Dutch White Nationalists?

Sup Forumsder thread


Since they seem rare i want to group up, are there any Dutch White Nationalists here?

FRYSLAN BOPPE KANKERHOMO

Ja zeker

...

if 99 Magna Frisia soon

Hoe lang ben je al een White Nationalist?
Ben zelf al zo vanaf m'n 12de.

close enough

stop deze kanke larp

Hmm ik zou zeggen vanaf me 16 ongeveer? Ik kom van een zeer gecuckte familie.

Hallo meneer de AIVD zijn de moslim terroristen op??

reroll

OP hier
Hoe gecucked is je familie ongeveer?
Ik ben nu bezig met meer White Nationalists zoeken, zou je de WhatsApp groep willen joinen?

>Hoe gecucked is je familie ongeveer?
"Vergeet de zes miljoen niet" tier

Gooi die wapp groep maar als ik thuis ben join ik wel

Misschien moet je dan ook Nederlands gaan praten. En ga geen stoute dingen doen want 50% van alle blanke "nationalisten" zijn ondercover agenten die de rest op zitten te stoken zodat ze gearresteerd kunnen worden.

ja godverdomme ik ben niet blank

"Hey blanke user waarom steek je die moskee niet in de fik" en opeens was de meest radicale van de groep werkzaam voor de AIVD. Oepserdefloeps!!!!

>50% van alle blanke "nationalisten" zijn ondercover agenten
Kk Alberto Stegeman ook

Jullie zijn echt nep, homo's. Er zijn betere manieren om mannen te ontmoeten op het internet neem ik aan.

Kale wannabe American History X flikkers.

Verwijder Serbs

Zoveel kanker cringe hier haha

Hoe good zijn jullie baarden aan het groeien mannen?

>white nationalist
>refuse to speak dutch normally instead mix it with lingo found on a vietnamese toothpaste forum
>not underage, gay or virgin no sir!
>whatsapp group for white nationalists

lmao

Why wont you just let us LARP in peace blyat? This is a dutchfag thread. Shoo shoo

Hier is m'n nummer +31648599985

Blyat is geen servische naam, jan-erik.

Maar aangezien ik een broertje heb die CS speelt weet ik nu vrijwel zeker dat je 11 bent.

>Blyat is geen servische naam
Duh het is een scheldwoord

>weet ik nu vrijwel zeker dat je 11 bent.
Nog niet eens de helft schat

Stelletje kanker autisten doe iets nuttigs haha.

Jullie worden geklapt door de eerste mocro of neger die jullie tegenkomen op straat, stop met deze larp en maak je studie af ofzo

Een scheldwoord in het Russisch . .

Leuk dat witte maagd nationalisten Russische lingo gebruiken; de MH17 gaat wel lekker e bro

>zou je de WhatsApp groep willen joinen?
afbeelding gerelateerd

daar wordt niet op gejaagd, we moeten oppassen voor rechts extremistische terroristen zoals die kerel in london die arme moslims aanreed.

He AIVD ehhm OP bedoel ik, zal ik meteen al mijn persoonlijke informatie geven, is makkelijker