Alliansen

Any norwegian voters here? whats your take on Alliansen?

Other urls found in this thread:

mdg.no/politikk/politikk-fra-a-a/skeiv-politikk/
regjeringen.no/en/aktuelt/address-to-the-storting-on-15-november-on-norways-contribution-to-the-fight-against-isil/id2520398/
youtube.com/watch?v=Gf3SQ9p7HtY&t=161s
youtube.com/watch?v=0QrWr17o8zM
twitter.com/SFWRedditGifs

Voting Alliansen, demokratene, liberalistene osv. is a wasted vote. You NEED to vote FRP if you want Norway to survive the next 4 years

Sp er mye bedre, ordentlig nasjonalister og ikke jode dritt

Rodt er et mye bedre parti, Rodt vil frigjore oss fra Brussel, og refordele mer penger fra de rike til de fattige.
Rodt i politikken har vært en stor suksess i kommunestyrer rundt om i landet, se bare på byer som Oslo og Tromso

Rodt er cuck kommunister, hvis du ikke har væpnet revolusjon så gidder jeg ikke

gjor som magnus, stem alliansen!

Stem heller på Miljopartiet de gronne, det er viktig å få utfaset oljenæringa. Ja til et gront Norge

...

alliansen har jo et bra program
men det hjelper lite når du snakker hoyt om JQ
lysglimt har maks autisme

>kommunist
greit om jeg sender en Seaking?

MDG
herregud stopp det broiler-partiet

mdg.no/politikk/politikk-fra-a-a/skeiv-politikk/
Faen les dette dritte haha

I don't know what they stand for?

FRP vil fjerne formueskatten det hjelper de rike, og senker skatte inntekten til staten. Hvis FRP vil kutte skatten for folk flest burde de kutte i konsumskatten spesielt for hjemme laga produkter.

Alliansen er bokstaveleg talt kreft. Folk som brukar memes utan å vere anonyme burde doy.
SP er bra. Redd bygda. fuck Oschlo
Eg har stemt Raudt sidan eg snart skal ut i jobb, og ikkje vil hate livet. 30t arbeidsveke og streke fagforeiningar er gull.

>Kutte skatter
Poh vi må oke skattene kraftig, særlig for de rike. Vi må også oke skattene på konsumgoder

Meget bra, vi må få på plass sterke fagforeninger.
Viktigste er å få kasta Siv Jensen og Sylvi Listhaug ut av regjeringskontoret

...

I'm not much into Nordic politics? But do you have any parties that support Assad? It is all over medja here that you have about 60 special force soldiers with a support task force, so about 200 soldiers in total I am guessing in southern Syria.

And the thing is, they are claiming to fight IS but there is no IS near their area for miles and miles, only Loyal Government Forces. Meaning, they are just training and arming the Moderate Beheaders like Clinton and Obama did.

So, whoever is in power right now, I don't like them.

Norway please become the good guys again. Why do you do this? We have never done anything to you. Why attack us and support IS?
>Norway go home

>Poh vi må oke skattene kraftig

God idé. Det koster bare NOK 15,000 å opprette et stråselskap på Kypros, Hong Kong, Panama, osv, osv. Og NOK 5000 for å opprette en forretningskonto hos en bank i Curaçao, Jomfruoyene, osv.

Så lenge man er norsk statsborger må man betale litt formueskatt, men inntektsskatten (0%) skyldes til landet der firmaet er basert. Helt lovlig, og hoyere skatter forer til at fler velger dette.

Om man ikke vil betale formueskatt i det hele tatt betaler man et advokatfirma til å forvalte stråselskapet, og du selv har "power of attorney" til å gjore hva faen du vil med pengene dine.

Hoyere skatter fungerer ikke når du bare kan flytte pengene dine et par timer unna, din gjok.

A bunch of larpers, they have some ideas I could support, but they go so far it's unrealistic that they will ever get in a position to change anything

>But do you have any parties that support Assad?
Nope, they are all virtue signaling and the media portraits him as a baby eating demon.

The alternative with civil war and terrorism is a lot worse, but they don't want to admit that

Og for de som ikke forsto hva jeg ville frem til her; når du oker skattene vil de rikeste soke tilflukt i skatteparadis, mens arbeiderklassen blir presset til ytterligere okninger i beskatning.

Det er som et pyramidespill. Skattene må kontinuerlig okes for å ta igjen de tapte inntektene fra skatteflyktingene, og det er de som er nederst på den okonomiske rangstigen som sitter igjen med drittposen.

>they have some ideas I could support, but they go so far it's unrealistic that they will ever get in a position to change anything

are all nords this cucked

Just wait until the kali yuga ends my nigga

Is he redpilled?

