Nederlandse thread RL ontmoeting - (Dutch only)

Hallo Nederlandse Alt-righters. Laten we een real live ontmoeting organiseren, ik dacht aan een bbq ofzo. Interesse? Post je woonplaats en je leeftijd.

Other urls found in this thread:

loecsen.com/en/learn-finnish
google.nl/maps/search/legerdump, amsterdam/@52.367111,4.8866208,14.02z
twitter.com/SFWRedditGifs

Speak finnish u faggots. No one speaks that mongol language.

Yeah finnish or gtfo.

Dutch only, read the title faggot!

Can't becouse it's not in finnish. u stupid or what?

What are all those fins doing here? Make your own threat

I fucked a Dutch prostitute in Amsterdam.

Ik weet een leuke plek voor je, kom maar naar Zuiderpark, Den Haag.

BLIIBA BLAABA bLUUBA BLIIBA BLIBIBIBIBAA. Speak finnish u retard. This is strictly finbro board.

Leuk geprobeerd, Mohammed.

This if finnish thread! Go back to africa talking your ugly language.

Krijg de kanker halve rus. Ik zou je zus neuken maar haar kut zit dicht gevroren.

Näihi tuulimyllyje panijoihi toimii sama keino ku ryssiiki: puhuu tarpeeks kaua suomee ni eiköhä ne joskus sen opi.

19, Beverwijk. Een ihel ontmoeting lijkt me wel lachen.

loecsen.com/en/learn-finnish

Mitä meiä pitäs tehä mutakuono ongelman kanssa? Joku neekeri yritti saaha mult tinderis munaa et ois päässy jakamaan 10 eri sukupuolitaudit.

"hurr durr smoke weed erryday cant even speak finnish look at me im being retarded"

De enige keer waarin /pol elkander zal treffen is wanneer er bloed in de straat ligt en men een speelkaart gebruikt om zich te identificeren.
Waarom zou je in godsnaam willen 'meeten'.

>And somehow he thinks Dutch is gibberish.
Use actual words retard.

(aanvulling op mezelf)
Daarbij zou ik me niet kunnen inhouden als alle nederpollers zwart of geitenneukers zijn.

...

Oh sorry, ill speak dutch:
"Ugabbuga liibalaaba i fuck windmills bugbagabaga biilabaalabimbebaagalaa weed lmao XDDD"

Dutch is retard German.

Ja cool meeting bij mij in de tuin gratis bier.

Ook Beverwijk, wat een kankerstad.

Norse is retard Swedish.

Odd, I figured you were still talking Finnish.
I know you're trying to troll, you're just failing so hard at it its actually funny.

Hurrhudd we wuz netherlands kungz talking our beautifull language XDD

lol u come to finnish board and u start talking giberish and u think i am trolling? mmkay.
>y-you a-are fa-failing no r-rage here h-hehe

I am going to be visiting the netherlands to stay with my girlfriend. how much trouble will i get in if i am caught with a concealed knife? i would rather not get attacked by a group of migrants ant not be unarmed.

Just open fire once you leave Schiphol.

Allemaal pit pit pit

Migrants only attack in groups.. You wont do much with your knife.. In worst case they will take it and use it against you.
They are ruthless animals.

Ik woon in Rotterdam, en ik ken heel veel mensen IRL die op Sup Forums zitten. Het probleem is dat we allemaal te chickenshit en paranoïde zouden zijn om te komen.

>implying

Mitä mitä fukk ööf niggää

Yeaaaah u hear that dutchfags, huehue agrees that this is finbro board!

Look u neatherlands people even brazilians can learn words from real language while u smoking weed.

jongens wat de neuk ik kom ook uit dat treurige oort

>oort

mfw

Onze Nederlandse trots!!! Bbq in krallingsebos ouwe bij de meer.

Blaricum rapporteert. Hopelijk zou zo'n ontmoeting niet uit meer dan 60% paupers bestaan. Een man mag dromen.

>IRL meeting
>Een week na een "marxisme festival" en een "antifa festival".
>Geen honeypot
Leuk geprobeerd

Are you lonely? Is that it? I feel for you man, sometimes I go online too when I feel bad.

Kannst du nicht Deutsch sprechen? Ihre Sprache ist hāsslich

Den Haag

Mag ik mij voor dit larpfestijn verkleden als mijn favoriete alt-rechtse politicus? (▰˘◡˘▰)

Met name paranoïde. Ik zou constant een groep turken verwachten die een handjevol autisten zoeken en ergens in dit spektakel mij aanwijzen. Ik heb geen zin om voor wat geitenneukers de bak in te gaan.

Kanker op, kankerjood

Niemand noemt zich serieus alt-right, al helemaal niet in Nederland. Kankerdraad.

>NAZIS WATCH OUT!!!

We're not Britain or the United States. Cops are not allowed to search you.

>Dutch only
Wow, rude.

I always thought we are cool with each other.

Beware of the Erdogangsters.

Iedere dag ga ik een beetje dood wanneer ik besef dat DENK alleen maar in zetels zal groeien, tenzij iemand Rotterdam in de fik steekt. En zaandam. En Amsterdam.. Eigenlijk het merendeel van de 'Dams.

cops aren't allowed to search you in the united states. they have to arrest you first. what they do is ask you a bunch of questions and get hostile and assholeish with you when you tell them to fuck off.

If you give back our bikes we are cool.

Wie viele Deutsche Mädchen hast du vergewaltigt, Ahmed?

