/polder/draad: Volkskrant editie

Sluit u aan kaashoofden.

Other urls found in this thread:

youtu.be/Y7GZfddVtyQ
volkskrant.nl/binnenland/alt-right-in-nederland-hoe-erkenbrand-zich-opmaakt-voor-de-strijd-om-een-blanke-natie~a4539593/
youtube.com/watch?v=vGdSyK81-U0
twitter.com/thierrybaudet/status/928019837921710086
twitter.com/YerRamautarsing/status/931621567733403649
big.nl/thierry-baudet-wil-blanke-zuid-afrikaanse-vluchtelingen-naar-nederland-laten-terugkomen/
youtube.com/watch?v=x62ve9KHJM0&feature=youtu.be&t=7876
youtube.com/watch?v=f5KVE7IN9E0
youtu.be/0wdIiT16LV4
my.mixtape.moe/pwirlg.webm
youtube.com/watch?v=_VmFgG91qb4
en.wikipedia.org/wiki/Naomi_Klein#Venezuela
twitter.com/AnonBabble

youtu.be/Y7GZfddVtyQ

Article about /polder/ in the volkskrant
volkskrant.nl/binnenland/alt-right-in-nederland-hoe-erkenbrand-zich-opmaakt-voor-de-strijd-om-een-blanke-natie~a4539593/

...

Fuck , ur good

Die stryd vir n blanke nasie? Maar julle is klaar n blanke nasie? Wat die fok?

Kaaskoppies!! Waneer word Wilders president?

Crashing this dutch thread with some patriotic Afrikaans.

youtube.com/watch?v=vGdSyK81-U0

Wilders is een Israel shill boer.
Thierry heeft terugkomst van boeren beloofd.

Ek volg Wilders op Twitter, hy is fokken weird, ek like hom nie. Luister na die mooi musiek, vriend.

Leer echt Nederlands alstublieft.

We now root for Baudet. He is at 12 seats in the polls, for you, various FvD (baudet) members:

twitter.com/thierrybaudet/status/928019837921710086

twitter.com/YerRamautarsing/status/931621567733403649

big.nl/thierry-baudet-wil-blanke-zuid-afrikaanse-vluchtelingen-naar-nederland-laten-terugkomen/

Kennen jullie serpentgameplay? Ik heb die vent gespot in the JFVD publiek.

>alstublieft
lol, nee wat, nooit nie, eks Afrikaans. Een van die dae is Afrikaans die enigste wit taal, en Nederlands die bruin taal.

Sweet, thanks pal.

Je klinkt als een neger met die taal.

Hoe kan ik Erkenbrand bijwonen? Ben wel benieuwd geworden eigenlijk.

Wie hier is bij het /partijcongres/ van Thierry volgende week? Kan niet wachten.

Wel, fok, vriend, ek IS in fokken Afrika, en die taal kom al van 1700 af. Jammer as dit weird klink.

They won't stream this one? Can I still be there?

Als je geen lid bent dan kun je bij het middagprogramma gewoon aanwezig zijn. In de ochtend is het uitsluitend voor leden.

Ben helaas verhinderd, terugkijken en volgende keer gaan dan maar.

Die kak is kaksnaaks.

Afrikaans sounds extremely niggerish.

But it's true? Hulle is lief vir swart piel in Nederland, selfs gelees hulle is al klaar mongrel central. Een of twee generasies en driekwart van Nederland is klomp fokken ape.

Baie sad wat in Europa gebeur tans.

Present

I can trace my maternal and paternal genetics cleanly back to Netherlands pre fucking 1600, can you do the same, mongrel?

2:58:20
youtube.com/watch?v=x62ve9KHJM0&feature=youtu.be&t=7876

Na dat een jongen een epilepsie aanval kreeg

This guy is named like me, must be a good man.

He's the Dutch Hitler , so yes.

Ten minste in Suid Afrika weet ons almal die regerende doos is `n swart piel.

Nederland moet besef dat sodra `n land wittes in die minderheid het is kak haas oppad. Dis nie rasisme nie, dis observasie van geskiedenis.

He's a good presenter, he needs to pick up some tips from Eugene though, kek.

youtube.com/watch?v=f5KVE7IN9E0

He's the least bad after Martin Bosma imo.

i mean i guess

Dit blyk asof die meerderheid Nederlands maar baie limp wristed moffies is, eintlik. Ek dink nie hulle het die nodige ballas om op te staan teen die kak nie.

