/polder/ It's happening TONIGHT edition

Get in here homeopathisch verdunde huppelkutjes

Not welcome: AIVD

King Willy has sworn in the 3rd government headed by Marx Rutte

With a small majority of 76 (/150) seats in the House and 38 (/75) seats in the Senate, Rutte III consists of 4 parties: the lyin' libtards (VVD), Christian cuckolds (CDA), Democratic demophobes (D66) and the social Jew on a stick union (CU)

>referendums be banned
>(((refugees))) be welcomed

''As requested by the EU, the Netherlands will continue to take its fair share of (((refugees)))''

''Subsidies should be reduced for member states that do not fulfil their obligations in this respect'' (hi Hungary and Poland)

>an end to dual nationality for staying (((refugees))) (making it impossible to ever deport them)
>volunteering in (((refugee))) or neighborhood centers result in a certificate that gives you priority over others seeking a (government) job
>punishment for (online) incitement to racial, religious, sexual or ethnic hatred doubled from 1 to 2 years imprisonment
>internet-connected devices may be hacked by AIVD/MIVD (FBI/CIA), collected data may be shared with foreign intelligence services

''€10 million will be made available for law enforcement authorities to purchase hacking software'' (lel)

>mandatory gender-neutrality
>€20 million investment in (((independent))) research journalism
>VAT-1 (food a.o.) increases from 6% to 9%
>an end to dividend withholding tax (good goy Netherlands)
>mortgage interest deduction will disappear within 10 years
>bigger role for the EU

''EU brings peace, security and prosperity to the Netherlands. In addition to an economic community, the EU is a community of values in which the Netherlands feels at home. In the re-reflection on the role of the union, the Netherlands is fully linked to the EU''

Hooivorken wanneer?

Other urls found in this thread:

rtlnieuws.nl/economie/home/ontslagen-ns-baas-huges-krijgt-175000-euro-mee
twitter.com/NSFWRedditVideo

Are you ready for it?

>German and Dutch neo-Nazi soldiers preparing for military government takeover

...

inb4 nothing happens

please be true
please be true
please be true

Mijn lichaam is er klaar voor

toen niet nu niet nooit meer fascisme

Nedernoots, kom binnen.

Missed the obvious joke
>a Sadist

Bump voor de broers

Nu mooie Neder plaatje

houzee, houzee, Hitler was okay

Leaf /bro/ is here!
Time to get this started

Daag, broer...hoe gaat het?

Hans, haal de hark

Oops meant hallo!

Bron a.u.b.

Nee harken aub!

#NietAlleBladeren

HRA is jewish cancer tho

Please do it, release me of this kikery-fueled nightmare.

negers

...

Niet slecht, met jou?

This leaf is not to be harked!

NSB-clubblad

Wir müssen die bladeren ausrotten

Nigger, this is fake.

Het spook van Sinterklaas, Sinterklaas, Sinterklaas
Het spook van Sinterklaas och jonge jonge wat een waas

>Het niet tolereren van- en of het verwijderen van tegenpartijen, is fascisme.
>Communistische aanhangers proberen tegenstanders te verwijderen.
Communisme is Fascisme,
kanker mongool.

>Wir müssen die bladeren ausrotten
Nee, user, dit blad doet geen kwaad.

>poffertjes, neuk ja
Heel goed...dankje!

Hartelijk bedankt :^)

Waarom, ik hou van joullie ;_;

Dus hier haalt Abraham de Mussert

...

A pancake can dream.

...

hoort u dat? dat is het geluid van landverraders en imperialisten die weer moeten zeuren over Zwarte Piet dit seizoen.

wat zou er gebeuren tijdens een staatsgreep?
oude regering vervangen door militaire junta?

ik denk niet dat de duitsers, fransen en engelsen het lang zouden toe laten

Dank jullie wel, nuttige idioten

Inshallah, jullie hoofden zullen als laatste rollen

Maar is het nou pannekanker of pannenkanker?

Bladeren zijn niet te vertrouwen

Dit blad spioneert waarschijnlijk voor Mossad

>hoort u dat? dat is het geluid van landverraders en imperialisten die weer moeten zeuren over Zwarte Piet dit seizoen.
Die slag is eigenlijk al verloren. De komende jaren zal vrijwel elke stad overgaan op "roetpieten" of iets dergelijks

Grapjas.

Het zou niet de 1e keer dat onze kleine republiek zich moet verweren tegen de machtige buurlanden.

Laat ze maar komen. We hebben altijd nog de waterlinie!

Let's go boys.

>Dit blad spioneert waarschijnlijk voor Mossad

>Ik ben kankerjood

Nee.

Ik ben pannenkoekenrevolutiebroer.

Eerlijk gezegd lijken deze nieuwe pieten wel op stoere spanjolen.
Voor volgend jaar ga ik een authentiek 16e eeuws Nederlands militair uniform regelen.
Kan toch niet, spanjolen.
>huehue m-maar willum ven oranjuh droech et ooooook
ORANJE
BLANJE
BLEU

REMOVE CHORIZO

FVD in de nieuwe peilingen op 12 zetels, PvdA op 13
Binnenkort plaatje gerelateerd
Gedachten?

Ik denk vernietig het partijkartel.

FvD surge wanneer?

FvD surge GODVERDOMME NU

N U
U

Heeft iemand die oude pauw en witteman aflevering waar thierrie baudett zegt dat er binnenkort een burgeroorlog komt? Dacht toen dat het een mongool was.

