What is happening with me?

Back in 2011 i read for the last time the bible and school forced me to love muslims.

I finished school i got red pilled? My parents raised me as a atheist, they are also anti islam, they voted for PVV (Geert Wilders) but i think it is going to far with me i cant stop it.


> watching Hitler videos
> sabaton - the last stand
> no race mixing
> everytime i hear a new church is built it makes me happy.
> angry at leftist news

Is this good?

>everytime i hear a new church is built it makes me happy
You don't deserve to be white

It only gets worse from here

Nothing wrong in having a good moral compass

>a atheist
>a
>an
not a very good school, was it?

Hail Brother!

Me 24/7. Now you gotta workout, make money, get a wife and raise many strong racist white children.

Imagine growing up on the internet. >9/11 happens
>get balls deep into 9/11 conspiracies
>Alex Jones
>illuminati
>masons
>bohemian grove
>years go by
>stumble into Sup Forums
>oh god Nazis everywhere
>start reading
>slowly realize it's the Jews
>started watching videos about Hitler
>listening to Nazi podcasts
>all I want to do is fight commies
>degeneracy no longer appealing
>must save our race

And here we are

>implying all these things are bad

Seriously, explain to us -but most importantly yourself- why each of those things are bad

haha de meeste nederlanders zijn red-pilled, al is er een schuur in de jonge generatie, ik ben zelf van een suburb naast rdam al heb ik ook in rdam gewoont en veel ex rotterdammers zijn red-pilled asf omdat ze eerste hand multiculti hebben mee gemaakt, heel de gemeente is gevult met pajeets, je ziet een enorme ethno sectoren, bv koelies zijn vaak met papier werk bezig waarbij turken vaak bakkers beginnen en pakis weer taxi's.
in ieder geval veel echte nederlanders zijn lowkey red pilled maar hebben het niet eens door en een ander deel zijn gewoon handig om mudskins voor de gek te houden dat met drugsdealen en rappen een grote man kan worden helaas telt dat alleen voor de eerste paar % en de rest zal failen.

ik heb voor FVD gestemd btw

I'm Dutch but I'm not reading this crap since its not written in English, GTFO

> sabaton
Stopped reading there

Fvd kan, rechts zou meer samen met werken. Echt rechts, niet VVD.

Red pilling is just another inter fad. This shit will pass like everything else.

Moeten werken*

Ik studeer nu aan de TUDelft en hier zijn veel niet gered-pilled hoor. De mentaliteit is dat multi-culti 'geleerd' is en anti immigratie is voor domme mensen. Zoveel GL om me heen.. ik weet ze nog af en toe naar D66 te brengen maar de uni activisten zijn letterlijk kanker. Wel veel mensen die veel geld verwachten te gaan verdienen en dus VVD stemmen, waar ik mee kan leven.

edgy faggot, hou je muil dan lekker

jesus christ kid, I hope that way of writing is ironic.
What school did you go to if that's how you write

Heeujj rotterdam.

>Hitler Videos
Good to be informed about history
>Sabaton
Doesn't ring a Bell
>No Racemixing
Its not racist that you have preferences.
>Church makes you happy
It's a feeling that the status quo wont fall apart as fast.
>angry at leftist
Everyone who isn't completely sheepled is.
Doesn't take a genius to figure out a fanatic when you have one.

This

Crying about somebody's grammar is so easy.

I pray your culture is preserved and thrives user, but you have to play your part and have lots of children.

Hang on..... this could be serious.. do you feel an overwhelming urge to invade anybody??

...

You now realize that it's our only hope for the future. Instinctively you feel what we all feel and when you rationalize it, it all makes perfect sense. Looking deeper into the corruption and betrayal only further cements your conviction.

only your mom

hahha, das een fase, al moet ik zeggen dat wij in nederland rechts achterstaan voor nu omdat veel studenten clubs door rijke pappa's betaalt worden, de wannebe commie clubs zijn soms zeer oud het zijn de families die het probleem zijn, ik heb mensen om me heen gehad die van zulke ouders afkwamen die waren vroeger al lid van zo'n studentenclub en pushen nu hun kinderen er door heen al is het nu veeeel soepeleren de kijk naar drugs in zulke clubs nu is anders dan vroeger, ik geniet eerlijk altijd ervan als ik een commie drugs ziet nemen, ik verkoop het ook aan zulke flikkertjes of push hun denk wijzen zo ver daar heen, zo worden dan bij tijd red pilled of failen hun carrieren wat weer meer vrij maakt voor mensen zoals ik die door linkse docenten wordt afgewezen, ik heb een iq van 141 (citoscore 546) en alleen een mbo4 diploma, waaom denk je dat ik mbo moest? omdat ik door hippie vakken als Tekenen,muziek en drama zakte het waren ook allemaal linkse vrouwen en 2 lesbo's (ik zat toen havo/vwo)