Dit is hopeloos te laat vir Nederland, hulle is moer toe in 5-10 jaar, tops.

except that he's French lmao

Nog wel ja, maar as dat so doorga nie vir lang meer nie

Hulle het zero, FOKOL politkie leierskap, net n klomp narre, al wat hul het is klomp "ïntellectuals" met snaakse haar style.

Hulle is nie equipped om met kaffers te deal op hulle terme nie, asook ek dink die "regse" Nederlanders is n mikroskopiese hoeveelheid van hulle stemmers.

Maar die die hele Wes Europa is gefok, nie net die klomp nie. Dit is net sad om te sien.

Nikker wat lul jy, by ons is die situasie nog 10x minder erg as by jullie

>nie Bok van Blerk posten nie
youtu.be/0wdIiT16LV4

Tick tock motherfucker, die mense STROOM in Europa in. Jy weet dit.

Ye bok is cool :)

Yes. How is that relevant though? Your language sounds childish and niggerish compared to Dutch, that's all.

Mirror the fucking article

This is bullshit. We have a LOT of right wing voters. The second biggest party is the PVV.

And stop typing that retarded language please.

my.mixtape.moe/pwirlg.webm

hebben jullie dit gezien? Ik vroeg mij af waarom wij niet onze amerikaanse collega's nadoen met de joden die ons achtervolgen hier. Van die volkskrant ding

>kijk colle tour npo 2 gister
>dikke joodse zeug wordt geinterviewd
>hurrr blanke nazis
>nazis zijn het kwaaaad
>antifa is goed vergeleken en MOET openbaar geweld gebruiken
Je gaat mij niet wijs maken dat neo nazis de reden zijn van criminaliteit drugs mensenhandel etc

Links tuig praat maar over blank privilege maar nooit over echte problemen. Als het aan hun ligt gooi maar alle grenzen open en importeer iedereen die armoede ontsnapt
Oh wacht dat doen ze al

Checkt, B(r)oer.

Deze wereld is fout user.
Soms denk ik dat we een reset nodig hebben.

Bok is amazing. Het hom live gesien die eerste keer in Oudtshoorn gedurende KKNK, kort nadat De La Rey uitgekom het. Ek het hoendervleis gekry om duisende Afrikaners te hoor saamsing op daai lied.

youtube.com/watch?v=_VmFgG91qb4

Ik zag gisteren op RT weer demonstraties in Frankrijk, tegen Macron. Het rare was dat daar ook hier weer antifa vlaggen zwaaiden. Diezelfde mensen demonstreerden ook tegen Le Pen en voor Macron voor de verkiezingen.
Het lijkt alsof ze er toch ingetrapt zijn. Ze vielen voor de "Le Pen is een nazi meme"

en om aan mijn post toe te voegen: ik vroeg mij nog iets af? Is niemand het beu hier hoe de politiek ondirect, maar ook bijna direct op ons reageert? Die 10 miljoen euro's wat ze direct tegen ONS willen gebruiken, met hun "hacktools". Alle taal welke hun gebruiken is boosaardig, laat geen enkele form van compromis, of zelfs vraag tussen of wat hun zo doen...wel goed is.

De inlichtingendiensten, en de kartel behandelen ons meteen als staatsvijanden...dus ik vroeg mij iets af...hoeveel van hun zijn er niet in de AIVD en in de military inlichtingen diensten? Ik heb het gevoel dat het er tamelijk weinig zijn...dus misschien met meer leden dat wij hun...kunnen overweldigen?

Op een niet boosaardige manier, maar eerder een paar van hun doxen en dan lastig vallen met internet dingen, waar hun weinig tegen kunnen doen. Wij kunnen hun kinderen vinden waar ze op school gaan en dan via anonieme diensten de school irriteren bijvoorbeeld. Zeggen dat er iets ergs gebeurt is met hun familie...terwijl er niks aan de hand is...om wat stress voor hun te bezorgen. Het zelfde geld voor de vrouwen van die AIVD/landsverraders gezinnen. Zitten hun in bepaalde clubs? Gebruiken ze bepaalde diensten wat wij op kunnen bellen? Pakketjes die verkeerd worden bezorgt, auto's die weg worden gesleept etc...hoe meer minuten de landsverraders bezig zijn om alles op orde te zetten in hun leven, hoe minder tijd ze hebben om ons te vervolgen.

Dit is ook een van de adviezen om een vijandige staat over te nemen. Je houd hun inlichtingen diensten bezig door vijandige, derde groepe te actieveren, welke stoute dingen doen...zodat ze minder mankracht hebben om jouw groep tegen te houden...en met de manier waarop het internet werkt, en de uniek situatie in NL denk ik dat het wellicht een goede manier kan zijn?

in plaats van wapens...pizza dozen, chaotische bedrijven...trolls op twitter...social media van hun gezinnen kapot gemaakt etc. Het is het minste wat deze kankermongolen verdienen.