Raudt vil oke skattene , så da tjener du mindre på jobben din og går mer penger til moxness så han kan spise gratis lunch på stortinget. tror de fleste går lengre mot hoyre når de ser alle pengene som blir trukket fra lonnen

pluss bryte ned oljeproduksjonen vil gjore norge fattigere, som vil spre seg til alle. pluss de vil ha flere invandrere som vil gjore norge mer unstabilt og fattigere.

du trenger ikke rodt for å slippe å jobbe så mye. bare tjen nok penger så du kan ta mer fri.

our oil is deep inside the mountains 1 km under the ocean. its hard work to get it, we are not like the oilsandniggers that get it spraying in their face

but why the fuck do you keep flooding the market with the cheep oil when we could work together to keep the prizes high?

>Viktigste er å få kasta Siv Jensen og Sylvi Listhaug ut av regjeringskontoret

er det fordi de er kritiske til innvandring?

Det er sånne holder som du har som er skyld at det er fattigdom i Norge.
Krever at fattige som ikke engang har jobb skal betale for en haug med tullinger fra andre land sånn at finanseliten kan sole seg i glansen av sine egne logner og kaste smuler til folket som de skal slåss om mens arbeidsledigheten stiger.

fasadesosialist!

>white supremacy
>syrian

dont be so sure what your media tells you. but in sure if NATO or FN is involved then norway has to follow along like any other member.

there is also a thing that special forces travels into dangerouse zone just for training. that does not mean they are involved. like some are fighting pirates in the caribbean just randomly to keep themselves awake. that does not reflect any poltical stance.

Ja for det hjelper mye når drittsekkene har formuen i equity fond i utlandet, eller i selskaper som har fraksjonert og flyttet deler av virksomheten til utlandet slik at de slipper skatt.

Det er omtrent alle store selskaper i Norge utenom flyktningesektoren, Telenor, Yara, Norske skog, osv

>Rodt vil frigjore oss fra Brussel

særlig..

Til og med jeg eier utleieleiligheter gjennom stråselskap i utlandet. Jeg rapporterer inn til skatteetaten slik jeg er lovpålagt, og betaler formueskatten. Men leieinntektene betaler jeg 0% skatt av, og jeg investerer pengene som vanlig via nettbank. Og igjen, 0% skatt på gevinst der.

Rodt og SV lever i et fantasiland der kun Norge eksisterer. De forstår virkelig ikke at hver reaksjon får en motreaksjon. Vi har sett det skje i alle andre land som har provd seg, men Norge er jo så annerledes.

De som stemmer for okt innvandring burde tvinges til å bo sammen med innvandrere istedenfor at de tvinger fattigfolket som helst ikke vil ha innvandring til å oppleve den "kulturelle rikdommen".

Jeg er hverken rik eller fattig, middelklasse her og jeg bryr meg fint lite om at naboene mine i underetasjen har utenlandsk etnisitet.
Hvordan ser du deg selv som en representant for fattigfolket?

Jeg kommer aldri til å stemme på ett parti som ikke har basede svartmenn blant sin elite.

Ja, det verste er at Rodt og SV stotter alle disse stotteordningene penger til utvikling i U-land, Oko-vennlige insentiver som skal dekke underskudd i form av nedgang i utslipp, osv. Alt er statlige penger store selskaper som har lobbet til seg gjennom den Norske stat under Arbeiderpartiet, Hoyre og med medviten fra alle partier inkludert SV og Rodt.

De er bare noen faens hyklere.

Du burde kanskje vurdere å flytte inn sammen med innvandrere for eksempel somaliere, for å oppleve kulturen deres hver dag i stedet for å utsette andre for det. Hva med sameie eller leilighet der du deler den med flere immigranter?

Jeg har bokstavelig talt 0 i inntekt, noyaktig det som de fleste andre her jeg bor. Med studielån på over en halv million og andre lån så regner jeg meg selv som fattig ja.

kek

SV vil ha "hat ytringer" som en ting man kan bli domt for , akkurat som den verste sjw . de vil også oke redaktor ansvaret for slike ytringer. Det betyr at aviser må begynne å modere kommentarfelt for "hat" ytringer slik at de ikke blir domt/bot.

De vil også oke stausen til "klima-flyktinger" på lik linje med krigs-flytninger. det betyr at alle som vil kommer til norge kan komme, siden klima er lost definert. kan være hva som helst.

>jeg bryr meg fint lite om at naboene mine i underetasjen har utenlandsk etnisitet.

Og dette tror jeg er en veldig generell holdning i Norge, også blant såkalte "innvandringsfiendtlige". Dette fordi de innvandrere som har råd til å flytte inn i såkalte middelklasse-strok gjerne er oppegående mennesker. Og de er ikke representative for majoriteten av innvandringsbefolkningen, som gjerne befinner seg i de billigere strokene (med arbeiderklassen), og de sosiale problemer dette forer med seg.