They are, you numpty. Or rather, the cop will come towards you, say you have to stop in the name of the law (or whatever fancy words he'd use) and he'd suddenly be allowed to do whatever.
Our justice system is fucked, too many rules about ruling rules, papers about papers etc.

Well to answer your question, carrying a knife is almost always illegal, and unnecessary too since attacks on tourists are quite rare.

However, if you still feel the need to carry one for whatever reason, if you conceal one on you and act like a normal person, nobody will even ask. Keep in mind that if you use it, you will be charged for the posession.

Sorry, I don't have your bike, but as a sign of friendship you can hop on mine.

Wow, rude.

21 the hague

We can go on my ligfiets if you know what I mean

Ik kom alleen als Anne fleur d'r tieten laat zien

ok, also are there any good military surplus stores in amsterdam?

Overduidelijk kafkadraadje dit

We don't even have a good military, I can't imagine we'd have surplus stores.

Aangezien dit een Nederlandse thread is laat mij even het volgende zeggen over mijn land Turkije.

Jullie moeten begrijpen dat het extreem hypocriet gedrag is om tegen ons te zeggen dat Turkije een dictatoriaal land is/wordt, terwijl jullie vervolgens de vrijheid van meningsuiting inperken door Turkse ministers te weren. Te weren omdat juist, jullie kennelijk racistisch zijn. Als het een Duitse minister betrof zou het helemaal prima zijn.

Wat maakt het uit dat ministers van een NAVO land naar Nederland komen om hun mensen in te lichten over een referendum.

Vandaar de extreme uitspraken van Erdogan er is oprecht geen andere denkbare reden dat jullie zo moeilijk doen.

Gewoon hele randstad verbranden. Of vergassen. Of de dijken laten breken waardoor het onderloopt.

google.nl/maps/search/legerdump, amsterdam/@52.367111,4.8866208,14.02z

Again, i'd advise against using a knife in any situation, unless you exactly know what you're doing. Not even legally, but also for your own safety. I learned that while hitch hiking.

Ook al zit ik een beetje op Sup Forums te kutten en lezen, en ik een autochtone Nederlander ben, zou ik jullie sukkels helemaal de kanker in slaan als ik jullie herkenbaar op straat zie.

usually its the shit militaries that sell off all their shit

30 elburg, liever drugs dan een bbq

Flikker toch op

Waar gaat het referendum over?

i know what i am doing, it will only be used if i actually need it to protect her.

thanks for the link

Goed verhaal man, hoe denk je dat te gaan doen? Met je matties?

Alright then. Have a good time in Amsterdam and stay safe.

doodstraf, zouden ze hier ook wel weer in mogen voeren van mij oetz

>matties
neefjes

Broeder. Enkele Sup Forums gasten doen dit al regelmatig. Kom naar bijeenkomsten van FvD, draag een blauw pak met zwarte monks. De gesp op de rechter schoen moet je los laten zitten. Dat is het teken waaraan we je herkennen. We zullen je aanspreken en met oldfag memes checken of je echt bent. Dan krijg je het laatste geheime teken te horen, dan hoef je niet meer elke keer door het testgesprek heen.

Ik zie je daar!

Lekker boeie, laat die kut Turken lekker wat GL en PvdA zetels pakken. Bij deze partij weet zelfs de normie dat ze te maken hebben met Nederland-hatende moslims.

Nou zeg, wat een gehaat hier.

69/f/sexbierumse qt3.14.

En idd waarom zou je in Baudetsnaam willen 'meeten'.

Rik?
T-Tim

Oh god, de cringe.

...

Ik weet dat het over de doodstraf gaat echter waar ik naar toe wilde was het feit dat wij (even voor het gemak) tegen de doodstraf zijn. Zijn we niet maar we zijn het toevallig wel voor Turkije en aangezien dit het geval is hebben wij alle recht om wie dan ook te weren uit ons eigen land.
Verder ben ik het met je eens dat de doodstraf van mij gerust terug mag, wellicht niet in handen van Erdoroach maar toch.
Misschien, dan is het nog pijnlijk.

Als er trouwens niemand op je af stapt kan het zijn dat er simpelweg niemand op die bijeenkomst is of dat er niemand in je stad is. Kom dan een keer naar een andere stad, dan pakken we je daar wel op.

Whahaha fucking gay, het is dat je van Sup Forums bent.
Je herkent mij wel, ik ben die gast die Sieg Heil schreeuwt.

Dus geen bbq??

Ik weet dat dit aas is maar er zijn autisten die dit dus daadwerkelijk doen, Hitler draait zich om in zijn graf.
>Implying hitler is dead.

>Dus geen bbq??
wtf dit is elburg

Helemaal eens, niks aan te doen. Zijn een paar keer bijna op onze bek gegaan dus doen nu voorzichtiger, al komen we supermegaautistisch over zo

...

am little lonely but atleast im not dutch lol

Finland and The Netherlands have so much in common though.

Unintelligible ugly languages, and a weird unexplainable love for Donald Duck.

Wanna talk about it?

Maar wanneer gaan de molukkers het land uit dan? We hebben wel hele tijd over de turken.

Ey maar als je te poes bent om irl te komen, poes dan maar helemaal op hier.

Ik wil prima een bbq organiseren als er genoeg mensen zijn die komen. Laat weten of je bereid bent naar Amersfoort te komen.

>Hallo Nederlandse Alt-righters