/polder/ It's okay to be Zwarte Piet edition

Get in here bitterballs

Not welcome: AIVD, Walloons, Moroccans and Canadians (with the exception of poffertjesblad)

King Willy has sworn in the 3rd government headed by Marx Rutte

With a small majority of 76 (/150) seats in the House and 38 (/75) seats in the Senate, Rutte III consists of 4 parties: the lyin' libtards (VVD), Christian cuckolds (CDA), Democratic demophobes (D66) and the social Jew on a stick union (CU)

>referendums be banned
>(((refugees))) be welcomed

''As requested by the EU, the Netherlands will continue to take its fair share of (((refugees)))''

''Subsidies should be reduced for member states that do not fulfil their obligations in this respect'' (hi Hungary and Poland)

>an end to dual nationality for staying (((refugees))) (making it impossible to ever deport them)
>volunteering in (((refugee))) or neighborhood centers result in a certificate that gives you priority over others seeking a (government) job
>punishment for (online) incitement to racial, religious, sexual or ethnic hatred doubled from 1 to 2 years imprisonment
>internet-connected devices may be hacked by AIVD/MIVD (FBI/CIA), collected data may be shared with foreign intelligence services

''€10 million will be made available for law enforcement authorities to purchase hacking software'' (lel)

>mandatory gender-neutrality
>€20 million investment in (((independent))) research journalism
>VAT-1 (food a.o.) increases from 6% to 9%
>an end to dividend withholding tax (good goy Netherlands)
>mortgage interest deduction will disappear within 10 years
>bigger role for the EU

''EU brings peace, security and prosperity to the Netherlands. In addition to an economic community, the EU is a community of values in which the Netherlands feels at home. In the re-reflection on the role of the union, the Netherlands is fully linked to the EU''

Hooivorken wanneer?

Other urls found in this thread:

nos.nl/op3/artikel/2198877-zij-gingen-hun-marokkaanse-droom-achterna-in-marokko-kan-ik-mezelf-zijn.html
nu.nl/lifestyle/4325267/mensen-met-dialect-verdienen-aanzienlijk-minder-dan-mensen-zonder.html
twitter.com/SFWRedditVideos

BRABANT
R
A
B
A
N
T

Saksische sproake

Welkom, broeders.

LIMBURG
I
M
B
U
R
G

>Saksen
Dit is een Frankendraad
Verwijderen uzelf aub

D E N H A A G
E
N

H
A
A
G

What about Frisia?

>Friezen
Weg ermee

>Fr*nken
Bah

wat een kutstad, ben blij als ik vertrek

*Inhaleert*
HAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHA

Reporting in

het gros onder ons is geen racist, echter steunen velen de creatie van een etnostaat/etnostaten

Mijn vraag: Waar zou jij gaan wonen?

>blanke etnostaat
>civiel multiculturele nationalistische staat

>dubbel zoveel man
Nou, wat een onmogelijke overwinning

Eigenlijk jammer dat de meeste dialecten aan het uitsterven zijn.
Ik ken eigenlijk niemand die voor zover ik het weet echt Deventers kan.

...

Omdat stadse """"dialecten""""" een miem zijn

herpaal

ik haat antwerpen maar ik haat borgerhout nog ietsje meer dan dat

daarnaast,
telkens als ik in nederland ben, ben ik stikjaloers op hoe weinig zandnegers en gewone negers jullie hebben tegenover hoe het er hier aan toe gaat

ten slotte:
>dgw geen nederlander

Had je maar meer mensen moeten mee nemen. Dit was een oorlog geen fittie achter bij het pleintje. Wat belangrijk is, is dat de Friezen zijn GeFRANKT

Ik ben toch niet Fries.
Zie de tweede paal in deze draad

...

Ga eens naar Amsterdam of Rotterdam dan zie je wel hoeveel Negroide medelanders wij hebben. Maar als je alleen in de grensgebieden komt van Nederland dan valt het inderdaad wel mee.
Als je voor de Friezen opkomt ben je der zo goed als eentje.

Groot nederland wanneer?

Een Nederlandse etnostaat, zoals het de facto al jaren geweest is. Ik hoef ook niet in een land vol Polen en ander gespuis te wonen.

Blanke ethnostaat. Niemand zou voor diversiteit kiezen als ze voor een homogene samenleving kunnen kiezen. Nederland is toch al multiculti genoeg met de verschillende provincies.

>Groot nederland wanneer?

NU
U

Groot Brabant is de eerste prioriteit. Groot Nederland kan later

Als brussel wordt weggebrand vind ik het goed.

*Ethnisch gezuiverd

NU
U

>blanke etnostaat
>piemel of enrichment

Tough choice.

Zelfde principe

>tfw zetpilled

N U
U

>Blanke Ethnostaat
>Lakens van integratie
Ja erg moeilijk
Zet
Mij
Heel
Erg
Aan
Het
Denken

Urker reporting in

AMA

Hoe is je lichamelijke gezondheid, zijn er sporen van inteelt?

Gezondheid is prima, geen serieuze afwijkingen. Of er inteelt in mijn achtergrond zit weet ik niet, maar het komt zeker voor op Urk

A E S T H E T I S C H

back to nederdraad and stay there for now

Wie /020/ hier?

