/polder/ draad: Hiddema tegen snotneuzen

Kijk Jinek mijn beste Polderaars

Other urls found in this thread:

oncyclopedia.org/wiki/Thierry_Baudet
youtu.be/7P2fJ4iuxTo
youtube.com/watch?v=CwJtYrj84kQ
twitter.com/NSFWRedditImage

Frits Wester op Jinek:
Le UKIP heeft le uk verpest XDDDDDD. Daarom is le populisme slecht XDD. Dit is heel makkelijk want nu kan ik de schuld geven aan een partij die nooit meer dan 2 zetels gehad heeft XDDDDDD. Le populisme is slecht want dan hoef ik niet daadwerkelijke standpunten te verdedigen en kan ik het gewoon zo wegzetten.

Waar blijft Theo?
Ook: leesvoer
oncyclopedia.org/wiki/Thierry_Baudet

>oncyclopedia.org/wiki/Thierry_Baudet
really makes you think

Zit je me te tuinkabouteren of zo? Beesten in de stad zijn leuk, maar dit heeft weinig met de Hiddemeister te maken.

dit dus

Groot-Nederland wanneer?

Er zal nooit een Boeroevrijstaat in Suriname komen ;_;

zeg anoniem, wat vind jij nou van de uitslag van de verkiezingen in engeland?

>tfw artikel 1 had in het kabinet kunnen zitten youtu.be/7P2fJ4iuxTo

Stemt SP

Hoe draait zo'n iemand al zolang mee. Ik denk dat veel van deze mensen die al tientallen jaren tot de elite behoren gewoon op een power trip zitten en NIKS meer menen van wat ze zeggen

Wie?

...

SOON

neen,
BINNENKORT
u bent toch geen hoorndrager?

youtube.com/watch?v=CwJtYrj84kQ

Ik huil elke keer.

Excuus voor het veramerikaniseerde taalgebruik.

excuses aanvaard, mijn vrindelijke vrind

Dit mag dan wel een internationale webpagina zijn maar op de polderdraad is de Nederlandse taal het enige echte medium. Wat de moderators ook mogen willen. Mijn superlatief vrindelijke vrind

deze draad gaat wel erg langzaam, die andere rukkers zijn zeker aan het slapen

Ja mijn tentamens zijn voorbij. Maar veel polderstudenten zijn aan het studeren denk ik. Meestal als er een gebeurtenis is of er iemand op tv is hebben we een hele rappe draad. Maar op gewone dagen moet je geluk hebben

dat is klote,
maar beter dan 10 zomerflikkers in 1 draad

>zomerflikkers
snelle neerloop?

>zomervakantie
>scholieren hebben te veel vrije tijd
>horen van vrienden/nieuws over 4kan
>gaan vervolgens palen en niet loeren
>verkloot de kwaliteitspalen

Ik heb eerlijk gezegd een enorme kwaliteitsafname gemerkt sinds Trump en zelfs daarvoor. Er is niks meer over rechtse filosofische onderwerpen en alleen nog Trump dit en dat en heel veel propaganda voor allerlei onzin. Maarja 4 chan was nooit echt bedoelt voor serieus discours

[/verklapper] 2+6ch .net heeft nog hoge kwaliteit draden [verklapper]

hey waar is nieuw amsterdam nou weer?
Godverdomme nieuwzeeland? Australie?
Allemaal Dietse modderfokking klei godnondeju!

Kweet t kweet t. stil stil stil. Ik vind de zaak vrij traag daar meestal. 4 was altijd de juiste mix tussen schijtplaatsen en intellect , wat meer actie dan kreupelchan

Zeker. Onze grond. Wij hebben het ontdekt als de eerste beschaafde mensen in de regio.

Hetzelfde geldt voor de nederdraden hier. Het blijft telkens gaan over Theo en Thierry, maar dat is een veldslag al lang gewonnen. We moeten ons richten op de toekomst in plaats van op Theo "Integratie onder de lakens" Hiddema.
Het enige wat de FvD voor ons kan doen is voor die directere democratie pleiten, dat is onze hopelijke snelweg naar een bestaan buiten de E.U.