Alltid morsomt med de som har vokst opp i en boble med 1-5% innvandrere med hoyere okonomisk status.

Ovre miiddleklasse-sosialister er værste mokkafolkene som finnes. Across the board.

what the fuck you god dam reetard

it is admitted on your own government homepage. Lots of news on it in bbc, cnn, bild, everywhere!! I cincerly hope there is IQ test in Norway to be allowed to vote

regjeringen.no/en/aktuelt/address-to-the-storting-on-15-november-on-norways-contribution-to-the-fight-against-isil/id2520398/

stop arming the moderate beheaders and al qaeda norway
>norway go home

Alltid morsomt å observere mentalgymnastikken når man nevner at lederen i Rodt selv bor i en bolig til NOK 20,000,000 på Nordstrand.

Jeg har seff stemt FRP

Har vel arvet IQen etter postmann da...

if you are going to call someone a retard. then make sure you spell it right.

your link:
>november-on-norways-contribution-to-the-fight-against-isil
yes i could personally go fight against isil, i see nothing wrong with that
the goverment do not tell where our special forces are, its not something they will admit, true or false.

Yes yes, now tell me more about how you speal Syrian, english, french and russian. Filthy pleb.

Look at this shit. Norway is down to the south east with nato, al qaeda and moderate beheaders, in green part. They say they are fighting IS.

BUT ISIS IS BLACK ON THE MAP.
All they do is kill our soldiers with aircraft when they go east to attack Daesh!! THEY EVEN ATTACK TO THE WEST!!

What the fuck Norway what did we do to you? WHY DO YOU SUPPORT ISIS??

STEM ALLIANSEN

...ELLERS SMELLER DET!

but even if you are correct, norway cant do anything about it. My problem is that you are assuming norway is alone with this, we are just doing what other NATO countries are doing. because we want to be in NATO. Im sure Norway does not have any extra interest in fucking things up down there. there is propganda both ways in this situation

>we are just doing what the other countries in the soviet union are doing. I'm sure Russia does not have any extra interest in genociding the whites in eastern europe. there is propaganda both ways in this situation.

I actually believe you are not a shill.
You are a monster, a deeply inhumane brainwashed monster.
>shame

Your fucking government is down here giving advanced weaponry and training to al qaeda and the moderate beheaders, WHO PASS IT ON TO ISIS, and you barely know about it?

What kind of dystopian propaganda machinery do they use up in Nord land?
>shame

husk å stem venstre hvis dere vil ha en borgerlig regjering.

hvis venstre faller under 4% vil det sansynligvis bli ap/sv/rodt i regjering.

Maybe Norway isn't part of the globalist oil cabal.

Why did you forget to take us back, Norway? We could have enjoyed all your oily riches too. I'd rather be in the Norwegian Kingdom than the Danish Kingdom desu

Om 200 år er vi inne i en ny morketid etter at islam har overtatt landet så det er bare til å gi faen og ikke stemme. Kanskje etter en 500 år så vil vi igjen vere fri, men da vil minnet om Norge og nordmenn vere på lik linje som vikingene er for oss.

That is Saudi Arabia's doing you are refering to.
Norwegians do not see any change in petroleum/diesel price, in fact we pay a little bit more after the oil crash.

Vote Alliansen you Merkel-hugging cucks

Vi var på tv.
Hundre keks, da aasted norge viste dette bildet i kombi mHvis PST leser dette, Svar på denne posten ellers dor mamma i sovne i natt.

Voting is a joke, and you are the punch line.

He is a turbo autist, but yea, people went batshit because he spoke somewhat positively about trump.

You mean (((Alliansen)))
Tbh I don't really care what you vote for as long as you understand what giving them more power will lead to

Wtf man. They literally call out the jews all the time.
youtube.com/watch?v=Gf3SQ9p7HtY&t=161s

Translation: We need to talk freely, also about the jews and israel.

He uses "the jew problem" several times in the vid too.

Alliansen kommer aldri over aldersgrensen av én enkelt grunn: Nordmenn tror småparti er en bortkastet stemme. En selvoppfyllende profeti

Sperregrensen* jævla telefon

Stem SV så jeg kan få mer i trygd

>(((Alliansen)))

t. boy who did no research

Hater det. Svarer alltid "og du er del grunnen til det"

Alliansen wants the west to fuck off in Syria and let Assad do his thing.

>"The war in Syria is largely driven by Jewish Zionists (and Christian Zionists in the US).
This shouldn't be controversial to talk about, but it is. Norwegian politicians and the Government calls this unacceptable/hate speech."

youtube.com/watch?v=0QrWr17o8zM