Zijn er genetische defecten in je familie? erfbare ziekten of aangeboren aandoeningen?

Agreed.

...

>t. neger

Suikerziekte zit in de familie, maar geen inteelt-gerelateerde aandoeningen.

Spreek je Urkers? Hoe zit het met het cultuurbehoudt/eilandidentiteit sinds jullie zijn ingepolderd?

Nee maat, ik ben een young upcomming normie

>young upcomming normie
W E G
U I T
D E
D R A A D
K A N K E R
R A N D S T E D E L I N G

zodra we genoeg Afrikaners hebben geïmporteerd

BANE?

Letterlijk iedereen hier spreekt Urkers, het wordt gezien als raar als je als Urker Nederlands praat. Urker identiteit is sinds de inpoldering juist sterker geworden raar genoeg, het dialekt leeft sterk en evolueert nog steeds en gaat juist steeds minder op Nederlands lijken. Urker klederdracht wordt gezien als mooi en netjes en wordt nog altijd gemaakt en gedragen.

tldr;
Urk is een comfy gristelijke cultuurbubbel waar iedereen SGP of PVV stemt, feelsgoodman

>t. armpoot

Klinkt als een paradijs oetz

>020
Der mag een bom op die stad oetz
Nederland wordt er beter van

staan Ukrer waifus open voor hippe randstedelingen?

Nee Rotterdam of de kankerstad waar jij vandaan komt is een stuk beter inderdaad

grote verdeeldheid binnen FVD?

Spreek de taal van het land waar je woont vuile zandneger

Mooie historische stad, liever gewoon bevrijden.
Rotterdam is niet beter geworden van de bommen.

Rotterdam mag ook wel kapot
T. Brabo meesterras
Forum is een partij die rassenvermenging als oplossing voor de multi culti ziet. Dus laat Jamal maar je moeder palen en stem op Thierry

Verpiss dich, du Fotze

Inteelt heeft wel zijn sporen achtergelaten, verreweg de meeste Urker vrouwen zijn tyfuslelijk. Maar als je christelijk bent en bereidt bent om constant belachelijk gemaakt te worden omdat je "van de wal" bent moet het lukken een aardige waifu te vinden.

>T. Brabo meesterras
Brabant aka degenerate drugsschuur van Europa

Hmm ik zou haar dan wel weg willen halen daar, met alle respect.

>komt uit amsterdam
>beschuldigt andere van veel drugsgebruik

>Een amsterdammer noemt iemand anders degeneraat.
HAHAHAHHAHAHAH
Heb je geen Joodse negerkinderen die je les moet geven over Transeksuele operaties?

Alles buiten gelderland is kanker.

...

Ik doelde meer op (hard)drugs productie. Is een veel groter probleem in Brabant dan A'dam. De verwevenheid tussen de boven- en onderwereld loopt de spuigaten uit in die boerenkankerkinkel provincie van je.

What happens in there, /polder/?

>Alles buiten Brabant is kanker
FTFY

>Wil een tyfuslelijk inteeltwijf
Hoe mislukt ben je?

Brabant produceert de meeste drugs in NL, dat moet je weten.

A Backerl Fotzn Is Glei Aufgrissn

Sodomie, Drugsgebruik, Genitale automutilatie en alle andere zaken die God verboden heeft.

Ben je hier wel eens geweest? Loop eens rond op de zuidas en kijk hoeveel linkse mensen je vindt.

Unfortunately that is the import haven of the multicultural society. Kinda like Toronto in Canada I guess.

>boerenkankerkinkel provincie
Ik zie al gelijk dat je nog nooit buiten holland bent geweest

In that area the money is earned that keeps our retarded provincial compatriots on lifesupport.

>Denkt dat ik vrijwilleg naar Amsterdam ga
Goede poging om mij Aids te geven vuile Sodomiet, Maar ik trap daar niet zo makkelijk in

>gelijk
meteen of direct, boerenkankerkinkel

>vrijwilleg
??

...

nos.nl/op3/artikel/2198877-zij-gingen-hun-marokkaanse-droom-achterna-in-marokko-kan-ik-mezelf-zijn.html

Groot wanneer waar

Bietje Dialect doet gene kut kwaad. Moar de Sodomie die oew stad normaliseert wel.

>loopt engels en nederlands door zijn eerdere palen heen te gooien
>gaat ons nu wijzen op ons Nederlands
Stop met palen ahmed

Is Amsterdam echt zo slecht? Ik vind dat Leeuwarden al te veel negers heeft.

Degeneracy. Most of the smaller cities are still pretty alright though.

Men dorp waar der maar een lichtelijk getint gezin woont heeft al teveel Negers.

yup staat in Van Dale, verder heb ik geen engels gebruikt kanker achterlijke kut provinciaal.

Domme neger

nu.nl/lifestyle/4325267/mensen-met-dialect-verdienen-aanzienlijk-minder-dan-mensen-zonder.html

>Walloons
bijt in je vingers verdomde jood

we eat alotta pills and snort a lot of powder

Kom Vegten nu.

YUP = young upcomming professional

Heb je toch not wat geleerd vandaag maat

>het staat in van dale
>nu is het niet meer engels

Wie /apatischtegenoverdehedendaagsestaatvandewereldenisoverkomendoornihilismeenprobeerteenuitwegtezoeken/?