Gaan we niet eerst de Friezen even feliciteren met hun behaalde overwinning vandaag?

Iemand trouwens (((Naomi Klein))) gezien bij CollegeTour gisteren? Man man man wat een onuitstaanbare zure kut was dat zeg, het buiten houden van die Amerikaanse ellende wordt ook steeds moeilijker.

Broer ten minste kan ons mekaar verstaan. Ons taal deel DNA. Dink jy Nederlands of Flaams klink vandag dieselfde as in 1652?

Ja ons taal is eenvoudiger miskien, maar sien dit as "streamlining".

Lol she is such a fucking retard: en.wikipedia.org/wiki/Naomi_Klein#Venezuela

GROOT-NEDERLAND WANNEER

Binnenkort

VERDEDIG HET VADERLAND
LAAT ZIEN MET WIE ZE TE MAKEN HEBBEN
ZE KUNNEN HIER NIET MEE WEG KOMEN
AANVALLUH!!
>Ze noemen one Joden

N U
U

Sinds wanneer zijn jullie deel van Erkenbrand? Ik dacht dat die alleen maar op /meadhall/ zaten oetz

Erkenbrand is echt vergif voor de normies. Als FvD succes wil hebben en de vvd en d66 dood wil krijgen moet het een breed, sociaal acceptabel platform zijn, niet een stel larpende debielen. Hitler kreeg stemmen omdat hij de Duitsers in liet zien hoe gevaarlijk de communisten waren, niet omdat hij campagne voerde op joodse genocide.

At least our women stick to their own race, what about those dutch whores and those refugees?

Broers, aub...we are all friends here.

Kanker op jood, Afrikaans is prima.

De la Rey es een baie mooi lied. Sing Afrikaner es ook eg goe

het probleem met dat idee is that het altijd de kanker joden zijn. Als je problemen probeert op te lossen nu...dan zul je joden tegenkomen welke deze veroorzaken 90% van de tijd.

Rondom de JQ kun je niet omgaan. Allereerst zal niemand van ons ook maar een iemand accepteren als hij ook maar een jood mag. Net zoals de alt lite, maar ook de alt right is alles onder die zon min of meer geïnfiltreerd door de joden.

Dat is een groot probleem met deze openbare en gecentralizeerde bewegingen. In de meeste gevallen hebben de leiders jodengeld genomen en spelen mee met het spelletje van "de joden zijn een diverse groep, jodengroep X mag jodengroep Y niet"...en zo word de beweging altijd kapotgemaakt.

Als er alleen maar een focus op de moslims is, en niet de joden...dan weet je dat het alweer iemand is die wat jodengeld heeft genomen...elke groep die ook maar iets van die crypto joden praat heeft zoals "alleen maar losers mogen de joden niet omdat ze zelf niks goeds zijn"...zijn door de joden geïnfiltreerd...met ELKE variatie ervan.

Ik heb het idee dat hier langzaam maar zeker steeds meer aandacht is voor de plaasmoorde. Zelfs in de (((media))) hoor je er wel eens wat over. De hoop is nog niet verloren, broeder.

Trots op wat ze in Fryslan geflikt hebben. BN'ers boos, beroepsdemonstranten jankies, feministische transgender lgbt twitter en tumblr kutjes op suicide watch, wat een heerlijke zaterdag is dit.

Dan ook nog een Thierry die gister gewoon ronduit feiten opdreunt over hoe het blanke volk een minderheid zal zijn aan het eind van de eeuw.

Wat gaan we een mooie tijd tegemoet jongens. Ik bestel nog even foie gras!

Listen to /ourblad/ fellers.

>Dan ook nog een Thierry die gister gewoon ronduit feiten opdreunt over hoe het blanke volk een minderheid zal zijn aan het eind van de eeuw.
Linkje?

autisme

Geen link, hadden gisteren een soort bijeenkomst van o.a. JFVD geloof ik waar iemand demografische vooruitzichten deed belichten. Bekijk zijn Twitter ff.

kek

Goedenmiddag, vriend...hoe gaat het?

Je krijgt geen beweging die groot genoeg is om dingen te veranderen door (((het vraagstuk))) aan te kaarten. Normies accepteren dat niet na 70 jaar propaganda. Als je dat wel doet wordt de FvD een nieuwe PVV: volledig vleugellam en waardeloos.