the anger rises once you realize the deception and it's universality - it gets worse but if you are a man, you will know to harness this anger, still lead a good life but with the distinct knowledge of the big lie while your anger gives you motivation beyond anything else to work against and battle the jewish system - pain becomes irrelevant, you become the übermensch, stable as an oak tree.
Or you loose yourself in alcohol and bitterness, try not to.

>IQ 141
>mbo diploma
ok dat geloof ik echt totaal niet. Havo zou ik al dubieus vinden maar lager dan dat? right

>Or you loose yourself in alcohol and bitterness, try not to.
This. Don't become a degenerate skinhead. Ever. These people will be the last ones to go in the chambers.

Well wouldn't suprise me, personal blog here.
Started with gymnasium, got havo and now doing MBO 4 IT study, kind of the same with the other user but I'm extremely lazy as a bonus

> sabaton - the last stand

I prefer the Winged Hussars

You are being manipulated, little kid.

Yeah feeling sleepy already, let's just all go Take a nap and forget this "red pill"

Die jungen are in the right path
I'd recommend you to disconnect for a week or so every now and then or you don't go full anti-social, still need some skills to get a woman

De standaarden zijn oké maar je moet deze vooral voor jezelf houden en niet direct op anderen willen leggen. Als je dat gaat doen maak je het alleen maar moeilijk voor jezelf. Te hoge standaarden zijn niet in bepaalde gevallen niet goed vooral in deze onpersoonlijke maatschappij.

haha, heb je er zo een die zich hoog voelt omdat hij bezig is met een hogere studie, ik ga je zeggen pik veel redden het niet na school, ik ken jongens die gymnasium hebben gehaald en werken nu bij een saladebar of gaan meer bij de bediening of iets in en falen hun studie zoals tandarts en alles, of rechten etc. en moeten het doen met een kak baan, terwijl ik al bij een acounttant bureau zit, en als extra bezigheden uitvoert voor een uitzendbureu.
men zegt ook wie als laatst lacht, lacht het best.

newfag here,and i try to lurk as much as possible,but i have to ask you what is this lets take a nap meme,i have seen it couple of times.

we're in this together!

Hey man ik wilde niet aanvallen misschien was dat plaatje wat ik postte aanvallend maar was niet zo bedoeld. Goed bezig jongen. Ik vind ook dat het leven zo werkt en hard werkt wordt beloont. Plus scheelt 200.000+ euro studieschuld wat ook wel fijn is

You're doing good, mate, just don't forget to live your life and make it a good one. Get a job, get likeminded friends and hide your power level if necessary to succeed.

> IQ 141, Mbo4 diploma
> Waarom heb je nooit overwogen om .....
Gast dan heb je het wel echt heel goed verkankert dat ja na het VMBO niet even die overige 70 IQ punten kon inzetten. Vanaf 21 mag iedereen naar een universiteit (je betaalt alleen zelf). De havo/vwo hebben helemaal geen verplichte vakken als Muziek en Tekenen: had dan ergens anders dan de bijbel belt gewoond. Valt me op dat iedereen op Sup Forums een IQ boven de 130 heeft: bewijs of GTFO.

emotions are the main mechanisms of the hegalian dialectic, as anyone who is clear headed wouldn't be part of the zeitgeist, a mare cog in the intelectual machine that is the world

you are doing the same as the leftists, just doing your part.

...

We've been conditioned all our lives to view anything nazi as something evil and unhuman. Pic related.