Bewijs het

Deel je beste, meest zeldzame miem

Zou het niet weten, maar er zijn een paar filmpjes van hem bij (((P&W))) op de JodenBuis

Kind, we zijn anoniem, geen zin om Anons te verdenken.
Lurkeer meer.

...

Ik heb 2 jaar geen tv/nieuws meer gevolgd, heb ik iets gemist?

...

'Binnenkort' klopt niet, maar dat er uiteindelijk een periode van interetnische onrust zal ontstaan dat heb ik Baudet ook weleens verteld. Dat was een aantal jaar geleden zoiets waar je eigenlijk niet over hoorde te beginnen, vloeken in de kerk,maar als je erover begon dan zeiden alle wat slimmere mensen "ja, dat zie ik eigenlijk ook nog wel gebeuren".

Really funny how Omtzigt isn't kicked out of the party for the MH-17 fake witness. Almost as if his seat is really important and they don't want him to move over to FvD.

Really makes ya think.

Wish he would, though. That would really kick shit off, because no doubt there are others within VVD/CDA who are dissatisfied and would switch to FvD if FvD looked like it was set for massive seat gains.

Look out for more shenanigans from Omtzigt.

Ik ben zo naar dat “witte” mensen is aangeslagen hier.
Ik had beter verwacht van nederland.

>uiteindelijk een periode van interetnische onrust
Je zag dezelfde aflevering.

WIT
BLANK
VANILLE
SLAGROOM
VLOEIBAAR IVOOR

zegt de nieuwfag

spring van een brug, voor volk en vaderland

Wie is hier FvD lid?

Kan bijna een Radio Bergeijk aflevering zijn

Voorwaartsch!!!

>“witte” mensen is aangeslagen hier.
Foutief! Geen enkele normale persoon zou zoiets zeggen.

Het is niet aangeslagen. Alleen binnen de Joop-kringen, bij de Anne Fleur Dekkers van deze wereld.

Nee, niet gezien, maar dat is al jaren mijn eigen voorspelling. Geen "outright civil war", maar een langzaam verergerende en in geweld verzinkende polarisatie. Heb je een link?

FvD is useless scum. Partijkartel get lost, all he wants is his Seat in this or the next kartel.

Voor zover de media het mogen weten, zijn we allemaal trouw VVD-lid hier. Die Dijkhoff hè, klasse gozer met een halfzachte g.

...

>nieuwfag
Ik vertegenwoordig 50% van het Nederlands pol activisme.

Kanker op stink parasiet.

Het is een makkelijke manier om de groenlinks communisten te identificeren.

Ja, mooi die stroman van hem over hockeysters die de voetballerij ingaan. Was Baudet helemaal waus van.

Baudet heeft het wel verkloot daar.

Hij had gewoon moeten zeggen "als we in de zorg topbestuurders hadden zitten, dan hadden we het hier niet iedere dag over de problemen in de zorg".

Zo versla je Dijkhoff, door zijn basale aannames ("we hebben zorgbestuurders die gewoon het beste zijn in besturen") onderuit te trappen.

I'm not sure how a rare miem would prove anything, or even why I am bothering to prove myself to a nieuwflikker, but here is an OC miem that was made for just me by a Dutchbro during the elections back in March.

Take it or leave it, either way I'm done trying to convince you.

Zwarte Piet is geen racisme.

nos gebruikt het ook, kwestie van tijd voordat het aangeslagen is bij het tv kijkend volk.

Waarom is Dijkhoff de enige politicus die een Gilet draagt?

(((NOS)))

MOMMY

Staat hem alleen niet. Sad.

CDA gained a lot of votes because they pretended to be a little bit nationalistic and conservative. Wouldn't suprise me if they lost most seats next election because this entire ''regeerakkoord'' is neither conservative or nationalistic.

/julliejongen/ met ons.

Can't wait, he doesn't really fit in the cuckservative bunch at CDA.

Giletman

Giletmanlet

Dit! Al jaren lang horen we over hoe incompetente managers allerlei bonussen en gouden handdrukken krijgen, en nu hebben we opeens de beste bestuuders.
rtlnieuws.nl/economie/home/ontslagen-ns-baas-huges-krijgt-175000-euro-mee

Niet te idolaat worden heh, hij is en blijft ook maar 1 goedgebekte kerel.

Heeft zeker een kleermaker uit het Gooi. Kleedt zich als een nepdandy, als een Jort Kelder maar dan met alles een maat te groot.

Hiddema, die heeft klasse. Dijkhoff (1 meter niets)? Nee.

G
I
L
E
T
M
A
N

niet alleen over de zorg, maar ook die Wiebes kon die aanhalen, verkloot het eerst bij de belastingdienst, en mag nu economische zaken doen. Alsof je een speler die faalt bij Telstar voor de basis van Feyenoord haalt.

Hij is een goedgebekte kerel die binnen een paar jaar de grootste partij van Nederland leidt.

Zelfs sommige VVD/CDA partijprominenten geloven dat hij de volgende premier is. Als dat zo is, dan hebben we een echte /ourguy/, nog meer dan Trump, als premier van Nederland.

>As requested by the EU, the Netherlands will continue to take its fair share of (((refugees)))
What kind of flowers should we lay on your countries grave?

Again?

This is larping, unless the KCT actually storms parliament and arrest all of the crooked politicians, chiefs of police and phony generals.

Overhandig de gilets en er vallen geen doden.

We just accept them and let them go to the uk :^)

Kanker morgen weer werken.