestaat.

Ben je getriggered door de zwarte dildo naast de handtas? @2:20
Kleurt gewoon beter bij de tas, kleding en auto-bekleding.

Minimaal 4 jaar lang memes van de bovenste plank

Ik heb er zin an

Zo ver was ik nog niet gekomen, maar dat maakt het er niet beter op nee

AF joins PAUW tonight. I don't think I'm going to survive that.

You couldn't pay me to watch this
You know what you're getting a poor little white girls crying live because of some mean tweets!
Has there ever been an attack from the right in the netherlands?
So far only from the left from what I recall.

Ik ga absoluut niet kijken. Dank aan de PVV tokkiebrigade die weer lekker afstraalt op Thierry. Ik dacht dat linksvolk een gebrek aan strategisch vermogen had maar dit is nog erger.

...

Nothing but a victim-pity-circlejerk in an echo chamber.

There will be more attacks on Baudetum, but they won't do damage outside the left camp.

Might as well get used to it and ignore them.

Ik weet dat het bubbelcreatie is maar ik ga het toch ook maar niet kijken. Ben zo ondertussen echt moe van de linkse mediatactieken.
Ik weet dat ik niets bereik met getriggert worden door dit soort interviews maar ik kan het gewoon niet voorkomen als ze weer schaamteloos vanavond haar een podium geven om haar crusade tegen de FvD voort te zetten.

Aangifte van Wilders was misschien wat overkill. Maar als het dit niet was hadden ze wel iets anders gevonden om fvd bij te betrekken en zwart te maken.

Jongens we starten een social media campagne tegen haar. Stuur me even je beste tweets gericht naar haar en ik gooi er een groot aantal likes op

>gooit modder
>krijgt modder teruggegooid

WEEEEEEEEEEEH

Ben zo klaar met linkse tactieken

Ik heb het niet over de PVV zelf maar over hun achterban die blijkbaar weer moet gaan dreigen. Ik denk dat er exact 0 FvD stemmers iets kwalijks gedaan hebben, wij strijden met memes en shitposts, maar toch weet ik nu al dat FvD als een halve terroristische organisatie afgeschilderd gaat worden.

Nee dat is precies wat het alleen nog maar erger maakt op dit moment

>erban die blijkbaar weer moet gaan dreigen. Ik denk dat er exact 0 FvD stemmers iets kwalijks gedaan hebben, wij strijden met memes en shitposts, maar toch weet ik nu al dat FvD als een halve terroristisc
>r me even je beste twe
>t dit niet was hadden ze we

what is this gobbledygook?!

geenstijl.nl/mt/archieven/2017/03/gstv_de_eerste_werkdag_van_thi.html

Ja het is om te janken.

Heeft iemand trouwens daadwerkelijk een bedreiging gezien op twitter of FB?

Ik heb zo'n gevoel dat we niets gaan horen later over veroordelingen of aanhoudingen vanwege haar bedreigen

Maat, snap je nou niet dat dit precies is wat zij willen. Besteed er geen onnodige aandacht aan en ga al helemaal niet dezelfde tactieken voeren als Links doet. Je hebt al gemerkt dat die totaal averechts werken.

Het was een linkse saboteur forsure

De beste taal ter wereld jij oikofoob

This is dumbest shit I've seen today. A waste of Trips.

By the way,This bong has a point. SPEAK ENGLISH!

Listen and Believe! Krijg er gewoon GamerGate flashbacks van (heb trouwens ook geen bedreigingen gezien)

Hmm. we kunnen het inderdaad ook omdraaien.

Ze had wel wat foto's van bedreigingen op twitter gezet geloof ik, een stuk of 3. Ik ga er maar van uit dat ze echt zijn, ik kan me best voorstellen dat er een paar tokkies waren die zich weer eens niet in konden houden.

wat bedoelde hij hiermee?

Did you just get tripple 4 for a second time?

Wat is er met de saneermeneer gebeurt.

help

YEAH BOI.

Lees Rules for Radicals van Alinsky eens, de blauwdruk van de linkse strategie sinds de jaren '70. De slachtofferrol is precies wat ze willen en jij trapt er in.

ONS WAS EUROPEERS EN KAK

Deze tweet van (((wiessenberg))) inderdaad.

let ook op de datum

Ik wil niet haar in een slachtofferrol duwen, ik wilde gewoon een SM campagne voor FvD starten, maar bedankt voor de suggestie, ziet er interessant uit

Jeroen, aub

Sinds wanneer is Nederlandse politiek een anime geworden?

ja

Don't mind me, just a Burger rolling by with no idea what's going on.
Seriously, what are you guys talking about? I haven't heard much about the Netherlands since the election.

Meh, it's not that important to a burger, but if you really wanna know I'll sum it up for you

Fvd(our guys) had their maiden speech today and they began it in Latin

>Die Syndroom van Down-blik

Ganz typisch

We in the progress of getting cucked, Europe is no more. Only Muslims or non white people allowed now.

The first meeting of the new parliament just happened. Each party had a few minutes to make suggestions for the formator on what should be considered as well as flirting with a few other parties in the hope to get a slice of the cake. Our guy started in latin

Ik ga kapot, dit gaat echt een prachtige 4 jaar worden.