You'll only get over it if you read books and do more research, because then you'll be confident in your beliefs. Right now I'm willing to bet your thoughts are all fragmented and not really rooted in anything solid. That will fuck you up.

stupid christcuck

Niet zo terugkrabbelen: deze gast heeft het echt goed verneukt als zijn IQ 141 is (geen enkele medelijden). Maar ik ben het met hem eens: Studie is slechts een boek dik in de grote bibliotheek van ons leven. De meeste mensen doen uiteindelijk iets wat totaal niet met hun studierichting te maken heeft : B O E I E N D

>muh dialectic
Your centrism will get you nowhere

not a centrist

why?
what about winged hussars?

no hard feelings, je weet ook maar een deel van mijn totale plaatje, tis gewoon dat het me triggered dat mensen perse van uit gaan dat een bepaalde diploma gelijk staat aan iemand intelligentie, hoe kan je een hbo opleiding met make-up vergelijken met een hbo accountant, zulke onzin als voorbeeld.
ik had voor het laast nog een kerkgeit meisje van hbo op kantoor, zo kon niet eens het makkelijkste werk aan kwa administratie en werdt nog die zelfde maand weggestuurt.
maar genoeg bashing je snap wat ik bedoel, als je me zou kennen zou je zelf tot de conclusie komen

haha, ik woon naast rotterdam maarja. er is niet veel keus hier, iedere school zo wat is een multiculti shit show, en ik was al eenmaal genaait door het fabriek systeem en al afgestemt, dus ik had al vrij snel besloten het via werkervaring te leren, gewoon tussen volwassen mensen en niet van die kut pubers die allemaal zo edgy zijn, fuck wat haat ik de algemene jonge(14-26) nederlander ze voelen zich zo goed en hoog terwijl ze de inhoud van een pakmelk hebben, iedereen loop maar rond met het ik ben uniek en social blah blah, kots er in ga lekker wijn zuipen.
ik pak in ieder geval op me 22st al 2500eu in de maand, en zo dra ik klaar ben met me avondscholing wordt het alleen maar meer plus ik krijg nog 2 huizen als erving dus stfu pleb, pauper hippie, aka babyboomer trash
mijn toekomst is al safe en zeker, die van jou vast niet, hang je zelf op tis vrij poppulair voor linkse verraders, gebeurt wekelijks dat een nederlander besteft dat hij een fout route in het leven heeft gekozen

>journalist here pls spoonfeed me
It's the first weaponized deep state meme, non-shills only use it ironically as in this Case.

Is that a man or a woman?

sorry maar als je vmbo hebt ben je een untermensch

haha, jij bent untermensch door te denken dat alleen met een bepaalde diploma verschill is in untermensch, zo lang je zo blijft denken zal de scheur van germanen alleen vergroten, jij bent het probleem. het is dan ook een van jou zwaktes, mensen die denken beter te zijn door een diploma zullen uiteindelijk als de koning zonder kleren door de straten lopen.

>imply
>untermensch>
>my family being Dutch / French /German(adel)

thank you,i will definitely mention you in my artic... i mean repor... nevermind.

...

Kek
Enjoy your stay, but remember that you are here forever

a civic nationalist

>boomer retards like you actually believe this

toppity kekity

VMBO is VMBO... En als je daarna niet gewoon op zijn minst HBO haal ben je als iemand met een IQ van 141 gefaald in het leven. Ik ben 23, bijna klaar, en een salaris van 2300 is het start salaris. Daarna groeit dat door tot 4800 (5 jaar ervaring) en ik zie wel weer wanneer ik voor mezelf begin. Jij komt nogal labiel en dom over tbqh.

Ik hoop dat je op je werk beter ben met spelling/grammatica trouwens.

The way it happened for me is this:
>Start off vaguely leftist/apolitical.
>Read about right-wing news, get progressively more right-wing.
>Notice more and more leftist degeneracy, become disapproving of it.
>By this point I'd call myself a conservative/moderately right wing
>Discover Sup Forums
>Become progressively more right-wing, eventually becoming a Nazi
>Years pass, become ever more entrenched in traditionalist beliefs
>Frustrated at lack of progress in repairing Western civilization and curbing degeneracy
>Take the blackpill and convert to Islam, as the ultimate weapon against liberal degeneracy

Anyone else had the same experience?

you're a melodramatic cunt. Don't think you're red pilled, you've barely scratched the surface.
sage cause worthless thread

also
> watching Hitler videos
> sabaton - the last stand
larping much? here's a pro tip: ditch crap like sabaton, start reading fucking books instead of watching propaganda vids on yt even though they're good. Read Nietzsche, read Hitler's table talks. Start listening to meaningful music like Wagner's works and stop listening to posing faggots. You have a lot of work to do before you can call yourself red pilled.
And lastly, don't make meaningless threads like this one. You're not the only one who's going on the right path, snowflake.