>Nederland is 'n blanke nasie
Nee, jys deur die kak brah. Dit is tjok vol kaffers in elke groot stad of dorp.

...

in de vs zijn de joden 100% verantwoordelijk voor alles rondom anti wapen bezit, alle senatoren en media dingen die ermee bezig zijn, zijn joden.

BLM, antifa...maar in nederland dingen zoals stemwijzer...de meeste media dingen...allemaal joden. De lijst van de verschillende bedrijven welke soros financiert hier in NL,welke gelekt was 2 jaar geleden noemde een hele hoop op.

Dus als de politie hun werk niet kan doen, of de SP of een van deze kanker joden gefinancierde partijen te werk gaat...joden en crypto joden.

De vluchtelingen...joden zijn ervoor verantwoordelijk geweest met hun kleuren revoluties, gaddafi was omver gehaald door de joden...syria was gefinancierd door de joden...door de ameriken welke hun wapens gaven...dus...de meeste problemen en chaotische dingen in de wereld op dit moment zijn de schuld van de joden...het was niet altijd zo geweest...maar wat verwacht je nadat ze 100 jaar goed gegokt hebben op de conflicten en nu 500 trilloen euro's hebben om te investeren voor een groter israel, en genocide van ons? Denk je werkelijk dat andere partijen nog wat ruimte hebben om stoute dingen te doen lol?

Politiek en wie de macht stoeltjes hebben op het moment wisselen om in de geschiedenis...het is gewoon zo dat hun nu wat meer macht hebben dan de rest, en dat is natuurlijk een probleem...jij kankerjood.

livestream staat op de jfvd fb pagina, maar volgens mij is thierry daar niet bij.

er is een groot verschil tussen joods geld accepteren, en de joden negeren voor PR redenen...heb je zelfs al een idee hoeveel van ons, ver en wijd verspreid zelfs tegen je zullen werken als wij weten dat je jodengeld accepteert en wat shilt voor hun...en dan ook nog die kankermuur zit te kussen.

...

erkenbrand is the richard spencer of the netherlands.

Edgy larpers, potentially even started by a false flagger.

Wie hongerig vernietig de partijkartel?

>"maar nee, de zionisten zijn maar arme en lieve joden welke hun land terug willen hebben"
>"negeer totaal maar het feit dat ze gigantisch veel geld krijgen van de VS, samen met wapens omdat het amerikaanse leger en het meeste van hun senaat onder kike control zit"
>"hun zijn totaal andere type soort van joden en ze werken niet samen met america :((((((((((((((((((("
>"kijk hoe tolerant wij zijn voor deze fake opposition als nederlanders, laten wij deze zionisten helpen :((((((((((( we wuz non nazi's and sheeeeit"

lol

t.hassan

Dis waar. Hollandse vrouens is nie geinteresseer in Hollandse manne nie. Hulle suig net kaffer piele en trek die "liefde is liefde" kaart by hulle ouers.
Selfde tel vir die hollandse seuns, wil net meidnaai. Ekt pelle uit my dorp, 4/6 ouens het 'n mongrel meisie.

>t.iedereen die geen kankermongool is

het nieuwste van de controlled opposition in americaland was "misschien is het wel belangrijk, maar er zijn andere dingen welke nog belangrijker zijn!"

Er waren duizen van deze crypto joden apologist spelletjes. Wij zijn die allemaal zat. Maak jezelf van kant lol.

...

autisme

ja waarschijnlijk neemt hij geen jodengeld...maar wij zijn altijd alert lol...jesus ik haat de kankerjoden zo veel.

>The roadblock that saved Sinterklaas

>jodengeld

Je klinkt niet eens Nederlands Benito bot

>jodengoud

sorrie, was dit de correcte term lol?

>lol

flikker op journalist of aivd bot, ga lekker die mongos in die discord irriteren.

Cijfers gecontroleerd

LARPer

Mooie cijfers.

...

Godverdomme! Ik ben al een tijdje lid maar ik krijg maar geen e-mails.

van wat soort magische, joden rhetoric brekende bron denk je dat deze kans om alles recht te zetten vandaan komt lol? Vanuit een stelletje mongolen zoals mij als deel vanuit een groot collectief. Wij conformeren ons aan niemand en jullie vergeten vaak in welk land (VS) en met wat voor technologie (japan) deze communicatie mogelijk is...LOL..niks mis mee met jullie, iemand moet de mongool hier zijn...maar vergeet af en toe AUB niet om de joden goed te haten. Velen...miljoenen haten spencer en zijn CIA nigger entourage.

Mede dankzij zijn jodenliefhebberij.

...